shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Vadila від 01.03.2010, 15:33:26
-
молодець,нам би побільше таких (пивоварів)тормозні колодки самі б ліпили
-
А от цього нетреба. Саморобні тормозні колодки мають властивість розвалюватися. і добре якщо не на якомусь затяжному спуску.
-
Треба гарно підготувати поверхню, найти гарний клей і тоді можна робити. Хоча, чесно скажу - колодки від БМВ гальмують краще за стандартні авідівські :)
-
доречі на рахунок колодок!!!!
ну я клеїти не буду,але.....так для загального розвитку,колись на підприємствах(на вантажних авто,автобусах і т.д),не наклепували накладки,як тепер,алюм. заклепками,а клеїли!!!!
до чого,то я всьо?
якшо клей витримував навантаження і температуру при гальмуванні багатотонних авто,то вел не проблема для нього!!!
і на рахунок самих клеїв:
ВЫСОКОТЕМПЕРАТУРНЫЕ КЛЕИ
Клеи УВС-10Т и УВС-350 на основе фенолоформальдегидной смолы разработаны на украинском сырье как аналоги клеев ВС-10Т и ВС-350 по всем показателям соответствуют требованиям ГОСТа и ТУ. Клей наносится кистью либо погружением погружением склеиваемых поверхностей в клей. После сушки поверхности соединяют, помещают под пресс и отверждают в течение 2-х часов при температуре (180+2)гр.С.
Клей УВС-10Т используется при склеивании и ремонте маталлоасбестовых тормозных колодок автомобилей.
Клей УВС-350 рекомендуется для изготовления тормозных накладок большегрузных и высокоскоростных автомобилей, а также для применения в авиационной технике.
де їх дістати хз,але ящо сильно напрягтись,то знайти реально!!
на рахунок накладок,незнаю...авто кажуть не оч,хіба мото,скутери.....
є ше один варіант,хто має доступ до фрез верстата,то можна з якоїсь великої колодки,зробити багато маленьких вело ,якщо вони простої форми......
-
Алекс, так і ми не на ПВА клеїли. За пару місяців тормозний клей не витримував. Перевірено на 4-6 парах колодок.
-
Алекс а що це ти такий обізнаний в сфері клею,ти що ?????Еразел,саморобні колодки більше двох місяців не витримають,вони струться,
-
Алекс а що це ти такий обізнаний в сфері клею,ти що ?????Еразел,саморобні колодки більше двох місяців не витримають,вони струться,
це якшо самому бодяжити... якшо нарізати фірмових, то не...
-
Еразел,саморобні колодки більше двох місяців не витримають,вони струться,
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Ваділа, ніхто колодки сам не робить(як ти собі це уявляєш). Просто беруться автомобільні і нарізаються на пластини потрібного розміру. І тримаються води досить довго. Вся проблема в клею. Але я зараз працюю наж виріщенням цієї проблеми.
Доречі може ми про різні типи тормозів говоримо. Бо про дискарі, а ти певно про вібряки.
-
треба мати полотно з якого можна булоб вирізати колодки
Дописано : 01.03.2010, 19:47:14
да я про вибряки
-
З вібряками простіше. береш кусок поліурієтана і вирізаєш картрідж потрібний. Але то треба мати і тормоза хороші, щоб було кріплення під картрідж.
-
та колодки можна купити і не еб.ти собі мозги
-
ну та вам з вібряками простіше. А от до дискарів колодки 140-200 грн і ще хрін найдеш навіть якщо гроші маєш. Тому часто народ і задумується про саморобні.
-
для діскових ше є багато видів колодок (ніби)
-
Алекс а що це ти такий обізнаний в сфері клею,ти що ?????Еразел,саморобні колодки більше двох місяців не витримають,вони струться,
ні просто багато чим цікавлюсь!!!!
струться??ну все залежить від матеріалу накладок,можна такі вибрати,що не накладки,а диск буде зношуватись :D :D :D
Дописано : [time]01.Бер.2010, 20:31:01[/time]
Алекс, так і ми не на ПВА клеїли. За пару місяців тормозний клей не витримував. Перевірено на 4-6 парах колодок.
а по конкретніше???який тормоз?колодки????клей?????
Дописано : 01.03.2010, 20:33:48
а як на рахунок вифрезерувати з великих автомобільних колодок- декілька вело????(доречі можна вже юзані брати,так як для вело товщину маленьку тре!)
чот ніхто нічо не написав!!
-
Та ми юзані і брали. Марку клею не скажу бо не я клеїв. То Пастернак тим займався. Він і мені пару колодок робив. Протримались біля півтора місяця. після того одна колодка відклеїлась.
До того я просто брав азбестові ЗІЛовські і нарізав пластинками та клеїв на суперклей. Але за тижня 2-3 стабільно якусь колодку зривало. Так що тепер працюю над методами фіксації тормозного компаунду на металічній підложці.
-
а як на рахунок фрезерування цілих колодок??
ну ви напевно не зрозуміли мене,я мав на увазі фрез не тільки накладки,а й металевої пластини,типу шоб клей залишався заводський!!!!!!!!типу зробити тормозну колодку повністю,щоб не склеювати!!!!!!
-
Неа. Дві причини:
1- Товшина алюмінієвої підложки. дуже вже товста в машин. Пропажає забагато простору між поршнями
2- ціна. Автомобільні колодки не дешевші чим велосипедні. А багато не наріжеш.
була у мене ідея робити просто суцільні пластини з тормозного компаунда. Але казали що можуть посипатися. але то треба пробувати. хіба щл клеїти їх на металічну підложку. але щоб навантаження кріпленя йшло і на сам компаунд, тоді небуду зривати з металу.
також думав брати наскрізні отвори робити в компануді і підложці і заливати їх свинцем, щоб тримало цим стержнем. але постає проблема що по мірі тертя ротором по свинцю свинець буде забивати собою колодки і ротор. Хіба що робити як в заводских колодках - стержень давати не наскрізь весь компануд а тільки на 1-2мм з тильної сторони.
-
фрезерувати можна не тільки компаунт,але і металеву підложку,короче зробити копію заводської колодки!!
принести фрезерувальшику і сказати:зроби мені во так во само,як туво(заводська колодка)))))))
Дописано : 01.03.2010, 23:33:52
ну я думав ше во так!!!!!
ймовірність,шо зірве з клею мінімальна,але може зрізати сам компаунд,хоча сумнівають....
[вкладення вилучене Адміністратором]
-
ну я думав ше во так!!!!!
ймовірність,шо зірве з клею мінімальна,але може зрізати сам компаунд,хоча сумнівають....
:laugh: Оце саме яскраве підтвердження фрази що всі розумні думають одинаково. Ну гадаю ти поняв що і я дійшов до такої ідеї :)
Буде час і натхнення то мона буде спробувати. Я якраз купив нову фрезу до гравера. Чому б і не пошаманити :)
-
Можу поділитись сумним досвідом використання клеєних колодок дискових. Не знаю хто яким клеєм клеїв (певне Апачі), але в мене тоді були тільки 1 задні гальма і я їхавши з вееееликої гірки, напевно добряче їх прогрів. В кінці спуску був повний ппц :o тисну на ручку і вона провалюється і я лечу на ровері поміж люди і машини, але мені чудом пощастило.
Експериментувати з життям охота відпала, краще заплачу гроші але буде впевнений і живий
-
Експериментувати з життям охота відпала, краще заплачу гроші але буде впевнений і живий
Тут повністю згоден, тим більше шо міняти їх часто не треба, тай і всі ви знали на шо йдете купляючи діскові гальма.
-
Протримались біля півтора місяця. після того одна колодка відклеїлась.
До того я просто брав азбестові ЗІЛовські і нарізав пластинками та клеїв на суперклей. Але за тижня 2-3 стабільно якусь колодку зривало. Так що тепер працюю над методами фіксації тормозного компаунду на металічній підложці.
прочитав вумну книжку... НІХТО не клеїть колодки до зазіза... залізо в гальванічній ванні покривають латунью (60% Cu, 40%Zn)
а вод уже до латуні яка фігово окисляється і краще адгезує вже і ліплять... тобто правильний клей ше не лєкарство від всього...
-
Можу поділитись сумним досвідом використання клеєних колодок дискових. Не знаю хто яким клеєм клеїв (певне Апачі), але в мене тоді були тільки 1 задні гальма і я їхавши з вееееликої гірки, напевно добряче їх прогрів. В кінці спуску був повний ппц :o тисну на ручку і вона провалюється і я лечу на ровері поміж люди і машини, але мені чудом пощастило.
Експериментувати з життям охота відпала, краще заплачу гроші але буде впевнений і живий
буває)))
а катати ФР чи ДХ не небезпечно для життя,здоровя??)))
-
а катати ФР чи ДХ не небезпечно для життя,здоровя??)))
з такими колодками 100% :laugh:
-
прочитав вумну книжку... НІХТО не клеїть колодки до зазіза... залізо в гальванічній ванні покривають латунью (60% Cu, 40%Zn)
а вод уже до латуні яка фігово окисляється і краще адгезує вже і ліплять... тобто правильний клей ше не лєкарство від всього...
шо за книжка???цікаво!!!!дай ссилку,назву хоть...
-
шо за книжка???цікаво!!!!дай ссилку,назву хоть...
не помню... шото з технології приклеювання гуми до металу...
-
не помню... шото з технології приклеювання гуми до металу...
походу накладки не з гуми!!
Дописано : 02.03.2010, 15:23:18
:laugh: Оце саме яскраве підтвердження фрази що всі розумні думають одинаково. Ну гадаю ти поняв що і я дійшов до такої ідеї :)
Буде час і натхнення то мона буде спробувати. Я якраз купив нову фрезу до гравера. Чому б і не пошаманити :)
а на рахунок вибору,як ти кажеш "тормозного компаунду",які ідеї???авто,мото,з мет.стружкою, без стружки???
-
Але клей всеодно ж використовують.
-
походу накладки не з гуми!!
походу пофіг... питання не в гумі, а в металі... при нагріванні колодки за рахунок різних коефіцієнтів термо розширення жосткий клей піде попи%%і, а еластичний зі сталі зірве... а з латуні нє(більш пориста і легша)... сталь має властивість окислятись... клей піде лісом разом з оксидною плівкою... а латунь тому запобігає... про то шо з 2гого боку клею я не говорю апще.
Але клей всеодно ж використовують.
нуда.... як же без клея... але на латунь краще сяде...
-
нуда.... як же без клея... але на латунь краще сяде...
та це я писав алексу на його зауваження що колодки не з резини :)
-
метод осадження латуні на стальну пластину??? :) :)
доречі мова йде про заводські колодки,в яких стертий компаунд,підложка походу вже покрита латунню,знімаєш старий компаунд приклеюєш новий!!!
якщо виготовляти нову підложку,то простіше зробити колодку повністю з великої авто!!!!!!!!ІМХО
-
буває)))
а катати ФР чи ДХ не небезпечно для життя,здоровя??)))
без гальм катати набагато небезпечніше, спробуй
Доречі й справді гальмвні колодки вкриті якимось металом - похожим на латунь
-
без гальм катати набагато небезпечніше, спробуй
Доречі й справді гальмвні колодки вкриті якимось металом - похожим на латунь
та ну чув про таку штуку як "брейклесс" і нічо стріт і БМХ катють!!!!хоча я їх не підтримую!!!!!!!!!!!!
якщо всьо продумати,то проблем не повинно виникнути!!!
ок скажи,як зірве з клею колодку в тій схемі,що я намалював там вище????
-
ну не рівняй стріт і бмх - і фр\дх будь-ласка
там тапком до колеса або так тормозять
короче бажаю удачі у створенні надійних колодок (по ідеї її буде зірвати майже нереально)
я просто висловив свою думку, на рахунок небезпеки такої їзди - просто було РЕАЛЬНО сикотно, і одне діло коли ти їдеш і знаєш шо в тебе нема гальм а друге коли їх раптом не стає
-
ок скажи,як зірве з клею колодку в тій схемі,що я намалював там вище????
я її не поняв *dontknow* наприклад хаєси кріпляться на застібку ззаді колодки... по твоїй схемі не склдеш такого.
...одне діло коли ти їдеш і знаєш шо в тебе нема гальм ...
ти про рижого? :D
-
без тормозів страшно,я колись чуль в родині скло не розбив.... :lipsrsealed:
-
я її не поняв *dontknow* наприклад хаєси кріпляться на застібку ззаді колодки... по твоїй схемі не склдеш такого.
Чого це. По схемі алекса ми получаємо стандартну колодку. але компаунт просто втоплений в стальну пластину. Тому "застібки" всякі стають повністю нормально.
-
я її не поняв *dontknow* наприклад хаєси кріпляться на застібку ззаді колодки... по твоїй схемі не склдеш такого.
під строкер райд(доречі тоже хайес і нема там застібки!!!!!!!!) і авіди канає!!!!
про більше не думав!!!
-
де ви такі набрались, як не хімік то механік як не механік то зварщик, як не зварщик то ше якиїсь біолог...
я розумію шо "Ачюмелые ручки" це була класна передача, і тут зібрались її фани, але є речі на яких краще не економити, ти більше мова йде не про на стільки значні сумми, і бавитись треба не мало з любим вище зазначеним варіантом
-
де ви такі набрались, як не хімік то механік як не механік то зварщик, як не зварщик то ше якиїсь біолог...
я розумію шо "Ачюмелые ручки" це була класна передача, і тут зібрались її фани, але є речі на яких краще не економити, ти більше мова йде не про на стільки значні сумми, і бавитись треба не мало з любим вище зазначеним варіантом
чи варто??та хз.....кожен вибирає для себе!!!!
ніхто й не казав, що буде легко(с)
п.с а хто біолог? :o
-
Та просто сам помниш яка була ситуація з колодками під ББ5 рік назад. Я славку випадково в львові найшов, ото дитина була рада. Під свої Деоре555 я найшов чисто випадково коли їздив на виставку в київ. Якщо є колодки то звісно легше купити. Але ми говоримо про ті яких нема. і фіг найдеш. Типу всяких Грімек і старих знятих з виробництва. От тоді ці "очумілі ручки" і пригодяться. Хоча я, персонально, від гріха подальше купив по запасній парі колодок до кожного тормоза що стоять у мене на байках. А то хз які там далі часи будуть.
-
http://www.4shared.com/file/232941758/ffd364c3/Kak-prikleit_2003-M.html - це на рахунок склеювання відсканований посібник, формат DJVU
-
http://www.4shared.com/file/232941758/ffd364c3/Kak-prikleit_2003-M.html - це на рахунок склеювання відсканований посібник, формат DJVU
СПС за книжку,реально пригодиться,як не з колодками тормозними,то десь в житті точно :)
-
http://discobrakes.com/ читав на http://forum.velomania.ru може варто Теда підбадьорити на рахунок доставки !!!