shpryha

ТехМайданчик => Ровери => Тема розпочата: Віталько від 05.07.2009, 08:02:57

Назва: Флуд на тему розмірів рам на МТБ і Гібридах
Відправлено: Віталько від 05.07.2009, 08:02:57
21"? Та то ж кінь (не тре казати шо я сам такий - в мене МТБ, гібриди вищі). Але всеожно вітаю з покупкою )
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: teodor4ik від 05.07.2009, 08:59:07
21"? Та то ж кінь (не тре казати шо я сам такий - в мене МТБ, гібриди вищі). Але всеожно вітаю з покупкою )

ненене 21 гібрид то ше маленький..... в мене не то шо 2 пальца, а вся ладонь проходить... в гібридів каретки дуже низько висять, тому мій 21 меньше еразельного РМ хоть там і толі 17 толі 19...
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: JeD від 05.07.2009, 20:51:48
в гібридів каретки дуже низько висять
Варто тільки уточнити, що низько не відносно землі, а нижче осі коліс гібрида.  Кліренс загалом однаковий іна 26, і на 28, і на 29.
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: Erazel I-st від 06.07.2009, 12:07:00
тому мій 21 меньше еразельного РМ хоть там і толі 17 толі 19...
16.5 у мене  :D

Дописано : 06.07.2009, 12:09:42
Варто тільки уточнити, що низько не відносно землі, а нижче осі коліс гібрида.  Кліренс загалом однаковий іна 26, і на 28, і на 29.
Ніхера подібного. Я часто на гібриді задіваю горби педалями. Хоча на МТБшці такого ніколи не було, ну про Рм я мовчу, там взагалі кліренс такий що я через повалені дерева спокійно проїзджаю  :D, але все ж у МТБ кліренс каретки вищий, і шатуни дещо коротші.
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: Віталько від 06.07.2009, 13:02:31
Ти будеш мені розказувати? :) Гібриди вищі від МТБ на дюйм-два
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: teodor4ik від 06.07.2009, 13:17:32
Ти будеш мені розказувати? :) Гібриди вищі від МТБ на дюйм-два

в мене від осі педалі знизу - 12,5см(від низу педалі 11), 21 до низу зірки, 30 до осі каретки. в кого ше як? вроде в мене шото типу гібрида, но точно не МТБ...
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: Erazel I-st від 06.07.2009, 13:43:28
Ти будеш мені розказувати? :) Гібриди вищі від МТБ на дюйм-два
Вищі яким місцем? Вищі то поняття розтяжиме. Забув як ти сідав на славків гібрид і було таке відчуття ніби педалями по асфальту задіваєш?
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: Віталько від 06.07.2009, 14:12:35
Бля, ну я фігію. Верхньою трубою вище, тою яка в яйця тисне коли рама завелика
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: teodor4ik від 06.07.2009, 14:37:32
Бля, ну я фігію. Верхньою трубою вище, тою яка в яйця тисне коли рама завелика

перепрошую шо втручаюсь, а шо має висота труби-кастратора до кліренса?
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: Віталько від 06.07.2009, 14:39:18
А при чому тут кут заднього пера взагалі (який чогось почали міряти). Я здивувався шо 21" рама не тисне в єдно место райдера...
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: teodor4ik від 06.07.2009, 14:52:53
А при чому тут кут заднього пера взагалі (який чогось почали міряти). Я здивувався шо 21" рама не тисне в єдно место райдера...

а вот якраз тому і не тисне :))) отих 31см шо я наміряв + 21"(54см)= 85см... в мене ноги довші :)) а в МТБ якшо від землі до осі каретки 40 см. то 40+18"(45см висота МТБ рами) = тих же 85см... тіко клірес +9см по осі, +1 см. за рахунок шатуна. а кути при тому шо при одинаковій висоті каретки на 26 і 28" задня втулка буде на різній висоті (відповідно 13"(33) і 14"(35,5)), як наслідок в мене центр втунки на 4,5см(35,5-31) вищий ніж центр каретки, а на МТБ навпаки на 7см(33-40) вищий.... О! а кут пера при тому шо воно на хардтейлах як правило йде від каретки до втулки і до нього можна візуально привязатись...

Де я накосячив?
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: JeD від 06.07.2009, 20:27:13
16.5 у мене  :D

Дописано : 06.07.2009, 12:09:42
Ніхера подібного. Я часто на гібриді задіваю горби педалями. Хоча на МТБшці такого ніколи не було, ну про Рм я мовчу, там взагалі кліренс такий що я через повалені дерева спокійно проїзджаю  :D, але все ж у МТБ кліренс каретки вищий, і шатуни дещо коротші.
шатуни такі які ти поставиш, як правило 175 або 170.  По-друге,  ти рівняєш з кантрійною рамою з штатною вилкою чи як?  Я ще раз повторюю кліренс в кантрійника і гібрида однаковий плюс мінус пару мм.
А про кліренс в 40 см як тут хтось писав на кк байку то взагалі лол.
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: teodor4ik від 06.07.2009, 21:00:20

А про кліренс в 40 см як тут хтось писав на кк байку то взагалі лол.

то я для прикладу...
якшо від землі до осі каретки 40 см. то ... ... ... Де я накосячив?

негарно сміятись над теоретиками...
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: JeD від 06.07.2009, 21:17:00
коротше з цікавості поліз на сайти виробників в розділ геометрія, називаю без моделей бо то довго писати і вибірка приблизна:
скоти:
байк 299
гібрид 286

спеші:
байк 299, 304

ГФ:
байк  295
гібрид 282

Кадейл
байк 298
гібрид 282

Меріда
байк 299
гібрид 276

Кона
Байк 317
гібрид 291

Як бачимо в більшості виробників байк (мова про кантрійник) вищий на 13-16 мм за гібрид, в межах одного бренду, АЛЕ!!! в гібридів короткохідні або жорсткі вилки, а в байків амортизаційні в основному 80-100мм, відповідно сег кантрійника опускає каретку в рівень з гібридною.  І тільки Кона та Меріда  явно вибиваються серед інших брендів, бо різниця доходить до 20 мм між провисом каретки.
якщо то все узагальнити, виходить, в межах одного виробника реальний провис приблизно однаковий, хоча установка нештатних компонентів (наприклад 130 мм вилки на байк, де була раніше 100 мм, чи навпаки установка жорсткої вилки) можуть міняти геометрію в різні сторони.  Також не виключено, що гібриди заточені під роуд онлі мають дійсно нижчу каретку, на відміну від реальних кросових гібридів і твентінайнерів.
Коротше шось таке))
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: Erazel I-st від 06.07.2009, 21:42:49
Ти будеш мені розказувати? :) Гібриди вищі від МТБ на дюйм-два
Якщо ти про одинакові ростовки то НИЖЧІ. Бо висота від каретки до підсідилки та сама, але у гібрида каретка нижче.
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: JeD від 06.07.2009, 21:50:49
Якщо ти про одинакові ростовки то НИЖЧІ. Бо висота від каретки до підсідилки та сама, але у гібрида каретка нижче.
а висоту колеса у своїх розрахунках ти куди подів.  Висота та сама, кліренс приблизно той самий.  Буквенні позначення розмірів у різних виробників різні, дюймові теж різні, бо міряють одні до краю підсидільної труби інші до центру перерізу з верхньою.
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: Erazel I-st від 06.07.2009, 21:56:22
а висоту колеса у своїх розрахунках ти куди подів.
Та мені насрати на розмір коліс якщо висота каретки та сама або менша у гібрида
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: JeD від 06.07.2009, 22:07:10
Та мені насрати на розмір коліс якщо висота каретки та сама або менша у гібрида
мда, складний випадок, тобі не здається шо розмір рами не може залежати від провису каретки, чи з математикою туго зовсім
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: Erazel I-st від 06.07.2009, 22:32:28
Ми зараз говоримо про результуючу висоту рами у точці верхньої труби біля сідла. І чого ти причіпився до формальностей я досі поняти неможу. Ще один Віталько,  блін, найшовся. Розмір рами може й незалежати від висоти каретки, а от результуюча висота при одинакових розмірах - запросто.
  Да й взагалі, що ви тут розвели оффтоп, зараз потру все нахрін і діло з кінцем
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: JeD від 06.07.2009, 22:38:42
ми власне про це і говоримо, ти пишеш, що гібридна рама вища, бо провис каретки більший, в тому то й річ, що верхня труба рам одного розміру на 26 і на 28 буде на тій же висоті точніше не верхня труба ,а зріз підсидільної труби, бо у 26 мале колесо і провис 30 мм, а в гібрида велике колесо, але провис 60-70 мм.
А причепився не тому що формальність і не тому що Віталько, а тому що побутує думка, що в гібридів або каретка по грунту повзе, або що сидиш на них вище, обидві точки зору хибні.)) 
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: Erazel I-st від 06.07.2009, 22:46:27
ми власне про це і говоримо, ти пишеш, що гібридна рама вища, бо провис каретки більший, в тому то й річ, що верхня труба рам одного розміру на 26 і на 28 буде на тій же висоті точніше не верхня труба ,а зріз підсидільної труби, бо у 26 мале колесо і провис 30 мм, а в гібрида велике колесо, але провис 60-70 мм.
А причепився не тому що формальність і не тому що Віталько, а тому що побутує думка, що в гібридів або каретка по грунту повзе, або що сидиш на них вище, обидві точки зору хибні.)) 
  Ну тоді ХЗ. Що у Екслібеса що у мене  педалі чогось досить низько відносно землі(у мене шатуни Деоре МТБшні). Тому спорити можна довго, краще буде якось поставити поряд МТБшку і чийогось гібрида і подивитися вживу що вийде.
 Але кажу, коли я пересідав з свого ККшного Спрінта(навіть з вилкою опущеною до 85) на Славків Келліс то здавалось що педалями буду по землі шкребсти.
Назва: Re: Флуд на тему розмірів рам на МТБ і Гібридах
Відправлено: JeD від 06.07.2009, 22:54:13
  Ну тоді ХЗ. Що у Екслібеса що у мене  педалі чогось досить низько відносно землі(у мене шатуни Деоре МТБшні). Тому спорити можна довго, краще буде якось поставити поряд МТБшку і чийогось гібрида і подивитися вживу що вийде.
 Але кажу, коли я пересідав з свого ККшного Спрінта(навіть з вилкою опущеною до 85) на Славків Келліс то здавалось що педалями буду по землі шкребсти.
хм, може шатуни довші були а в тебе коротші, або 48 зірка чисто візуально створювала враження, шо легко перечепитися.  Вмене от стоять поруч 29 і 26, то каретка у 26 вища тіко за рахунок вилки в 115 мм, то саме відмічали на харківському форумі, там дуже багато інфи по 28-29.  Ну і можливо в тих гібридах, шо ти тестив рама проектувалася під аморт 60 мм ,а стояла жорстка, тоді ніс впаде, а з ним і каретка або рама була не класичної геометрії.
Назва: Re: плачте шоссероводи...
Відправлено: teodor4ik від 06.07.2009, 23:30:11
  Ну тоді ХЗ. Що у Екслібеса що у мене  педалі чогось досить низько відносно землі(у мене шатуни Деоре МТБшні). Тому спорити можна довго, краще буде якось поставити поряд МТБшку і чийогось гібрида і подивитися вживу що вийде.
 Але кажу, коли я пересідав з свого ККшного Спрінта(навіть з вилкою опущеною до 85) на Славків Келліс то здавалось що педалями буду по землі шкребсти.

кароче народ давайте зійдемось на тому що все залежить від купи факторів? Еразель коли ми поставили рядом твого гібрида і мого сарая ми зішлись на тому шо в мене колеса вищі, помниш? зато ніс опущений за рахунок говеної вилки... тобто в суммі 1 хрен... тому я почав той спор з того шо проміряв висоти всі які найшов... зроби так самио і будем мати предметний спор..
Назва: Re: Флуд на тему розмірів рам на МТБ і Гібридах
Відправлено: kamyanets від 07.07.2009, 12:14:17
Я теж у себе поміряв.
МТБ:
від каретки до землі - 27 см
довжина шатуна - 18 см
від опущеного шатуна до землі - 9,5 см

Гібрид:
від каретки до землі - 26,5 см
довжина шатуна - 17 см
від опущеного шатуна до землі - 10,5 см

Також зачіпаємість кареткою перешкод частково залежить від відстані між колесами


 
Назва: Re: Флуд на тему розмірів рам на МТБ і Гібридах
Відправлено: teodor4ik від 07.07.2009, 13:35:19
Я теж у себе поміряв.
МТБ:
від каретки до землі - 27 см
довжина шатуна - 18 см
від опущеного шатуна до землі - 9,5 см

Гібрид:
від каретки до землі - 26,5 см
довжина шатуна - 17 см
від опущеного шатуна до землі - 10,5 см

Також зачіпаємість кареткою перешкод частково залежить від відстані між колесами

в тебе на МТБ шатуни довші ніж на гібриді? :o
ти міряв від низу кареточного вузла чи від центру? якшо від центру то в мене просто якийто вездеход (31), хотя якшо врахувати дуже високу гуму... а якшо ше вилку поставлю з ходом не 4 см. а 8-10?? я буду ваапше шо низько летящий істребітель...

зато тепер я нічого не поняв... бо виходить шо гібриди ніфіга не нижчі, але всерівно візаульно здається шо так воно і є...
і не раз я заривався в болото, і капці рвав об асфальт, зачепивщись носком і зірку об шось погнув.. тепер пора братись за посадку(тобто за результуюче положення стопи, яка в гібриді може бути більше нахилена вперед)... може в ній секрет?
Назва: Re: Флуд на тему розмірів рам на МТБ і Гібридах
Відправлено: Віталько від 07.07.2009, 14:51:15
Треба мені десь здибати анрі з його новим конем і помірятись, бо еразел поки не спробує то не заспокоється :)