shpryha
Загальний => Справжні велосипедисти => Тема розпочата: Erazel I-st від 13.04.2007, 09:46:39
-
Чому ми часто поїздки кудась починаємо з поїзда, навіть якшо їдемо ним кілометрів 20-30. Нафіга? Шо невже так важко проїхатися тих додаткових 30 км? Це ж всього 1.5 години їзди. Памятаю колись ви їхали в БУчач. То до Дружби доїзджали поїздом. НАХУЯ? Туда ж 15-20 км. Дрімлен бля може проїхатися з Микуленець в Тернопіль, а вам вже ліньки проїхати додаткові 15 км. Деградація бл_.
-
Тому щоб було більше часу полазити по старих напівзруйнваних спорудах, і більше часу присвятити обжировиську біля багаття.
-
Підтримую Еразела.
Навіщо ті поїзда. Не одноразово зазначалось що найголовніше вкручувати педалі.
Ми ще не обкатали всі можливі траси поблизу щоб вже аж поїздом добиратись, щоб десь там намотати нещасних 100 км.
-
Це не просто понти, як ти, друже Еразеле, міг собі придумати. Це називається ПЛАНУВАННЯ маршруту. І коли Дрім, предмет твоїх молитов :), неодноразово зазначав, що для нього поїздка - це насамперед крутіння педалок і саме від цього процесу він отримує найбільше задоволення і тільки потім - від споглядання і усвідомлення побаченого, то МИ (решта крутильників педалок)розглядаємо цей процес лише як необхідне зусилля для досягнення більше високої мети - споглядання чогось нового і до того моменту небаченого і недосяжного. Три рази милуватися краєхвидами теребовлянської траси - це ще куда не йшло. Але 8-10 разів - це вже занадто. До того ж це (зайві 20-30-50 км на потязі) економить купу глюкози твоєму мозку, шб він міг непоспіхом і поволі "переварити і осмислити побачене". Вертатися назад можна і своїм ходом - якби не холод і темінь теперішніх ночей.
-
Та проти "Назад-Поїздом" нічого проти немаю. Але "Туда-поїздом", щоб проїхати нещасних 40-60 км а потім назад на поїзд, то вже сибаритство. А на рахунок "10 раз по теребовлянській трасі", а ти хоч знаєш які краєвиди на дорозі "залізці-Збараж"(точніше поворорт з дороги до Залізців на Збараж). Там 25 км ОХ__ННИХ краєвидів. І без матів це не передати. Там аж серце завмирає. Так шо нетреба звиздіти що ви вже все взад і поперек обїздили. А ви бл_ катаєтесь по всяких "визначних місьцях". Для мене як і для Дріма не кінечна ціль головне, правда і не сам процес вкручування, мені головне сам процес їзди по красивих краєвидах, щоб було на що подивитися. А самим апофеозом вашого "о3.14зденніння" я вважаю поїздку до якихось сектантів. І шо там визначного ви найшли, крім нової їжі для вашого звіра псевдоінтелігентності? Мол "ми такі філософи, вивчаємо вчення інших культур" Простіше терба бути товариші.
-
Еразел, ти шо тупий? В поїздах роблять рафінований цукор, і обгортають його по два кубіки в спеціальні папірці з зображенням французького поїзда. Досі так ніхто не може зрозуміти, чому поїхзд французький, а не український, не польський і не російський. Мабуть через те, що той цукор продають ще й на експорт у францію, і тому, щоб французи не ображалися, малюють французьким локомотив на етікетці.
Крім того в поїздах роблять спеціальні підстаканники для стаканів "гранчаків". З стаканів в підстаканниках дуже зручно пити гарячий чай у хитаючомуся вагоні. Крім того, хочу зауважити, що ті гранені стакани всі мають 15 граней, що символізує єдність всіх 15-ти радянських республік, і з таким стаканом тебе прймають за свого у будь якому куточку СНД. Звичайно, що в школі (коли ще я вчився) то символом єдності народів була Російська мова, але насправді, це завжди був стакан. І де б ти стакани і цукор у кубіках брав, якби не було поїздів.
Таайге&Ерзел, ви маєте чудову нагоду довести всім що ви і без поїзда можете доїхати туди, куди ми збираємось, так що до зустрічі у Сидорові.
-
...а ти хоч знаєш які краєвиди на дорозі "залізці-Збараж"(точніше поворорт з дороги до Залізців на Збараж). Там 25 км ОХ__ННИХ краєвидів. І без матів це не передати. Там аж серце завмирає. Так шо нетреба звиздіти що ви вже все взад і поперек обїздили. А ви бл_ катаєтесь по всяких "визначних місьцях"...
ну я знаю, і фотки маю і ї їздив там два рази. і що ти тим хочеш сказати. хто ж тобі забороняє зробити поїздку в тому керунку.
чи тобі краще інтелігентно побазікати про псевдо інтелігентність (доречі що цей термі означає?)
-
Сашка ти можеш шось КОНКРЕТНО сказати а не умнічати і строїти з себе єрундита?
-
ну я знаю, і фотки маю і ї їздив там два рази. і що ти тим хочеш сказати.
Я хочу сказати що навколо БАГАТО необїзджених місць. навіщо їхати за тридевять земель щоб побачити те що й тут підбоком є.
хто ж тобі забороняє зробити поїздку в тому керунку.
Ніщо. Я її вже розплановую. Бо на відміну від декого я завжди думаю про інших. А не всім виходить так зранку вирватися. Доречі то ще один вагоми "-" поїздів.
чи тобі краще інтелігентно побазікати про псевдо інтелігентність (доречі що цей термі означає?)
Означає що людина прагне здаватись високолультурною, і видає себе за інтелігента, хоча насправді такою не є.
-
Товариші! Що ж це ви мене про поїзди не спитали? Добре, що ви можете собі дозволити педалювати скажено і як завгодно довго, і тому можете розводити теревені про потребу у поїздах. А я зара пущу соплі іншого ґатунку і скажу всім псевдоінтелектуалам та сибаритам, яким бракує слів з українського лексикону, щоб описувати краєвиди, що я вже не можу далеко їздити. А забивати на їзду зовсім би не хтілося, тому поїзди потрібні хоча б для підстраховки, щоб покалічений шприхаль міг повернутися додому. І ще один варіант, кому бракує драйву можуть крім офіційних покотеньок влаштовувати додаткові і 100% без поїздів. Вас же, панове, ніхто не силує до тих вагонів лізти, і їсти той цукор з французькими поїздами.
-
Я дозволю собі втрутитися у вашу дискусію товариші.На рахунок цукру - товариш Зомбі не правий. Цукор рафінад із зображенням французького потяга чомусі тільки присутній у потягаг Львівської залізниці. В потязі Одеської залізниці мені були видали пакуночок із простим цукром-піском. Я його не розпечатував бо чомусь не довіряю такі метаморфозі цього префектного продукту. А французький потяг то мабуть ше за часів Наполеона Бонапарта - коли якийсь француз тікав з під Бородіна , тай забрів у Львів - і взамін на гальбу холодного пива віддав малюночок тоого потягу. Тай такейво.
п.с. Ромку не займайся гіперболізацією моїх слів і висловів :).
-
там де поїздів нема і автобуси не ходять:
(http://shpryha.te.ua/zenphoto/albums/krajnijkamin/STC_0271.jpg)
(http://shpryha.te.ua/zenphoto/albums/krajnijkamin/000_0052.jpg)
(http://shpryha.te.ua/zenphoto/albums/krajnijkamin/IMG_0297.jpg)
(http://shpryha.te.ua/zenphoto/albums/krajnijkamin/IMG_0267.jpg)
(http://shpryha.te.ua/zenphoto/albums/krajnijkamin/000_0040.jpg)
-
А навіщо ті фотки??? ;D
-
Щоб останнє слово залишилось за ним :D
-
Це фотки з того маршруту, який Еразел анонсував, і на опис якого в нього слів не стало, ось вимушений був, щоб зменшити напругу, викласти ілюстративний матеріал
-
Мовчання також може бути вагомим.
-
егоїстично з твого боку. В мене не анлімітед.
---
А про то що говорить еразел --- То там що доріг взагалі нема(польових в тому числі) ???? Не вірю.
п.с. форум глючний! після кожного допису мене викидає на вибір тем. Чого не залишати користувача в тій темі де він здіснив допис?
і чого знаки питання перейменувало на "не зрозуміло"
-
Це фотки з того маршруту, який Еразел анонсував, і на опис якого в нього слів не стало, ось вимушений був, щоб зменшити напругу, викласти ілюстративний матеріал
Ти виложив фотки ОДНОГО місця. а там 25 км. причому є й місця звичайні, а є й такі від яких дух захоплює. Особливо одна гора в хмарну погоду. було таке діло. В тернополі мряка і дощик мросив. А там сонце. Картина була охренненна. Ти стоїш майже на рівні хмар, а вдалені, на горизонті ті ж хмари огортають місто. Ех, то треба любити природу щоб то зрозуміти. Вам жителям урбаністичних джунглів того незрозуміти.
-
Ось думка одного учасника:
"бо крутити педалі 150 км то тож дуже х......, а так намано км 80 прокатаємось, просто від тернополя в радіусі 60 км вже обїздили і хочеться більше всього побачити."
Деградуємо товариші. Минулого року ми 150-160 відмотували без всяких АЛЕ. А тепер вже 80 то багато. Так нам скоро і 20 км буде рахуватися багато. Запливемо жиром.ЗУПИНИМО ДЕГРАДАЦІЮ.
-
Еразел, ростеш на очах, не рахуючи, що від сьогодні в твому лексиконі додалося слово сибарити, ти ще збагатив свою мовою такими епітетами, як "охренненна", а особливо мене вразив вираз "Вам(,) жителям урбаністичних джунглів того не зрозуміти". Такими темпами, ми з тобо навіть зможемо спілкуватися.
Хотілось би з’ясувати твою позицію відносно жителів урбанітичних джунглів, - тоді ти себе як можеж охарактерезувати, як житель чого?
-
Складається враження, що це лише перепалка між товаришами Zombie та Erazel'ом...
-
Зомбі, я житель районів міста які мають дуже мале відношення до урбанізму. Я живу у власному маєтку у зеленому районі міста. Так як найбільше люблю зелень природи.
А на рахунок мого лексикону не турбуйся, він у мене нормальний. Просто я відпочиваю з вами. Як так? А приблизно так: уяви що ти весь час їш червону рибу і чорну ікру, французькі булки і оригінальний швецірський сир, пьєш арманяк і коняк Хенесі та французькі марочні вина. І тільки в поході з друзяими ти собі можеш дозволити їсти перловку і пити ЗОСЮ. Так само й мені, надоїло спілкуватися культурною літературною мовою. мене це гнітить, треба хоч колись випускати пару.
-
:D :'( ;D
-
Ваш порожній флуд вже надоїв.
Якого дядька тут чіпати якийсь цукор, примахались до одного місця ділянкою в 25 км, і до лексикону Еразела(це його справи які слова він знає).
Тема зовсім про інше.
Розумні відповіді я заміти лише від двох учасників дискусії
Дрім
Тому щоб було більше часу полазити по старих напівзруйнваних спорудах, і більше часу присвятити обжировиську біля багаття.
обжировисько - це один з смертних гріхів :). а полазити все рівно довше і менше ніж треба ми ніколи не лазили.
Кслібес
Добре, що ви можете собі дозволити педалювати скажено і як завгодно довго, і тому можете розводити теревені про потребу у поїздах. А я зара пущу соплі іншого ґатунку і скажу всім псевдоінтелектуалам та сибаритам, яким бракує слів з українського лексикону, щоб описувати краєвиди, що я вже не можу далеко їздити. А забивати на їзду зовсім би не хтілося, тому поїзди потрібні хоча б для підстраховки, щоб покалічений шприхаль міг повернутися додому.
Справді треба враховувати проблеми Кслібеса. Але не обовязково пертись на поїзді кудась щоб покатати. мона і для різноманіття планувати ближчі і малі маршрути. + мені здається що Славко не катає кожного разу тому маршрути на 150 км мона теж ключити.
З вище сказаного пропоную компроміс.
Планування різнопланових поїздок, а не зациклюватись на поїздах з економією 30 км. від коротких поїздок - довгих поїздок(без поїзда) і далеких(з поїздом) але коли використання поїзда є доцільне хоча б 60-80км економії. А також дводених. Приходить літо ночувати мона під відкритим небом.
-
п.с. форум глючний! після кожного допису мене викидає на вибір тем. Чого не залишати користувача в тій темі де він здіснив допис?
і чого знаки питання перейменувало на "не зрозуміло"
Форум глючний тому що його ніхто не любить. Як тіки його хтось полюбить - він одразу добріший стане і не буде тебе викидати кожного разу в вибір теми :) особливо він втішиться коли ти зайдеш в настройки свого профілю і виставиш "повертатися в тему після відповіді" а також, по бажанню увімкнеш відображення ворми швидкої відповіді. тоді сторінка взагалі перевантажуватись не буде.. теоретично... скажеш потім чи помогло, бо ви ж знаєте як нам важливі ваші відгуки і побажання, шановні наші користувачі, компаньойони і колєги :). Дякую за відгук.
Знаки питання - так тіки три знаки підряд воно перейменовує на НеЗрозуміло... бо то дійсно незрозуміло навіщо стіки знаків питання :) (Проблема з смайлами - колись вирішимо :) )
П.С. в профілі також є можливість змінити тему - мені чесно кажучи ця вже починає не подобатись - якась кострубата... чи нє?
-
Таке врження, що планування поїздок, це виключно мій привілей. ГИГИГИ
Тайгер - про шо ти говориш? Подивись на карту до Хоросткова тільки 66 км.
якщо весь маршрут їхати ровером то це вийде під 180-200 км а нам виходить 60-80.
Я взагалі не знаю, до чого то я пишу. Як ти маршрут поданий не дивився.
Ще раз кажу - берете і плануєте маршрут і ми їдемо. В чому проблема. Що за дурна звичка критикувати чужу роботу, як слід в ній не розібравшись?
-
Справді треба враховувати проблеми Кслібеса. Але не обовязково пертись на поїзді кудась щоб покатати. мона і для різноманіття планувати ближчі і малі маршрути. + мені здається що Славко не катає кожного разу тому маршрути на 150 км мона теж ключити.
Зомбі правду каже - памятаю тіки два маршрути, не спланованих Зомбі і про які йшлася мова на Шприсі. Також варто брати до уваги новачків як часом до нас приєднуються - мені перший раз було і до теребовлі далеко їхати....тому є обставини, є реалії, є побажання і пропозиції.... тому і обговорюємо...
Плануючи дальні маршрути без допоміжного транспорту нам не обійтися. Або так і доведеться товктися в нашій пісочниці тернопільського району і прилеглих сіл.
-
А я що критикую конкретний маршрут?
Де в моїх постах були згадки про якись маршрут який відбувся чи планується?
-
налаштування змінив.
Конкретно цим постом і зараз перевірю чи викидає.
Думаю що ні :)
Справді залишається.
пропоную даний пунки залишити включеним по замовчуванню
-
А тотой вуйко на останній світлині тоже буде на нашому маршруті?
-
180 - 200 це ж супер.
Особисто я й відстоюю ріст до таких маршрутів(180 - 200км) і їх появу.
Бо останнім часом замітив деградацію
-
вибач, тоді я взгагалі не розумію, що ти критикуєш, і що тобі не подобається.
Абстрактно взагалі говорити немає змісту - відбулася купа поїздок, чому б їх не критикувати, а розводити якісь узагальнення і абстракції змісту я не бачу. Були поїздки поїздом і на 30 км до Зборова, ти цю поїздку також не критикуєш?
Короче як маєш що сказати, то кажи, як не маєш то некажи. А то недомовленостей, зайвих узагальнень, логічних паралелей при наявності реального досвіду, я не люблю.
-
Хочу замітити що зайві узагальнення ти любиш. перший пост в даній темі(про цукор, якщо помилився з номером) :D
-
Хлопаки, (це я звертаюсь до Еразела і Тайгера), так треба зразу і казати, що маршрут нам не подобається, а не розводити шміром шмарклі, про мій егоїзм, про то які нездалі маршрути і т.д.
Я планую виходячи з певних особистих міркувань. І якщо вам не підходить -значить він вам не пдіходить. Але це не означає що він об’єктивно нездалий відносно всієї шприхівської громади.
-
Також варто брати до уваги новачків як часом до нас приєднуються - мені перший раз було і до теребовлі далеко їхати....тому є обставини, є реалії, є побажання і пропозиції.... тому і обговорюємо...
Ромка, ітіть твою дівізію. назви хоч би одного новачка який з нами поїде в цю поїздеку. То-то же.Що? Сонце? та Серг сам тебе взує на пару десятків кілометрів. Його спрінт у Хоросткові дума ювсі памятають. Так що давайте небудемо прикривати новачками свою лінь. Колектив тут спитий і збитий. І від 150 км не загнеться. І як казав Тайгер вважаю за доцільне використовувати поїзд тільки для поїздок на 60 і більше км.
-
Та шо ви як малі діти. У нас є два вихідних дня. Можна планувати 2 різних маршрути. Хто має силу і бажання поїде тим де великий кілометраж. А хто більше естет і філософ хай їде коротшим маршрутом але з довшою культурною програмою.
Еразел тай всі інші розробляйте свої маршрути - будемо їх переглядати і їхати більш привабливим. А то тіко Зомбі все придумує і все на собі тягне разом з Ромкою. Немає активістів тому така ситуація. Всі привикли тіко шоп за них всьо робили тай ще й критикують, коли самі не здатні щось придумати.
Всім всерівно не догодиш - тому давайте не буде розвалювати того що ще до кінця не добудували.
-
І як казав Тайгер вважаю за доцільне використовувати поїзд тільки для поїздок на 60 і більше км.
Коротше, розмова безпредметна. Якщо ти захотів пожартувати про попередні поїздки до дружби чи до зборова, то в тебе не вийшло... а якщо маєш на увазі настпну поїздку до Копичинець - то так і скажи: "Пробачте, хлопці, я не знав шо до копичинець 60 км"
-
Якщо ти захотів пожартувати про попередні поїздки до дружби чи до зборова, то в тебе не вийшло...
Про них теж, але не жартувати а цілком серйозно обговорити.
-
Еразел, поставь конкретне запитання отимаєш конкретну відповідь.
-
Ладно, питання таке: Навщо було їхати поїздом "ТУДА" якшо поїздка велосипедом заняла б 1-1.5 години а часу було вдосталь.
-
Траса Тернопіль-Зборів вміщає на дорозі тільки два камази, а велосипедисти відпочивають на узбіччі. Крім того інтенсивнйи рух - що нездорово впливає на мою ніжну психіку.
Стосовно Тернополя-Теребовлі - інтенсивний рух,особливо небезпечнй за Микулинцями, Дружбою, особливо в районі Кровинки. Також небезпечно впливає на психіку мою
-
ржу нимагу :D
-
Хлопаки, (це я звертаюсь до Еразела і Тайгера), так треба зразу і казати, що маршрут нам не подобається, а не розводити шміром шмарклі, про мій егоїзм, про то які нездалі маршрути і т.д.
Проти маршрутів я нічого ненмаю. цілком подобаються. Я просто вирішив підняти питання доцільності використання поїздів на короткі відстані. А ти чогось зїхав на те що я твої маршрути критикую. Як завжди вирішив все сприйняти через криве дзеркало.
-
Я ж кажу: безпредметана розмова - вона і є безпредметна.
-
ДІЛІТ ЗІС ТЕМА НАХ!!!!!!!!!!
-
Я ж кажу: безпредметана розмова - вона і є безпредметна.
Чого це вона безпредметна? Бо ти неможеш аргументувати чому треба їздити поїздами на 20-30 км? так і скажи. Як то кажуть "слів защітан"
-
Хтось мріє про ровер, а комусь поїзди заважають. Хлопці-хлопці... Не цінуємо те, що маємо.
От купую на днях нового ровера і починаю в"їжджати у новий сезон. По-о-о-о-о-м-а-а-л-е-е-ньк-о-о-о, помаленько...
-
Не ти один. У мене теж мязи розтянуті, розігріватися треба довго, тайгер теж у форму повертається поступово, теж треба спочатку помало їздити, Ульяна до нас примкнула, теж треба спочатку на невеликих відстанях обкатувати, АГіко обіцяв вертатися у стрій, йому теж треба поступово розкачувати ноги. Так шо можна сформовувати команду неофітів -інвалідів ;D.
-
Дякую, Сергію! Хто записується в команду інвалідів-розігрівальників, велоімітаторів, початківців, реабілітаторів? Може створимо окрему гілку - "Куточок інваліда" на форумі?
-
Ну давай створюй, м ипоприєднуємось. Думаю Тайгер багато нарадить. У ньог овеликий опит у цьому ділі.
-
Гілку не варто- просто при створенні нової теми треба робити ремарочку - для інвалідів абощо.
-
Ага, Тайгер мені вже нарадив. Так що можна вішатися і не оглядатися.
-
Тому щоб було більше часу полазити по старих напівзруйнваних спорудах, і більше часу присвятити обжировиську біля багаття.
Якщо не сачкувати, то швидкість долання ділянки велосипедом по трасі і електричкою майже однакова. А в таку жару паритись в вагоні з тепличними бабками :'( Хіба сильний "вітер в харю" чи інша несприятлива погода :)