shpryha
ТехМайданчик => Наші залізні коні :) => Тема розпочата: Frenky від 22.03.2011, 09:10:54
-
(https://lh5.googleusercontent.com/-NtT52jCtegg/UTOJWRX3RCI/AAAAAAAABuw/oUwpvW4VXk4/s1251/IMG_2750_c.jpg)
Конфіг такий:
ВИЛКА Suntour SR XCM-HLO-V2 100mm, Hydraulic Lockout 2012 Rock Shox Reba RL 100mm
РУЛЕВАЯ Tattoo SI-919
РУЛЬ Tattoo Riserbar Pro Lite OS
ВЫНОС Tattoo Pro Stem 157
СЕДЛО Tattoo ML Comp san marco caymano
ГЛАГОЛ Tattoo Pro
МАНЕТКИ Shimano Deore
ПЕР. ПЕРЕКЛ. Shimano Deore
ЗАД. ПЕРЕКЛ. Shimano Deore XT
ТОРМОЗА Shimano BR-M422/ Tektro RS-360A Avid Elixir 5
КАССЕТА Sram PG-950 Касета Шімано ХТ 770, на 9, 11-32, 5 зірок на павуці. Ланцюг шімано XT HG-93
ВТУЛКИ HB-RM60-L / FH-RM60-8L, ОБОДА Tattoo BGM TA-19 26¨x32L Колеса Сюнкрос ФЛР ДС23, 1700 грам.
ПОКРЫШКИ Schwalbe Smart Sam Sport 26x2,10 (54-559) Smart Sam Perfomance 2.25 folding
СИСТЕМА Shimano FC-M443, КАРЕТКА Shimano BB-ES25 Система Shimano SLX
ПЕДАЛИ Wellgo LU-955 Wellgo MG-1 магнієві
-
як світить фара?
-
Останні фотки стокової комплектації
(https://lh4.googleusercontent.com/-2g0GUaRuF3o/T6T2GeMYnGI/AAAAAAAAAfw/_vIFYPgi2GE/s1000/IMG_0625.JPG)
(https://lh6.googleusercontent.com/-gInE8mWHlxk/T7UhC8BzgXI/AAAAAAAAAoA/yMFy8NZQ8gM/s1000/IMG_1080.JPG)
Скоро будуть зміни...
(https://lh5.googleusercontent.com/-Bn7j0QuyPgg/T7UgYX-sukI/AAAAAAAAAnw/hgh8QywAIQ8/s1000/IMG_1214.JPG)
Колеса і ві-брейки підуть "з молотка".
-
(https://lh5.googleusercontent.com/-t1t6eWLNDPE/UB1y0LsIyII/AAAAAAAABKc/wa9Jtr9a26s/s1381/2012-08-04+19.54.18.jpg)
Колеса Сюнкрос ФЛР ДС23, 1700 грам.
Касета Шімано ХТ 770, на 9, 11-32, 5 зірок на павуці.
Ланцюг шімано XT HG-93
Гальма еліксіри 5
Система SLX
покришки Smart Sam 2.25 folding
Педалі теж нові, але фотки ще нема
-
Вітаю з обновкою!
-
(https://lh5.googleusercontent.com/-rMiXLYzQIu0/UDC_jAnsOoI/AAAAAAAABQw/XP0mZ0fc0YM/s1313/2012-08-17-12.16.37_r.jpg)
-
гарний коник! ще би вилочку Ребу....
-
гарний коник! ще би вилочку Ребу....
(https://lh4.googleusercontent.com/-0RZUq1_R0cY/UFyNM55AlKI/AAAAAAAABU0/b4yLjg1k0Ew/s1000/2012-09-21%252017.50.02.jpg)
уже...
-
(https://lh4.googleusercontent.com/-0RZUq1_R0cY/UFyNM55AlKI/AAAAAAAABU0/b4yLjg1k0Ew/s1000/2012-09-21%252017.50.02.jpg)
уже...
вітаю !!! з обновкою тебе !!!
-
вітаю !!! з обновкою тебе !!!
А ДЕ ТАКУ МОЖНА ПРИДБАТИ ТА ЯКА ЇЇ ЦІНА ????????
-
А ДЕ ТАКУ МОЖНА ПРИДБАТИ ТА ЯКА ЇЇ ЦІНА ????????
на харків турист як гною. А ціна -то вже як договоришся, якщо нова, то (точно непамятаю)від2850 до 3100 здається.
-
тут провірений(пару раз брав в нього) хлопака з Рівного продає ряби, кому треба звертайтесь http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=58998 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=44&t=58998)
-
Конфіг такий:
ВИЛКА Suntour SR XCM-HLO-V2 100mm, Hydraulic Lockout
РУЛЕВАЯ Tattoo SI-919
РУЛЬ Tattoo Riserbar Pro Lite OS
ВЫНОС Tattoo Pro Stem 157
СЕДЛО Tattoo ML Comp
ГЛАГОЛ Tattoo Pro
МАНЕТКИ Shimano Deore
ПЕР. ПЕРЕКЛ. Shimano Deore
ЗАД. ПЕРЕКЛ. Shimano Deore XT
ТОРМОЗА Shimano BR-M422/ Tektro RS-360A
ВТУЛКИ HB-RM60-L / FH-RM60-8L
КАССЕТА Sram PG-950
ОБОДА Tattoo BGM TA-19 26¨x32L
ПОКРЫШКИ Schwalbe Smart Sam Sport 26x2,10 (54-559)
СИСТЕМА Shimano FC-M443
КАРЕТКА Shimano BB-ES25
ПЕДАЛИ Wellgo LU-955
Бачу ти викреслюєш компоненти які поміняв. Щоб всім було зрозуміліше, рекомендую, правіше дописувати на що ти поміняв дані компоненти))
-
Конфіг такий:
ВИЛКА Suntour SR XCM-HLO-V2 100mm, Hydraulic Lockout 2012 Rock Shox Reba RL 100mm
РУЛЕВАЯ Tattoo SI-919
РУЛЬ Tattoo Riserbar Pro Lite OS
ВЫНОС Tattoo Pro Stem 157СЕДЛО Tattoo ML Comp
ГЛАГОЛ Tattoo ProМАНЕТКИ Shimano Deore
ПЕР. ПЕРЕКЛ. Shimano Deore
ЗАД. ПЕРЕКЛ. Shimano Deore XT
ТОРМОЗА Shimano BR-M422/ Tektro RS-360A Avid Elixir 5
....
міняй на істони 30-50... вони лайтові і взяти на ебаю мона незадорого... для повного феншую
-
міняй на істони 30-50... вони лайтові і взяти на ебаю мона незадорого... для повного феншую
:D :laugh:
-
міняй на істони 30-50... вони лайтові і взяти на ебаю мона незадорого... для повного феншую
яке там... На черзі сідло. Але воно напевне посунеться, бо хочу нові тормоза. Почав з дісків))
(https://lh5.googleusercontent.com/-F0foenrKdQs/UGXQ-_94NcI/AAAAAAAABVo/zjwfKb9y9rg/s1024/IMG_2133.JPG)
-
Апгрейд - невдячна штука) Простіше продати і купити новий... Але то треба щоб пощастило знайти.
-
Не краще скутер купити за такі гроші?
-
Не краще скутер купити за такі гроші?
А чим краще? Аргоментуй!
-
Ну може це й не краще,бо треба заправляти.
Але нашо викладати такі гроші на ровер ще й КК яким їздиш переважно по дороці часом в лісі і на полі.
Он в приклад Стєчкін :lipsrsealed: їздить на такому гувні шо страшно дивитись. Але їздить саме більше за всіх хто є на форумі,може грошей немає а може й не хоче мати все ТОПОВЕ
-
Дехто хоче мати все по Феншую, дехто хоче щоб КК байк мав класний накат і був реально легкий. Останього добитися дуже важко, на це потрібно витритати чималі кошти. Не кожен готовий потратити кругленьку суму, хіба що райдер займайєть професійно КК спортом. Моя порада забити на ті всі апгрейди, продати байк, і купити собі принаймі хороший КК підвіс. Бо як було вже сказано раніше, "апгрейд" - штука невдячна(((
-
Підтверджу свою думку про недоцільність тотального апрейду, відкриючи свою фінансову звітність
Купив в 2010 році за 4300 грн стоковий вел.
З того часу докупив до нього:
Колеса ......... 2600 грн
Зірки задні .... 800 грн
Цепочка ........ 250 грн
Система ........ 1200 грн
Покри ........... 530 грн
Вилка ........... 3000 грн
Гальма ......... 1600 грн
Ротор на перед (рідний щось ривки давав) .......... 250 грн
Педалі ......... 350 грн
Всього ......... 10.5 тис
Продав старого барахла на 1100 десь
Міг продати весь велосипед за 3500 напевне
Ітого за 14 штук можна було купити ліпшого ровера (не в магазині, звісно, а якщо з Європи). Єдине що важкувато за 1 раз зібрати такі гроші, і не хотілося невідомо скільки просидіти без велосипеда...
-
(https://lh3.googleusercontent.com/-szamKJP8UeY/UL05bMhWYFI/AAAAAAAABno/xGUl04tbKII/s1440/IMGP9582.JPG)
-
нова цяцька
(https://lh5.googleusercontent.com/-QSuw8xvb7nM/USKg5esWD1I/AAAAAAAABtc/1z9s2_zplkU/s1251/IMG_2728.JPG)
(https://lh6.googleusercontent.com/-vWsBlyNpwcA/USKg6ctFy0I/AAAAAAAABts/CbFG5GuaCX0/s1251/IMG_2731.JPG)
(https://lh3.googleusercontent.com/-JRH0tAW4flg/USKgyPOTS0I/AAAAAAAABtU/aVR9brG-evU/s1251/IMG_2729.JPG)
-
дупа буде вдячна за таку цяцьку... :D
-
Ну може це й не краще,бо треба заправляти.
Але нашо викладати такі гроші на ровер ще й КК яким їздиш переважно по дороці часом в лісі і на полі.
Он в приклад Стєчкін :lipsrsealed: їздить на такому гувні шо страшно дивитись. Але їздить саме більше за всіх хто є на форумі,може грошей немає а може й не хоче мати все ТОПОВЕ
я принципово їзжу на УКРАЇНСЬКОМУ ровері і най всі пєндоси в своїй сраній америці повиздихують від хот-догів і кока-коли...
-
я принципово їзжу на УКРАЇНСЬКОМУ ровері і най всі пєндоси в своїй сраній америці повиздихують від хот-догів і кока-коли...
:D
-
Що робити зі старим сідлом? Воно трохи покоцане...
(https://lh4.googleusercontent.com/-uAg4zIeM5Fs/USPu9hSqD0I/AAAAAAAABt4/R371NO8F_UU/s1152/IMG_2732.JPG)
-
А ще я зрозумів, що у мене велосипед вже не стане легшим... підсиділ, руль і винос - на них сильно не зекономиш.
Круто виглядає з новим кріслом. Реально білий колір рулить.
-
колеса і гуму поміняй. От що що а покришки і камери дуже сильно на вагу впливають.
-
Сергій, та його колеса важать 1700 пара, куда вже легше для мтб.
-
Ну значить гуму ще поміняти.
-
мої колеса і так нормалні. 0,8 + 0,93 кг. покришки фолдингові, можна взяти ево версію, це дасть 150 грам виграшу на двох. на камерах можна ще 100 зробити. але тоді ризик проколу збільшиться.
-
0,8 + 0,93 кг
Це типу гума так вижить у тебе ? ОФІГІТИ. У тебе що 2.5 покришки?
-
Худати треба)) Самий простій спосіб зменшити вагу байка+байкера)) Хіба зібрався велосипед на руках носити)))
-
Це типу гума так вижить у тебе ? ОФІГІТИ. У тебе що 2.5 покришки?
Неа, то самі колеса, втулка+шприхи+обід+ексцентрики.
-
кажи загальну вагу !?
-
Худати треба)) Самий простій спосіб зменшити вагу байка+байкера)) Хіба зібрався велосипед на руках носити)))
А тут біс його знає. Вот я важив 75 кг, і велосипеди 11 і 19 кг відповідно. Результуюча вага 86 і 94 кг відповідно. Здавалось би не така вже й велика різниця, а от зовсім по різному відчувалось. Напевне все ж вага велосипеда грає роль теж.
-
Думаю, що в тих "вагових" дЄлах найбільшу роль все таки відіграють ободи коліс і шпиці. А решту, як вже було сказано вище, краще мінусувати шляхом похудання! Якщо, звісно, є куди худати, а то зараз поширене явище коли байкер важить менше як 2 двопідвісні ашани!))) Перепрошую за офф топ, але краще займатись спортом, виробляти силу, виносливість, реакцію... ніж дуже серйозно переживати за вагу компонентів, яка крім пафосу не дасть ніякого реального результату. ІМХО
-
кажи загальну вагу !?
я не знаю де зважити...
-
я не знаю де зважити...
на новій пошті і інших де є ваги до 50, 100, 150. пункти прийому макулатури можуть бути накручені то там хз, на базарі за сєткою де яблука. овочі. з машин, там кожен має вагу.
-
я не знаю де зважити...
я маю ел. вагу, точність 1 грам
-
я маю ел. вагу, точність 1 грам
шо то за вага така крута? до 1 грама важать маленькі ваги, хз
-
на новій пошті і інших де є ваги до 50, 100, 150. пункти прийому макулатури можуть бути накручені то там хз, на базарі за сєткою де яблука. овочі. з машин, там кожен має вагу.
А це порада...
Олексій, а скільки макс. кілограм може показати твоя вага?
-
це кухонна вага
до 5 кг
-
Ох і звеселили ви мене тут.
-
це кухонна вага
до 5 кг
:D
-
вага була куплена мною для приготування собі їсти :)
також важу на ній велокомпоненгти і спорядження для походів
-
колесо + ротор
(https://lh6.googleusercontent.com/-f2KiMLPoPHc/UTJ-JlO7VOI/AAAAAAAABuU/F3bxUPG8Mnc/s703/IMG_2742.JPG)
повністю колесо
(https://lh6.googleusercontent.com/-R_xfYw7RtuY/UTJ-ObXwoUI/AAAAAAAABug/1ULFw1VO5C0/s703/IMG_2745.JPG)
-
Прикольно. У мене самі колеса без роторів важать 1100 і 1300 грам.
-
Прикольно. У мене самі колеса без роторів важать 1100 і 1300 грам.
Ха, точно така сама вага тих шо я склав.
-
Можна ще зробити експеримент з розподілу ваги. взяти 2 таких електронні ваги (до 10 кг) і поставити під кожне колесо. Тоді буде ясно наскільки перед легший за зад))
Бо раніше коли я клав велик на бік то вилка переважувала, а зараз навпаки)
Вітя, на твоїх колесах теж можна фрірайд ганяти) 28мм обід - можна втиснути шину в 2,5 дюйми і більше) Причому об'єм повітря навіть в однакових покришках 2,25 буде більший чим у мене - тобто комфорту навіть більше буде з тією самою вагою покришки.
-
(https://lh5.googleusercontent.com/-NtT52jCtegg/UTOJWRX3RCI/AAAAAAAABuw/oUwpvW4VXk4/s1251/IMG_2750_c.jpg)
-
заднє
(https://lh6.googleusercontent.com/-X2ysu2_m6qE/UUDxkAtbpgI/AAAAAAAABvA/-4LkcJ0SbPc/s703/IMG_1729.JPG)
Шляхом нехитрих розрахунків можна зробити висновок, що 2.25 покришка разом зі стандартною камерою важить 727 грам.
-
(https://lh4.googleusercontent.com/0DyZtIghN2i_NUfqjYtIY2IOD0414HW2Ib7nykL2EPI=w1387-h815-no)
Перезувся.
-
Бачив вчора твого берга. Вигляд на 5. По ходу мого ти теж бачив. Але тріщить він в тебе ну дуууже голосно
-
То шість собачок...
-
Маркетинг:
Новые сверхлегкие втулки представила компания, в основном специализирующаяся на экстремальных дисциплинах МТБ. Syncros выпустила переднюю и заднюю втулки FL Disc Hub с рекордно низкими показателями веса и, по заверениям компании, крайне высокой надежностью. Во втулках используются фирменные промышленные подшипники и уплотнители Syncros, выполненные по технологии смазки Rock ‘n Roll™.
По анонсам производителя, колеса на новых втулках выдержат самый экстремальный марафон и жесткую гонку кросс-кантри.
Материал корпусов и передней и задней втулок – фрезерованный алюминий. В задней Syncros FL используется фирменная трещётка с шестью собачками. Доступны будут варианты только на 32 отверстия под спицы. Вес передней – 153 грамма, задней – 272 грамма без эксцентриков.
(https://lh4.googleusercontent.com/-UXp-g_8spas/Uh-356mTDmI/AAAAAAAAB5s/0NsGn_JurwM/w601-h189-no/Syncros-FL-1.jpg)
-
Зважив нарешті. Результат: 11,5
-
Зважив нарешті. Результат: 11,5
ого, клас 8) 8)
-
нє, ну вєлік реально прикольний, але... мій кайман на базі хвз-спутнік важить за всіма базарними запчастинами від володі і свєти також 11 кг і + скількись там з багажніком, який знімається ???
-
нє, ну вєлік реально прикольний, але... мій кайман на базі хвз-спутнік важить за всіма базарними запчастинами від володі і свєти також 11 кг і + скількись там з багажніком, який знімається ???
ти розбив вщент наші уявлення про МТБ :D :D
купую хвз
-
ну то вибачайте, я про мтб мабуть мало знаю. це такий анектод є: йде по вулиці шось дуже потворне, переляканий чоловік питає:
-ти хто?
-я - мирний атом.
- а чо ж ти такий страшний???
-як ви мало знаєте про мирний атом...
без образ
-
kolibri, то є старий-добрий велосипедний боян про те що ровер, дешевший за 100500 тугриків не здатен їздити по нашій грішній землі :-) До цього просто тре звикнути
кстать, про хвз - хтось же кидав десь ссилку в якімсь навколовелосипеднім срачі про те як трійко бородатих товаришів подолали на харків"янах маршрут 5-ої категорії в Карпатах. Так-що сміх з цього приводу "нєумєстєн"
-
я люблю велосипеди. але кількість вкадених грошей (типу вилка за 2000-3000грн. і т.д.)???... доцільність? при таких цифрах на такому ровері вже тре заробляти - тоді все зрозуміло. ну або дійсно є на стільки грошей - також розумію - як хоббі без втрат для сім'ї. все шо інше - просто понти. не суджу нікого, бо не знаю власника того красеня бергамонта.
-
Колібрі, ХВЗ може й важити стільки - бо це по суті товстий шосер - гума вузька(велика камера на 2,4-2,7 сама може важити під 600-800 грам, покришки по кілограму теж на великий розмір), вилка без "наповнення", тобто вузькі ноги і без амортизуючої частини, вузькі обода, відсутність тормозів(а вони теж важать відчутно) .Ось і назбирується така різниця.
Те що подолати на ХВЗ гори можна я не спорю, але як то кажуть "Жить хорошо, а хорошо жить еще лучше".Їздити можна на чому хочеш, але їздити з комфортом краще.
А на рахунок ціни то так склалось в зарашньому ціноутворенні що якщо хочеш купити ровер який тобі відкатає сезон без капремонтів то треба готувати біля 3000 грн. А з комфортом то ще більше(мягка амортизаційна вилка, хороші тормоза, накатиста легка гума і т.д.)
-
Блііііннн, в мене в колесі стався тектонічний розлом, тупо викрутка в щілину заходить.
З другої сторони ще в трьох місцях трісло((
(https://lh6.googleusercontent.com/-wqyd3ZahTPA/U-pj5pQ16hI/AAAAAAAACmM/-95QlpDptc0/s1000/IMG_4617.JPG)
-
Таки не краска трісла. :) брак напевно, трохи давав їм жизні?
-
Таки не краска трісла. :) брак напевно, трохи давав їм жизні?
дівок возив :D :D
-
а можна в шредер колесо ставити преста камери?
-
хтось має такі штуки?
https://www.bike-components.de/products/info/p11627_Ventillochreduzierungshuelse-10-Stueck-.html (https://www.bike-components.de/products/info/p11627_Ventillochreduzierungshuelse-10-Stueck-.html)
-
проблема мабуть в тому, що я катав на занадто широких шинах, і з немалим тиском.
-
беру поки мавік 319 диск, але там шредер(( треба той перехідник.
-
а можна в шредер колесо ставити преста камери?
я так роблю, бо преста імхо краще для велосипеда
-
хтось має такі штуки?
https://www.bike-components.de/products/info/p11627_Ventillochreduzierungshuelse-10-Stueck-.html (https://www.bike-components.de/products/info/p11627_Ventillochreduzierungshuelse-10-Stueck-.html)
я маю аналогічну по формі і призначенню гайку
як тре - віддам задурно
-
Колібрі, ХВЗ може й важити стільки - бо це по суті товстий шосер - гума вузька(велика камера на 2,4-2,7 сама може важити під 600-800 грам, покришки по кілограму теж на великий розмір), вилка без "наповнення", тобто вузькі ноги і без амортизуючої частини, вузькі обода, відсутність тормозів(а вони теж важать відчутно) .Ось і назбирується така різниця.
Те що подолати на ХВЗ гори можна я не спорю, але як то кажуть "Жить хорошо, а хорошо жить еще лучше".Їздити можна на чому хочеш, але їздити з комфортом краще.
А на рахунок ціни то так склалось в зарашньому ціноутворенні що якщо хочеш купити ровер який тобі відкатає сезон без капремонтів то треба готувати біля 3000 грн. А з комфортом то ще більше(мягка амортизаційна вилка, хороші тормоза, накатиста легка гума і т.д.)
я таки довше від Еразела живу і тому візьму на себе сміливість уточнити
отже, в останні роки відносно повноцінного існування ХВЗ, тобто десь по 1991 рік, там робили дві основних моделі велів з передачами:
1. турист/спутник - типа гібрід, причому найгірший в світі в своїй категорії. дуже погана рама з мягкої низькоякісної сталі. комплектувалися болотниками і багажником. важив 14,5 - 15 кг. мав від 4 др 10 передач. мав покришки 622х32 мм, шо ледь котили, виготовлені у Воронежі. позіціонувався як туристичний велосипед.
2. старт- шоссе - для шосейних гонок і тренувань. вага - 10,5 кг. сдертий з італійских колнаго і успішно спаскуджений в умовах безринкової економіки. рама з твердої вуглецевої сталі з тонкими трубами. 10 передач. подвійні обода на які наклеювалися тз однотрубки.
найбільш оптимальним рішенням було ставити обода або колеса повністю з туриста на старт-шоссе, бо однотрубки дуже скоро пробивалися, дорого коштували і були відсутні в продажу
-
(http://s018.radikal.ru/i519/1408/50/07d779993bed.jpg)
(http://s017.radikal.ru/i433/1408/c7/4f1dbcf5a514.jpg)
-
проблема мабуть в тому, що я катав на занадто широких шинах, і з немалим тиском.
Чйорт, я за свої тепер очкую, в мене то 2.35 покра :o
-
Не зрозумів, а чим широка покришка заважала ободу?
-
її дуже розпирало, великий тиск на стінки з внутрішнього боку
-
(http://s018.radikal.ru/i519/1408/50/07d779993bed.jpg)
(http://s017.radikal.ru/i433/1408/c7/4f1dbcf5a514.jpg)
це вже хвз агонізував
-
її дуже розпирало, великий тиск на стінки з внутрішнього боку
вот поясніть нашо такі покришки по асфальту їздити
ти ж навіть 70 не важиш
я грубше 1,75" ніколи не ставлю, зазвичай на 1,5" катаюся
-
вот поясніть нашо такі покришки по асфальту їздити
ти ж навіть 70 не важиш
я грубше 1,75" ніколи не ставлю, зазвичай на 1,5" катаюся
Якщо їх приспустити то в мінус накату отримуємо комфорт, доволі мяко їде.
-
Дякую CoRacK'у за перехіднички. Спдіваюсь до вівторка колесо буде як нове.
-
Колесо пофіксилось. Але...
третій раз вже витекло масло і локаут накрився. Фаааааак
от і катай дівок після того.
-
Може справа в сальниках? Якщо є лишні гроші, купи рем.комплект, благо він ще відносно не дуже дорогий.