shpryha

Мандрівки => Майбутні => Тема розпочата: Romko від 23.06.2008, 23:05:07

Назва: ЗАГАЛЬНООБЛАСНА АКЦІЯ «ВОГОНЬ ПАМ’ЯТІ»
Відправлено: Romko від 23.06.2008, 23:05:07
присвячена Акту відновлення Української Держави 30 червня 1941 року та 70-ліття від дня загибелі Голови Проводу ОУН Євгена Коновальця

29-30 червня 2008 року

Організатори: Тернопільська обласна рада

Учасники: органи місцевого самоврядування, громадські організації, мешканці області, вихованці спортивних закладів

програма акції

27 червня — організація передачі із с.Зашків Львівської області (батьківщина Є.Коновальця) і прийом у Тернополі символічного вогню. реалізація цього задуму здійснюється молодіжними громадськими організаціями Тернопілля. Офіційне вручення вогню можна здійснити в рамках урочистостей з нагоди Дня Конституції.
29 червня — старт акції, ймовірно зі Співочого поля в м.Тернополі, де відбуватимуться основні заходи з нагоди Дня молоді. Після офіційного старту велопробіг вулицями міста із символічним вогнем.
30 червня — забезпечення перевезення вогню (велопробіг у п’яти напрямках) до районних центрів області, звідти до сіл, селищ, міст та запалення символічної ватри у кожному населеному пункті о 18 год.

маршути руху велосипедистів

29 червня — Співоче поле, вул.Коновальця, пр.С.Бандери, вул.руська, бульвар Т.Шевченка, Театральний майдан, вул.Грушевського, вул.Листопадова, Майдан Волі, вул.Замкова, вул.Крушельницької, вул.Збаразька, пр.Злуки, Співоче поле
30 червня — Маршрут №1: Тернопіль-Чернихівці-Збараж-Колодне-Вишнівець-Горинка-Кременець-Соснівка-Шумськ-В.Дедеркали-Ланівці-Вишгородок-Тернопіль;
— Маршрут №2: Тернопіль-В.Бірки-романове Село-Кам’янки-Підволочиськ-Качанівка-Скалат-Гримайлів-Товсте-Гусятин;
— Маршрут №3: Тернопіль-Микулинці-Теребовля-Мшанець-Сухостав-Копичинці-Чортків-(Борщів)-(Товсте-Заліщики);
— Маршрут №4: Тернопіль-Микулинці-Струсів-Дарахів-Бучач-Монастириська-Ковалівка-Підгайці
— Маршрут№5: Тернопіль-Озерна-Зборів-Козова-Бережани



П.С. Цікавить - наскільки реально, хоча б на 29 по Тернополі покататись, враховуючи вихідні та наші розїзди? На 30 треба координаторів.