shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: A.F.C. від 03.05.2012, 19:44:49
-
Знов вбив каретку, вже 3-тя, під квадрат. Вирішив більше каретки під квадрат не ставити. Маю новенькі шатуни FC-M540. І так як вони під окталінк, то постає питання підбору каретки і визначення правильної ДОВЖИНИ. Може хтось дасть конструктивну пораду? П.С. чи то продавати ті шатуни і ставини шось з інтегрованою віссю?
-
Імхо якщо збираєшся гнатися за вагою то продавай. А самі по собі вони не гірші за холовтеч2. Просто каретка дещо легша у версії Холовтеч2.
-
Довжина теоретично повинна бути такою ж, як і попередня. Хоча можуть бути і деякі проблеми. Наприклад, раніше я використовував вал на 118, були з ним проблеми, погано "вмикалась" найменша зірка спереду (перекидка впиралася в раму). Замінив на 120 - все стало ідеально. Кілька днів назад вбив каретку (тріс підшипник). Вирішив, що мені найменша зірка не потрібна і поставив каретку знов на 118. Прикол в тому, що тепер 118 працює ідеально, усі 3 зірки. Шатуни не міняв.
Але одразу скажу, що довжина валу аж дуже великої ролі не грає - допуск 2мм в обидві сторони є, чейнлайн для багатошвидкісних велосипедів не настільки критичний.
-
Довжина теоретично повинна бути такою ж, як і попередня.
Думаю, що не так. Не всі шатуни мають однакову глибину посадки на вал і не у всіх шатунів однаковий "вигин"(не знаю як правильно) шатуна відносно зірок. Тому мене цікавиить точний підбір. Щоб я замовив те, що мені тра. Бо ніякий магазин не схоче мені продати каретку, щоб я її закрутив, а потім відкрутив і віддав їм назад бо троха не та довжина валу *dontknow*. Мусить бути спосіб визначати точно що до чого підходить. В неті шукав, але нічого толкового не знайшов.
-
А причому тут вигин шатуна? Ти ж не до педалей міряєш, а до зірок. І посадочні місця по ідеї мають бути стардартизовані. Тобто зірки на одинаковій відстані від кінця валу каретки.
-
Глибину посадки можна порівняти між старими та новими шатунами за допомогою штангенциркуля. Але потрібно вважати, що нові шатуни сідатимуть трошки гірше, тому через 200-300 км їх потрібно буде підтягнути.
-
"По ідеї", "теоретично", "можливо", попробуй і т.д. це все припущення! Мені тра знати розмір, щоб я замовив каретку, встановив її і їздив. Ширина кареточного вузла 68 ще які дані тре знати, щоб підібрати каретку? Хтось знає методику підбору каретки для шатунів FC-M540? Не повірю, що виробники випускають деталі щоб їх підбирали на око!
-
В гуглі знайшов, що 118.
-
На упаковці із шатунами повинна бути написана рекомендована каретка.
-
На упаковці із шатунами повинна бути написана рекомендована каретка.
а вот і хрен... то залежить і від рами, також.. крім ширини стакана ше є вагон параметрів... тойже чейнлайн, форма нижніх пер, ширина/форма підсидільної труби і т.д. від яких залежить чи ти не впореш зірками по рамі на закороткій для неї каретці, чи скинеш вниз/вверх і т.д. в мене на гібриді шатуни сіли ідеально, а вниз не скидає...
-
Тоді як варіант - піти у Мастербайк, там хлопці допоможуть. Інших варіантів нема. Або самому пробувати.
-
В Майстер Байк піти не вийде, бо живу в Підгайцях. На велосипеді щодня їзджу так що відправити його в Тернопіль не вийде( може хтось має вбиту каретку дайте попробувати, думаю на її основі можна буде зробити якісь заміри і визначити потрібний розмір.
-
Нажаль, під окталінк не маю. Краще за все поміряй посадочне місце старих і нових шатунів, різницю додай або відніми до довжини старої каретки. Або попробувати погуглити.
-
якраз "ГУГЛЮ"... пишуть, шо посадка в них досить глибока, глибока на скільки і відносно чого не пишуть. Короч тра шукати б/у і пробувати.((
-
Якщо ставити акуратно, то можна буде і назад віддати. Просто потрібно добре змастити різьбу салідолом, а потім витерти, використовуючи ВД-40. Головне, щоб ключ не зіскочив і не поцарапав чашку. Сам так раз робив.
-
Розумію, але всеодно, шо я потім скажу віддайте мені гроші бо я провтикав з розміром... Якось не файно.
-
Про таке одразу домовляються. Я раз купляв рульову. Спробував - не підійшла. Відніс назад. Отримав гроші, дав хлопцям на пиво. Таке буває. Тим більше, що закон про захист споживачів на твоїй стороні.
-
купив на 118... поставив... виявилось що вал задовгий. Тре знов їхати в Тернопіль(
-
якщо віри, що НОВІ шатуни повністю сіли на НОВУ каретку, то згідно замірів тра каретку на 113. Але коли я зняв шатуни то на шліцах було видно, що вони не вперлись в самий край розточки (недойшли 2мм). Затягував дуже сильно! ...то норма чи так повинно бути? може пізніше якось сфоткаю. А то завтра тра буде когось просити щоб купили іншу каретку. Не хочеться знов на 2 мм пролетіти.
-
якось так..
-
Що квадрат що окалінк є КОНУСНИМИ(ІСІС від труатіва ж має рівний вал). Тобто вал вклинюється в шатун. Тому на нових запчастинах можливо матиме місце недотягнення, адже на майбутнє має бути запас по дотягуванню. Хоча це тільки припущення.
-
Відкрутив я свою каретку:
(http://img545.imageshack.us/img545/9281/20130330171040348.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/545/20130330171040348.jpg/)
Є інша, з довжиною вала 124мм.
Думаю що можу мати проблеми з закиданням ланца з меншої на більшу зірку. Чи 2мм. не суттєва різниця? Перечитав тему, пишуть ніби не суттєва.
P.S. каретки ще не маю, тому попередньо питаю.
-
Якщо я не помиляюся, то різниця з боку зірок буде 0,75мм і на переміщення ланцюга не вплине, але до цих 0,75 може добавитись ще цей запас на дотягування шатуна, про який писав Erazel