shpryha
Загальний => Справжні велосипедисти => Тема розпочата: Сім самураїв від 26.01.2010, 11:34:30
-
окрім спекуляцій на тему вільних наркотиків, Нідерланди ще й найвелосипедніша країна
Популярность велосипедов в Нидерландах обходится жителям этой страны в колоссальную сумму - около миллиарда евро в год.
Высокая плотность населения и равнинная территория Нидерландов сделали велосипед основным средством передвижения. Протяженность велосипедных дорожек в стране составляет 18 тыс. километров.
Из данных, собранных Международным велосипедным фондом (International Bicycle Fund), следует, что в Нидерландах совершается самое большое количество поездок на велосипедах в мире. А по данным статистической службы Нидерландов в 2007 году каждый четвертый голландец ездил на работу на велосипеде.
вся стаття
http://korrespondent.net/tech/health/1039921 (http://korrespondent.net/tech/health/1039921)
-
Популярность велосипедов в Нидерландах *обходится* жителям этой страны в колоссальную сумму - около миллиарда евро в год.
А як це так обходиться?
-
це їм так коштує. шо саме незрозуміло?
-
Ну типу податків стільки платять чи шо? Всмислі чим обумовлена сума і на що ті гроші йдуть? Будівництвом велосипедних доріг? Встанволення велосипедних парковок?
-
Наскільки це зрозуміло з контексту статті - сума яку витрачає населення країни на "вело".
-
А давайте починати влаштовувати свої власні Нідерланди вдома?
Бо нас ніхто найближчим часом до Європи не пустить :)
-
А давайте починати влаштовувати свої власні Нідерланди вдома?
Бо нас ніхто найближчим часом до Європи не пустить :)
написав Славко з Льондона:)
-
Тед, ще ти напиши як голанці гроші витрачають на "вело".
як тільки ця тема не привернула твоєї уваги?
-
Тед, ще ти напиши як голанці гроші витрачають на "вело".
як тільки ця тема не привернула твоєї уваги?
:D :D - чекай, Тед не має часу зараз :laugh:
-
Короче, прочитав оригінальну статтю - мільярд Євро в рік - це валовий продаж велосипедів в Нідерландах. Без вартості велодоріг і всієї решта інфраструктури.
-
Дратує мене коли хтось сильно хоче вступати в "ЄС"... і тотальна євро(е)пеїзація країни вже сидить мені...
Свою країну дійсно робимо самі, гадаю найліпше шляхом ком'юніті - або краще по нашому спільноти.
Велокраїна про яку вже згадували - це дуже гарна ідея.
-
Дратує мене коли хтось сильно хоче вступати в "ЄС"... і тотальна євро(е)пеїзація країни вже сидить мені...
тотальна європеїзація? назви навскидку хоча б пару прикладів)
-
.. і тотальна євро(е)пеїзація країни вже сидить мені...
1 згадана тобою країна виживає в пустелі при купі ворогів навколо... і досить непогано виходить...
а в нас від слова Європа тільки рифма до неї де тобі вже сидить...
-
тотальна європеїзація? назви навскидку хоча б пару прикладів)
Під даним терміном я маю на увазі формальний перехід на "європейські моделі" розвитку тих чи інших систем держави. Тобто є якийсь дядечко (європейський олігарх, або власник транснаціональної компанії і за сумісництвом європарламентар або ще член якоїсь структури) і за гранти (хабар (термінологія західного проекту)) держ.інституціям України проштовхує якісь "євроінтеграційні" ідеї і тут починаються "реформи". А той дядечко отримує новий ринок для свого товару. Тут може навіть не тільки Європу варто виділяти, а радше "цивілізований Захід".
Приклади:
1. Відкритість економічного простору України для виробників Європи.
2. (О)болонський процес у вищій школі.
... ну і такі неоднозначні структури
3. СОТ
4. ВООЗ
5. ....і мабуть НАТО
То все написане мабуть репліка на допис Славка. У Європі Україна не потрібна, потрібні наші повії, хороші працьовиті робітники різних напрямків і рівнів (зі спеціальною і вищою освітою), потрібна Україна як транспортний коридор на схід і ще як місце зливу своїх відживших і заборонених промислових, харчових і інших технологій....
Але то вже виходить флейм і офтом для роверового форуму, тому трохи до роверів.
От я їжджу на свому Trek'у, хтось з нас на Kellys'i, Author'i, Garry Fisheri, Rock Machine.
Але чому в Україні не має свого МТБ-ровера?! А якщо і є то чому на цьому форумі ми про нього не писали.
Чому практично всі компоненти виготовляються десь(як правило China), а не тут.
Стосовно розвитку велоінфраструктури - це гадаю може робитися і нами, хоча би на рівні ідей, але детально сформульованих і обдуманих.
2ted
Ізраїль має колосальну діаспору в США, а краще сказати колонію - США.
+ Значна частина керівників Євроструктур відчуває свої корені.
От не подобається їм Іран і вже там антидемократичний режим. Ну мені видається, що країна Іран з кількатисячною історією і традиціями вже якось сама може вирішити свої пріоритети розвитку без колиски демократії і еталону культурності.
-
На рахунок нашого МТБ. ЧОго ж нема, є. Ардіс наприклад. На теренах колишнього СССР круто піднявся Аіст
(http://poehali.net/attach/DSC_3970.jpg)
(http://i008.radikal.ru/0902/16/3232934d4478.jpg)
-
ще у нас є Хедлес
http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=44870&page=0
-
Під даним терміном я маю на увазі формальний перехід на "європейські моделі" розвитку тих чи інших систем держави. Тобто є якийсь дядечко … і за гранти … держ.інституціям України проштовхує якісь "євроінтеграційні" ідеї і тут починаються "реформи"…
тобто мова йде про формальні моделі, які вигідні певним представникам нашої країни, і не мають нічого спільного з реальним зближенням з європою.
Приклади:
1. Відкритість економічного простору України для виробників Європи.
2. (О)болонський процес у вищій школі.
... ну і такі неоднозначні структури
3. СОТ
4. ВООЗ
5. ....і мабуть НАТО
1. Ти за економічну ізоляцію? 2. В нас як завжди підійшли до питання зозаду, а на справді в болонській системі значно більше переваг ніж недоліків. 3. СОТ це вигідно, але не з нашими законами і податками, які роблять нашу продукцію не конкурентоздатною в світі. 4. не знаю. 5. промовчу бо побють.
… У Європі Україна не потрібна, потрібні наші повії, хороші працьовиті робітники різних напрямків і рівнів (зі спеціальною і вищою освітою), потрібна Україна як транспортний коридор на схід і ще як місце зливу своїх відживших і заборонених промислових, харчових і інших технологій....
це все потрібно не європі, а див. вище кому, щоби на цьому заробити…
…От я їжджу на свому Trek'у, хтось з нас на Kellys'i, Author'i, Garry Fisheri, Rock Machine.
Але чому в Україні не має свого МТБ-ровера?! А якщо і є то чому на цьому форумі ми про нього не писали.
Чому практично всі компоненти виготовляються десь(як правило China), а не тут.
1. якшо взяти наприклад англію, то в дешевому сегменті там тоже домінує чіна, але під англійськими брендами. Якшо би виникла потреба можу замовити в китаї ровер з назвою «Десна», який буде візуальною копією будь якого бренда, як це і робиться там. Якшо ж мова піде про виробництво тут компонентів, то наведу приклад людини, яка виготовляє крісла: людина задумалась про виготовлення каркасів крісел, після підрахунків вийшло шо собівартість металу для каркасу в нас вища ніж вартість китайського готового каркасу - гнутого, вареного і покрашеного. якщо мова про розробку технологічно містких компонентів, то тягатись з фірмами з багаторічним досвідом буз вливання купи грошей нереально.
Стосовно розвитку велоінфраструктури - це гадаю може робитися і нами, хоча би на рівні ідей, але детально сформульованих і обдуманих.
в першу чергу потрібно розвити клас споживачів цієї інфраструктури, чим ми і займаємось, особисто я наприклад крім морального аспекту, також таскаю кавалки, чим даю можливість сісти на ровер тим хто не має грошей на справжній ровер, а на гівні їздити не хоче.
2ted
Ізраїль має колосальну діаспору в США, а краще сказати колонію - США.
+ Значна частина керівників Євроструктур відчуває свої корені.
От не подобається їм Іран і вже там антидемократичний режим. Ну мені видається, що країна Іран з кількатисячною історією і традиціями вже якось сама може вирішити свої пріоритети розвитку без колиски демократії і еталону культурності.
можна я промовчу, або дам відповідь при особистому спілкуванні щоб не забивати гілку своїми думками? П.С. іран і персія мають із спільного тільки географію…
-
Зі всього вищесказаного випливає, що ми живемо у цікаві часи.
Коли війни ведуться за ресурси і ринки збуту, плюс підшукуються території для відходів, які дорого утилізувати в себе.
А ми з вами лише гаманцем голосуємо за тих чи інших виробників.
Виробники у свою чергу, конкуруючи, заганяють своє виробництво у "китаї",
щоб ми з вами і далі могли успішно голосувати за їх продукцію.
Світом і далі правлять гроші. Все є так, як було все (війни, вбивства, обман, підлість, зрада, визиск...).
Тільки в більш сучасних - "цивілізованіших" - формах...
-
У Європі Україна не потрібна, потрібні наші повії,
обнагліли, наші повіїї нам самим треба.
хороші працьовиті робітники різних напрямків і рівнів (зі спеціальною і вищою освітою)
бггг, шоб колотити роствор і доглядати пенсіонерів?:) ти ж працюєш сам у Вузі ніби, нє? оціни сам рівень освіти більшості своїх студентів.
-
На рахунок нашого МТБ. ЧОго ж нема, є. Ардіс наприклад. На теренах колишнього СССР круто піднявся Аіст
(http://i008.radikal.ru/0902/16/3232934d4478.jpg)
Не знав.... А хто його виготовляє і з чого? Технологія виробництва?
Чи це просто збирання з китайських деталей?
Сайт нічого не пише.
http://ardis.com.ua/
-
Андрій, а тебе не смутив надпис на рамі АІСТ? То аістовський карбоновий агрегат. А Ардіс займається Лоу-Енд сигментом.
-
Андрій, а тебе не смутив надпис на рамі АІСТ? То аістовський карбоновий агрегат. А Ардіс займається Лоу-Енд сигментом.
Так я і питаюся.
Якщо у державі могли виготовляти літаки і точне машинобудування, то не годен випускати ТЕОРЕТИЧНО ровери?!
Тим більше, що літаків ніби не виготовляємо.
-
Та можуть. Антонов навіть випускав пару трекових з "авіаційних" матеріалів. Але толку то. У нас собі такі ніхто незможе дозволити. А на ринок Єропи і світу нас ніхто не випустить.
-
тобто мова йде про формальні моделі, які вигідні певним представникам нашої країни, і не мають нічого спільного з реальним зближенням з європою.
А що таке "реальне" зближення з Європою?! Географічно ми в ній.
І загалом що таке "Європа" в соціально-економічному сенсі не розумію. Це так бачу одне зі слів на кшталт "чесність", "справедливість", "толерантність"... і ще "політична відповідальність"(задавив джипом людину на переході і відповідаєш за це - політично...).
Я про те, що боротьба країн розвинутого капіталізму продовжується і ніколи не зупинялась.
Мова йде про те, що за "гранти"(по-простому хабарі) представник Євроструктур(зокрема бізнес, хоча не лише) пропихає тут через якогось "європейського політика" вигідні їм постанови, закони, розпорядження.
1. Ти за економічну ізоляцію?
Все має робитися стратегічно і продумано.
2. В нас як завжди підійшли до питання зозаду, а на справді в болонській системі значно більше переваг ніж недоліків.
Яких?!
Суть у даній "реформі" мали б полягати в наступному, як і в масі інших - подивитися в чому гнилість існуючої схеми і її підкоригувати в дечому. В нас розламали, що було і почали "створювати" заново.
Дана реформа є неоправдана ні тактично, ні стратегічно. Це думка низки фахівців.
3. СОТ це вигідно, але не з нашими законами і податками, які роблять нашу продукцію не конкурентоздатною в світі.
http://www.epravda.com.ua/publications/4b55c11b2e2ad/
4. не знаю. 5. промовчу бо побють.
За що?!
якщо мова про розробку технологічно містких компонентів, то тягатись з фірмами з багаторічним досвідом буз вливання купи грошей нереально.в першу чергу потрібно розвити клас споживачів цієї інфраструктури, чим ми і займаємось, особисто я наприклад крім морального аспекту, також таскаю кавалки, чим даю можливість сісти на ровер тим хто не має грошей на справжній ровер, а на гівні їздити не хоче.можна я промовчу, або дам відповідь при особистому спілкуванні щоб не забивати гілку своїми думками?
Toyota колись також не мала жодних шансів на американському ринку...
Дивимось на суть процесів - в Україні ~40млн населення. Чи потрібний йому власний велосипед?! Можливо навіть кілька виробників.
Звичайно це зразу тягне інфраструктуру, на заводі хтось має працювати, ровери хтось має продавати, велозапчастини, аксесуари.... пропагувати здоровий спосіб життя і їзду на роверах, велодоріжки і т.п.
Для роверів потрібна гума, метал, хай і не багато.
П.С. іран і персія мають із спільного тільки географію…
Я особисто там не був, але зі ЗМІ, які відстоюють ВИКЛЮЧНО одну точку зору - це "агресор". А проблема то в тому, що захотіли собі жити поза світовою економічною системою...
В Іраку вже "навели порядок", про Афганістан - мовчу (наркотики з усього експорту займають вже не 90%, а 97%)
Дописано : [time]Срд 27 Січ 2010 19:20:50[/time]
шоб колотити роствор і доглядати пенсіонерів?:)
Так в тому числі... :(
ти ж працюєш сам у Вузі ніби, нє? оціни сам рівень освіти більшості своїх студентів.
Рівень знаю і дуже добре. Жаль, що частині з них доводиться себе проявляти виключно в сфері аутсорсу...
а рівень освіти звідки береться?!
1) має бути хтось хто хоче чогось навчитися - таких є ~50%, ~30% не знають чого хочуть, ~20% - точно не хочуть (хоча може бути по різному)
2) має бути хтось хто може* чогось навчити і ХОЧЕ
* - може визначається загальною схемою, яка в свою чергу визначається законодавчою і нормативною базою. ЯКІСНА ОСВІТА У НАШІЙ ДЕРЖАВІ ПРЕДСТАВНИКАМ ВЛАДИ - НЕ ПОТРІБНА, НІКОМУ, як і фахівці.
Єдина хороша річ, яку скопіювали - це ЗНО і то в частині країн СНД вона вже давно впроваджена і вдосконалена.
Наша держава по суті - держава споживання, в нас потрібні лише рекламники і продавці, і ще в рідкісних випадках - банкіри. Рекламники - рекламують, продавці - продають, а банкіри кредитують товар виготовлений не тут.
Чи варто пояснювати, що така бульбашка має тенденцію до лопання?!
-
короче, окрім спекуляцій на тему вільних наркотиків, Нідерланди ще й найвелосипедніша країна
-
А я давно казав вже. Трава, ровери, діджеї світового кл асу - рай:-)
-
короче, окрім спекуляцій на тему вільних наркотиків, Нідерланди ще й найвелосипедніша країна
Цікаво яка в нас статистика.
Думаю скоро вона буде дуже простою - зроблять держ.реєстрацію роверів, будуть видавати права і робити тех.огляд. :D
В нас вже для "табуреток" права будуть - категорії А1 і тех.огляд раз на 2 роки... :D
Як почув аж не повірив.
p.s. Перепрошую за оффтоп.
-
В нас вже для "табуреток" права будуть - категорії А1 і тех.огляд раз на 2 роки... :D
Як почув аж не повірив.
дуже добре шо для тих дебілів права ввели - менше цієї пєрхоті буде.
якби в нас була реальна хліборобська держава, я б їх реєєстрував зарубками на прикладі Стєчкіна :)
-
Ц
В нас вже для "табуреток" права будуть - категорії А1 і тех.огляд раз на 2 роки... :D
Як почув аж не повірив.
а чому ти вирішив, шо 12літній хлопчина має по трасі поміж Камазами без прав вишивати?
-
А що таке "реальне" зближення з Європою?! Географічно ми в ній.
І загалом що таке "Європа" в соціально-економічному сенсі не розумію. Це так бачу одне зі слів на кшталт "чесність", "справедливість", "толерантність"... і ще "політична відповідальність"(задавив джипом людину на переході і відповідаєш за це - політично...).
вот я про це і говорю… географічно ми в Європі, а фактично чи то Азія, чи Африка… ше не розібрався до решти. В ЄВРОПІ ПОЛІТИКИ НЕ ДАВЛЯТЬ ЛЮДЕЙ джипами, принаймні стараються цього не робити, не стріляють в ліфтах, і на полюванні.
Так я не вважаю шо європа це рай на землі, але чомусь ніхто ще не повернувся…
Суть у даній "реформі" мали б полягати в наступному, як і в масі інших - подивитися в чому гнилість існуючої схеми і її підкоригувати в дечому. В нас розламали, що було і почали "створювати" заново.
так а я про шо… ломать не строить… початкова ідея болонської системи в стандартизації знань, а не в тому шо в нас просувають… 100% то шо в нас викладають 5 років можна вкласти в 2 викикнувши непотріб… а ще рік вчити шось дійсно потрібне… я за вузьку спеціалізацію.
Дана реформа є неоправдана ні тактично, ні стратегічно. Це думка низки фахівців.
http://www.epravda.com.ua/publications/4b55c11b2e2ad/
ти сам читав? … не конкурентоздатна, не екологічна, не якісна… це не проблема СОТ, це виключно проблема нашого законодавства… 90% проблем рішаються, але за рахунок кишень властьімущих… тобто не рішаються… Чому ми експортуємо метал і при цьому привезти його бусом з польщі дешевше ніж купити тут?
Toyota колись також не мала жодних шансів на американському ринку...
Дивимось на суть процесів - в Україні ~40млн населення. Чи потрібний йому власний велосипед?! Можливо навіть кілька виробників.
Звичайно це зразу тягне інфраструктуру, на заводі хтось має працювати, ровери хтось має продавати, велозапчастини, аксесуари.... пропагувати здоровий спосіб життя і їзду на роверах, велодоріжки і т.п.
Для роверів потрібна гума, метал, хай і не багато.
ми вже захистили вітчизняного виробника Таврій… і їздимо на китайському гімні і європейському смітті.. тобто замість реальної підтримки перекрутили в невідомо що, і так буде завжди і зі всім…
Не буде в нас власного виробництва роверів!!! і не може бути! це факт який треба визнати хоч яким би гидким він не був… в нас економіка орієнтована на купи-продай, так легше зірвати бабки зверху, і поки не настане «європа» доти і не буде…
Я особисто там не був, але зі ЗМІ, які відстоюють ВИКЛЮЧНО одну точку зору - це "агресор". А проблема то в тому, що захотіли собі жити поза світовою економічною системою...
В Іраку вже "навели порядок", про Афганістан - мовчу (наркотики з усього експорту займають вже не 90%, а 97%)
в суті арабсько-мусульманського світогляду лежить те, що працювати мають всі крім них… вони воюють і розмножаються…
нажаль ні в іраку ні в афгані не довели справу до кінця, бо демократія не дозволяє використати напалм… як рік тому в секторі Газа? шакали стріляли зі шкіл та лікарень і при зворотному ударі в точку вили шо страждають мирні жителі. І всі ж дивились ТВ як поганий ізраїль вбиває ні в чому не повинних… і росія вила як там росіян мочать(забувши шо з іншого боку тоже мочать тих же росіян)… демократія блін… 1 артудар і нема гази як класа і проблему рішили назавжди… немає там мирного населення і не може бути…
вот франція інша справа, там цю чорноту демократично холять, а вона робить те що вміє краще всього… розмножається і жере… бо там соціальна демократія!
а ти поживи за межами Українського законодавства… тебе посадять(виправлять)… і вийдеш ти готовим бандитом, навіть якшо ним не був.
Так в тому числі... :(Рівень знаю і дуже добре. Жаль, що частині з них доводиться себе проявляти виключно в сфері аутсорсу...
а рівень освіти звідки береться?!
1) має бути хтось хто хоче чогось навчитися - таких є ~50%, ~30% не знають чого хочуть, ~20% - точно не хочуть (хоча може бути по різному)
2) має бути хтось хто може* чогось навчити і ХОЧЕ
можу сказати про себе я поступав(за хабар, бо інакше не мав шансів взагалі) і хотів бути спеціалістом в своїй галузі… 2 роки чесно відівчився… і поняв, шо мене вчити не буде НІХТО бо реально нема кому, шо я вчу всяку лабуду для загального розвитку і ні на крок не наближуюсь до предмету, шо краще заробляти працюючи по спеціальності і платити за зарахи. Коли після завершення навчання пішов працювати інженером виявилось шо все що я вчив по предмету це непотрібне фуфло, яке немає нічого спільного з нею і реально я тільки навчився читати спец. літературу ЗА 5 РОКІВ!!
Наша держава по суті - держава споживання, в нас потрібні лише рекламники і продавці, і ще в рідкісних випадках - банкіри. Рекламники - рекламують, продавці - продають, а банкіри кредитують товар виготовлений не тут.
Чи варто пояснювати, що така бульбашка має тенденцію до лопання?!
і вот коли вона гучно лусне, зі справжньою революцією, жахливою бідністю, і купою крові тоді ми почнемо будувати все з нуля. Але вже з людьми які не мають страху і радянської покірності, коли політиків і владу будуть привселюдно розстрілювати за хабарі і розбазарювання.
Дописано : 28.01.2010, 12:39:43
а чому ти вирішив, шо 12літній хлопчина має по трасі поміж Камазами без прав вишивати?
доречі на ровері також... а я права на ровер маю :P чесно... :D
-
вот я про це і говорю… географічно ми в Європі, а фактично чи то Азія, чи Африка… ше не розібрався до решти.
...............................
Коли після завершення навчання пішов працювати інженером виявилось шо все що я вчив по предмету це непотрібне фуфло, яке немає нічого спільного з нею і реально я тільки навчився читати спец. літературу ЗА 5 РОКІВ!!і вот коли вона гучно лусне, зі справжньою революцією, жахливою бідністю, і купою крові тоді ми почнемо будувати все з нуля. Але вже з людьми які не мають страху і радянської покірності, коли політиків і владу будуть привселюдно розстрілювати за хабарі і розбазарювання.
Переводжу тему в велорусло. Пропозиція: давай у якійсь веломандрівці за чаєм і з печивом обговоримо ці питання!
Буде простіше.
-
Переводжу тему в велорусло. Пропозиція: давай у якійсь веломандрівці за чаєм і з печивом обговоримо ці питання!
Буде простіше.
нівапоз... бабун ізвінятса...
-
нівапоз... бабун ізвінятса...
:)
і на цім блок повідомлень літературною мовою від Теодорчіка закінчився...
Чекайте на нас знов - в 2011 році...
Сорі за офтоп, звичайно.
-
Та не зручно якось офтопити політикою, враховуючи кількість відомої цікавої мені інформації+свого світогляду, то все писати довго.
Та й навіщо?!
-
Та не зручно якось офтопити політикою, враховуючи кількість відомої цікавої мені інформації+свого світогляду, то все писати довго.
Та й навіщо?!
да не просто він перший раз побачив шось літературне в тому шо я писав :laugh: