shpryha
ТехМайданчик => Ровери => Тема розпочата: anticvariat від 14.10.2016, 07:54:49
-
алюмінієвий варіант здаеться надійнішим, але жорсткий :question1:
китай-карбон віброгасящим(умовно) але менш надійним :question1:
ну є ще варінт хромолі, але не зайшов нічого дешевого на рульову 1 1/8
-
я взяв би карбон:
1. легший ~ 550 гр проти ~ 950 гр алюма
2. коштує при замовленні в китаї як Моссо, може і дешевше
2.1. хіба Моссо не китай робить?
3. карбонової рігідної вилки на дискарь ніби ніхто не має, так шо маєш шанс стати першим хлопцем в нашому селі )
ніби на карбон ще тре спеціальну ромашку, меншу за розміром, бо грубші стінки штока і відповідно менший внутрішній діаметр
я вже років 5 катаю з алювилкою, діскомфота не відчуваю, але таки схиляюся скласти собі карбоновий вел, просто грошей нема
був минулого року в Берліні в веломагазині - в них повно рігідів на дискарях, то в нас допродають шо в Європі не куплять...
щодо надійності - тре усвідомити шо то не ВМХ, тобто на бордюри с розгону не в"їзжати
теоретично алюм ще можливо заварити, а на практиці при наявності трищіни краще викинути
якшо хочеш дешеву залізну, тобто хром-молібден:
1. береш звичайну дешеву різьбову вилку, краще без півотів
2. відрізаєш болгаркою крілення дискового гальма і шток від старої непридатної до екплуатації безрізбової вилки
3. надіваєш відрізаний шток на шток різьбової вилки - розміри дозволяють
4. приварюєш кріплення дискового гальма до нової вилки
5. ловиш торч )
-
я взяв би карбон:
але китай карбон ненадійний кажуть, а що-до хромолі переробленої чув такий варіант, але хз чи в нас хто таке зробить аккуратно)
-
в загальному впадку найбільше кажуть ті, хто найменше знає
ніхто ж тих раднииків ніколи не мав ні карбонової ні алю вилки
невже не зрозуміло - китай то є світова фабрика і там роблять все
якщо роблять айфони і процесори, то вже якось веловилку зроблять
ті самі велорамивсі в кнр зроблені, просто написали трек або джант
-
а робити залізну вилку на дисковий гальм - то або геть нема шо робити або просто збочення
звичайно шо навряд чи хтось таке буде робити
-
Іван Швидко таке робить
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1547880042171851&id=100008496101317 (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1547880042171851&id=100008496101317)
-
Іван Швидко таке робить
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1547880042171851&id=100008496101317 (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1547880042171851&id=100008496101317)
взагалі-то він в основному кріплення робить, яке імхо простіше від старої вилки відрізати
а шо, хіба я неправий шо то є збочення?
-
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,9083.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,9083.0.html)
Беріть mosso M3, вона вже має кріплення каліпера РМ і на 1.5см. вища.
Десь тиждень тому їхав собі по Сагайдачного від європи до молока, година була десь 00.00. Тиша і спокій, швидкість не висока. По переду, в р-ні будки з французькими млинцями йдуть чоловік з жінкою. Беру правіше - між ними і клумбою, майже їх наздогнав як із тих квіток вискакує малий років 3 і до тата змамою.
Таяк вже місяць їзджу тільки з переднім гальмом, то і вибору я не мав як ним гальмувати. Тисну я той тормоз, а заднє колесо як підніметься, так на передньому колесі проїхав десь метр і зупинився ледь торкнувшись заціпенілого малого. Тої миті подумав тільки як це витримала вилка. Ось такий таст драйв був.
Про вагу. Моя з не обрізаним штоком - 650гр.
-
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,9083.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,9083.0.html)
Беріть mosso M3, вона вже має кріплення каліпера РМ і на 1.5см. вища.
Десь тиждень тому їхав собі по Сагайдачного від європи до молока, година була десь 00.00. Тиша і спокій, швидкість не висока. По переду, в р-ні будки з французькими млинцями йдуть чоловік з жінкою. Беру правіше - між ними і клумбою, майже їх наздогнав як із тих квіток вискакує малий років 3 і до тата змамою.
Таяк вже місяць їзджу тільки з переднім гальмом, то і вибору я не мав як ним гальмувати. Тисну я той тормоз, а заднє колесо як підніметься, так на передньому колесі проїхав десь метр і зупинився ледь торкнувшись заціпенілого малого. Тої миті подумав тільки як це витримала вилка. Ось такий таст драйв був.
Про вагу. Моя з не обрізаним штоком - 650гр.
дякую, корисна тема, Ві як я розумію той чемпіон Віктор Ониськів?) ця вилка була на осінньому марафоні? і як? я правда до цього весь час катав на старому МТБ із сталі зрігідною вилкою, і рік на сантурі зовсім не зробив мене прхильником амортизованої, хочу рігідку знову
-
, година була десь 00.00. Тиша і спокій як із тих квіток вискакує малий років 3 .
ну це з розряду чогось неймовірного, бо: 1. зовсім ніч, а він ж дуже малий;
2. що він в квітках робив, на "на атасі " був :D?
це так, думки вслух.
а якщо про ригід, то я повністю підтримую Стєчкіна і Вітю стосовно вилки.
Я пробував і карбон і люмінь.Правда попалися бренди, що та і та.
Не буду описувати переваги жорсткої вилки, тут ітак все ясно.
Бери люмінь, і не парся, я катаю на таких і дуже задоволенний.І в Польші був і на змаганнях
в Петриках, все оправдалось.
(http://i.piccy.info/i9/a81ca5d60fef66e0861d975f95eb9489/1476474364/121076/1073233/IMG_20161004_171650_HDR_800.jpg) (http://piccy.info/view3/10396808/f877e9e29223c1aa236eb6549f0c2de2/1200/)(http://i.piccy.info/a3/2016-10-14-19-46/i9-10396808/800x450-r/i.gif) (http://i.piccy.info/a3c/2016-10-14-19-46/i9-10396808/800x450-r)
-
Ві як я розумію той чемпіон Віктор Ониськів?)
Той, але до чемпіона ще їздити і їздити.
ця вилка була на осінньому марафоні? і як?
І не тільки на марафоні, проїхав на ній вже більше 15000км.
-
я можу свою продати
півоти під ві-брейки на 26" + кріплення для дискового гальма
ноги люмінь, шток сталь
необрізана
сріблястого кольору
ніби 930 грам, точно гн памятаю
-
під вібрейк не хочу, буду брати певно так як сказав чемпіон :police: моsso M3
то й так плани на наступний сезон, цього року вже доїзжу з цією, в бюджет не запланована така покупка :o :'(