shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: YxTu від 02.07.2014, 08:23:42
-
Мав вісімку на задньому колесі, пробував сам виправити не вдалось, відніс у "Велосіті" на ремонт.
Після ремонту вісімка виправлена
але...
шприхи мають натяг не рівномірний.
Поясніть новачку чи допустиме подальше використання(повноцінне - асфальт,грунт, і т.п. ) такого колеса ?
-
збирайте гроші на нове колесо. Гадаю, ймовірність що ви угробите се колесо в скорім часі - дуже висока.
Я б зробив би так.
-
збирайте гроші на нове колесо. Гадаю, ймовірність що ви угробите се колесо в скорім часі - дуже висока.
Я б зробив би так.
Відповідь зі категорій - "Поломалось купуй нове"
Роверу і 3 місяців нема пробіг не більше 300 км. а вже купувати нове колесо... гнилий варіант.
Професійно перешприхуванням в Тернополі хтось займається ?
-
Відповідь зі категорій - "Поломалось купуй нове"
Роверу і 3 місяців нема пробіг не більше 300 км. а вже купувати нове колесо... гнилий варіант.
Професійно перешприхуванням в Тернополі хтось займається ?
http://shpryha.te.ua/index.php/board,42.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/board,42.0.html)
-
Віталік, ти чого пристав до новісічкого колеса. Натяг може бути нерівномірний, єдине що, може під якимось ніпелем грижа з'явилась, при нагоді зустрінемось то я обдивлюсь. Просто трохи припіднімай дупу на ямах і все.
-
Відповідь зі категорій - "Поломалось купуй нове"
Роверу і 3 місяців нема пробіг не більше 300 км. а вже купувати нове колесо... гнилий варіант.
Професійно перешприхуванням в Тернополі хтось займається ?
питання не в старизні - а в правності. Імхо - якщо апарат не доконче справний - треба щось зробити з цим. Якщо колесо порбігало 300 км і йому вже капец прийшов - я б таки задумався над купівлею більш якісної заміни. Чесно :-) Ремонтований девайс завше гірший ніж такий же - нульцевий. Якщо нове колесо не довго прожило - перешприховане і вирівняне - швидше за все, пробігає ще менше. Напевно воно з самого початку паршиво зібране було - та й по всьому.
В загальному ж - вісімку, так само як і яйце, виправляють натягуванням деяких окремих шприх - тому після цьої процедури натяг шприх таки різний получається. Головне щоб не було взагалі "гуляючих" шприх. Нерівномірність натягу, напевно, веде до нерівномірного розподілення навантаження. Але шприхи стальні - тому , якщо гуляючих шприх нема, і колесо після вирівнювання - таки рівне - то й не тре заморочуватися :-) Катайте поки їздить. Правда 300 км до першої серйозної вісімки - то щось занадто живо все-таки, як для новачка.
-
припіднімай дупу на ямах і все.
Та я так і роблю ЙОКЛМН...
Головне щоб не було взагалі "гуляючих" шприх.
із цього місця детальніше
Гуляючих шприх - це як ?
-
ну я не є спеціаліст. Вам би з більш свідомими веломеханіками би поспілкуватися.
Я мав на увазі, що якшо шприха має недостатній натяг (пальцями досить легко зрушується з місця, а при їзді з боку колеса чутно "поцокування" - шприха періодично міняє своє положення відносно сусідних шприх), або взагалі не натягнута - вільно бовтається. Це є дуже зле - бо колесо зберігає свою форму завдяки силі натягу спиць, без неї, получається, обід постійно деформується - при кожному оберті. Матеріал стомлюється, і рано чи пізно ободу капец настане.
Але якшо вам майстер правив кулко - гадаю воно у вас наразі в порядку.