shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Tiger від 23.12.2007, 18:20:54
-
Читав документацію що втулки і каретку треба змащувати раз в рік.
От вже прокався півтори року.
Питання чи справді доцільно туда лісти і як це краще зробити?
А також як визначити що вже необхідно робити обслуговування цих елементів?
п.с. Хотілось би навчитись це самому робити, а не до майстра так як з велика злазити не збираюсь :)
-
Ой, з вами всіма.....
http://www.bike-repair.ru/Parts.htm
-
Веталь дякую за посилання.
Обслуговування мені потрібно зробити 100%
Тепер наступне питання хто з шприхарів власноруч вже це робив?
-
Я зінмав сальніки 8) . А власноруч попробую коли куплю втулки під диски, на старих поекспериментую
-
Та ніц там складного нема. Баба стара і то розбереться :D
Головне, приготуй наперед усі інструменти, ганчірок старих понабирай (чим більше тим краще:)) і го розбирати...
Розбери.. почисти ганчірками.
Якщо:
1. втулка(каретка) на підшипниках, то в принцепі можна і сильно не напрягатись , щоб їх чистити, головне зверху... Хоча можеш для повної перестраховки обережно зняти із підшипника захисне кільце і подивитись в середині чи нема бурду, і чи змаска не проїлась. і т.п. Якщо так, то прийдеться кинути в бензин промити файно, а потім осушити і наново змастити спец. підшипниковою змаскою;
2. втулка(каретка)
а)на віночках, тоді подивись чи віночки не розвалились, тобто шаріки не повипадали із мет. кільця. Якщо так, тоді го в магазин купляти нові; ні - почисти від бруду і файно змасти змаскою;
б) просто на шаріках, тоді промий в бензині і висуши. Уважно обдивись кожен шарік чи нема дефектів(повинен бути ідеально сферичний). Якщо нащерблений, або взагалі квадратний ;D, тоді го в магазин і купляй нові;
Приємного коперсання у внутрощах байка :D