shpryha
ТехМайданчик => Ровери => Тема розпочата: mix_g від 15.11.2013, 19:01:47
-
Привіт ще раз, шановні шприхалі.
Купив раму Kellys Cool Tool 2012 року випуску, і щойно притарабанив з пошти вилку Rock Sox Recon, все біле, все по феншую 8)
Але появилась проблема при встановлені вилки в раму. Рульова інтегрована, фотки нижче
[spoiler](http://pic.te.ua/images//2013-11-15/rGVgS.jpg)
(http://pic.te.ua/images//2013-11-15/yOjt0.jpg)
(http://pic.te.ua/images//2013-11-15/0lQSP.jpg)
(http://pic.te.ua/images//2013-11-15/Q7KMl.jpg)
(http://pic.te.ua/images//2013-11-15/QmzjW.jpg)
[/spoiler]
на першій фотографії верхня шайба і під ту шайбу пластмасове кільце - все це йде на верх.
На 4 фотографії - верхня частина рульової.
На 5 фотографії - нижня частина рульової.
От тепер поясніть мені йолупу як то все правильно зібрати, щоб вилка сиділа без люфтів в рамі, бо коли я пробував все це зібрати - ніби получилось, але вилка намертво не закріплена, ось приблизно як то я його збирав [spoiler](http://pic.te.ua/images/2013-11-15/Rvrlf.jpg)[/spoiler]
-
під ту шайбу пластмасове кільце - все це йде на верх.
- таке саме конусне кільце, тільки металічне, має йти на низ, тобто воно (кільце) надівається на шток до самого низу, і з ним - шток в раму. Вам його не додали.
-
Получається що так... не повезло мені, надіюсь зможу знайти таке конусне кільце в наших Тернопільських роверових магазинах. А сама верхня металева шайба, вона трохи туго заходить на шток, але мені здається що вона не зможе повністю зафіксувати вилку в рамі, от під час підняття переднього колеса, під час руху, та сама шайба просто не втримається і підніметься вверх по штоку, чи то мені тільки так здається?... Чи то ще може потрібно винос на самий низ, до тої шайби, присунути і закрутити, тоді точно нічого не зміститься :D
І ще питання, чи можна повітряну вилку накачати звичайним насосом?
-
надіюсь зможу знайти таке конусне кільце в наших Тернопільських роверових магазинах.
В магазинах не знайдете, а от в майстерні так, бо його можна взяти з якоїсь відпрацьованої рульової.
та сама шайба просто не втримається і підніметься вверх по штоку, чи то мені тільки так здається?... Чи то ще може потрібно винос на самий низ, до тої шайби, присунути і закрутити, тоді точно нічого не зміститься
Так, шайба буде впиратись у винос або в проставочні кільця.
І ще питання, чи можна повітряну вилку накачати звичайним насосом?
Неа, бо тиск у вилці має бути високий, і відповідно насос має бути високого тиску.
-
Цікаве діло: звичайним насосом від коліс вилку не накачаєш, а насосом високого тиску колеса також не накачаєш)) Хіба можна тиск перевіряти)
-
Цікаве діло: звичайним насосом від коліс вилку не накачаєш, а насосом високого тиску колеса також не накачаєш)) Хіба можна тиск перевіряти)
Пізнавально, я не знав.
-
Вилка не аморт, якщо руки сильні то накачати можна :). Там обєм великий і якщо насос накачує потрохи(а в тому той суть насосів великого тиску що він докачує дуже малими обємами) то можна так сяк підкачати. Але звісно краще зразу купити насос для амортів/вилок. Просто веду до того що і його відсутність це не всесвітня печаль :)
-
а якщо я так і не зможу знайти ту нижню конусну шайбу, то прийдеться міняти всю рульову? А де таке можна зробити, бо сам напевно не зможу.
-
Цікаве діло: звичайним насосом від коліс вилку не накачаєш, а насосом високого тиску колеса також не накачаєш)) Хіба можна тиск перевіряти)
Та чо не можна, можна. З ювелірною точністю добивати 4атм тільки так.
А де таке можна зробити, бо сам напевно не зможу.
Тута http://masterbike.te.ua/ (http://masterbike.te.ua/)
-
Тута http://masterbike.te.ua/ (http://masterbike.te.ua/)
100%
-
це як пів секунди провтикав і всьо колесо лопнуло? :D
-
Відбій тривоги, все знайшлось, я був не уважний *heat* тепер як я поняв потрібно якір в той шток, завтра піду по магазинах, може щось надибаю.
-
приблизно получилось так (http://pic.te.ua/images//2013-11-16/thumbs/TqzF.jpg) (http://pic.te.ua/images//2013-11-16/TqzF.jpg) а тут верхня кришка з болтом
(http://pic.te.ua/images//2013-11-16/thumbs/8ci57.jpg) (http://pic.te.ua/images//2013-11-16/8ci57.jpg)
порадьте як мені краще поступити, вкоротити шток чи купити проставочні кільця?
-
приблизно получилось так (http://pic.te.ua/images//2013-11-16/thumbs/TqzF.jpg) (http://pic.te.ua/images//2013-11-16/TqzF.jpg) а тут верхня кришка з болтом
(http://pic.te.ua/images//2013-11-16/thumbs/8ci57.jpg) (http://pic.te.ua/images//2013-11-16/8ci57.jpg)
порадьте як мені краще поступити, вкоротити шток чи купити проставочні кільця?
Ги, в нас одинакові рулі :)
Це як тобі зручніше для посадки, я б туди три колечка впихнув і решта різав.
-
приблизно получилось так (http://pic.te.ua/images//2013-11-16/thumbs/TqzF.jpg) (http://pic.te.ua/images//2013-11-16/TqzF.jpg) а тут верхня кришка з болтом
(http://pic.te.ua/images//2013-11-16/thumbs/8ci57.jpg) (http://pic.te.ua/images//2013-11-16/8ci57.jpg)
порадьте як мені краще поступити, вкоротити шток чи купити проставочні кільця?
Купляєш спейсера(кольца),виставляєш висоту і пробуєш як тобі зручно(треба поїздити деякий час,щоб зрозуміти що тобі потрібно,вище чи нище,)-А ВЖЕ ПОТІМ РІЗАТИ ШТОК),а то є унікали які зразу ріжуть,а потім "плачуть".
-
Придивляюсь до дуалконтролів, знайшов пару варіантів
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=157964 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=157964) - 350 гривень.
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=83783 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=83783) - 399 гривень, повністю нові, та й продавець з хорошою репутацією.
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=158569 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=158569) -160 гривень, присутні деякі потертості.
Як думаєте, варто з цього щось брати? Бюджет до400 грн. Або щось ліпше можна на таку ціну знайти?
-
За дуали особисто я нічого не скажу, навіть не доводилось ними поклацати, але двох чоловік знаю які з ними катають, відгукуються добре.
Ось тут http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=124092 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=124092) теж 580-ті але з повним комплектом.
-
Поправте якщо помиляюсь, вставляю кільця, чіпляю винос, болти в ньому не затягую, зверху закручую кришечку в якір так щоб не було люфту вилки, тоді затягую болти на виносі. Тут виникло питання, шток потрібно різати так, щоб винос був на пару міліметрів вище штоку? І ще питання, що краще брати, багаторазовий якір чи одноразовий?
Ще вагаюсь що до тормозів, звісно хочу гідравлічні, але виявляється крім тормозів потрібно мати чим їх прокачувати, зате в налаштуванні вони досить прості, з мінусів те що вони дорогі. Механічні дешевші, але потребують точного регулювання(з власного досвіду знаю що ті старі механічні тормоза просто капєц як важко нормально відрегулювати, щоб і не терлись колодки об диск і номально тормозили - це у всіх так тяжко налаштовуються?)
Отправлено с моего ME301T при помощи Tapatalk
-
Поправте якщо помиляюсь, вставляю кільця, чіпляю винос, болти в ньому не затягую, зверху закручую кришечку в якір так щоб не було люфту вилки, тоді затягую болти на виносі. Тут виникло питання, шток потрібно різати так, щоб винос був на пару міліметрів вище штоку? І ще питання, що краще брати, багаторазовий якір чи одноразовий?
Ще вагаюсь що до тормозів, звісно хочу гідравлічні, але виявляється крім тормозів потрібно мати чим їх прокачувати, зате в налаштуванні вони досить прості, з мінусів те що вони дорогі. Механічні дешевші, але потребують точного регулювання(з власного досвіду знаю що ті старі механічні тормоза просто капєц як важко нормально відрегулювати, щоб і не терлись колодки об диск і номально тормозили - це у всіх так тяжко налаштовуються?)
Отправлено с моего ME301T при помощи Tapatalk
Над самим виносом можна і спейсера ставити,але щоб були вищі на 3 мм хоча б(над штоком).
Тормоза з механічних-Avid BB7.Самі ходові і робочі з механіки+до них ручки Avid Speed Dial 7(суто моя думка).
Гідравліка-хватає Avid Juicy 3(моя думка).
цитата-" це у всіх так тяжко налаштовуються?)"-ні не у всіх,якщо г...о китайске там нічого не поможе).
-
Ще залишилось купити задній переключатель, так як в мене манетки срам х7 то прийдеться брати переключатель тієї ж фірми, але зіткнувся з невеличкою проблемою, є таке поняття як довга, середня і коротка лапка, поясніть будьласка навіщо так зроблено і з якою лапкою мені брати?
-
В комплекті з рамою йшли ще дві таких фіговинки
(http://pic.te.ua/images/2013-12-08/thumbs/sB4ND.jpg) (http://pic.te.ua/images/2013-12-08/sB4ND.jpg)
для чого вони?
-
В комплекті з рамою йшли ще дві таких фіговинки
(http://pic.te.ua/images/2013-12-08/thumbs/sB4ND.jpg) (http://pic.te.ua/images/2013-12-08/sB4ND.jpg)
для чого вони?
гідролінії кріпити до рами, або троси
на задньому пері, де в тебе білим прикріплено (затяжками напевно)
-
Ще залишилось купити задній переключатель, так як в мене манетки срам х7 то прийдеться брати переключатель тієї ж фірми, але зіткнувся з невеличкою проблемою, є таке поняття як довга, середня і коротка лапка, поясніть будьласка навіщо так зроблено і з якою лапкою мені брати?
Якщо велика зірка на шатунах 44, то бери середню. Якщо 48, і полюбляєш займатись такою хер...ю як включати 48 - 32, то краще довга лапка.
-
Якщо велика зірка на шатунах 44, то бери середню. Якщо 48, і полюбляєш займатись такою хер...ю як включати 48 - 32, то краще довга лапка.
дякую за пораду
гідролінії кріпити до рами, або троси
на задньому пері, де в тебе білим прикріплено (затяжками напевно)
точно стяжками стягнув, завтра попробую тими штуками причепити рубашку, але вони якось не надійно виглядають, щоб під час сильного струсу вони не повискакували
-
про лапки: чим ширший діапазон передач тим довша лапка, якшо спереду 3 зірки, то довга, 2 - середня, і 1 зірка - коротка. Лапка компенсує довжину ланцюга.
зтяжки не знімай, в тих зажимах може трошки бовтатися і калатати, хоча може і нормально буде
-
Привіт ще раз вельмишановні *party*
На цей раз хочу дізнатись на яку висоту чіпляти передній переклюк, чи є якась інструкція, мануал? Наперед дякую
трохи погугливши в інтернеті і на ютубі, знайшов купу порад як все настроїти ::)
-
На всіх велофорумах зустрічаються різноманітні описи, як збільшити і як зменшити хід вилки, але чіткого пояснення для чого так робити, ніде не зустрічається. Може хто знає і пояснить для чого люди так роблять?
-
Та тут все просто.
Полюбляєш поскакати з бардюрів? Поганяти лісовими стежками? Тоді більший хід дасть тобі більше комфорту (звичайно, якщо вилка дуб-дубом то і великий хід не спасе).
Комусь просто подобається як виглядає ровер з вилкою на 120 ~ 140.
Наприклад моя жінка важить 50кг. На її ровер я взяв тору 100мм, яка під нею практично не працювала. Розігнавши її до 120мм. - покращилось "страгивание"(рос. незнаю як по українськи) тобто для початку її зтискання прикладається менша вага, якось так, а з тим, і краще відпрацьовує нерівності.
-
дякую за роз'яснення :) От тепер думаю як би то в своїй збільшити хід, на ютубі багато познаходив відеоінструкцій по цій тематиці, але чи воно то всьо підійде до рекон сілвер соло ейр, за одно і ТО провести
-
Наштовхнувся на ще одну проблему.
Манетки 3х9 задній переклюк буде також на 9 швидкостей, але наразі в мене касета тільки на 8 зірок. А тепер питання: манетки з переклюком і касетою на 8 зірок будуть нормально функціонувати? Чи прийдеться купляти касету на 9 зірок? Раніше як купляв колесо заднє, продавець в магазині питав мене яка там буде касета, тоді в мене була всього на-всього на 7 зірок, тобто втулка також грає роль при виборі касети, чим більше зірок - тим більший барабан на який насаджується касета? Чи то просто мої догадки і не варто над тим морочити голову?
-
Чим більше читаю тим більша паніка охоплює мене. Як я поняв, барабан на 7 зірок коротший від барабана на 5 мм під 8-9 зірок, тобто маючи касету на 8 зірок, я не зможу її впихнути на свою втулку, де стоїть касета на 7 зірок. Виходить під заміну попадає як мінімум втулка + перешприхування колеса. вичитав що і каретка також повинна бути розрахована під 9 швидкісну касету, а під квадрат таких майже не знайти, тобто це ще як мінімум 600 гривень :roverbike: та і ланцюг новий потрібен під 9 швидкостей... добре хоть зима ще не скоро закінчиться, час ще є на обнову. Жінка точно з дому вижене разом з тим ровером :D
чи поки що не міняти нічого, просто поставити задній переклюк і користуватись касетою на 7 зірок *inspiration*
-
А тепер питання: манетки з переклюком і касетою на 8 зірок будуть нормально функціонувати?
Неа. Крок манетки на 9 не співпаде з кроким касети на 8.
Наразі моя порада така - якщо обід ще новий міняти задню втулку обов'язково, скоріш за все і шприхи доведеться міняти. Бо трансмісія на 7 аж ніяк не пасує тому початку який покладений. Далі вже вирішиш 8 чи 9.
-
втулка QUANDO KT-SR6R з 36 отворами, обід alexrims dp17, все нове, відносно. Купляв десь посеред вересня цього року. Втулка обійшлась в 450 гривень, надіюсь зможу її продати не сильно втрачаючи в різниці цін після продажі...
-
втулка QUANDO KT-SR6R
Блін, я думав там якийсь базар. Нічого не треба міняти, нормальна втулка під 8/9 шв. Правда переплатив "трохи".
-
Блін, я думав там якийсь базар. Нічого не треба міняти, нормальна втулка під 8/9 шв. Правда переплатив "трохи".
Переплатив - то точно, продавець очі "замилив" говорив що вона "нєвбиваєма" от і взяв ту втулку. Але є одне "Але", глянути чи то точно та модель що я написав - неможу, бо треба зняти касету, а без спец інструмента цього не зробити :'( коли купив ту втулку то ніби правильно переписав модель, але все це було на швидкоруч, міг і помилитись, тай "меня терзают смутные сомнения" на втулці стоїть касета на 7 зірок, ой боюсь щоб туда часом не встане касета на 9 зірок
Вже напевно мозги вам трохи запарив :merlin: отже ситуація така, маю задне колесо(покришку з камерою зніму) на втулці касета на 7 зірок, і маю ще одну касету на 8 зірок, щоб підтвердити що втулка на 8-9 зірок мені потрібно зняти касету і поставити ту другу на 8. Панове, виручайте, хто поможе зняти касету ? ::)
-
Вже напевно мозги вам трохи запарив
Нічо не запарив, і можна вже без ви.
Ти з Тернополя? Я живу на бульварі Данила Галицького, як маєш бажання то під'їзджай з колесом.
О67 3О4 79 б2
Обб 777 О7 ЗІ
Вітя
-
Вирішив хоча би візуально порівняти свою втулку зі всіма втулками QUANDO. Зайшов на офіційний сайт, візуально дуже схожа на ось цю http://www.ktgroup.net/kt_sr6r.html (http://www.ktgroup.net/kt_sr6r.html) тільки там жовтого кольору а в мене чоного, і написи збігаються і форма точно така сама. Надіюсь це вона і є, тре депресію зняти :russian:
Але от тоді як можна було запхати і закрутити касету на 7 зірок в ту втулку? Доречі недавно ще раз оглядав колесо, виявляється там вони не щільно сидять, є люфт в самій меншій зірці, і решту 6 зірок всі разом рухаються, таке враження що та гайка, яка прикручує касету, не до кінця закручена. Зара на ютуб відео залию, покажу.
Нічо не запарив, і можна вже без ви.
Ти з Тернополя? Я живу на бульварі Данила Галицького, як маєш бажання то під'їзджай з колесом.
О67 3О4 79 б2
Обб 777 О7 ЗІ
Вітя
Я теж з Тернополя, але живу в Березовиці, я завтра зранку їду з жінкою на базар по штучну ялинку, надіюсь в обід вже буду вдома, тоді передзвоню тобі і якщо будеш мати бажання і час то зустрінемось, я би з колесом під'їхав до тебе.
мій тел. 0687290328
-
ось так приблизно сидить та касета
[spoiler]DSCF3294 (http://www.youtube.com/watch?v=HaUdX4F28m4#ws)
DSCF3295 (http://www.youtube.com/watch?v=A88ZNdkAej8#ws)
DSCF3296 (http://www.youtube.com/watch?v=8S7vzThR91I#ws)[/spoiler]
-
Думаю що зажимній гайці не вистачило різьби щоб затиснути касету на барабані, ніби все сходиться.
Я теж з Тернополя, але живу в Березовиці, я завтра зранку їду з жінкою на базар по штучну ялинку, надіюсь в обід вже буду вдома, тоді передзвоню тобі і якщо будеш мати бажання і час то зустрінемось, я би з колесом під'їхав до тебе.
мій тел. 0687290328
Ок. Дзвони.
-
Весь рік я був чемний, тому Миколай мені приніс задню перекидку срам х7 і касету срам ПҐ970, залишилось то все зібрати. Ще тільки парочку ланцюгів прикупити під 9 зіркову касету, ніхто не знає чи такі є на базарі і в яку ціну?
-
Ще тільки парочку ланцюгів прикупити під 9 зіркову касету, ніхто не знає чи такі є на базарі і в яку ціну?
Кхе-кхе!!!
Можу порадити - http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=95749&p=1118095&hilit=KMC+X9#p1118095 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=95749&p=1118095&hilit=KMC+X9#p1118095)
-
Зібрав я ровер, залишилось тепер тільки дрібниці, купити нові педалі, ріжки на руль та ще зо 2 ланцюги. Ще цікавить один момент, коли на передніх зірках ланцюг на самій більшій зірці і взаді також на самій більшій(знаю що так їздити не можна, великий перекос ланцюга) то ланцюг взагалі не повинен тертися об передню перекидку? Така сама ситуація коли спереду ланцюг на самій меншій зірці і взаді на самій меншій зірці. Чи це нормально при такому розташуванні ланцюга, тертя його ж об передню перекидку?
П.С. майже не тре, просто коли з великим зусиллям крутити педалі - тоді чути як тре об перекидку, але думаю то не критично :)
Ще скажіть, з власного досвіду, які педалі краще брати, я схиляюсь до звичайних платформ, але постає питання, на шариках чи на закритих підшипниках, нові на промпідшипниках приблизно 300 грн(+в придачу ще 2 запасних підшипника) чи краще на насипних підшипниках приблизно в 120 гривень нові?
-
А я тільки зараз звільнився. Думав дзвонити до тебе, але побачив твій допис. Вибачай що не зміг допомогти, напряг по роботі.
Ще цікавить один момент, коли на передніх зірках ланцюг на самій більшій зірці і взаді також на самій більшій(знаю що так їздити не можна, великий перекос ланцюга) то ланцюг взагалі не повинен тертися об передню перекидку? Така сама ситуація коли спереду ланцюг на самій меншій зірці і взаді на самій меншій зірці. Чи це нормально при такому розташуванні ланцюга, тертя його ж об передню перекидку?
Так, цілком нормально.
На рах. педалей, можна брати і на шариках, якщо за ними гарно доглядати будуть бігати.
-
vit *tramplin* сьогодні випробував свій ровер на невеличкій відстані, десь приблизно 4-5 км. Все добре, тільки залишилось правильно відрегулювати переключель передній і жгутиками попричіпляти рубашки тросів, щоб не стукались об раму, тепер головне літа дочекатись *beach*
-
Щойно закінчив ще один тест драйв загальною довжиною 27 км. Після 10 кілометра прийшлось ставати і дотягувати лівий шатун, так і норовить відкрутитись і відлетіти, він зараза все в мене відкручується, напевно тому попередній власник міняв саме лівий шатун. Ще замітив, що обов'язково потрібні болотніки, без них ніяк, в ще більш мокру погоду, в мене морда напевно була би вся в болоті. Ще потрібно чіпляти сам захист на ноги вилки, щоб менше болота там налипало, ну і захист від ланцюга на раму, також болотом припадає.
П.С. Ось що відбувається зі задньою втулкою, навіть не знаю що тепер робити, забити болт і їздити доки не вгроблю її чи вже міняти
DSCF3307 (http://www.youtube.com/watch?v=rwmfTiM0i6M#ws)
З камери добре не видно, але на малих оборотох чітко видно як касета ходить не по рівній осі, ніби на стику барабана і самої втулки чуть вигнута вісь.
-
Хочу підібрати нормальні покришки, але через їх величезну різноманітність гублюсь серед вибору, може хтось підкаже що краще взяти?
В основному їжджу по трутуарах, дорогах і час від часу по пересіченій місцевості. Також вагаюсь перед вибором між кевларовим і стальним кордом. Якщо різниця тільки в тому що з кевларовим я зможу покришку скласти і в рюкзак запхати, то чи варти переплачувати за такі покришки?
-
26*2.10 :)
або напівслік 26*1,95
-
Хочу підібрати нормальні покришки, але через їх величезну різноманітність гублюсь серед вибору, може хтось підкаже що краще взяти?
В основному їжджу по трутуарах, дорогах і час від часу по пересіченій місцевості. Також вагаюсь перед вибором між кевларовим і стальним кордом. Якщо різниця тільки в тому що з кевларовим я зможу покришку скласти і в рюкзак запхати, то чи варти переплачувати за такі покришки?
Кевлар:
+ це мала вага,складні(якщо ти просто катаєшся,то тобі без різниці)
- дехто їх часто пробиває,але це залежить від стилю катання :)
Корд стальний:
+бульдозер
-вага,не складеш так як кевлар)але якщо захотіти то складаються))
Висновок-кататись по тротуарах можна і на CST,які на ринку по 50 грн.
Все вище написане-суто моя думка.Катаюсь як на кевларових,так і на кордових покришках.
-
z350, Schults дякую за відповідь :)
-
z350, Schults дякую за відповідь :)
Звертайтесь,запитуйте.Чим зможемо-поможемо)
-
Хочу підібрати нормальні покришки, але через їх величезну різноманітність гублюсь серед вибору, може хтось підкаже що краще взяти?
В основному їжджу по трутуарах, дорогах і час від часу по пересіченій місцевості.
Smart Sam 2.1 - універсальна покришка.
Я на таких (тільки 2.25) проїхав 14000, їздив круглий рік, включаючи -20, візуально протектора ще залишилось десь 30%,
Якщо просто катати, можна брати і стальний корд.
-
Smart Sam 2.1 - універсальна покришка.
Я на таких (тільки 2.25) проїхав 14000, їздив круглий рік, включаючи -20, візуально протектора ще залишилось десь 30%,
Якщо просто катати, можна брати і стальний корд.
стальний корд і в екстрімі не зірве з обода в повороті, а кевлар може :P
-
Хлопаки підкажіть які все ж таки взяти семи 2,1 чи 2,25 на вашу думку?
-
Хлопаки підкажіть які все ж таки взяти семи 2,1 чи 2,25 на вашу думку?
я би радив 2,1;
1.менший опір до руху.
2.кращий накат.
3.менша вага.
-
це я так важаю після багатьох еспериментів з різними покришками.
а на вигляд, звичайно, буде круто дивитись Семи 2,25, і в твому випадку з білими полосами.
Більший обєм додає байку крутого вигляду ну і більшої мякості.
То ж тобі вирішувати , що важливіше. :)
-
гм... я якраз думаю чи файно буде дивитись резина з білими полосами на такому ровері
(http://s43.radikal.ru/i099/1312/2d/b1d58ca68826t.jpg) (http://radikal.ru/fp/c35157f12c444738a9021977c50b2f46)
-
нв рамі ж є елементи білого кольору, то білий колір на покришках буде гармонізувати з білими полосами на рамі.
-
білі полоси - то певно світлообертачі маються на увазі. Якщо так - то вони будуть гармоніювати при будь-якого кольору смугах на рамі :) , ібо Імідж - ніщо, безпека - всьо!
-
Хлопаки підкажіть які все ж таки взяти семи 2,1 чи 2,25 на вашу думку?
Також раджу 2.1, особливо якщо пера ближче до підсидільної труби не досить широкі, у мене було як раз так, то трохи пошурав з середини різними камінцями які застрягали у протекторі.
-
білі полоси - то певно світлообертачі маються на увазі. Якщо так - то вони будуть гармоніювати при будь-якого кольору смугах на рамі :) , ібо Імідж - ніщо, безпека - всьо!
та нє, маються на увазі білі полоси по протектору, для кращого естетичного вигляду:
(http://i.piccy.info/i9/979afe8a2c68ce14e6ca71ebc7bde27c/1388413606/83036/618287/CIMG2327_800.jpg) (http://piccy.info/view3/5675592/30d679b09524c4bffb56706e4b11ca04/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2013-12-30-14-26/i9-5675592/755x566-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2013-12-30-14-26/i9-5675592/755x566-r)
а так виглядає ровер на такій гумі:
(http://i.piccy.info/i9/201800af114388837ff66debd77a9f97/1388413923/72131/618287/CIMG2334_800.jpg) (http://piccy.info/view3/5675637/ffa806876f7c1b5cc8016140e67136c4/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2013-12-30-14-32/i9-5675637/755x566-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2013-12-30-14-32/i9-5675637/755x566-r)
-
а тепер ще й думаю, може то для естетики білі обода прикупити ::)
-
Якщо є можливість тре брати :)
-
Маю 3 покришки Смарт Сем (кевлар), 2,25
Можу продати.
1 - нова, в коробці
2 - десь половина протектора лишилось
3 - майже стерта
-
я раніше мав 2,1, але на них вже переходити не хочу, ширші більше подобаються в їзді. Ці Семи думав приберегти для асфальту, але перезуватись кожен раз - щось нє. Зараз на Ральфах 2,25 сиджу.
-
Frenky візьму до уваги :)
Вирішив сьогодні змастити передню втулку. Я думав що там все норм, але як виявилось, ситуація плачівна. Шарики всі на місці, змастив, але та гайка, яка не дає тим шарикам випасти, вже виїджена тими самими шариками, графітної змазки там наліпив, але все-рівно то не вихід з ситуації. ТАк що в першу чергу треба шукати нормальну передню втулку під 6 болтовий ротор. А там вже прийдеться і шприхи і обід купляти >:D Одні витрати(( але коли вже все зберу, то точно буду літав як ракета :laugh:
-
Вибір лежить між шимано, новатек і квандо. Шарики, промпідшипники. Нові, б/у. Люди поможіть, бо вибір великий :-)
-
Frenky візьму до уваги :)
Вирішив сьогодні змастити передню втулку. Я думав що там все норм, але як виявилось, ситуація плачівна. Шарики всі на місці, змастив, але та гайка, яка не дає тим шарикам випасти, вже виїджена тими самими шариками, графітної змазки там наліпив, але все-рівно то не вихід з ситуації. ТАк що в першу чергу треба шукати нормальну передню втулку під 6 болтовий ротор. А там вже прийдеться і шприхи і обід купляти >:D Одні витрати(( але коли вже все зберу, то точно буду літав як ракета :laugh:
привіт, ну на рахунок "ПЛАЧІВНОЇ" ситуації- ти перебільшив.
зношені конуса-це нормальна ситуація, для тих, хто катає.Звернись до Стєчкіна, він непогано це все знає.
Аяк на мене поміняти конуса і шаріки, якщо потрібно-і поїхав далі.Ну і туди все ж не графіт треба пхати.
-
привіт, ну на рахунок "ПЛАЧІВНОЇ" ситуації- ти перебільшив.
зношені конуса-це нормальна ситуація, для тих, хто катає.Звернись до Стєчкіна, він непогано це все знає.
Аяк на мене поміняти конуса і шаріки, якщо потрібно-і поїхав далі.Ну і туди все ж не графіт треба пхати.
Там той конус на стільки прижатий гайкою, що навіть відкрутити не зміг. А графітною мусив змазувати, бо солідол, через свій вік і умови перебування, зробився твердий як камінь))
-
Люди добрі, підкажіть де можна взяти масла для вилки рок шокс рекон 13 року, щоб не дуже дорого? Вилка відносно нова, але начитавшись форумів поняв, що навіть в нових вилках, часто нема масла.
-
Люди добрі, підкажіть де можна взяти масла для вилки рок шокс рекон 13 року, щоб не дуже дорого? Вилка відносно нова, але начитавшись форумів поняв, що навіть в нових вилках, часто нема масла.
http://motul-oil.com.ua/12-motul-moto#/i_need-motul_fork_oil/sae-15w (http://motul-oil.com.ua/12-motul-moto#/i_need-motul_fork_oil/sae-15w)
приблизно таке, 15 рокшокс рекомендує в штани.
-
Після 30-ти кілометрової покатушки вулицями нашого міста прийшлось мити ровер. Хоть і були болотніки, але вони не помогли, єдине радувало, що хоч морда не в болоті :o Помив його, повитирав, і от уже вдруге після такої процедури замітив, що тормоза пищать як мій кіт, коли його притиснув випадково дверима. Думав підсохнуть колодки і все скінчиться, але не тут то було. Прийшлось знімати колодки, протирати їх спиртом, потім просушити над вогнем. Ротори теж спиртом протер. Після такої процедури тормоза перестали пищати. Це після кожного миття/дощу мені потрібно вдаватись до таких маніпуляцій, щоб не пищало?
-
Після 30-ти кілометрової покатушки вулицями нашого міста прийшлось мити ровер. Хоть і були болотніки, але вони не помогли, єдине радувало, що хоч морда не в болоті :o Помив його, повитирав, і от уже вдруге після такої процедури замітив, що тормоза пищать як мій кіт, коли його притиснув випадково дверима. Думав підсохнуть колодки і все скінчиться, але не тут то було. Прийшлось знімати колодки, протирати їх спиртом, потім просушити над вогнем. Ротори теж спиртом протер. Після такої процедури тормоза перестали пищати. Це після кожного миття/дощу мені потрібно вдаватись до таких маніпуляцій, щоб не пищало?
нічо не роби, воно притреться
-
Після 30-ти кілометрової покатушки вулицями нашого міста прийшлось мити ровер. Хоть і були болотніки, але вони не помогли, єдине радувало, що хоч морда не в болоті :o Помив його, повитирав, і от уже вдруге після такої процедури замітив, що тормоза пищать як мій кіт, коли його притиснув випадково дверима. Думав підсохнуть колодки і все скінчиться, але не тут то було. Прийшлось знімати колодки, протирати їх спиртом, потім просушити над вогнем. Ротори теж спиртом протер. Після такої процедури тормоза перестали пищати. Це після кожного миття/дощу мені потрібно вдаватись до таких маніпуляцій, щоб не пищало?
фізику звуку знаєш? накладки колодок, маючи печеристу структуру, натягують вологи, і при гальмуванні видають такі "увертюри"
нема нічого страшного, це зникає, головне, щоб на колодки не попадала волога маслянистого чи жирового складу--оце вже
трохи гірше, хоча з допомогою прожарювання на газі і це вирішується. :)
-
Andrizzio, дихлофос ясно, а то думав що в мене якісь колодки браковані попались бо гуділи як паравоз :)
-
Andrizzio, дихлофос ясно, а то думав що в мене якісь колодки браковані попались бо гуділи як паравоз :)
Дурне, користуватися треба було. У мене коли колодки погано ловили то я їх поливав квасом Древлянський класичний. Ловили як стопкрани(правда болото налипало бо квас липкий, але то легко відмивалось напором води), побічним ефектом було те що гуділи як в маршрутки, повністю такий самий звук був. Так улюбленою забавою було кататися по дорозі за озером, розганятися і різко тормозити позаду людей. Як вони стрибали в кущі, ой як вони стрибали :D
-
Дурне, користуватися треба було. У мене коли колодки погано ловили то я їх поливав квасом Древлянський класичний. Ловили як стопкрани(правда болото налипало бо квас липкий, але то легко відмивалось напором води), побічним ефектом було те що гуділи як в маршрутки, повністю такий самий звук був. Так улюбленою забавою було кататися по дорозі за озером, розганятися і різко тормозити позаду людей. Як вони стрибали в кущі, ой як вони стрибали :D
я сам любив таким методом розчищати собі дорогу коли в центрі катався, правда люди на мене дивились неначе я якийсь божевільний :laugh:
-
Шановне панство, вирішив таки заглянути в середину своєї вилки, збільшити хід, якщо буде можливість. Попередній власник відкатав приблизно 200 км, не перебирав. Багато людей пишуть, що навіть нові вилки йдуть з малою кількістю масла в середині(не доливають на заводі >:D ) А через брак грошей(бачив в магазині масло в 3-ох літровому бутлі, в'язкістю 5 - більше 300 гривень) і навиків, вирішив під час розборки, акуратно зляти масло в окрему ємність, після чого назад її залити. Мучить питання, чи можна буде те саме масло залити? І чи при відсутності всього масла, об'єму, не заливати, не ризикувати і купити нове масло?
-
НОВЕ лий, в старому весь мусор, стирає ноги, башинги і резинки
давав вже десь тобі ссилку на масло, купи літру, будеш мати на 2-5 років
-
вилка RockShox Recon Silver TK і судячи з цього мануалу http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/BtRI-fZQaQfTJijnIsbNEA04QJAQL0ilYpvL2wZnIgQ/mtime:1372788151/sites/default/files/techdocs/2011-recon-silver-technical-manual.pdf (http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/BtRI-fZQaQfTJijnIsbNEA04QJAQL0ilYpvL2wZnIgQ/mtime:1372788151/sites/default/files/techdocs/2011-recon-silver-technical-manual.pdf) мені потрібно два різних масла, одне з в'язкістю 5 а друге з в'язкістю 15. Поясніть мені, турку, яке куда і скільки заливати. Сам боюсь начудити ::)
-
Перебираем вилку Rock Shox Recon Race Solo Air (http://www.youtube.com/watch?v=R5XZN8SgqFU#ws)
подивися схожі відео про рокшокс, там все майже так само
масло 5 лиється в демпфер зверху правої ноги, а масло 15 різною кількістю знизу в 2 штанини.
масло 5 накрай можна міняти через раз, воно менше забруднюється.
-
ага.. тепер здається до мене дойшло, по цій таблиці, в праву ногу, зверху, там де демпфер, потрібно залити 147 мілілітрів масла в'язкістю 5. Знизу в праву штанину, там де круцька регулювання відскоку, потрібно залити 6 мілілітрів масла в'язкістю 15. В ліву ногу, там де накачується повітря, потрібно залити 3 мілілітра масла в'язкістю 15. В ліву штанину, знизу, потрібно залити 6 мілілітра масла в'язкістю 15. Я правильно все поняв? :)
-
так *kachok*
-
Прошу пробачення за офтоп, але... Я просто шокований новими покришками. Раніше були старі базарні, передня покра так взагалі лиса. Так от сьогодні їхав на роботу, то як небо і земля в порівнянні з базарними. Накат просто афігєнний, легенько розганяєшся і тримається швидкість доволі довго. Я ніяк не жалію що потратив 340 гривень за дві покришки Schwalbe Smart Sam Performance Dual Compound 26x2,1. І ще один великий плюс в тому, що проїхавшись по частково болотисто-калюжній поверхності (в основному всі тротуари) мої штани і кросівки залишились повністю сухими і чистими(а то раніше приходилось прати штани чуть не щодня). Загалом я довольний як слон! *party*
-
Я теж зацінив смартсеми своі. але в мене 2.25 з полосами. Спочатку спереду була кенда 1.9 ззаду швальбе слік 2.0, який не тримвся дороги. Але є мінус. Як писав ТС в мене у втулках вигрезені конуса (квандо базар 60грн\шт) і дуже сильно ротор гальм тре об колотку..
Я вирішив, що заміню втулки на деорівські. 440грн комплект, що не так і багато на фоні тої ж резини (450грн)
-
Люди, підкажіть де краще купити шолом? Чим більше катаю, тим стрімкіше покоряю великі швидкості, в основному на тротуарах, але іноді приходиться і по дорогах гасати, тому хочу захистити хоч свій вже колись постраждавший черепок. Але тут виникає питання, який розмір, яку форму, який колір, де би ви, народ, порадили мені примірятись а може і при нагоді відразу купити? Чи то краще виміряти висоту, ширину, глибину, окружність голови і з тими параметрами шукати щось на просторах інтернет магазинів?
-
можу свій лонгус продати - розмір М - 130 грн - бк, але малоюзаний
-
ще би фотку.. :) в мене башка в обхваті аж 60 см, може троха всохне і той шолом налізе? :laugh:
-
тоді тобі Л або більше треба
-
Чим більше катаю, тим стрімкіше покоряю великі швидкості, в основному на тротуарах, але іноді приходиться і по дорогах гасати, тому хочу захистити хоч свій вже колись постраждавший черепок.
????
-
????
Присутній деякий страх перед водіями на дорозі, тому стараюсь їздити в основному по тротуарах.
-
ще би фотку.. :) в мене башка в обхваті аж 60 см, може троха всохне і той шолом налізе? :laugh:
в африканських племенах,для зміни діаметра черепа, використовують обручі, не підійде такий метод??? :D
а на серйозно-то підбирай так, щоб зразу було зручно, бо потім будеш мучитись.
-
Присутній деякий страх перед водіями на дорозі...
дарма. Вони рідко кусаються - просто тре пару хороших матерних слів вивчити :-) Їм це подобається. До речі - по дорозі їхати комфортніше - тротуари у нас - нунафіх.
-
в мене башка в обхваті аж 60 см
У мене також 60. На шлемі пише L/XL, сидить ідеально. Але то з дорожчих, такий -http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/661-recon-wired-helmet-2013/rp-prod72437
-
дарма. Вони рідко кусаються - просто тре пару хороших матерних слів вивчити :-) Їм це подобається. До речі - по дорозі їхати комфортніше - тротуари у нас - нунафіх.
взагалі то я про те, що нехрін гасати там, де пішоходи ходять. Я тоже буває виїжаю на тротуар, але тоді вже їду тихо спокійно не розлякуючи людей...
-
взагалі то я про те, що нехрін гасати там, де пішоходи ходять. Я тоже буває виїжаю на тротуар, але тоді вже їду тихо спокійно не розлякуючи людей...
саме так
по тротуарах ходять маленькі діти тому їздити там треба повільно і обережно
-
Стечкин, switch, цілком згідний, по тротуарі більше 15-20 і не розганяюсь, а от по дорозі до 50 їжджу, тому хочу шолом. Тільки досить важко збоку дороги їхати, більше 30 по тих горбах і ямах просто не реально розігнатись, іноді ближче до середини дороги виїжджаю. Тому в основному їжджу по тротуарах, добре що хоч людей майже нема з Березовиці до ватри
-
Стечкин, switch, цілком згідний, по тротуарі більше 15-20 і не розганяюсь,
по тротуарі 20 - це навіть ніхто втікнути не вспіє))))
от біля озера - всі завжди кажуть що їдуть помало - але насправді картина інша і пішоходи шарахаються від нас в різін боки -
якщо вспівають)))))))))))))))))))))
:D
-
по тротуарі 20 - це навіть ніхто втікнути не вспіє))))
от біля озера - всі завжди кажуть що їдуть помало - але насправді картина інша і пішоходи шарахаються від нас в різін боки -
якщо вспівають)))))))))))))))))))))
:D
20 це коли тротуар пустий, зранку, о 6:10 людей нема, тільки біля зупинок може хтось стояти, звісно коли люди йдуть то я не гасаю як дурний, завжди поволі об'їжджаю людей, бо знаю що коли ззаду неочікувано почують що щось наближається, то можуть різко брати наліво або направо. Ну і повністю перебиратись на дорогу не хочу(бо поки що без шолома) бо дороги біля узбіччя не "ахти", про сміття взагалі мовчу..
-
саме так
по тротуарах ходять маленькі діти тому їздити там треба повільно і обережно
ПДР забороняють їздити на велосипедах по тротуарах (виняток, тільки для дітей до 7 років). Їздити треба по дорогах з дотриманням правил.
-
:( напали на мене..
-
їзди по тротуарах. нікого не слухай
-
ПДР забороняють їздити на велосипедах по тротуарах (виняток, тільки для дітей до 7 років). Їздити треба по дорогах з дотриманням правил.
Хай мене оштрафують, я постійно катаю по тротуарам і буду катати бо боюся автомобілістів і мотоциклістів...
Автобидла в нас в місті аж кишить...
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
-
їзди по тротуарах. нікого не слухай
і тобі колись таки прилетить пляшка навдогін :D
-
Привіт шановні шприхалі.
десь місяць назад я купив педальки... хотів зекономити, тому купив г*мно. Заплатив 150 грн. педальки прийшли, на вигляд нічо так, крутяться. Вчепив в нові шатуни. Проїздив чуть більше тижня, в основнеому тільки на роботу і до дому, без екстріму, поволі, потихенько. І тут чую.. щолк-щолк-щолк-щолк - з кожним оборотом шатунів. Вдома розібрав, а там,блін, 1 шарик вискочив з свого місця і застряг між педалею і конусною гайкою, ну думаю ****** (матюкав все і всіх, в тому числі і себе) випадковість. Розібрав, почистив, зібрав - ніби все нормально, не видає посторонніх звуків, крутиться нормально. Ще за місяць ситуація повторюється, їхав з баму від своїх батьків по дорозі, і тут ***** ліва педаля відпадає. Я в шоці, водії зглядаються як на придурка. Підібрав педальку, закрутив(виявилось там конусна гайка трохи сильніше затягнулася((сама по собі, від кручення педаль >:D )) і педаля заштопорилась і відкрутилась. Вдома чуть послабив гайку - ніби все добре. І от настав сьогоднішній день. Їду з ватри до магазину що Вітя порадив, доїхав трохи вище від рогатки, не доїхавши пару метрів до мосту, і тут чую щолк-блін-щолк-щолк і педалю заклинило!! Був такий злий, що хотів весь ровер жбурнути на дорогу. Виявилось що знову пару кульок підшипника вискочило зі свого гнізда і застрягли між гайкою і корпусом педалі..... Так як всіх необхідних інструменті при собі не було, прийшлось акуратно педальку крутити в другу сторону, для того, щоб хоч вона просто крутилась.., цього домогтись не получилось. От така історія, як то кажуть - скупий платить двічі! поволік за собою ровер аж в Березовицю.
Шановні, порадьте мені якісь нормальні педалі, щоб такого геморою з ними не було... Бюджет до 350 грн(знаю що за нормальні педалі цього не хватить, але може..?) Знайшов декілька таких
http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=52203 (http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=52203)
http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=115475 (http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=115475)
http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=125554 (http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=125554) - ці трохи дорожчі - якщо порадите їх то з педалями прийдеться зачекати((
http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=150678 (http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=150678)
http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=56664 (http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=56664)
http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=92253 (http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=92253)
ще тут педальки є різні http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=94111&hilit=Tuko (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=94111&hilit=Tuko)
або запропонуйте щось інше :(
Дуже на вас надіюсь..
-
ще тут педальки є різні http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=94111&hilit=Tuko (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=94111&hilit=Tuko)
такі, як за цим посиланням називаються "B-035", купив 2 тижні назад на х байку за 300 грн. Тонкі, легенькі із широкою робочою поверхнею та добрим щепленням. Поки що, дуже задоволений...
-
такі, як за цим посиланням називаються "B-035", купив 2 тижні назад на х байку за 300 грн. Тонкі, легенькі із широкою робочою поверхнею та добрим щепленням. Поки що, дуже задоволений...
в цього продавця якраз взяв B-893B про які вище писав... поки що не горю бажанням брати ці Syun-LP :(
-
Міша! Ти класно все розписав про педалі. Получився такий собі огляд. Було би ще краще якби ти скопіював то сюди - http://shpryha.te.ua/index.php/topic,8745.0.html, (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,8745.0.html,) ну і на початку вказав конкретно модель та їх фото.
-
Народ, дайте пораду, які педалі краще купити, бюджет трохи зріс, розгляну будь які варіанти, головне щоб не поламались за пару місяців.
-
на базарі з цільнолітим алюмінєвим корпусом
приблизно 40 грн
і навіть не думай наслідувати глупого стєчкіна з його двосторонніми контактами
-
За 3 роки їзди перепробував декілька різних педалів, в основному базарні або стокові з б/у ровера. Сподобались тільки одні які купив тут на форумі за 40 грн. До сих пір переставляю з ровера на ровер. Вони цільнолиті з люмінію, що в середині не знаю бо не розбирав, потреби пока не було.
-
Купляй шимано SPD і контактні капці. Зневажай топтунів як клас :)
-
Теж колись думав на рахунок контактів, але мені звикати буде важко, тай взуття не знаю де таке знайти, ну і ціна на те взуття..
Якщо не зможу оприділитись що брати, то піду на базар і куплю щось простеньке.. дешево і сердито! *overhead*
-
пару годин тому бачив в магазині на крушельницької ті самі педалі за 35 грн
чисто для мене їх недолік - вони трохи високі, тобто важіль типа менший
-
Їжду на смарт семах 2.1 з дротовим каркасом. Сьогодні вже вдруге пробив камеру, тиждень тому пробив заднє колесо спускаючись з пагорба по асфальту на швидкості 50 км\г. Сьогодні пробив переднє колесо їдучи з ватри, не доїхавши навіть туб.диспансер, минув заправку і ОПА.. Раніше їздив на базарних покришках, все було Ок. Плащі твердіші від смарт семів.. Раніше міг накачати не на повну, для мягкості проходу горбисто-ямистих місцевостей, а тепер на швальбах такий фокус не канає(( Нажаль манометра не маю, тому тиск провірити не можу, але щойно накачав камери так, що пальцями колесо фіг стиснеш, тобто треба прикласти дуже багато зусилля, щоб продавити плащ на міліметри. Народ підкажіть, чи то мені такі какашко-браковані швальбе попались, чи то такі вони і повинні бути, чи то просто треба більше колеса качати?(тим міліпі*здрічеським насосом задовбусь стільки качати))) Чи може є якісь ліпші покришки, тобто більш проколостійкі, ну і щоб накат хороший був :)
Ще може хто знає яка ціна на насос з манометром, такий що ставиться на землю, орієнтовано по наших магазина, тобто ровербайк і спорт+ ?
-
Катаю на швальбе 2,25. Качав на 4 атмосфери автомобільним компресором з манометром. Погано накачане колесо на поганій дорозі може тупо прижати камеру до внутрішньої сторони обода і таким чином її пробити. Заїдь на заправку чи шиномонтаж і накачай норм колеса
-
в мене ніпель такий тонесенький, зможу через такий накачати?
-
нє. тому купи собі перехідник :)
-
Заїдь у Епіцентр. Бери автомобільний насос із манометром. там дуже великий вибір тих насосів у автовідділі .Вартість від 120 грн і більше. Або зроби просто . Купи як маеш насос вже манометр окремо . Ціна 30 грн .
У мене насос з манометром автомобільний . польський виробник. Купив ше в далекому 2004 році. служить по нині.
Простий велонасос вожу постійно з собою як десь і пробью то можна ьуде накачати по ходу щоб доїхати .а З манометром постійно в гаражі.
на відео прості ручні манометри
цифровой манометр (http://www.youtube.com/watch?v=DR9GbdacEnE#ws)
-
мені би і простий манометр підійшов, електронний, судячи з відео, не дуже якісний :laugh: . Мені щоб хоч приблизно показало тиск, тому і звичайний підійде, тільки прийдеться таки купляти перехідник, бо ніпель то тоненький
-
в автомагазин заїдь і виберир собі. я колись купляв механічний манометр для контролю тиску десь за 30 грн. Зараз може 50-60.
-
ще одне питання, який повинен бути тиск? Я так поняв це ще залежить від покришок, на них пише що мах. тиск 4 бар(3,9 атмосфер) чи 55псі(3,7 атмосфер). Заки манометра нема, надіюсь не перекачав камери *No*
-
Я 4 качаю. Якраз норм для асфальта. Для гімен треба спускати до 3. Короче, від покришок залежить
-
йа типа в школі вчився за савєтів і був там такий предмет як фізика
і дякуючи надзвичайно тупої радянської системі навчання (яку створив кровавий диктатор Сталін) навіть самий кончений даун шо провчився у такій школі до пятого класу знав - чим краще накачані шини, тим легше котиться велосипед
ну а на форумі прогресивні представники нової дегенерації сі позбирали...
-
Стечкін, розслабся, навіть "за савєтів ", в ГАЗ-66, стояла автопідкачка коліс, і там був перемикач тиску, так от для їзди по болоту і по піску, тиск знижався на 0,5 ат.
-
Із практики. Smart Sam 2.25. Моя вага 75кг. По сходах не їзджу. Постійний тиск 2атм. Марафон - 3.5 максимум. Один прокол на 5 - 7тис. Покришкам 17000. Потектора ще 25%. Боковини досить пошарпались.
-
Стечкін, розслабся, навіть "за савєтів ", в ГАЗ-66, стояла автопідкачка коліс, і там був перемикач тиску, так от для їзди по болоту і по піску, тиск знижався на 0,5 ат.
а йа тобі як бухгалтер інженеру скажу шо в ГАЗ-66 силовий агрегат (двигун) відокремлений від драйвера
а на ровері ти власні сили витрачаєш на пересування у просторі
якщо ще не зрозумів, то подумай над тим чим бтр від велосипеда відризняється
тому особисто я намагаюся по болоті і піску не їздити і шини перекачати не боюся
-
Явно мені треба великий насос, навіть може з манометром, бо тим маленьким піциком я скоріше руки накачаю чим колеса :D . Надіюсь такі насоси не дуже дорогі.
-
Явно мені треба великий насос,
Купи собі маленький але телескопічний насос, він трьох секційний, ним колеса до 4,5 ат. без проблем для рук накачуєш. Ну а дома звісно краще мати автомобільний.
-
Не перестарайтеся, для 2,25 макс тиск 3,5 - 3,7
Та і нема змісту стільки качати, тоді втрачається суть широких покришок - добре котити з меншим тиском.
-
Та і нема змісту стільки качати, тоді втрачається суть широких покришок - добре котити з меншим тиском.
та кажу ж туманам неписьменним - педалювати легше, якщо колеса накачані + покришки зношуються менше
мам покришку на кевларі 2" вагою 380 грам - то вона котить дуже пристойно
а шодо амортизації - жопу треба з сідла піднімати на колдойобинах
-
Купи собі маленький але телескопічний насос, він трьох секційний, ним колеса до 4,5 ат. без проблем для рук накачуєш. Ну а дома звісно краще мати автомобільний.
а йа шо писав?
тримай дома потужний насос, ібо (пояснюю для дуже вже тупих) ним легше качати і краще накачаєш
а з собом вози шота таке мале, шоб міг накачати колесо якщо прокол і додому їхати, а не в руках вести
-
так, для довідки, по цінах часів доки народ ще не переміг в черговий раз злочинну владу купив собі на базарі:
1. автомобільнй металевий насос ручний з манометром - 35 грн
2. пластмасовий телескопічний типа як Аванар апелював - 65 грн
-
значить піду на базар, бо чую, шо в магазинах, ціни в двічі вищі
-
Я ж тобі казав йди на Епіцентр. Там вибір насосів авто з манометрами дуже багато . Або Є така гуртовня ВСЕ ДЛЯ АВТОМОБІЛЯ. Базар нині спартачився. Там нічого толкового ти некупиш і вибір все аби дешевше .
-
дякую за пораду :)
-
Дякую пану Стечкин'у за підтягування шприх в колесах *tramplin*
Щоправда дивитись як Стечкин перевертає ровер чи накачує колеса - просто жах, я хотів допомогти, але він "ні в какую" >:D
Коли спина болить - такого робити не можна :nono: треба берегти себе
-
Потребую від вас, шановні, поради. Маю шатуни FSA COMET ATB M/EXO з зірками 46/36/28. Глянувши на передній переклюк, поняв що навіть при ідеальному налаштуванні, ланцюг всеодно буде чуть тертись об перекидку, як не збоку, так знизу. хочу дізнатись чи всі передні перекидки розраховані на передню більшу зірку на 46 зубів? Якщо ні, то можете скинути хоча б пару варіантів тих перекидок, які би були сумісні з такою зіркою.
-
А яка в тебе зараз перекидка?
-
шимано fd - m660-10, а збоку на паралелограмі пише slx
-
. хочу дізнатись чи всі передні перекидки розраховані на передню більшу зірку на 46 зубів?
заходиш на сайт Шимано, шукаєш свою модель, відкриваєш специфікацію і там все має бути.
конкретно та модель розрахована на 42 зуба:
http://bike.shimano.com/publish/content/global_cycle/en/us/index/products/mountain/slx_with_dyna-sys/product.-code-FD-M660-10.-type-.fd_mountain.html (http://bike.shimano.com/publish/content/global_cycle/en/us/index/products/mountain/slx_with_dyna-sys/product.-code-FD-M660-10.-type-.fd_mountain.html)
-
Нормально має всьо робити, думай в сторону чейнлайну.
-
тут http://bike.shimano.com/publish/content/global_cycle/en/us/index/products/mountain/slx_with_dyna-sys/product.-code-FD-M660-10.-type-.fd_mountain.html (http://bike.shimano.com/publish/content/global_cycle/en/us/index/products/mountain/slx_with_dyna-sys/product.-code-FD-M660-10.-type-.fd_mountain.html) пише шо ваша перекидка розрахована максимально на 42 зуба
точніше - оптимальна конфігурація для неї 42-32-24T
-
Дякую за поміч, буду або шукати перекидку з сумісністю зірки з зубами на 46 штук, або буду міняти зірку
-
Дякую за поміч, буду або шукати перекидку з сумісністю зірки з зубами на 46 штук, або буду міняти зірку
Шосейну шукай :)
хочу, інтуїція підказує шо і ту можна налаштувати
-
Шосейну шукай :)
хочу, інтуїція підказує шо і ту можна налаштувати
можливо і можна)) в мене дуже мало досвіду з налаштувань системи ::)
-
Проблеми виникають коли система із маленькою на 22 і великою 48, як у Andy, там тільки дешеві перекидки справляються.
Міша, а шо ти мудруєш? Манетки у тебе Х7, бери той самий переклюк, можеш брати із верхнім хомутом, бо кріплень під флягу на вертикальній трубі здається нема.
-
можливо і можна)) в мене дуже мало досвіду з налаштувань системи ::)
там насправді нічого особливо складного. є в неті статті де дохідливо написано як крок за кроком відстроїти перекидку.
в принципі згідний, що найбільша проблема буде якщо великий розкид між великою зіркою і середньою та найменшою - може ланцюг тертись об рамку. А так то, думаю, перекидати буде.
-
Замітив, що переднє колесо, стоїть не по центру в вилці, обід на пару мм блище до правої сторони, там де ротор. Це не дуже критично, чи варту бити тривогу?
-
Замітив, що переднє колесо, стоїть не по центру в вилці, обід на пару мм блище до правої сторони, там де ротор. Це не дуже критично, чи варту бити тривогу?
це не критично, але хвилин за 20 можу виставити як скажеш
ти зірку купити не хчеш? - http://shpryha.te.ua/index.php/topic,9573.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,9573.0.html)
-
Та ще поки не треба, та й ціни в нього чуть високі.. :)
Я колись до вас знову завітаю, бо те переднє колесо естетично не гармонійно виглядає на фоні всього ровера)))
-
якщо купувати провілл то нормально - 85 грн
вони сумісні с шатунами шимано
тобі ж тре було зірку на 42 чи 44
а я знаю кому тре зірку на 46 ))
а шприхи я тобі можу хоч на лавці в парку перетягти, наприклад завтра в парку шевченко десь після першої
-
якщо купувати провілл то нормально - 85 грн
вони сумісні с шатунами шимано
тобі ж тре було зірку на 42 чи 44
а я знаю кому тре зірку на 46 ))
а шприхи я тобі можу хоч на лавці в парку перетягти, наприклад завтра в парку шевченко десь після першої
то раніше я хотів) бо думав що передній переключатель не сумісний з такою зіркою, але я помилявся.
Не знаю чи зможу вирватись в Тернопіль... в суботу мене зазвичай роботою грузять((