shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: paravozz від 04.03.2015, 13:04:18
-
гальма хайес найн. Спереду 185 ззаду 160
Стоять незрозумілі адаптери і купа шайб
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=2667&t=242756 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=2667&t=242756)
Підкажіть які купити на перед і на зад?
На перед вроді на нижньому фото нижній ряд третій зправа. А ззаду який?
-
покажи місця кріплення на вилці і на рамі
-
Тобі треба 2 штуки 1 зліва. Він на перед буде 180, на зад 160. Шайби так і будуть. це для того щоб точно виставити кут каліпера.
-
Вже нема їх.
В мене стоїть спереду 180 ззаду 160. Так тре шо капєц.
Десь реально оригінальні купити?
-
Перед
(https://pic.co.ua/images/2015/03/09/092d01aeeea123c33d241c480ddfb0ab.jpg)
Зад
(https://pic.co.ua/images/2015/03/09/d4d10634046c662b520fc4b38c5b1643.jpg)
Оті всі шайби і проставки унеможливлюють нормальне налаштування гальм
-
напишу як сам роблю - аж ніяк не стверджую шо то є правильно:
потрібна ще людина, бо бракує третьої руки
відкручуємо болти якими кріпляться каліпери, так шоб каліпери вільно рухалися
затискаємо ручку гальм, так щоб колодки були щільно притиснені до ротора
закручуємо повністю болти якими кріпляться каліпери
відпускаємо ручку гальм
якщо перехідник до каліпера замалий, можна між ним і каліпером підкладати шайби до 20 мм
найкраще підходять шайби від стертих колодок до ві-брейків
типа якщо перехідник на 160 мм то підклавши шайби можна використовувати для ротора на 180 мм
-
типа якщо перехідник на 160 мм то підклавши шайби можна використовувати для ротора на 180 мм
чисто з точки зору інженерії - смислу в такому підході по моєму хіба понти.
180 мм ротор ставиться для більшого гальмівного зусилля, а піднятий на прокладках каліпер буде мати такий ричаг для вигину і виривання тих болтів, що надійність гальмування в результаті буде мабуть менша ніж при 160 мм. Хіба на ручку тиснути легше і ротор зношується менше.
ну то я чисто теоретично.
-
чисто з точки зору інженерії - смислу в такому підході по моєму хіба понти.
180 мм ротор ставиться для більшого гальмівного зусилля, а піднятий на прокладках каліпер буде мати такий ричаг для вигину і виривання тих болтів, що надійність гальмування в результаті буде мабуть менша ніж при 160 мм. Хіба на ручку тиснути легше і ротор зношується менше.
ну то я чисто теоретично.
весь смисл в тому шо за новий перехідник треба гроші платити, а ті шайби все рівно викидаються
-
Будеш підкладати більше шайб ніж треба, з часом отримаєш тріщинку, осьтутечки
(http://i.imgur.com/xlpzjYw.png)
Викинеш каліпер (разом з шайбами)
-
от приблизно то і мав на увазі.
краще їздити спокійно на 160-му роторі і не вийожуватись.
-
а вот і нє куя!
просто тре менше сала на сраці відрощувати )))
а то Орг сам себе визнав найкрасивішим роверистом у світі та околицях ))
-
а вот і нє куя!
просто тре менше сала на сраці відрощувати )))
а то Орг сам себе визнав найкрасивішим роверистом у світі та околицях ))
Кількість сала слабо впливає на м’якість алюмінієвих шайбочок приставок і виростаючої ричажності, яка їх зминає і потроху виламує корпус каліпера.
Знаю, бо сам таким макаром був поламав магуру.
-
ну я типа не серьозно про сало писав...
-
Можете просто сказати/показати/тикнути пальцем, який тип адаптера мені потрібно? І місце, де його купити. 185 перед 160 зад. Решта демагогії мені взагалі не цікава.
-
Зря...
технічні нюанси знати корисно :)
-
Мені не цікаві технічні нюанси колхозу. Мені цікаво де купити оригінальні адаптери, аб їх замінники. Така я вже людина, не звик ускладнювати собі життя