shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: alisa від 02.07.2010, 00:26:27
-
Допоможіть розібратися
-
детальніше, будь-ласка.
в чому саме розібратись?
твій ровер анадто жорсткий і ти хочеш зробити його м"якшим?
чи навпаки?
-
Я з чоловіком нещодавно стали власниками 2-х симпатичних гібридиків Б/у.Обоє без будь яких амортизаторів, 26-ті колеса, мала рама.Один фірмовий,centurion, з класними комплектуючими, другий-простіший, ходить справно. Але є непорозуміння: фірмовий, centurion, гума у нього широчезна , колеса тракторні, іде м"яко так, що за амортизатори забудься.А другий, обода аналогічні першому, гума вужча і лисіша, іде так, що відчуваєш всі ями, де забули асфальту докинути...
А от власне і ПИТАННЯ: ВІД ЧОГО В МОМУ ВИПАДКУ ЗАЛЕЖИТЬ М"ЯКІСТЬ ХОДУ РОВЕРА?
Може, від гуми?Колеса ми приспустили. Чи передній аморт поставити?..
-
Гібриди це ж ніби 28?.. А 26 - MTB
-
аЛіса, фото в студію :), а там розберемось.
Маю гібрида на тонкуватих колесах. Ями відчуваю всі, незважаючи на "мягку" вилку. Може просто на Центуріоні стоїть мягке сідло з амортом в підсидлильному штирі?
-
Я з чоловіком нещодавно стали власниками 2-х симпатичних гібридиків Б/у.Обоє без будь яких амортизаторів, 26-ті колеса, мала рама.Один фірмовий,centurion, з класними комплектуючими, другий-простіший, ходить справно. Але є непорозуміння: фірмовий, centurion, гума у нього широчезна , колеса тракторні, іде м"яко так, що за амортизатори забудься.А другий, обода аналогічні першому, гума вужча і лисіша, іде так, що відчуваєш всі ями, де забули асфальту докинути...
А от власне і ПИТАННЯ: ВІД ЧОГО В МОМУ ВИПАДКУ ЗАЛЕЖИТЬ М"ЯКІСТЬ ХОДУ РОВЕРА?
Може, від гуми?Колеса ми приспустили. Чи передній аморт поставити?..
гібрід - це умовно кажучі МТВ, тіко колеса 28" - шоссер для поганих доріг і перевезення велобаула.
гібрід і МТВ можуть мати передній аморт або не мати.
мягкість ходу в даному випадку залежить від покришек, тобто від гуми - чим ширше, тим менше трусить і тим важче крутити педалі - "сопротивление качению".
якщо не їздити по багнюці - треба ставити лису гуму - сліки - вони набагато краще котять ніж шипи.
їхали б з нами по замках - Юра би все це розказав і показав на прикладі.
спускати колеса, щоб не трусило - ні в якому разі - важче їхати, бьються ободи, псується гума.
я якось мав передній аморт, то так з ним змучився, що поставив базару жостку вилку за 25 грн і вел покотився вдвічи швидше :)
САМЕ ГОЛОВНЕ - в нормального велосипедиста основні точки опори - руки і ноги, а дєфєкатор відіграє додаткову функцію.
тобто при їзді по ямах зад треба піднімати з седла...
-
Чесно кажучи, я на своєму шосері не відчуваю дискомфорту (майже). При чому колеса тоненькі і туго накачані з сильно натягнутими шприхами, сідло жорсткеньке. Вилка - само собою.
З порад, щоб не трусило сильно, пораджу наступне:
1) Нормальні гріпси, чи, навіть,, шоссерна обмотка руля.
2) Рукавиці.
3) Як казав Стечкін - на ямах привставати.
4) Нормальне жорстке сідло - не буде купи проблем.
5) Велотруси.
-
короче не використовуйте для амортицації зад, піднімайте його з седла, а амортизуйте руками і ногами і буде Вам счастя.
до речі, коли з"їзжаєте з горба, треба привстати з седла і поставити шатуни паралельно землі.
я постійно спостерегаю на спуску біля фінансового - їде якесь чудо, шатуни перпендикулярно землі, дєфєкатор на сідлі і ловить ним всі ями.
-
аморти на велі взагалі - це винахід чисто на користь дегенератів, що називають себе екстремалами - Соррі, не втримався!
Браво, Пізник! Ти такий розумний!
Давайте катати ДХ на тріальних роверах!
-
аморти на велі взагалі - це винахід чисто на користь дегенератів, що називають себе екстремалами - Соррі, не втримався!
Мда, що тут ще скажеш. Для твого відома роль амортів не стільки в гасінні ударів на руки/жопу(хоча це теж вагома частина), як в забезпечені кращого контакту колеса з дорогою, щоб не втрачати керування на складних участках.
-
Браво, Пізник! Ти такий розумний!
Давайте катати ДХ на тріальних роверах!
Аліса, Ви даунхіл катаєте?
Дописано : 02.07.2010, 15:31:57
Мда, що тут ще скажеш. Для твого відома роль амортів не стільки в гасінні ударів на руки/жопу(хоча це теж вагома частина), як в забезпечені кращого контакту колеса з дорогою, щоб не втрачати керування на складних участках.
чомусь я вважаю що велосипедні амортизатори з"явилися для кращого контакту з гаманцями лохів...
для особливо затятих пояснюю - на чому більш виробник заробить: на жосткій вилці за 25 грн чи на аморті за $300 ?
-
плавайте поездами аэрофлота 8)
-
чомусь я вважаю що велосипедні амортизатори з"явилися для кращого контакту з гаманцями лохів...
для особливо затятих пояснюю - на чому більш виробник заробить: на жосткій вилці за 25 грн чи на аморті за $300 ?
Я розумію твою шосерську позицію, але ти неправий, в мтб дещо інші пріорітети. Давай тоді "пролетимо"(тобто щоб швидкість була біля 20 км/год) на швидкості по гайовій зверху від обїздної до "рогатки", ти на ригіді, а я на підвісі.
-
Я розумію твою шосерську позицію, але ти неправий, в мтб дещо інші пріорітети. Давай тоді "пролетимо"(тобто щоб швидкість була біля 20 км/год) на швидкості по гайовій зверху від обїздної до "рогатки", ти на ригіді, а я на підвісі.
є певна проблема - зазначену ділянку дороги я практично завжди їду в зворотньому напрямку - чомусь мені так виходить.
ну сам подумай - не буде же Аліса навмисно вишукувати погані дороги.
мабуть вона буде їх навмисно уникати.
-
чомусь я вважаю що велосипедні амортизатори з"явилися для кращого контакту з гаманцями лохів...
для особливо затятих пояснюю - на чому більш виробник заробить: на жосткій вилці за 25 грн чи на аморті за $300 ?
всьо то так, але шо нам тоді жити в печерах, шоб на нас ніхто не заробляв
-
на повному серьозі прошу вибачення, якщо когось образив.
маю паскудну натуру - дасть Бог, може виправлюсь
-
всьо то так, але шо нам тоді жити в печерах, шоб на нас ніхто не заробляв
ти шо, був в Стєчкіна вдома вже?)
по аналогії можна до амортів приплести перекидки - це розводілово для лохів, вона дорожча за простий вел з 2 зірками.
-
ти шо, був в Стєчкіна вдома вже?)
по аналогії можна до амортів приплести перекидки - це розводілово для лохів, вона дорожча за простий вел з 2 зірками.
аналогія не має місця - завдяки передачам легше крутити педалі, завдяки амортизаторам - важче.
до речі, може хто не знає - в США мода на гірські велосипеди вже минула...
-
ето в Турции, там тепло там дороги є для велосипедів
-
аналогія не має місця - завдяки передачам легше крутити педалі, завдяки амортизаторам - важче.
до речі, може хто не знає - в США мода на гірські велосипеди вже минула...
тут така сама ситуація, в когось нова перекидка за 20 грн, в когось за 900 :D.
в нас мода тільки починається, скоро буде як з лижами (для спуску :D). але не думаю шо тут багато людей через моду.
-
Ну перекидка то зовсім інша справа. А на дешеві перекидці страшно їздити - нею мотиляє на швидкості дуже. А дорогі - жорсткіші.
-
Стєчкін з асфальта просто ніколи не з'їжджяє, а як з'їжджяє, то дуже не надовго. Тому для нього передня амортизована вилка то зайвий механізм. Я позаминулого року мав на Черемоші і свій гібридик з жорсткою вилкою і Олькін гарі фішер з амортизованою. На тамтешних "дорогах" однозначно віддаю перевагу амортизованій вилці. На жорсткій вже після перших 10 км руки відвалюються. А керованість взагалі ніяка.
(http://img180.imageshack.us/img180/9558/dorogygart.jpg) (http://img180.imageshack.us/i/dorogygart.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
САМЕ ГОЛОВНЕ - в нормального велосипедиста основні точки опори - руки і ноги, а дєфєкатор відіграє додаткову функцію.
тобто при їзді по ямах зад треба піднімати з седла...
короче не використовуйте для амортицації зад, піднімайте його з седла, а амортизуйте руками і ногами і буде Вам счастя.
ДО такої "мудрості" я дойшла ще в 14 років, коли катала на Салюті по сільським дорогам.Так що нема чого робити з мене зелену.А от на рахунок - при спуску шатуни паралельно дорозі - дякую, візьму на озброєння.
Велотруси я маю. З сідла на ямах встаю.Рукавиці може скоро і прикуплю, як знайду недорогі. Сідло і штир під ним без амортів, сідло дорожче, жорстке.Даунт хілом не займаюся, і мені здоється що то має стосунок до спуску. Чемно катаю по роздовбаних вулицях нашого файного міста, з недалеким виїздом в с. Підгороднє, і тягяю за собою свій дорогоцінний баул-дочку на дитячому велосидінні.
Дописано : 04.07.2010, 01:49:58
аЛіса, фото в студію :), а там розберемось.
Маю гібрида на тонкуватих колесах. Ями відчуваю всі, незважаючи на "мягку" вилку. Може просто на Центуріоні стоїть мягке сідло з амортом в підсидлильному штирі?
кину як тільки зможу
-
На жорсткій вже після перших 10 км руки відвалюються. А керованість взагалі ніяка.
фызичною культурою займатися треба - від підлоги відтискатися, на турніку підтягуватися...
-
дякую! слушна порада, прийму до уваги, *kachok*
-
Я порадив би нічого не міняти перші пару місяців. За цей час тіло трохи пристосується і стане більш зрозуміло, чого дійсно хочеться. Мені наприклад теж спочатку здавалось жорстко, але через два місяці їзди виникло бажання навпаки замінити передній аморт на жорстку вилку.
Єдина проблема - крісло з дитиною, яке не замортизуєш власними руками/ногами. Думаю може допомогти широка трохи приспущена резина, хоча накат вона спортить помітно.
-
фызичною культурою займатися треба - від підлоги відтискатися, на турніку підтягуватися...
Стєчкін, про шо ти говориш... що, забув як ти на НайтМеднес проїхав одне коло і здох? :lipsrsealed: спершу свою фізуху підтягни, а потім давай такі поради іншим :)
-
Стєчкін, про шо ти говориш... що, забув як ти на НайтМеднес проїхав одне коло і здох? :lipsrsealed: спершу свою фізуху підтягни, а потім давай такі поради іншим :)
1. я дуже стара і дуже хвора людина...
2. в даному контексті мова конкретно про той момент, що без амортизаційної вилки при їзді по бездоріжжі відвалюються руки.
так, для загального відома - мені на дачу через поля далеко - кому цікаво можу показати - і взагалі при їзді при бездоріжжі в мене РУКИ не болять. ноги теж.
3. на найт меднесс я ПРОЙШОВ ПІШКИ 1 коло - я взагалі не міг їхати - в мене дуже слабкий вестибулярний апарат. по асфальті в темряві я якось катаю, і мені це подобається, але не по грунтових лісових тропах
4. можемо влаштувати турнір шприхи по підтягуванню на турніку чи жиму штанги лежачі - чомусь не думаю, що буду останнім
вот від підлоги я дуже погано відтискаюся - визнаю
5. врешті-решт то особиста справа кожного на чому їздити - просто не бачу ЯВНОЇ НЕОБХІДНОСТІ в амортизаторах
6. я шось не розумію - це дурні по можливості уникають болота і поганих доріг?
7. для чого мені платити за то, що не використовую - амортизатори ?
-
при їзді при бездоріжжі в мене РУКИ не болять. ноги теж. - ти ше не їздив по бездоріжжі :D
турнір шприхи по жиму штанги лежачі - то буде на рази, чи на вагу?
-
турнір шприхи по жиму штанги лежачі - то буде на рази, чи на вагу?
наскільки я розуміюся в даній предметній галузі:
1. підтягування/відтискання - на рази
2. жим штаги лежачи - хто підніме більшу вагу - але може бути абсолютна вага або пропорція до власної ваги )))))
чомусь вважаю, що змагатися з людиною в півтора рази важчою в абсолютній вазі не коректно :(
3. а шо є змагання - по жиму штанги лежачі - на рази?
при їзді при бездоріжжі в мене РУКИ не болять. ноги теж. - ти ше не їздив по бездоріжжі
шо ж то за бездоріжжя таке ??? :o :o :o
де його шукати?
мабуть мені "не судьба" :(
Дописано : 04.07.2010, 23:02:35
Рукавиці може скоро і прикуплю, як знайду недорогі.
я вже десь писав, для Вас повторю (ціни памятаю приблизно):
1. Спорт+ на шептицького і Крушельницької від 10 до 50 грн
2. по діагоналі від заводу ОРІОН є маг. ДИНАМОВЕЦЬ - там від 20 до 30 грн
3. в мене їх мало не 10 пар, а найбільш подобаються куплені на секонді за 5 грн :)
я вот вчора впав, правда на крутому підйомі по просипаній галькою дорозі їхав на 26" з передачею 24/28, тобто співвідношення менше 1 і швидкість була десь 6-7 км. впав на долонь правої руки і дякуючи рукавицям не постраждав.
переді мною на той підйом пятеро йшли пішки, а я піднявся після падіння і таки виїхав )))
-
Все, влаштовуємо "бетл " між Стечкіном, Вувузанге і Андріціо по штанзі/гирі :)
-
Все, влаштовуємо "бетл " між Стечкіном, Вувузанге і Андріціо по штанзі/гирі :)
ні, краще ти, я і Хельга :)
-
3. а шо є змагання - по жиму штанги лежачі - на рази?
є - хто більше разів пожме 100кг штангу
-
є - хто більше разів пожме 100кг штангу
я типа всього тільки обіцяв не бути останнім.
чомусь маю велику підозру з шприхарів крім тебе на ті змагання нема кого виставляти :)
бо для мене навіть 1 раз - це десь норматив КМС.
а в мене в житті був тільки 3-ий розряд з велосипедного туризму і то давно і неправда...
-
я типа всього тільки обіцяв не бути останнім.
але чомусь маю велику підозру з шприхарів крім тебе на ті змагання нема кого виставляти :)
ну то для підготовлених, а так як для шприхи, то вагу можна зменшити для залучення більшої кількості учасників
я за останній рік значно деградував *kachok*
-
ні, краще ти, я і Хельга :)
От не розумію я вашої тяги приплітати мене до будь-яких змагань. Змагайтесь собі на
здоров'я, як вам подобається. Я то тут до чого. Мабуть противників сильніших за мене складно знайти?
Та й що ми знаємо одне про одного, щоб пропонувати в чомусь змагатися?
-
Я порадив би нічого не міняти перші пару місяців. За цей час тіло трохи пристосується і стане більш зрозуміло, чого дійсно хочеться. Мені наприклад теж спочатку здавалось жорстко, але через два місяці їзди виникло бажання навпаки замінити передній аморт на жорстку вилку.
Єдина проблема - крісло з дитиною, яке не замортизуєш власними руками/ногами. Думаю може допомогти широка трохи приспущена резина, хоча накат вона спортить помітно.
Спробую замінити гуму на колесах.
А щодо дитячого сидіння-то не проблема.воно на тому велику, що їде м"яко.
-
Спробую замінити гуму на колесах.
А щодо дитячого сидіння-то не проблема.воно на тому велику, що їде м"яко.
Якщо з дитячим сидінням все в порядку, то все-таки спробуй трохи вкататись, хоча б місяць, перед тим як щось міняти. Хоча мякі гріпси на руль та перчатки не завадять.
-
Жодо грипсів, то скажу зі свого досвіду. У мене шосер, з бараном. Обмотка жуля - Back In USSR - ізолента. Руки боліли конкретно, хоча використовував перчатки. Нещодавно купив (нарешті) фірмову обмотку. Результат - навіть після 5 км по бездоріжжю, руки не болять зовсім. Про поїздки трасою взагалі нема що казати - ніби руки і не тримали руль.
-
Хоча мякі гріпси на руль та перчатки не завадять.
що таке гріпси?
рукавиць прикупила нині. аккурат в тому магазині, що по-діагоналі від заводу Оріон... *happy*
-
що таке гріпси?
ручки, що вдіваються на руль, щоб мягше було триматися.
роллін якісь непогані продавав не дуже дорого
Дописано : 05.07.2010, 18:14:11
Я то тут до чого.
Мабуть противників сильніших за мене складно знайти?
ну шо ж не зрозуміло?
саме так і є :)
ще раз повторюю - я обіцяв не бути останнім :) :) :)
-
якщо Вам, Аліса, треба:
маю 2 штуки велошортів - з секонда, але практично нові
+ веломайку
+ штани.
віддам задурно
067-2080636