shpryha
ТехМайданчик => Наші залізні коні :) => Тема розпочата: kolibri від 18.04.2012, 11:43:52
-
купив колись маленький ровер на 24 колесах. їздив на ньому в збараж, просто по тернополю літав, але замаленький, просто взяв його за 150 рідних українських грошей.згадав про раму від спутніка, і рішив його зробити...
робота була довгою, бо було мало часу на таке - будова важливіше, самі розумієте. купив діски, сидів і перемальовував в білий колір, рому чистив шоб помалювати на чорно. руль лишив рідний - баранчик. переключателі виніс на руль шоб не тягати ті ричажки на рамі. проблема була і залишилась з тормозами - хочу вибрики, бо краби не всі підходять, а як це реалізувати - ше не знаю. якось купив такі штуцера, шоб до рами приварювати для вибриків, але нема часу приварити. якось фото покажу
-
В полку крокодиловодів прибуло...
Бажаю успіхів у приборканні рептилій.
Але диски малювати...... Якщо гальмівна доріжка замальована, то гальмувати буде тільки об слуп/мшину/півшохода/стіну.
-
ха-ха. я це знаю. для таких моментів є малярний скотч, яким заклеюється куратно те, чого не треба замальовувати. минулий сезон без пригод
-
вибач шо може так в лоб, але ж ідіотів хватає(причому, в решті питань абсолютно адекватних)
-
Немав часу ще толком займатись кротодиловодством, але думаю краще дивитись в сторону дискових гальм легше кріплення на мою думку наварити.
-
а вот і фіг... тама у спутників і іже с ними втулки 125*9, а не 135*9 як положено, тому під людську втулку їм тра розводити пера, або знімати "лишні" контргайки, а з крєпами під дицк, шо то, шо то не вийде ніяк, бо в 1-му випадку херзнакуди крепи відсунеш і кут зміниш, в 2му просто ширини не хватить. крім того невідомо чи стане там місця на ротор, бо пера сходяться досить різко. далі, пера тонкі і врядчи не тріснуть коли добре тормознеш (у вібриків плече значно менше, то втримає), хіба доліпити ше перемику між перами як в стрітових рамах. і ше, при зварці легована сталь втрачає вуглець і стає самою простою і мягкою, шо тоже не дуже поможе перам.
а якшо вже колхозити, то крєпи на хомуті зверху на перо і болтах кріплення багажника знизу, тоді не трогаючи раму маєм пару міліметрів на центровку.
-
А от спереду можна поставити навіть аморт вилку. Головне - знайти дюймову.
-
вилку можна. питання для чого? це ж не для їзди по бездоріжжю.
я бачив одне переднє колесо де тормоза в середині передньої втулки. в дію приводиться натисканням ричага на рулі як ми всі звикли. забув як ровер називається. власник працює в архітектурі. ровер вартістю порядка 7000 грн, для міської їзди. от такий варіант тормозів напевно найоптимальніший. заходив на днях в ровербайк, хотів поцікавитися - на мене дивились квадратними очима.
-
Це ролерний тормоз.
(http://sportresort.ru/images/product_images/info_images/616_0.jpg)
http://www.velobig.ru/Brake.shtml (http://www.velobig.ru/Brake.shtml)
Тяжкий, но в принципі на прогулянковий ровер саме то.
-
дякую. в україні є?
-
Це ролерний тормоз.
не обовязково... ше є барабанні... але вони ше важчі і тупіші...
а як на мене саме просте і понятне, це купити за 50 грн. на базарі жостку стальну вилку на 1" з постами під вібряки.
-
таке є під 28 колесо???
-
таке є під 28 колесо???
Є
-
"точно такая же только с перламутровими пуговицами. нет? ну, будем искать"
-
"точно такая же только с перламутровими пуговицами. нет? ну, будем искать"
так в мене ж воно і є 28" правда чогось вони всі строго сині... такшо в сірий металік покрасив з бальончика, якшошо там ше трохи лишилось... також можу показати як переробити її на безрізьбову рульову, бо 98% шо ти не найдеш вилки з такою ж довжиною штоку як в тебе, а різати і перерізати різьбу по новій, то геморой.
-
Бачив такі вилки у ашановській точці (по середині стометрівки), продавці - чоловік і дружина.
-
ага. я тоже був вних вчора. тоже бачив шо тільки сині. але та жіночка сказала, шо при покупці можна домовитись про нарізку різьби з її напарніком. так шо на днях зайду купляти мабуть.перекрашу в чорний та й так буде. правда трохи конська якась та вилка порівняно з ровером. прийдеться миритися з тим.
-
Конска, бо шток довгий. Шток обріжуть до потрібного розміру, тоді вже буде гармонійний вигляд.
-
тут проблема не в довжині штока - це регулюється болгаркою, сама вилка товстенна
-
А фото рептилії можна в студію?
-
підкажіть як кинути фото
-
ось він
-
і ще...
-
та дивна штука на рамі - це поролон, яким утепляють труби з водою (не подумайте, шо в мене є на ровері радіатор наповнений водою),так я катаю свою дитину, бо на багажнік не хоче сідати, так вона себе надійніше почуває
ше в мене різні переключателі швидкостей, це тому, шо шімано турне на передні зірочки не витримало навіть сезону, а переключати якось треба - купив ше один комплект шімано алівіо чи альтус - не знаю, наних не пише. а праву не міняю, бо на колесі 6 передач, а та штука на сім. куплю нові зірочки - тоді і поміняю. вот такий в мене "кайман"(порш)
-
Можна сміливо купляти праву манетку навіть на 8 передач, 6-7-8 повністю сумісні. Вже 9-10 відрізняються суттєво.
А загальний коментар щодо апарата - типова рептилія, яка свідчить про те, що у господаря руки і голова ростуть із правильних місць. Так тримати.
-
дякую. продовжую в тому ж напрямку. кортить ше шось скласти. але треба раму десь роздобути. від "орльонка", наприклад
-
На рамі від орльонка можна зібрати крутого сітібайка. Поставити планетарку на 8 передач, динамовтулку, корзини.... Ціле поле для діяльності.
-
нема межі тюнінгу...
-
Сам зараз планую потроху збирати сітібайк. Чесно кажучи, межі тюнінгу є, головне тут не переборщити. А якщо ідеї лишаються і зявляються нові - переносити їх на нові проекти.
-
Можна сміливо купляти праву манетку навіть на 8 передач, 6-7-8 повністю сумісні. Вже 9-10 відрізняються суттєво.
А загальний коментар щодо апарата - типова рептилія, яка свідчить про те, що у господаря руки і голова ростуть із правильних місць. Так тримати.
не говори херні...
сумісні 5-6 і 7-8 у 6 і 7 кроки різні.
-
... треба раму десь роздобути. від "орльонка", наприклад
фуфуфу... ерелікас, то повна срака... дивного розміру колеса, пластилінова рама і взагалом мутна коннструкція
а якшо вже планетарку, то на десну (аїст)
-
я не знаю, які там рами новіші в орльонків по якості, але давним давно була цікава кострукція, де верхня рама роздвоювалась і плавно переходила в пера заднього колеса. не кажу, шо то буде супер-пупер модний крутий ровер, але як тюніг-ретро буде заслуговувати уваги. а розмір колеса там по ходу 26". за мого дитинства це був непоганий конкурент салюту (якшо хто памятає).
-
... цікава кострукція, де верхня рама роздвоювалась і плавно переходила в пера заднього колеса.
Аля CORRATEC SUPER BOW просто торчу від тої рами
-
о то ж бо й воно.
-
в мене було то строго квадратне зелене уйо..ще яке гнулось і ломалось в самих немислимих місцях, гуму до якого було крен купиш.
-
прийми мої щирі співчуття. підозрюю, тобі попала модель 90-х років, тоді багато чого було таким поганим
-
прийми мої щирі співчуття. підозрюю, тобі попала модель 90-х років, тоді багато чого було таким поганим
ммм... скорше кінець 80х... дада, я такий старий...
-
якраз той період я і мав на увазі,це була перебудова і т.д.зарплат не платили, інфляція... є одна історія того часу як мужик купив нового москвича, той шо під жигуль 9 зроблений, і за місяць часу мотор заклинив, а на клапані було вигравіювано -"яка зарплата - така робота". то був серйозний прикол. хоча в 87 мені купили аіст маленький - бомбезний ровер був... просто класика
-
якраз той період я і мав на увазі,це була перебудова і т.д.зарплат не платили, інфляція... є одна історія того часу як мужик купив нового москвича, той шо під жигуль 9 зроблений, і за місяць часу мотор заклинив, а на клапані було вигравіювано -"яка зарплата - така робота". то був серйозний прикол. хоча в 87 мені купили аіст маленький - бомбезний ровер був... просто класика
Ну незнаю. Мені в 97 купили Аіст(великий, такий як україна), то я на ньому вишивав до 2003. ПРичому без серйозниз поломок. Тільки раз міняв задню втулку і все. Тед, ти маєш його ще памятати, зелений такий :)
-
Ну незнаю. Мені в 97 купили Аіст(великий, такий як україна), то я на ньому вишивав до 2003. ПРичому без серйозниз поломок. Тільки раз міняв задню втулку і все. Тед, ти маєш його ще памятати, зелений такий :)
а якраз ММВЗ тоді по накату ше працював нормально... у всьому шо ставалось з моїм аїстом я був винен виключно сам.
-
так. придбав вилку під вибрики, 45 грн. виявилась каленою, і простою плажкою різьбу зробити не можливо, познайомився з одним чоловіком, який має якогось токаря - нарізав різьбу - 50 грн!!! ну, як то кажуть :шо робити?, за комфорт треба платити. завтра їду забирати. вже напишу як там. по ходу толковий дядько - володимир іванович. має багато роверів на продаж по хороших цінах. від 2000 до 5000 вже з дісковими тормозами та ше й гідравліка. от таке-то.
-
Знаєм того Володимира Івановича, Гладкий його прізвище.
-
нарешті поставив вилку. виглядає не дуже, але вебрейки гальмують надійно. таке враження, шо заднього тормоза не треба. подумую все-таки про те, шоб наварити на рідну вилку штирки під в-брейки, і то саме повторити для заднього колеса. може, хтось вже таке пробував наварювати?підкажіть хто таке може зробити, бо бачу шо краби реально не витримують заднього колеса.
-
Наварювати пробували тут: http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewforum.php?f=31. (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewforum.php?f=31.)
Але від себе додам, що робити то не варто. Рама Супутника, Туриста, чи будь-якого іншого шосера або дорожніка (України, наприклад) не розрахована на роботу вібряків. Труби будуть просто гнутися. Тим більше Супутник, який зроблений хрен зна з чого...
-
не знаю на рахунок інших роверів, але це дуже давня рама. там метал дуже навіть непоганий. гірше в любому випадку не буде, бо краби не тримають, а з моєю вагою і від в-брейків рама не погнеться. бачив багато роверів, де пера не товстіші ніж в моєму і в-брейки нічого не вигинають
-
Величезний респект Сергію за допомогу у збиранні мого гібрида і чудову статтю:
http://forum.te.ua/showthread.php?t=59481 (http://forum.te.ua/showthread.php?t=59481)
-
гірше в любому випадку не буде
буде... в місці зварки ти перегрієш і попустиш метал, крім того від дугової зварки вуглець вигорає і навколо шва ти получиш не хромоль, а хайтен, шо і прикінчить пера... рекомендую почати експерименти з вилки... якшо після того за місячь не вломиться і не погнеться повтори з рамою. Просто я не готовий сказати наскільки гірше стане (а гірше стане однозначно)
-
Щось я дуже сумніваюся, що у Супутника є хромоль.... По ходу він зроблений із звичайних водопровідних труб.
-
Щось я дуже сумніваюся, що у Супутника є хромоль.... По ходу він зроблений із звичайних водопровідних труб.
а вот і жуй... мій супутник 69го року має місця де фарби нема взагалі, а фактично мало шо там ржавіє... норм сталь вже би себе показала в усій рижій красі.
-
на рахунок зварки: я дешо приварював, шоб зробити то, шо задумав. та й і металеву пластину приварював на пера, шоб краби на заді вчіпити, бо ніякого кріплення вже не було. шось не помічаю нічого поганого. може це ше від методу зварки залежить.