shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Стечкин від 15.10.2010, 12:39:29
-
в гоночних велах встановлють тільки кліщові гальма - з міркувань ваги.
А на скільки дискові гальма важчи від ві-брейків?
імхо десь грамів на 500 кожен
хочу купити вел з діскарями, але мені вага щось не дуже подобається
-
набір бб7(ротор машинка(колодки) переходнік = 327грам
-
Якщо із 160 ротором то не топовий тормоз буде важити в районі 400 грам, це потолок.
Наприклад: Avid 2009 Juicy 3 із 160 ротором, важить 404 г.
HFX 9 із 160 ротором 430 г., а от вже HFX 9 із 203 важить 530 г.
А якщо брати топові AVID ELIXIR CR MAG 140 із 160 ротором, то вага буде складати 330 г. Але ціна його не маленька))) 8)
-
В Авіда існують ще дорожні версії ББ7, чим вони відрізняються від МТБшних невкурсі, але точно знаю шо є.
-
набір бб7(ротор машинка(колодки) переходнік = 327грам
Додай до тої ваги ще тормозну ручку, тросік і кожух!!! Думаю ще 100 накапає тільки так
-
Додай до тої ваги ще тормозну ручку, тросік і кожух!!! Думаю ще 100 накапає тільки так
ручка, тросик, кожух є у всіх гальм.
в дискаря ще повинна додавати вагу більш важка втулка колеса
-
ручка, тросик, кожух є у всіх гальм.
в дискаря ще повинна додавати вагу більш важка втулка колеса
Так у всіх, але у механіці, при тех. описі ця вага не враховується, а у гідравліці, це все включено!!!! Я дивуюсь, Ви що збираєте чотко ШОСЕЙНИЙ велосипед? Якщо так, то про які дискові тормоза може йти мова???? У всьому можна знайти компроміси!!!
-
Так у всіх, але у механіці, при тех. описі ця вага не враховується, а у гідравліці, це все включено!!!!
дякую, не знав цього моменту.
поки що надумав скласти вел для шоссе, але 26".
мабуть перероблю МТБ з магазину, а з дискарями мені виходить не сильно дорожче.
до того ж на більш-менш пристойній рамі все рівно є кріплення під дискарі.