shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Ігор від 13.10.2009, 17:33:56
-
Хто пробував робити сам пулівізатора?
як можна класно погрунтувати, а тоді підфарбувани ДРІБНІ речі?
-
Хто пробував робити сам пулівізатора?
як можна класно погрунтувати, а тоді підфарбувани ДРІБНІ речі?
купити за 100-200 грн. аєрограф і приспособити до нього компресор від холодильника... а пульве повір дешевше купити ніж бадатись... і знову... проблема то не в самому пульвері, а в компресорі, ресівері, автоматиці, фільтрах(компресор від холодильника дає малий тиск, то й не сильно гріє повітря і як наслідок менше конденсує вологу... канає без того всього)...
є альтернатива - електрокомпресор... гавно, але для хальтури заканає...
-
чи дає компресор від холодильника хоча би одну атмосферу?
Бо щось ніколи з таким агрегатом не стикався.
Чи буває з ним резервуар (банька) для балансу повітря (боюсь що буде плюватися)?
А цю всю фішку з аеро, робив хтось на практиці?
-
Швидше за все Тед, має рацію
а пульве повір дешевше купити ніж бадатись...
-
чи дає компресор від холодильника хоча би одну атмосферу?
Бо щось ніколи з таким агрегатом не стикався.
Чи буває з ним резервуар (банька) для балансу повітря (боюсь що буде плюватися)?
А цю всю фішку з аеро, робив хтось на практиці?
я і пробував, холодильник дає до 2х атм., 2 атм. витримає навіть банька від мінералки... плюватись буде всерівно, бо тра різати тиск на виході шоб не залежати від тиску в банці, якшо обмежиш тиск на виході, запореш компресор, якшо ні, то нахер банка, якшо городити автомати, то тра велику банку... висновок... купити самий дешевий китайский компресор.
-
ясно.
-
ясно.
не ну якшо впрешся ногами в грунт, то можна побудувати... я поможу... але повторю... це глупость...
-
це цікавить (звичайне велосипедне колесо замісь баньки (ресівера) підійде мабудь)?
Мені здається, що лекше простеньку прогу написати на Delphi, аніж це все скласти?
-
це цікавить (звичайне велосипедне колесо замісь баньки (ресівера) підійде мабудь)?
*No* *No* :nono: :nono: :lipsrsealed: :lipsrsealed: :o :o
ЯК????
ти б ше приспособив ровер замість мотора і педалі крутив...
-
може так краще?
[вкладення вилучене Адміністратором]
-
може так краще?
сам придумав?
-
а якого фіга ця тема в барахолці - модератори йомайо
-
Одним словом може комусь треба буде пофарбувати дрібні деталі! Та щоб не спотикатись два рази об один і той самий камінь пропоную такий практичний варіант фарбування!
1) Зматуйте поверхню.
2) Погрунтуйте її.
3) Зматуйте 1200 одиниць папером. Готово. Тепер фарбуємо.
Дуже класно фарбувати дрібні деталі. Лише фарбу робіть рідшу (дрібніша пиль буде).
Замість компресора - вистачає ваших легенів.
Удачі.
(Пульвер робив з бруска і звичайної ручки. Шарік витиснув тонкою голкою).
фотки тутка: http://igor-maks.e-hosting.com.ua/image/index/
-
(Пульвер робив з бруска і звичайної ручки. Шарік витиснув тонкою голкою).
фотки тутка: http://igor-maks.e-hosting.com.ua/image/index/
поясни як фарба піднімається догори?
як добитись людського розсіювання?
легені варто замінити насосом і 2л фляшкою, взявши шланга від капальниці разом з регулятором...
-
Висота трубки що поступає з будь-якого флакона не більше 5 см. Коли дуєш навіть без зусиль, рідка фарба за рахунок струї повітря підіймається по цій трубці та класно розпилюється. :)
Звичайно раму цілу не пофарбуєш. Але виноси трубки і т. д можна легко фарбувати.
-
Ну нічого собі!!! Чиста фізика і холодний розрахунок! А-а-а гов "шприхалі", вітаємо в наших рядах винахідника-раціоналізатора ІГОРА!!! Егеж-бо, він навіть аватар підмінив з того хорошого настрою! *hurray*
-
І насам кінець. Зробив останні штрихи білою фарбою на виносі.
Винос готую для шоссера, тому буде стояти вниз головою :)
http://igor-maks.e-hosting.com.ua/image/index/
УДАЧІ
-
Ні, я свого "важкого бомбардувальника" точно фарбувати не будю! Бо він з "тєжкого шоссера" під вагою тих 20 мл. фарби на танк стане схожий. А я льотати люблю!
-
Бо він з "тєжкого шоссера" під вагою тих 20 мл. фарби на танк стане схожий.
:laugh: - це дійсно талант вроджений. Дякую. наржався!!!
-
Ага, особливо "А я льотати люблю!". Менше з тим, коли я на ровері вздрів кілька манюніх подряпин, що почали ржавіти (о жесть), то я обезжирив ті місця і тупо наніс епоксидну смолу. Тепер рама від іржі "посиплеться", а ті місця ще будуть мати вигляд як зараз. Взагалі епоксидка класна штука, а з електроживлення я акумулятори люблю (і щоб в рюкзачку зап. комплект свіжозаряджених був)!!! О є ідея "змайструвати" тему типу "ЕлектроВелл"???
-
О є ідея "змайструвати" тему типу "ЕлектроВелл"???
не варто... бо то нерозумно... вел то така шт. з педалями... з мотором то мапед...
-
Теоретично самому зробити цю штуку можно конешно. Проблема лише в масі.
Розрахунок простий на вело треба 2 конячки а це - мотор на = 735.49875 Ватта помножена на 2. Висновок такий: Їдеш одну годину та витрачаєш приблизно 1.4 кіловата енергії.
А уяви собі який це акумулятор :o. Тут хіба ще можна вприкріпити 4 динамо по 2 на кожне колесо. і ще якось тормозну енергію перекинути на ВАЗовський генератор.
То вже виходе так: амумулятор приблизно - 10кг (при генераторі) без генератора не уявляю :)
мотор - 2 кг
динамо 4 шт - 0,8 кг
генератор ВАЗ - 3 кг
маєш масу до 19 кг. бо ще тра болти і всілякі тримачі *heat*
-
Розрахунок простий на вело треба 2 конячки а це - мотор на = 735.49875 Ватта помножена на 2. Висновок такий: Їдеш одну годину та витрачаєш приблизно 1.4 кіловата енергії.
ти де такі цифри взяв... які 2 коняки?ти з якою швидкістю їздити рішив? в малої на машинці стоїть 35вт мотор 40кг*3км/г
тобто на 100 кг (40*2,5) і 30 км/г (3*10) тра 0,03*2,5*10 = 0,875квт, а якшо зупинитись на 20 км/г то і 600вт(12в*50А) стане...
тобто 200 аа акумів (1,2в*3,5мА) стане на 1.5год, а вони всього по 15 грн (ітого 3000), можна і автомобільний взяти.. :laugh: але то всерівно нерозумно...
є інша мисль... будувати електро-веломобіль... мотора стане від шуруповертів(по 1 на задні колеса), рішається питання стабільності з тими акумами (2*75А) вони під крісло підуть, електромотори самі по собі і є непоганими генераторами.
якби хтів побавитись, то інструмент, місце, кавалки роверів, колеса і т.д. є...
-
Привіт усім винахідникам-раціоналізаторам. Ну хлопці вас і понесло "треба 2 конячки" "4 динамо по 2 на кожне колесо" "маєш масу до 19 кг" "мотора стане від шуруповертів(по 1 на задні колеса)" :D я зовсім не те мав на увазі. Ви що з дуба впали, щоби замість вас педалка крутив якийсь мотор з грьобаним акумом на хто зна скільки кілограм. А де ж весь той кайф від "скільки вкрутиш - стільки й їдеш" власними силами? Ви сенс, ядро усього процесу загубили! Я лише мав на увазі щось типу такого http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=43248 і НЕ БІЛЬШЕ!!!
-
Ну добре. Нехай буде 700 ват потолок. Та всеж взяти колишні радянські мопеди: Карпати, Міні-мокік та Дельту. Вони мають 50 кубів. Чи не так? Це і тих самих дві коняки. А глянути як вони повзуть! Взяти хоча горбочок 15% :D. А не хоченься щоби козак на звичайному шоссері взув під тих 15. Вот і взяв 1.4 кіловат, щоби горбок 15 був подоланий 40 км/год o^-o
-
Та ні шановні конструктори, з запасами по потужностях і розрахунки у вас з старим (совдепівським) запасом все непогано навіть вийшло. Але кому потрібні ті карпати і той мокік, сила власних м'язових структур + злитись з своїм велосипедом у єдине ціле, і - вітер далеко позаду!
-
На рахунок пульверизатора 1 можна замість легенів використати попередньо надуту повітряну кульку - довше і стабільніше буде потік повітря. 2 можна під'єднати вихід пиловсмоктувача (багато сучасних мають фун-ію видуву повітря) переваги ті самі що у п.2 удачі винахідникам та раціоналізаторам :)