1
Майбутні / Re: Велоподорож Тернопіль - мис Рока 2017
« : 26.04.2018, 13:53:22 »
Ровер... ровер довго шукав але знайшов практично те шо і хотів, cube touring gts (шось схоже до https://www.cube.eu/en/products/trekking/touring/ але старішого випуску). Дуже надійна машина, хоч і купував вживаним. Вилка сантур, якшо чесно не шкодував шо не ригідна, не завжди ідеальна дорога, і не завжди дорога)), а для рук комфорт, та і коли лочив її сильного приросту в швидкості не відчував. Гальма - "магури 33", гідравліка, після покупки так і не дивився до них і відпрацювали ідеально. Шини швальбе, стан перед виїздом був задовільний тому на них і їхав, за 5к стерлись до антипрокольного шару, особливо задня під баулом. До речі по проколах, їх було аж 2!! і то на передньому колесі) мав запасну камеру, але і відразу клеїв прокол, тут все швидко відбувалось. Обвіс деор хт, але не ідеально задня була відлаштована, часом злітала на нижчу зірку, і звісно ж не в самий найкращий момент)), і скільки не відлаштовував проблема вирішувалась на конкретній зірці але виринала на іншій, зрештою зігнав все на зірку яку майже не юзав)) Загалом відчувалось що вел проектували саме для таких цілей, по-перше трансмісія, діапазону вистачало як на крутих перевалах (спокійно крутити і не зупинятись на відпочинок) і до неймовірного накату на рівних ділянках (я не жартую, з баулом в 17-18кг були ділянки в 50-60 км де середня була 34-35!!!, при чому вдома як правило 25-26); по-друге положення - перед виїздом трохи підігнав під себе але тут я не спец, швидше на око і на відчуття, тим не менше дуже комфортно було їхати більше 100, нічого не боліло і не нило. Думаю можна і гібрид проапгрейдити і буде теж саме але тут все зразу, нічого не треба додумувати.
З запчастин: камера, ланцюг і все.
Баул: снаряжение мираж 60, хороша річ серед такого типу, та все ж думаю з ортлібами було б зручніше (тут вже кожному своє), але бюджет не дозволив. Основний недолік: тре вигребти все шо є щоб добратись до того шо на дні лежить, набагато зручніше коли до всього є швидкий доступ + ортліб водонепроникний а тут якийсь недолугий рейнкавер з "дикою" системою натягування)) Хоча з другої сторони - все в купі, а були моменти де з баулом ніяк не їхалось і не пхалось, і одівав його як рюкзак, тут +
Окрема річ - навігація. Брав планшет + павербанк на 20000, загалом до тижня вистачало (це ше я фото перебирав + нет). Так от планшет це неймовірна зручність бо: 1) кріпив його на рулі і з великим екраном не треба кожного разу масштабувати шоб розуміти твою загальну позицію на відстані 30-50 км, а в містах це дуже потрібно; 2) можна на ходу юзати, бо достатньо було лише увімкнути, не треба ціляти в мізерні кнопочки і це повірте величезний + (не відволікаєшся від керування).
Дороги. Окрема тема і можна багато говорити. Польща, мені сподобалось, гарні регіональні дороги які в більшості йдуть паралельно автомагістралям. Чого не скажеш про Чехію, де від кордону до кордону пряма, ідеальна траса але... то автомагістраль і по ній їхати не можна але я їхав)) і відразу скажу не повторюйте за мною! Я СЕРЙОЗНО! по-перше, постійно сигналять і це дуже напружує (особливо фури), друге - швидкість, як правило узбіччя широке і норм їхати але часом буває вузьке і тут ти починаєш рахувати км до найближчого зїзду. А регіональні дороги в Чехії ні разу не прямі а ведуть манівцями, як наслідок - зайві км. На автомагістралі кілька разів зупиняли патрулі але або ввічливо попереджали і вказували де зїхати або взагалі супроводжували до зїзду) Короче Чехія як на мене найменш придатна для велотуризму, інф-ра майже відсутня. Австрія, Швейцарія - тут рай для велосипеда, круті велодоріжки які прокладені з метою побачити найбільше і найближче а не просто від пукту А до Б + питна вода, туалети, кемпи "шонекілометр")) Велодоріжок реально багато і не так часто виїжджаєш на дороги. Тут немає шо писати, хочеться туди повернутись! Франція. Місцями круті велодоріжки але.. ні туалетів ті тим більше води, ні місць відпочинку, короче якшо сів катати то катаєш а не відпочиваєш) По дорогам загалом також комфортно, правда якщо в міста на заїжджати) Перед Піренеями сильний вітер, при чому таке враження що в яку б сторону не їхав всеодно дме в лице. Іспанія. Велодоріжок немає, попри їх присутність на карті. На дорогах часом були дикі, непродумані речі, як от: їдеш по дорозі по якій рух вело не заборонений (рух дуже інтенсивний, декілька смуг) і тут бац... тунель і заборонний знак!!! і його не було попередньо. Таких "приємностей" трохи було на дорогах Іспанії але загалом там круто, дуже навіть. Португалія. Проїхав за 3 дні і не замітив, дуже вже хотів фінішу.
Дуже багато людей катають, особливо де є велодоріжки, 2-є, 3-є, групами, соло, від малих (4-5 років) до 70-80! Далеко не всі з такими амбітними маршрутами але головне що розуміють для яких саме речей потрібно жити. В Іспанських піренеях вкручував на черговому підйомі і подумки нив коли вже він закінчиться, коли вже ж нарешті буде рівно і тут мене обганяє чувачок без однієї ноги по самий таз нити я відразу перестав.
Писати ще можна багато, і не тільки про технічні штуки а й про людей які траплялись, і про всякі курйозні моменти...
На даний момент це точно найкраща річ яку я робив в своєму житті!
З запчастин: камера, ланцюг і все.
Баул: снаряжение мираж 60, хороша річ серед такого типу, та все ж думаю з ортлібами було б зручніше (тут вже кожному своє), але бюджет не дозволив. Основний недолік: тре вигребти все шо є щоб добратись до того шо на дні лежить, набагато зручніше коли до всього є швидкий доступ + ортліб водонепроникний а тут якийсь недолугий рейнкавер з "дикою" системою натягування)) Хоча з другої сторони - все в купі, а були моменти де з баулом ніяк не їхалось і не пхалось, і одівав його як рюкзак, тут +
Окрема річ - навігація. Брав планшет + павербанк на 20000, загалом до тижня вистачало (це ше я фото перебирав + нет). Так от планшет це неймовірна зручність бо: 1) кріпив його на рулі і з великим екраном не треба кожного разу масштабувати шоб розуміти твою загальну позицію на відстані 30-50 км, а в містах це дуже потрібно; 2) можна на ходу юзати, бо достатньо було лише увімкнути, не треба ціляти в мізерні кнопочки і це повірте величезний + (не відволікаєшся від керування).
Дороги. Окрема тема і можна багато говорити. Польща, мені сподобалось, гарні регіональні дороги які в більшості йдуть паралельно автомагістралям. Чого не скажеш про Чехію, де від кордону до кордону пряма, ідеальна траса але... то автомагістраль і по ній їхати не можна але я їхав)) і відразу скажу не повторюйте за мною! Я СЕРЙОЗНО! по-перше, постійно сигналять і це дуже напружує (особливо фури), друге - швидкість, як правило узбіччя широке і норм їхати але часом буває вузьке і тут ти починаєш рахувати км до найближчого зїзду. А регіональні дороги в Чехії ні разу не прямі а ведуть манівцями, як наслідок - зайві км. На автомагістралі кілька разів зупиняли патрулі але або ввічливо попереджали і вказували де зїхати або взагалі супроводжували до зїзду) Короче Чехія як на мене найменш придатна для велотуризму, інф-ра майже відсутня. Австрія, Швейцарія - тут рай для велосипеда, круті велодоріжки які прокладені з метою побачити найбільше і найближче а не просто від пукту А до Б + питна вода, туалети, кемпи "шонекілометр")) Велодоріжок реально багато і не так часто виїжджаєш на дороги. Тут немає шо писати, хочеться туди повернутись! Франція. Місцями круті велодоріжки але.. ні туалетів ті тим більше води, ні місць відпочинку, короче якшо сів катати то катаєш а не відпочиваєш) По дорогам загалом також комфортно, правда якщо в міста на заїжджати) Перед Піренеями сильний вітер, при чому таке враження що в яку б сторону не їхав всеодно дме в лице. Іспанія. Велодоріжок немає, попри їх присутність на карті. На дорогах часом були дикі, непродумані речі, як от: їдеш по дорозі по якій рух вело не заборонений (рух дуже інтенсивний, декілька смуг) і тут бац... тунель і заборонний знак!!! і його не було попередньо. Таких "приємностей" трохи було на дорогах Іспанії але загалом там круто, дуже навіть. Португалія. Проїхав за 3 дні і не замітив, дуже вже хотів фінішу.
Дуже багато людей катають, особливо де є велодоріжки, 2-є, 3-є, групами, соло, від малих (4-5 років) до 70-80! Далеко не всі з такими амбітними маршрутами але головне що розуміють для яких саме речей потрібно жити. В Іспанських піренеях вкручував на черговому підйомі і подумки нив коли вже він закінчиться, коли вже ж нарешті буде рівно і тут мене обганяє чувачок без однієї ноги по самий таз нити я відразу перестав.
Писати ще можна багато, і не тільки про технічні штуки а й про людей які траплялись, і про всякі курйозні моменти...
На даний момент це точно найкраща річ яку я робив в своєму житті!