Якась база довга дужея тоже так подумав... ше до прочитання твого псто.
стакан завалений. Але певно весело на ньому їздити :)невесело... на заваленому стакані по рівному вилка на дріботу не паше взагалі...
по рівному вилка на дріботу не паше взагалі...
санта круз класний))) і евіл в нього вилка мені подобається)))не повіриш, але скоро в тернополі буде ТАКИЙ сантакруз з ТАКОЮ вилкою як в евіла...
не повіриш, але скоро
Купив би ше один мозок,але в голові місця нема.сумно це чути :(
сумно це чути :(
тепер ясно звідки така любов до біг хітів, ти видно один з цих "наближених" до апачі, тобі не обовязково красти в нього ровер, думаю ви зможете домовитись, відпрацюєш
я це запамятаю, твоє щастя якшо я тебе НІКОЛИ не побачу
Ти сам теж з малого починав, і теж на ашані катався. А якщо тебе коробить те що вони КК катають то згадай з чого Андріціо починав(собсно він і зараз в відносно далекі поїздки їздить).я не розумію до чого ти це написав, я уявлення не маю який в того ваділи байк і як він катає, а на рахунок Андрійця ти правий, віг ганьбить нас цими своїми кк вилазками :D
фсьо пад кантролємя не розумію до чого ти це написав, я уявлення не маю який в того ваділи байк і як він катаєНу то чому ображаєшся на те що хочуть БХ чи НС Біч. Що бачать перед очима те й хочуть, покатають на тих то захочуть щось інше, нормальний стан речей. Щоб поняти що тобі дійсно треба потрібно не одну залізну коняку поміняти. А на рахунок В10 і всяких Мондрайкерів то мені ще жодна людина незмогла пояснити чим вони круче стандартного бігхіта :), єдина перевага яку можна навести це вага, і то не у кожного :). Так що не така вже й погана мрія в людей.
фсьо пад кантролємя не розумію до чого ти це написав, я уявлення не маю який в того ваділи байк і як він катає, а на рахунок Андрійця ти правий, віг ганьбить нас цими своїми кк вилазками :D
...і добре шоб всі в 30 років ше катали і пофіг на якому ровері.100% підтримую Andrizzio, щодо вподобань, то мені мій Giant подобається, і іншого я би мабуть не хотів. На мій КК можна поставити відповідні вилку, обода + покришки і дьорт стрибати, та й взагалі розширити стилі їзди, але нафіг мені то, кожному своє. Може якби я мав такого ровера з 22-ох років хоча-би, то зараз би точно дьорти "рубав", але якось трохи не те, та й до шосе звик як винос до руля (зумовлене моїм першим ровером - то була дідова "Україна") Зрештою - кожному своє і про смаки - не сперечаються! :)
Ну то чому ображаєшся на те що хочуть БХ чи НС Біч. Що бачать перед очима те й хочуть, покатають на тих то захочуть щось інше, нормальний стан речей. Щоб поняти що тобі дійсно треба потрібно не одну залізну коняку поміняти. А на рахунок В10 і всяких Мондрайкерів то мені ще жодна людина незмогла пояснити чим вони круче стандартного бігхіта :), єдина перевага яку можна навести це вага, і то не у кожного :). Так що не така вже й погана мрія в людей.ображаюсь?))) та хай собі мріють хоть про аїстів, діло не в цьому, просто я не думаю шо хтось мріє мати однокімнатну хрущовку, а мріють про особняки і т.д. тобто мрія це максимальне наближення до ідеалу, а те що вони не бачать очевидних речей це їх особисті проблеми, власне хотів помагти, та як собі хочуть, а на рахунок сучки, то дуже класна рама, сам ж катав на ній рік чи два, просто не зовсім для дьорту, основна різниця яку ти так не можеш знайти між підвісами це паафос, і ця різниця колосальна, а пафос, як відомо, це найважливіша річ не тільки в дх але в мтб в цілому
тіпа ви всі тут ніколи не ККєте :D :laugh: :laugh:
зато ккшніки як мною пишаються 8)
І доречі, ІМХО, весь пафос всяких "інтенсів" і т.д. у розкрученості і дизайні. А якщо брати голі ТТХ то вони нічим сильно не вирвались в перед відносно БХ, А-лайнів старих і т.д. Маркетинг рішає, та й усе. І з такої точки зору людина яка мріє про БХ є досить розумною. Вона дивиться на працю інженерів, а не маркетологів, і не збирається доплачувати за роботу відділу реклами :).ага ага... ти тільки забув додати як добре було жити в радянському союзі...
Згідний, через ту всю гнутість і т.д. ті рами дивляться крутіше, але навряд чи від цього вони стануть набагато краще в прямому використанні.
Та я на рахунок того нічого не кажу, твої зауваження технічно були досить правильні, просто, кажу, треба спокійніше ставитися до "помилок" менш освідчених форумчан.Уся сіль, у слові "індивідуальність". Кожна людина прагне бути індивідуальною і мати речі хоч якось частково унікальні, оригінальні та ексклюзивні. Адже маючи їх, ти підчеркуєш свої риси характеру в якійсь певній мірі. Велисопед, як і авто, трактор, чи шмотки - це одна із складових твоєї індивідуальності.Тому пафос рішає! 8)
І доречі, ІМХО, весь пафос всяких "інтенсів" і т.д. у розкрученості і дизайні. А якщо брати голі ТТХ то вони нічим сильно не вирвались в перед відносно БХ, А-лайнів старих і т.д. Маркетинг рішає, та й усе. І з такої точки зору людина яка мріє про БХ є досить розумною. Вона дивиться на працю інженерів, а не маркетологів, і не збирається доплачувати за роботу відділу реклами :).
Згідний, через ту всю гнутість і т.д. ті рами дивляться крутіше, але навряд чи від цього вони стануть набагато краще в прямому використанні.