shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: sP_A_M_er від 19.02.2013, 21:34:22
-
Доброго дня. Читаючи статті по ремонту і вдосконаленні велосипеда, в мене виникло питання. Що краще:
Купити (зібрати) новий велосипед, чи відремонтувати старий.
У мене є німецький велосипед (колеса австралійські... судячи з прочитаного на деталях, то суміш австралійця і німця ), який впринципі можна віднести до гірських. Був придбаний у 2005 році Б/У. рама у нього цілісінька, лише трохи ржава. Пробував її фарбувати, але фарба уже зійшла. Передня вилка без амортизатора, гальма колодкові. Перемикачі передач фірми Shimano, працюють усі 24 передачі. Колеса вісімкою ходять після падіння *dontknow*. Та і ніби усе. З того що міняв, так це сідло і педалі - встановив каретку, так як підшипників вистарчало на місяць, далі сипалися.
Фото додам пізнаше, так як немаю при собі.Буду вжячний за пораду.
-
Як на мене, то не варто, але я можу вас підбадьорити http://shpryha.te.ua/index.php/topic,7834.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,7834.0.html)
-
як цей не піднімеш, а купиш новий, то через певний час новий буде в такому ж стані
-
Так от, я і сам би радий його відновити, дуже він мені до душі припав, просто немаю досвіду завсім у тому, які деталі краще брати, як фарбувати.
-
Залиш його в спадок нащадкам, типу так:
(http://imageshack.us/a/img405/5484/pb020531.jpg)
І купи новий, чудовий ;-)
-
Залиш його в спадок нащадкам, типу так:
(http://imageshack.us/a/img405/5484/pb020531.jpg)
І купи новий, чудовий ;-)
для тих, хто бєс панятія - якщо маєш ровер за 10000, значить ти в 10 разів розумніший від того, в кого ровер за 1000...
і тільки лох, даун і лузєр стверджує, шо треба знати таблицю множення і з якого кінця викрутку тримати
насправді гідравлічні гальма і амортизатори вкрай необхідні, особливо якщо їздити по греблі тернопільського ставу )))
реально маєш ще місяць часу: захочеш - зробиш, там роботи від сили на пару вихідних
-
Насправді всі чекаємо фото того що є))
-
насправді гідравлічні гальма і амортизатори вкрай необхідні, особливо якщо їздити по греблі тернопільського ставу )))
Колись і гонки катали з жорсткими вилками. Але зараз нові технології, повсюду пневматичні підвіски, карбонові, титанові компоненти)) Життя коротке, нащо юзати той олдскул?
-
Колись і гонки катали з жорсткими вилками. Але зараз нові технології, повсюду пневматичні підвіски, карбонові, титанові компоненти)) Життя коротке, нащо юзати той олдскул?
це які такі гонки ?
тур-де-франс чи тур-де-бережани )))
першу і нині с жосткими вилками їздять...
життя дійсно коротке, мусиш дати комусь можливість на тобі заробити
-
ні, ось таке ретро.... http://youtu.be/VzZkKE9Z35g (http://youtu.be/VzZkKE9Z35g)
На чомусь я, хтось на мені)) такий кругообіг фінансів у всесвіті)
-
ІМХО без фото судити важко.
Але раз рама поржавіла значить вона залізна. Навряд чи там супер модель якихось старих років, отже наймовірніше це буде важка рама, неясно як в неї буде з різьбами всюди, в якому стані будуть тросики і кожухи, чи не поприкіпали болти і т.д. Тобто гемору купа. МОже краще купити якогось відносно пристойного Віннера і на ньому тренуватися? Типу кататися собі і пізнавати вело-світ. А то не сильно досвідченій людині отак зразу братися за відновлення велосипеда? Важкувато буде.
-
ІМХО без фото судити важко.
Але раз рама поржавіла значить вона залізна. Навряд чи там супер модель якихось старих років, отже наймовірніше це буде важка рама, неясно як в неї буде з різьбами всюди, в якому стані будуть тросики і кожухи, чи не поприкіпали болти і т.д. Тобто гемору купа. МОже краще купити якогось відносно пристойного Віннера і на ньому тренуватися? Типу кататися собі і пізнавати вело-світ. А то не сильно досвідченій людині отак зразу братися за відновлення велосипеда? Важкувато буде.
Ну, все змащене, і не прикіпівше. Я його розбирав декілька раз, і міняв зношені дуталі, типу підшипників. Єдина продблема, ніяк не зміг передню вилкі зняти. Тросики напевне потрібно буде замінити, і цеп розтягнутий. Та, і рама дійсно важка, хоча я до того вже привик.
Насправді всі чекаємо фото того що є))
Фото будуть на наступні вихідні, так як зараз просто немаю змоги до дому вирватися, де сам і є цей велосипед.
-
А з грошима у тебе як? За б.у велосипед мінімально пристойний прийдеться виложити від 2000 грн. Якщо готовий виділити 2-3 тисячі то можна пошукати по форумах. Інакше краще вже той перебирати. Хоча я й не поняв суті питання. Ти ж його вже не раз перебирав, я так поняв. То в чому питання зараз?
-
для початку розкрути, зачисти раму де їржа і чимось помалюй - шоб далі не ржавіла
мене мабуть тиждень не буде а з наступної пятниці можеш питати за 067-2080636
-
А з грошима у тебе як? За б.у велосипед мінімально пристойний прийдеться виложити від 2000 грн. Якщо готовий виділити 2-3 тисячі то можна пошукати по форумах. Інакше краще вже той перебирати. Хоча я й не поняв суті питання. Ти ж його вже не раз перебирав, я так поняв. То в чому питання зараз?
Здебільшого проблема у виборі деталей. Тепер я все більш прихильний до ремонту того, що є, бо оглядаючи інтернет магазини, ціни там звісно високі *dontknow*.
А за мету я маю підготовити його до велопоїздки довжиною 170 км.
[spoiler]http://maps.yandex.ua/?rtext=50.881529%2C24.272452~49.870808%2C24.948830&sll=24.723725%2C50.378875&sspn=5.537109%2C1.826609&rtm=atm&source=route&ll=24.723725%2C50.378875&spn=5.537109%2C1.826609&z=8&l=map
Тут здебільшого асвальт, але після Бродів хочу поїхати селами. От[/spoiler]
для початку розкрути, зачисти раму де їржа і чимось помалюй - шоб далі не ржавіла
мене мабуть тиждень не буде а з наступної пятниці можеш питати за 067-2080636
Добре, дякую за пораду. А можна фарбувати автомобільною фарбою, бо в планах занести зачищену раму до майстрів, шоб пофарбували?
-
А можна фарбувати автомобільною фарбою, бо в планах занести зачищену раму до майстрів, шоб пофарбували?
можна
бач як воно є:
1. фарбують лише для того щоб не ржавіло.
тобто через явну необхідність.
зовнішній вигляд після фарування значення не має.
я писав саме про цей варіант - він простий і дешевий
2. фарбують щоб було красиво
набагато складніше і дорожче
зато будеш мав чим похвалитися
-
Тоді, думаю, буду виходити з ціни, що мені скажуть за фарбування.
-
Ей, а де фотки? ::) Цікаво ж :)
-
от сьогодні до дому тільки добрався... Завтра до вечора викладу точно. оть
-
от сьогодні до дому тільки добрався... Завтра до вечора викладу точно. оть
по дівках ходив?
-
І то також =)
От фото
[spoiler](http://www.ex.ua/show/676659289858/48039694/48039694.jpg)[/spoiler]
Оть. Зараз на ньому стоять куплена літом касета на 3 зірочки. Рідна має чотири, але зняв, так як на найвищу без зупинки ніяк переключити не міг (та і любила вона штани рвати :D)
-
та то навыть не велосипед, а прям кінь з яйцями в натурє !..
я навіть можу повірити що з гори він сам поїде, якщо добре підпихати :o :o :o
я вже з повною відповідальністю стверджую, шо ніде його на фарбування нести не тре, зачисть їржу наждачкою і замасти якоюсь фарбою, аби далі не ржавів
а саме головне - обода пофарбуй в рожевий колір або в чорно-жовту смужку і намалюй жабенят на рамі
в якості плати за консультацію - дасиш мені на негритянки з"їздити...
-
і ексцентрик на передньому колесі другим боком постаф
-
Тобто до біса той велосипед, і починати збирати на новий???
Як шо ти про болотник задній, то і спереду такий також був... але десь я його загубив :)
-
та чого до біса. Роби щось таке:
(http://shpryha.te.ua/index.php?action=dlattach;topic=204.0;attach=4013;image)
-
Він походу і не тоне... З такими то колесами =)
Ну в загальному суть зрозумів... збирати на новий велосипед =)
P.S. Та, він навіть під гору їде, і пхати не треба =))))
-
Він походу і не тоне... З такими то колесами =)
Ну в загальному суть зрозумів... збирати на новий велосипед =)
P.S. Та, він навіть під гору їде, і пхати не треба =))))
новий як раз не тре купувати
довести цей до пуття вийде набагато дешевше, просто не купуй до нього дорогих частин
-
Дякую, потішило трохи. Якшо ви не проти, то буду по мірі ремонту задавати питання на форумі, шо купляти краще і де купляти :)
-
Добре було б змінити кантіліверні гальма на вібрейки.
-
Раритет ще той.
Щодо рами - зачисть і підфарбуй. Щодо заміни компонентів... ХЗ. Як на мене - міняй тільки те, що зносилося і повністю виробило свій ресурс, наприклад - задня перекидка.
Вкладати значні гроші не рекомендую - дешевше і легше купити легке бу.
При модернізації виникнуть проблеми із різьбами - сучасні компоненти часто мають інший тип і розмір різьби, нестандартні розміри і кріплення компонентів. Тому варто готуватися до ювелірної роботи напильником...
Якщо після сказаного буде натхнення - допоможемо чим зможемо. На форумі є люди, які пройшли через це.
-
Я бачив вживу ці 4 зірки на системі спереду... це хардкор.
зніми лапку - сама непотрібна деталь.
-
Відпаде бажання, ем, наврядче... робота з напильником мені не вперше... На цих вихідних приступаю до зачищення рами =)
Звертатися буду, бо дуже багато чого не знаю, але то по мірі роботи.
-
Для початку потрібно розібрати і перевірити різьбові з'єднання. Якщо вини у норі - можна братися, якщо вже зношені і зірвані - краще забути, бо з відновлення різьб буде багато сексу. Також варто перевірити тип різьби в каретці. Якщо права і права, то звернешся до мене, я розкажу як вийти із положення при заміні на картридж.
-
Розібрав велосипед. Виникли труднощі з зняттям передньої вилки. З допомогою молотка таки вдалося її зняти. Вона взагалі виявилася не стандартною, тобто не такою, як я читав у всіх інструкціях по знятті вилок. Впринципі ітак міняти збирався.
Перевірив різьби, де каретка все добре, не зношені. І впринципі правильні, бо каретку то якось встановив. Лапку зняти не вдалося, не маю шестигранного ключа такого діаметру.
Щодо рами. Сама вона важить 3,5 кг. Це нормально, враховуючи що вона стальна? І чи підійдуть кріплення з кантеліверних гальм до вібрейків?
І як визначити, чи потрібно міняти передній переключатель передач?
-
Сама вона важить 3,5 кг. Це нормально, враховуючи що вона стальна?
Це ніхріна не нормально. Адже стальні рами роблять тоншими, так як сталь забезпечує таку ж міцність як алюміній, при набагато меншому діаметрі труб. Тобто і сталі йде менше на раму чим алюмінія. Тому я б радив все ж задумуватися про обмін рами, відповідно тоді і вилки. Але боюсь що разом з тим прийдеться міняти і каретку з рульовою *No*. Отже піде пів велосипеда під заміну.
-
Вилка - стандартна безрізьбова. Тобто викручуєш із виноса болт, але не до кінці, б'єш по ньому молотком, викручуєш до кінця болт і витягаєш винос. потім знімаєш контр гайку і гайку рульової і все знімаєш.
-
Вилка - стандартна безрізьбова. Тобто викручуєш із виноса болт, але не до кінці, б'єш по ньому молотком, викручуєш до кінця болт і витягаєш винос. потім знімаєш контр гайку і гайку рульової і все знімаєш.
на безрізьбовій вилці нема гайки...
-
Тфу.... блін РІЗЬБОВА. Просто неправильно написав.
-
зняв і добре. Вилку я і так збираюся міняти... та і про заміну рами задумувався. Але враховуючи стан теперешній усіх деталей, то в нормальному стані руль, ручки переключання передач, педалі, каретка, сідло, ну і з горем пополам колеса.
А, тоді допоможіть вибрати раму і передню вилку з виносом =)
-
Каретка скоріше за все не в нормі. Якщо її не міняти, то у чашках та валі є виробка (раковини). Першим ділом радив би її замінити на сучасну картриджну.