shpryha
ТехМайданчик => Ровери => Тема розпочата: дулік від 05.07.2009, 13:00:31
-
значіть ідстався мені турист 90го року випуску.
стан жахливий, руль від україни, передачі не перемикаються, ланцюг розтягнений і так далі
на новий агрегат грошей нема, а я хочу їздити (по місту і околицях)
може би оцього туриста переробити? чи є сенс?
тобто всьо познімати лишити тільки раму, її пофарбувати і складати все майже з нуля
порадьте
-
значіть ідстався мені турист 90го року випуску.
стан жахливий, руль від україни, передачі не перемикаються, ланцюг розтягнений і так далі
на новий агрегат грошей нема, а я хочу їздити (по місту і околицях)
може би оцього туриста переробити? чи є сенс?
тобто всьо познімати лишити тільки раму, її пофарбувати і складати все майже з нуля
порадьте
залежно шо треба зробити, банально пофарбувати з балончика в 100 рублів винесе... то без підготовки... тому поки забудь... новий перемикач від дяді ляо 40-50 рублів, ланцюх також... може й більше... (з ланца можна 2 звена вибити і всьо... але якшо перекидка гавняна, то може просто вона не дотягує...).
кароче то тра бачити...
а нормально робити: краска 500грн., шаманські перекидки по 25-40уё, шатуни люцкі 60-100уё, тормоза 20-30уе нова гума 150-200 грн. руль хз тож до 100грн. ітого: все в купі дета 2500 а за ті гроші ти купиш зовсім не ту машину...
-
залежно шо треба зробити, банально пофарбувати з балончика в 100 рублів винесе...
тобто стару фарбу треба якимось чином обдерти, заґрунтувати і попшикати з балончика? банка гарної фарби "монтана" біля 30 грн. звідки сума 100 грн?
новий перемикач від дяді ляо 40-50 рублів, ланцюх також... може й більше... (з ланца можна 2 звена вибити і всьо... але якшо перекидка гавняна, то може просто вона не дотягує...).
там ще такий момент, що перемикачі передач знаходять не на кермі, а на ніжньому патику рами. то на щось впливає?
я от подумую, може single-speed зробити і нафіг ті передачі?
а нормально робити: краска 500грн., шаманські перекидки по 25-40уё, шатуни люцкі 60-100уё, тормоза 20-30уе нова гума 150-200 грн. руль хз тож до 100грн. ітого: все в купі дета 2500 а за ті гроші ти купиш зовсім не ту машину...
страшні цифри називаєш, особливо там де у.е. може є більш-менш нормальне і за грн?
-
тобто стару фарбу треба якимось чином обдерти, заґрунтувати і попшикати з балончика? банка гарної фарби "монтана" біля 30 грн. звідки сума 100 грн?там ще такий момент, що перемикачі передач знаходять не на кермі, а на ніжньому патику рами. то на щось впливає?
я от подумую, може single-speed зробити і нафіг ті передачі?страшні цифри називаєш, особливо там де у.е. може є більш-менш нормальне і за грн?
банка - 30, а скільки банок?
перемикачі на рамі впливають на то шо я не написав вартості манеток....
можна не симахуватись... і робити з кетайців... тоже поїде..
-
Ну Тед трішки утрирує. Але Як на мене то можна обійтися базарними простими "Шімановськими" деталями:
перемикач задній - 5-10уе
перемикач передній - 5 уе
ланцюг - <10 ye
касета задня -5-10уе
Тобто в такі десь суми тобі обійдуться ці запчастини, це при умові що втулки, шатуни, резина в тебе в нормальному стані.
-
касета задня -5-10уе
вибачте за ламерство, що таке "касета"?
Тобто в такі десь суми тобі обійдуться ці запчастини, це при умові що втулки, шатуни, резина в тебе в нормальному стані.
втулки, шатуни і ґума - не ахти..
о, питання про втулки. пишуть в інтернетах, що передні в тулкив туристах на якусь різбу, якої ніде нема, чи щось типу того.і там треба щось переварювати/нарізати. хтось таке робив?
-
Касета - це задні зірки. Я тут так ще згадав, нефакт що ці зарашні касети стануть на твою втулку, може треба буде й втулку брати задню, а це ще десь до 100 грн. А в ідеалі й все колесо(до 300 грн). Так що як бачиш геморно то все. І дорого. В ідеалі спробуй взяти ланцюг на 6 швидкостей, може тобі стане на твої зірки і задній перемикач Shimano SiS . Це тобі має вийти до 100 грн. Якщо ланцюг не буде сильно скакати по зіркам заднім то будеш мати собі спокій. те що небуде різкого і чіткого переключення то не смертельно бо у тебе ітак манетки не з позиційним переключенням, а "скільки покрутив - стільки й маєш", так що бистро навчишся перемикати на потрібні передачі.
-
Касета - це задні зірки. Я тут так ще згадав, нефакт що ці зарашні касети стануть на твою втулку, може треба буде й втулку брати задню, а це ще десь до 100 грн. А в ідеалі й все колесо(до 300 грн). Так що як бачиш геморно то все. І дорого. В ідеалі спробуй взяти ланцюг на 6 швидкостей, може тобі стане на твої зірки і задній перемикач Shimano SiS . Це тобі має вийти до 100 грн. Якщо ланцюг не буде сильно скакати по зіркам заднім то будеш мати собі спокій. те що небуде різкого і чіткого переключення то не смертельно бо у тебе ітак манетки не з позиційним переключенням, а "скільки покрутив - стільки й маєш", так що бистро навчишся перемикати на потрібні передачі.
базарний Форт дешевше купити :P і їхати буде не гірше...
-
http://forum.te.ua/showthread.php?t=59481
-
http://forum.te.ua/showthread.php?t=59481
цікаво, а двупідвіс слабо?
-
Робив не я - спитай автора теми :)
-
Робив не я - спитай автора теми :)
то було риторичне запитання... :D
-
Я тобі розкажу про свій, може щось підійде. Від старого ровера залишив тільки вилку і раму 90-го року. Немалював бо ще рідна фарба нормальна. Все решта купляв, 2 роки назад обійшлось в 400-500 грн. зараз не набагато більше. Не бери зразу дорогі комплектуючі, через пів року зрозумієш що тобі треба, тоді по черзі половину поміняєш, а на другій половині дотянеш до наступного ровера. На базарі люба фігня 20-40 грн. коштує так що потім викинути не шкода. Єдине що колеса відразу бери нормальні, я поставив ФОРТ 28' з подвійним ободом, вони відразу зі втулками разом 100-120 грн за колесо, покришку бери шириною 30 мм і їхати легко і по щебеню можна пройти коштує 25-35 грн за шт. На вужчих легше їхати, але сильно трясе на поганій дорозі і вони набагато дорожче. 40 мм якщо треба купиш на болото і для лісу потім, але будуть проблеми з бризговиками. Передні 3 зірочки з шатунами 28-38-48 бери звичайні китайські інших на базарі нема. Ніякої різьби нарізати не прийшлося все підійшло як рідне, відразу постав нові чашки та підшипники. На заднє колесо поставив 6 зірочок 14-...-28 зараз хочу поміняти на 7 щось тіпа 12-...-30, на 8 зірочок можуть бути проблеми не влізуть між перами. Решту тобі продавці підкажуть.
Перемикачі передач переніс на руль. Варити було лінь, тому упори під рубашку троса приклепав пістолетом алюмінієвими закльопками 5 мм вже 2 роки проблем нема, або для початку купи довгі суцільні шланги по 1,5 м (4 грн.) і кинь від руля відразу до перемикача, але так трос гірше рухається.
-
відчуваю себе зажравшимся подонком, якому кишені рвуться від дурного бабла... мучаюсь тим шо поміняв ревошифти на асери, а не алівіо, тормоза алівіо і деор, каретка мене тисне, хочу деор сл, і зірок вже би 8-9 здалось... а виявляється є ше колеса форт, які щей за щось кращі... а мене давить жаба купити колеса за 120-150уйо... тіко тому шо там гума максіс вормдрай, втулки сл, шприхи дт, і якіта наворочені ободи... блін вроде ж небагата людина... а так покосило.... і хвороба прогресує.... причому вона заразна!!! Не серезно... ніколи не пробував шукати запчасті на базарі... може тому все так погано?
сорі за оффтоп.. то я не комусь в обіду, то я з себе повернутого дивуюсь...
-
Тед ти не путай ровер як засід пересування і ровер як фетиш :). Хтось катає на робочій конячці назразок якогось опелька і не париться, а хтось покриває вінілами і хромом свого Мустанга. Але вот якщо десь подереш в поїздці краску то кому буде більш шкода? Вот тому й нема резону для щоденних поїздок брати щось круте, якщо воно тобі реально не треба, адже потім обідніше буде його похерити.
-
Тед ти не путай ровер як засід пересування і ровер як фетиш :). Хтось катає на робочій конячці назразок якогось опелька і не париться, а хтось покриває вінілами і хромом свого Мустанга. Але вот якщо десь подереш в поїздці краску то кому буде більш шкода? Вот тому й нема резону для щоденних поїздок брати щось круте, якщо воно тобі реально не треба, адже потім обідніше буде його похерити.
при мої натурі... пофіг шо в мене є, я його 100% похерю незалежно від ціни чи його понтовості... зара попробую гуму тоньшу поставити, шо з того вийде... а краска то наживне, просто є дискомфорт, і хочеться його підлікувати... а почом то таке, головне шоб було за шо...
-
значіть ту раму в мене відібрали. шукаю нову:(
-
А що тут шукати. Пни вульфа він тобі і продасть щось просто шосероподібне. У нього чогось вічно навалом запчастин :D :D :D
-
значіть ідстався мені турист 90го року випуску.
стан жахливий, руль від україни, передачі не перемикаються, ланцюг розтягнений і так далі
на новий агрегат грошей нема, а я хочу їздити (по місту і околицях)
може би оцього туриста переробити? чи є сенс?
тобто всьо познімати лишити тільки раму, її пофарбувати і складати все майже з нуля
порадьте
мені пару разів довелося чути таки речі:
"тобі добре, ти вмієшь велосипеди ремонтувати"
"тобі пощастило, англійску знаєшь".
можна подумати, що я від самого народження вмів вели ремонтувати і розмовляв англійскою.
реально я на велі в 15 років навчився їздити, а англійску сам вчив.
просто я знав чого хочу / що мені треба і у вільний час не дрочив на порнуху / колупався у носі, а гайки крутив і слова вчив.
це все до того, що при бажанні зробиш шо хочеш + чогось навчишся.
єдиний момент, який не згадують шановні знавці зі шприхи - рама туриста важка і виготовлена з дешевої мягкої сталі.
це означає:
1.при лобовому ударі вона гнеться в тому місці, де кріпляться ручки перемикача, а при подальшій експлуатації ломиться в тому місці.
2.рама важка
3.вел гірше котить, ніж з рамою з жорсткого металу
але для тебе ці моменти не критичні.
якщо мало капусти, можеш просто спитати себе, що тобі треба, щоб вел поїхав: пофарбувати раму за 100 грн чи за 50 грн новий ланцюг купити?