Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Erazel I-st

Сторінок: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 385
61
Хочемо сьогодні десь недалеко катнутися. Так як ранішній час вже пройшов, а по самій спеці полуденній катати не хочеться то вирішили зібратися о 15 годині біля надставної церкви.

62
Дякую, приємно було читати ваші привітання  :)

63
Як на мене даремно білі взяв. Дуже швидко стануть брудні.

64
Серг, ти ще на пиво поїхав чи що? що то за апендикс на треку?

65
http://www.sports-tracker.com/workout/erazel/5920a227205b9b6c70a6397a
http://www.sports-tracker.com/workout/erazel/5920981fc3d639032fb50c1c
Разом десь дещо більше сотні  :).Просто в скалаті щось трекер зупинився. прийшлось  двома треками робити. Хоча один хрін це можна рахувати двома різними поїздками, бо дехто годину хомячив вареники і ще пів години пив каву  :D

66
Тобі мало забутого колеса?
Але можна на дурняка скататися. Хтось ботанікою зайнятися, а хтось чисто катнутися селами біля збаража.

67
Тільки що чуть дівчину не збив. Їхав по Кривоноса вниз на швидкості, повертаю до сільпо, а там поворот під 90 градусів і з спуском. Тобто швидкість добряча. Переходять дорогу дві дівчини від педуніверу. Думаю обїду їх ззаді, якраз подо доїду до них воно перейдуть більшу частину дороги. вирішив зайти по широкій дузі, і тут одна вирішила типу "пропустити мене" і зупинилась на початку дороги. І що мені блін робити коли одна стала на одній полосі, а інша йде по іншій в той час? Ледве уникнув зіткнення

68
300 км? Та ну його нафіг , хай коні всякі лосячать.

69
Та то різні заходи. Офіційна прошова це "поїздка-музей", щоб в сотий раз проїхатися по тому самому маршруту, зачекінитися на поляні і поїхати додому. Я ж пропоную реальну сільску поїздку куди очі дивляться.

70
Наші залізні коні :) / Re: TREK 3700
« : 16.05.2017, 11:32:49 »
Непогано. але б вилку я міняв в першу чергу :-)

71
Є пропозиція в суботу проїхатися десь в напрямку Прошової сільськими дорогами. Приблизний кілометраж 60-80 км.

Збір: 20 травня, субота, 10:30 Театральний майдан
Виїзд: 11:00

72
хмм.. мені от цікаво: одобрятетлі самі за своє вело життя ніразу на червоне не проїжали ?  8)
Проїзджав, але соромлюсь цього. Ну не те щоб аж прямо соромлюсь, але не горжусь, це явно. Завжди треба старатися дотримуватися ПДР, бо і іншим буде легше їхати біля тебе, і тобі безпечніше - водії автомобілів зможуть передбачити твої маневри. Ну та й "буду я через твої 50 баксів руку збивати" [spoiler]В крутой кабак заходит мужик и говорит бармену:
- Мне 100 грамм водки.
Бармен наливает, подает. Мужик достает из кармана мензурку
и удостоверение:
- Контрольная закупка. 75 грамм! Штраф $50.
Следующий вечер. Те же лица. Мужик снова измеряет мензуркой
и снимает полтинник штрафа.
Потом спрашивает бармена:
- Слушай, ты же меня узнал, почему все равно недолил?
- Да мне проще тебе полтинник отдать, чем руку сбивать из-за
таких мудаков...[/spoiler]
Ну бо багато хто є і велосипедистом і автомобілістом одночасно, і рефлекси збивати не варто :-)

73
Вирішив вскрити "сову". Глянути як вона влаштована всередині.
Ось так виглядає основна плата


Я не схемотехнік, тому про елементну базу нічого не скажу. Може більш досвідчені в схемотехніці щось скажуть  :)
Від основної плати йдуть 2 проводки до плати з діодами, сама "діодна плата" нікуди не кріпиться жорстко і контактує з корпусом лише через звичайний дотик бокових граней з невеликим пазом у корпус, ніякї спеціальної площі для контакту тепловіддачі не перебачено.



На діоди "надіті" металеві конусні "чашки". Їх рефлектори виконують збиральну функцію, фокусують світло в одну точку. діаметр "чашки" - 21мм, висота чашки - 15.5мм . Тобто в теорїї можна спробувати одіти на діоди коліматори з потрібним "малюнком" світла. На чашка кладуться два скельця, скельця прості, без всяких лінз,  діаметр скельця - 21.5 мм.

 Що за діоди використовуються не знаю, на них не помітив ніяких маркувань, крім того що було на діодній платі.  ширина підложки діода 5мм.

 Як писалось в першому пості, ліхтарик має 3 режими роботи, між собою вони відрізняються вольтажами що йдуть на діод. вольтажі - 3,2, 3,7, 5,2В. Так як що за діоди не ясно то й не ясно які взагалі допустимі режими роботи для них.
Загалом можна сказати лиш одне - світять ті діоди погірше ел. зварки. Ледве попадав щупами вольтметра на контакті, навіть сонцезахисні окуляри не спасали  :D
Сама тепловіддача від діодів до корпусу можливо не найкраща, але все ж присутня, бо корпус під час роботи відчутно нагрівався.

74
Доречі не срачу раді, а інформації для.
Купив один павербанк, той за 30 грн. Зауважив що при струмі в 1.4А він вирубується на початках. А от коли постоїть то нормально працює і при таких струмах. Не знаю з чим повязано, але зауважив таку особливість. Вітька свідок, ми вже думали що у мене аура така - брав в руки і воно гасло. Виявилось що я включав максимальний режим фонаріка-сови, а в ньому вона їсть 1.4-1.5А. Дома ж у мене воно ніби запускалось і на макс. режимі. Але бувало й не запускалось, точної закономірності не виявив. Здається батарейка має бути вставлена хоч би хвилин 5. Бо я міняв батарейки і воно то включалось то не включалось в макс. режимі.

75
А, і ще. Про динамовтулку. Я фізику звісно забув багато, але памятаю що чим більше навантаження тим важке крутитися генератору. А планшет їсть 1-1.5А. А це чимало. Тобто чи не буде такого що підключивши планшет заряджатися від динамовтулки тобі прийдеться витрачати значно більше сил на педалювання. Це все звісно теоретика, але краще провір в реалі, розженись до певної швидкості і їдь накатом, зауваж скільки проїдеш,потім підключи планшет до динамовтулки і повтори дослід. Бо якщо планшет зїдатиме весь накат то ну його нафіг таку зарядку.
 В якості заміни повноцінному гарміну можна пошукати по друзях старі Нокії Люмії 520. там батарея 1400мАг але навіть її вистачає на годин 6-8 безперервного GPS трекання(я своєю трекаю велопоїздки) при нормальній роботі телефона. Якщо відключити GSM-звязок то і того більше можна буде витягнути з одного заряду батареї.
Ну і офлайн карти є по кожній окремій країні у Віндовсі. Сам GPS модуль дуже швидкий і точний. Може просто це ще GSM-позиціонування помагає, але реально за 2-4 секунди знаходить місцеположення.
Тому якщо у когось є такий старий звірьок то можна взяти як заміну гарміну.

Сторінок: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 385