shpryha
ТехМайданчик => Наші залізні коні :) => Тема розпочата: shifter від 01.06.2011, 09:49:21
-
Збулась "мрія ідіота" як то кажуть... Після благополучного продажу ардісавіруса прикупив собі цього коняку
(http://s2.share.te.ua/b309741/db_resp_sp_2011.jpg)
Брав через інтернетмаг, в Ужгороді http://www.velogrand.com.ua/velosiped_Diamondback_Response_Sport_blue.html (http://www.velogrand.com.ua/velosiped_Diamondback_Response_Sport_blue.html).
Збирав сам, настроював сам( після ардіса трохи маю досвід).
Отже комплектація:
Sizes MD (18")
Frame DB 6061-T6 Aluminum w/MISSION Machine Formed Top Tube, Formed Down Tube, DB Snake Stays, replaceable hanger
Fork SR Suntour XCM 120mm travel, 30mm stanchions
Cranks SR Suntour XCT 22/32/42t
Bottom Bracket Sealed Cartridge
F. Derailleur Shimano TX50 dual pull, Top swing, 34.9
R. Derailleur Shimano Acera 8spd
Shifter Shimano SL-M310 8spd Rapidfire
Brake Levers Tektro Alloy w/ reach Adjust
Brakes Tektro Novela Disc 6" Rotors
Gear Shimano HG30 8spd Cassette (11-32t)
Rims 32h Weinmann MX260D Doublewall
Tires Kenda Klaw XT large casing 26x2.1
Pedals DB Toe Clip Compatible Platform
Handlebar DB SL318b Oversize 31.8mm Mid Rise
Stem DB SL318s 31.8mm
Seatpost DB SL309p Alloy Micro Adjust 30.9mm
Seat DB All Moutain saddle
Headset Zero Stack Ahead 1 1/8"
Colors Steel Blue
Chain KMC-Z82
Hubset (F) 32h MX260HAlloy w/ CNC Disc Mount (R) 32h MX260H Alloy Cassette w/ CNC Disc mount
Spokes White 14g Stainless Steel
Grips DB Brics 130mm D2 Kraton
Extras DB Key Chain, Owner's manual, Chainstay Protector, Clear Coat, H20 bottle mounts
-
симпатичний зверьок... шо важить?
-
Чесно? Неясна коняка. Рама якась "лєва". Для ектримальної у неї затонкі задні пера. Для покатушечно-кантрійної якісь затовсті труби передні.
-
Чесно? Неясна коняка. Рама якась "лєва". Для ектримальної у неї затонкі задні пера. Для покатушечно-кантрійної якісь затовсті труби передні.
а шо неясного? :D . він десь посередині того шо ти описав :)
виглядає дорожче ніж за нього просять 8)
-
вони просто хитрогнуті, а для компенсації втрати жосткості при такій формі і збільшили товщину... шас так модно... мене більше ціна непокоїть... 3500 з дискарями шота малувато... да і ацера на 8 з хсм-кою тоже шота з ціни випадають... але поки не можу западла найти...
-
3500 малувато? Мда, співчуваю. Вже зовсім тобі маркетологи мозги виїли. Це ж 400 баксів. Я за 300 брав Спрінта на Ацері/алівіо з вилкою РСТ Гіла Т5. Ще й "підвіса". Так що ціна як ціна.
-
симпатичний зверьок... шо важить?
на коробці вага нет - 17 з копійками, важчий за мого попереднього ардіса( чи то мені так здається), але зато як їде! Після ардіса цей просто ракета!
А на рахунок ціни, то після довгих пошуків я вибирав між Віннер матрікс 2010,в ровербайку ціна 2900гр., Прайд 450 - 3300., і ще Віннер ягуар на ринку 3420гр.
Дякувати Богу шо натрапив на Даймондбек. Рама досить якісно зварена, шви рівні, акуратні. Косяків поки не виявив, все працює прекрасно.
Рама зроблена на тайванському заводі Kinesis, а сам вел зібраний в Чайні.
-
:nono:прайд 400 полюбе був би кращий 8)
[spoiler]http://www.pridebikes.com/pride-xc-400[/spoiler]
мене взагалі вражає те що на офф сайті ціна шось 4.795
а в ровербайку шось 3 з чимось, і це при срамі х4, бб5, ну і жилою 8)
-
Упс, сорі, точно PRIDE XC-400.
мене взагалі вражає те що на офф сайті ціна шось 4.795
а в ровербайку шось 3 з чимось, і це при срамі х4, бб5, ну і жилою
так от я теж шось засумнівався, та і рама мені не сподобалась, на фото так вроді нічо, а в реалі шви зализані тільки зверху, якось не акуратно imho.
-
багато хто стверджує що рами клепають чи то на заводах джаянт, чи то по ліцензії джаянт, плюс саме головне шо я хотів сказати шо навіска як на мене там краща :)
-
3500 малувато? Мда, співчуваю. Вже зовсім тобі маркетологи мозги виїли. Це ж 400 баксів. Я за 300 брав Спрінта на Ацері/алівіо з вилкою РСТ Гіла Т5. Ще й "підвіса". Так що ціна як ціна.
я про расклади в магазинах говорю, а не про то шо почом хтось колись купляв і не про то шо ровер за 400+ уйо то шлак... вчись вловлювати мисль...
Віннер матрікс 2010,в ровербайку ціна 2900гр.,
Прайд 450 - 3300
Віннер ягуар на ринку 3420гр.
от це реально то про шо я говорив... да даймондбек обашанів останнім часом, але ж зовсім імя не пропьєш..
Дописано : 01.06.2011, 13:51:45
...саме головне шо я хотів сказати шо навіска як на мене там краща :)
ну і чим... гавьоним 4 срамом? бб5 тож не еталон... а решта одинакова... зато рама красіва...
на коробці вага нет - 17 з копійками
ти нічо не плутаєш? я думав 13-15.5, но не 17 же... тож вага стального ашана...
-
от це реально то про шо я говорив... да даймондбек обашанів останнім часом
Чим обашанів? Ціною? То це круто! Всім би велобрендам так ашаніти, то й би ашанів нестало.
-
Чим обашанів? Ціною? То це круто! Всім би велобрендам так ашаніти, то й би ашанів нестало.
просто даймондбеки раніше дуже круто стояли, а шас на попсу перейшли...
-
17 кг алюміній? :o. Точно не скажу но то шось не то.
-
просто даймондбеки раніше дуже круто стояли, а шас на попсу перейшли...
:laugh:
(http://www.velosite.ru/wcmfiles/diamondb_coil_x_06_800_vls.jpg)
-
Як на мою думку, то я би всетаки взяв Pride 400 :) А так впринципі за таку ціну, варіант також непоганий
-
:laugh:
ти лише підтвердив то про шо я кажу...
модельки 2004
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2004&Brand=Diamondback&Model=Response+Sport&Type=bike
тойже респонз спорт алівіо в основному, тормоза хаєс
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2003&Brand=Diamondback&Model=Apex&Type=bike
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2004&Brand=Diamondback&Model=Topanga+EX&Type=bike
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2004&Brand=Diamondback&Model=Carolina&Type=bike
+- людські
а вот тру ДБ
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2004&Brand=Diamondback&Model=XTS+Super+Moto&Type=bike
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2004&Brand=Diamondback&Model=SL+Super&Type=bike
Derby Cycle со штаб-квартирой в Ноттингеме, Англия, входила в число крупнейших мировых компаний, занимающихся разработкой, производством и торговлей велосипедами. В 1997 году объем ее продаж превышал 500 млн. долл. Компания была организована в 1986 году и начала с приобретения у британской IT Group марок Raleigh, Gazelle и Sturmey-Archer. В конце 1980-х и на протяжении 1990-х годов компания продолжала расширять свой ассортимент, купив популярные бренды Nishiki, Univega и Diamondback. В 1997 году она продала больше 2,1 млн. велосипедов и стала крупнейшим продавцом в Великобритании, Нидерландах, Германии, Канаде, Ирландии и Южной Африке.
-
Підтверджую SRAM X4 - шлак, за два роки вбивається в хлам, хоча перекидає нормально аж до смерті і навіть після неї в стані "зомбі" :D, але як і "зомбіки" неповороткі, так і вбитий SRAM X4 переключає як Шимано плавненько :), а не швидко і чітко як напочатку, але при цьому намагається влізти в шприхи на великих зірках, м"яко кажучи проситься на "той світ". В ВВ5 звичайно є деяка перевага над вібрейками, але несуттєва при катанні переважно в суху погоду. Я он бувало від вересня до березня льотав по 10-15 км в день на вібрейках і міняв колодки тільки 1 раз за зиму, правда на літо теж вже треба було міняти.
З SRAMів оптимальний X5, якщо гаманець тисне, то можна навіть SRAM X7 взяти, реально вибір чудовий, я свій SRAM X5 вбивав років з вісім, аж поки він почав лізти в шприхи.
А велосипед хороший, для початку супер, як влаштує, то лишиться деталі по мірі зносу міняти, а не підійде, то вже прийде розуміння який ровер приблизно потрібний, бо ашан, то в принципі не ровер, точніше він не котить як має котити середньостатистичний велосипед, хіба з горба.
-
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2004&Brand=Diamondback&Model=Topanga+EX&Type=bike - 460 баксів але Джуді ТТ, Деоре і алівіо. А тут за 400 сують сраний сантур і всякі Альтуси. Зовсім почали нагліти сучасні велобренди.
-
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2004&Brand=Diamondback&Model=Topanga+EX&Type=bike - 460 баксів але Джуді ТТ, Деоре і алівіо. А тут за 400 сують сраний сантур і всякі Альтуси. Зовсім почали нагліти сучасні велобренди.
просто бакс і гривня зара ніц не варті :(
-
А тут за 400 сують сраний сантур і всякі Альтуси. Зовсім почали нагліти сучасні велобренди.
тут не 400, а 440...такшо все ще гірше...
-
Вас послухати, мужики, то пішки треба ходити. Ну його в баню той ровер... і рама не та, і вага велика, і бренд попсовий... ще й ціна незрозуміла... про комплектацію взагалі мовчу...
-
Вас послухати, мужики, то пішки треба ходити. Ну його в баню той ровер... і рама не та, і вага велика, і бренд попсовий... ще й ціна незрозуміла... про комплектацію взагалі мовчу...
то в нас приступ ностальгії... як за свої гроші на сьогодняшній день, афігенна комплектація і реальний ровер... а ми як пенсіонери на лавочці згадуємо як добре було в ті часи коли ми були молодими :)
-
І в мене ностальгія за Десною... Колеса 20", складна рама... Ех, оце був роверець *tramplin*
-
І в мене ностальгія за Десною... Колеса 20", складна рама... Ех, оце був роверець *tramplin*
Та ні, у нас ностальгія за часами коли за 400 баксів можна було взяти велосипед з обвіскою Деоре, вилкою самою простою масляною і досить легкою рамою :'( ,а не те що зараз пропонують.
-
Та ні, у нас ностальгія за часами коли за 400 баксів можна було взяти велосипед з обвіскою Деоре, вилкою самою простою масляною і досить легкою рамою :'( ,а не те що зараз пропонують.
коли таке було? з деоре тоже були від 600. хіба ше до мого вливання в течію :D
-
То було ще до тебе, в 2006-2007 роках.
-
На фото виглядає досить круто... цікаво, а як в живу...?