Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - shkvarok

Сторінок: 1 ... 4 5 [6]
76
Буду всетаки пайк брати пружинний, правда наші охрінєли по цінам ппц, в штатх знайшов за 480$, доречі 454та не така і важка вже 2281г, буду її брати, і якраз той мій 203тій ротор стане з тим адаптером що є, бо на дарт2 шота ніяк не лізло ні морально ні фізично  :) , я ось тільки з пружинами не можу розчехлитись, там як в комплекті мають йти пружини різної жорсткості чи десь окремо шукати? і яку тре брати для моєї мега ваги?

77
Якщо мона ще одне запитання, так всетаки що порадиш повітря чи пружина? для АМ, моя вага 55кг якщо це важливо, сідаю на дарт2 вона ні на трохи не всідається на самому мякому накруті, веталь казав що повітря мона під себе спустити на скільки треба, ще нарив інфу що коли їдеш в гори і щось стаєтся з повітряною то коня на горб і все а пружину мона підрехтувати в польових умовах, наскільки правда?

78
Дякую за толокову відповідь, буду ще чихлитись, може підскочу на сотню якось, маю можливість брати стафф в штатах, тому і вчипився за той фокс, тепер більш до пайка схиляюсь, єдине що фокс легший, але то таке.

79
Теж на пайк дивився як варіант, там теж можна міняти хід ? на сайті в них пише Travel   95-140mm / 140mm / 110-140mm, як це там робится не знаєш ? я так і не можу вїхати цей пайк він повітрянний чи пружинний? чи той і той? і як він дрібноту відпрацьовує?

80
Зараз катаю RS dart2, досить хороша вилка для кк але катаю не тільки кк, і вона дуже погано відпрацьовує дрібноту, приглядів ось цю http://www.foxracingshox.com/bike/10/forks/32_TALAS, може хтось стикався з фоксом і може щось сказати, ще дуже цікавить питання що маєтся на увазі (TRAVEL 5.9 inches (150mm)TALAS travel adjust 150-130-110) , як я зрозумів в ній можна змінювати хід 150-130-110 ?? чи це просто є ця сама вилка в різних модифікаціях, якщо всетаки можна міняти хід то як це робиться, круцьками на самій вилці чи розбирати ? чи щось доберати і міняти в середині чи як??? буду вдячний за толкову відповідь.

81
Звіти / Re: Буковель байк парк
« : 31.05.2009, 12:31:34 »
Ага, то мене клацнули на афторі друга, я йому на другий спуск свій джумпер дав бо на цьому аффторі  v-brake + кк рама, тяжко було, захист не взявся бо рюкзаки і так були фул завален похідним стафом, був би захист то давав би більше жару, доречі про конів і ті спуски, імхо двопопідвіс там нафіг не впав, мені на мому було дуже прикольно, трохи вилка не витягувала(dart2 kk), візьму щось з AM-FR буде якраз норм. Доречі милимось туда знову і теж з пост тріпом на закрпаття вже 3-4 дня, якщо хо приєднуйтесь, зараз якраз маршрут прокладаю, в липні точно на 5-6 днів ще на крим будемо рулити, з рюкзаками буде халява бо не тре буде брати спальники аце - один руюкзак майже, але маршрут ще не прокладався, але точно будемо по цьому рулити

82
 :( розпродаж там вже закінчився, я ще буду десь рити хоновські шатуни і сідуху і може знов якусь халяву нарию то сюда тобі замаячу.

Дописано : 31.05.2009, 12:38:20
продзвони сюда, (044) 2767794,  http://www.ua.all-biz.info/board/index.php?action=view&msg_id=2695628 в них є ці колодки, запитай ціну, поки все що я нарив на ці каліпери це 465 грн шт  :( .

83
Дуже дивно що ми не бачились, а може бачились але не звернули уваги, бачили тільки модних хлопців з велами по 30** кг ми тогож 24ого виїхали з тернополя, на київський не встигли сідали на франик там на буковель пересідали, приїхали на буковель досить пізно десь приблизно о 14,00, враження ті самі, влітку там не був ще, тільки в зимку лижі катаю, самий перший спуск я затупив і помчав по чорній, можете уявити що там зі мною було без відповідного досвіду і з велом КК-АМ, падав раз 5 але без поломів і переломів, другий раз вже з тієї попростіше їхав, то після чорної було вже як пісня, досить прикольно, буду ще їздити туди, але їм тре той кьорхер поремонтувати :). Потім ломанулись на Коломию, було прикольно з рюкзачками по 7-9 кг кототитсь в низ, котились поки не стемніло, вибрались на якусь гору з прикольним вювом на гори там заночували була вода і купа дров, з ранку підірвались покотили далі, доїхали до яремчі, дорога гладюся була і все в низ, вилізли на маківку, там знову розбили лагерь заночували, вю був потрясний видно було всю яремчу, ндвірну і тп. з ранку поломились до ракети, це десь 10-15 км по хребту, іхати було не легко але круговий вю піднімав загальний настрій бешєно, ракета була найвищою точкою де ми були десь 1100-1200м, потім спуск в Лючки, то була не дорога в низ з гори, то була якесь вимите русло пересохшої ріки з камінюками з скаженим ухилом в низ, буковель і чорна трасса відпочивали, руки досі болять, з лючків через яблунів на коломию, все в низ, дорога адекват асвальт десь 35-40 км, на педалі майже не жали, в коломії переночували з ранку ще рванули за 8 грн з тєла бусіком до гори в космач, з відта 10 км на водоспад в шипоті, покупались відпочили, зробили кави, потім 20 км все вниз по полу асфальту полу бруківці в шешори, там водичка була потепліша, потім назад в коломию на автобус і в тернопіль. І того  загальний кілометраж буковель - коломия  не враховуючи  поїздки з коломиї на шипіт і шешори десь 100-120 км, основна дорога - асфальт вниз 3-8%, 3 підьома ногами по 10-20 хв, 10-15 км по хребту майже рівне по відносно нормальній дорозі, 1 крейзі спуск 3 км з гори на Лючки(хто париться за вел і за себе ногами), по грошам все обійшлось в 200 грн з людини, що є просто смішно за такий відпочинок, необхідний стаф описаний в " Прикарпаття ФР Травень 15-20 ". Фото з місцями на мапі: http://picasaweb.google.com/guculko/BukovelKolomuya?feat=directlink      Сам шлях для Google Earth  http://bbs.keyhole.com/ubb/ubbthreads.php?ubb=download&Number=784319&filename=20090530133636-4a2198d4d01883.67734926.kmz

84
Незнаю чого там боятись, але ми після з коломиї прямо сюди.
http://bukovelbike.com/engine/

85
погуглити було би круто, вона просто не гламурна і про неї ніхто нічого не пише, навіть вагу не мо дізнатись. А всетаки яка різниця  6061 та 7005?, про міцності і слабкі місця я не дуже хвилююсь зі своїми 55кг.

86
Вже розбився головою але не знайшов, може хтось порадить де можна взяти шаприхи 255 256 та 257 мм, дуже бажано не ноунейм.

87
Друже, я тебе прошу, давай десь пресічемося, я зараз той свій джумпер апгрейдити взявся, гємору ппц, вже набрав купа всього, лежить в києві у друга, я тут сижу і гадаю чи стане воно на ту раму чи ні, ці вели клепають на україні, стандартна комплектуха на ньому мяко кажучи Г...... , розбив вже все що можна, міняю майже все, незнаю чи раму залишати, з нею там щось дуже магічне, вел сам по собі дужееее бюджетний, але рама якась ніби досить солідна, принаймі так здається, вона мені дуже зручна, нарив що вона на 6061 алюмінії + гідроформ, рив по нєті.... враження склалося що на 6061 комплектуюють далеко не дешеві коні, але то тільки враження. був би дуже вдячний за інформаційну допомогу, якщо маєш час десь пересіктись, пиши.

88
Два тіла я і ще один дух ломимось з 15-20 травня  в прикарпаття на ФР, це означає що нема маршрутів і планів, просто фр, на місці є купа опцій, автолайном в Коломию з відтам куди очі глядять, місцевість мною вся вже проїздженна, можна порибалити, можна  по водоспадам, е варіанти бусом в гору в низ ДХ, можна багато чого чудити. Хто хоче з нами пишіть.
Обовязковий стафф: Вел :) (передній аморт як мінімум, якщо хочете ДХ то двопідвіс, технічний стан  має бути в нормі щоб не було тупняків, резина ясен не КК це гори!!!). палатка, рюкзак 30-70л, карімат, спальник(бажано хороший по темп режимам, скоріш за все буде ніч на шипоті прямо під водоспадом), ну і там баняки портативні щоб було як готувати.  Якщо з нерестом не буде наломів то можете брати риб стафф, я при наймі беру, є точка де карась бере як скажений, потім в фальгу і в перед). Якщо маєте GPS було би взагалі круто, можна ломитись туди де я не знаю :). Кількість днів - по ситуаціїї силам і бажанні (на вскидку 3 дня). NO Alcohol,  no flood, no glamour.
guculko@ukr.net

Сторінок: 1 ... 4 5 [6]