значіть ідстався мені турист 90го року випуску.
стан жахливий, руль від україни, передачі не перемикаються, ланцюг розтягнений і так далі
на новий агрегат грошей нема, а я хочу їздити (по місту і околицях)
може би оцього туриста переробити? чи є сенс?
тобто всьо познімати лишити тільки раму, її пофарбувати і складати все майже з нуля
порадьте
мені пару разів довелося чути таки речі:
"тобі добре, ти вмієшь велосипеди ремонтувати"
"тобі пощастило, англійску знаєшь".
можна подумати, що я від самого народження вмів вели ремонтувати і розмовляв англійскою.
реально я на велі в 15 років навчився їздити, а англійску сам вчив.
просто я знав чого хочу / що мені треба і у вільний час не дрочив на порнуху / колупався у носі, а гайки крутив і слова вчив.
це все до того, що при бажанні зробиш шо хочеш + чогось навчишся.
єдиний момент, який не згадують шановні знавці зі шприхи - рама туриста важка і виготовлена з дешевої мягкої сталі.
це означає:
1.при лобовому ударі вона гнеться в тому місці, де кріпляться ручки перемикача, а при подальшій експлуатації ломиться в тому місці.
2.рама важка
3.вел гірше котить, ніж з рамою з жорсткого металу
але для тебе ці моменти не критичні.
якщо мало капусти, можеш просто спитати себе, що тобі треба, щоб вел поїхав: пофарбувати раму за 100 грн чи за 50 грн новий ланцюг купити?