shpryha
ТехМайданчик => Ровери => Тема розпочата: vitkov від 03.05.2013, 22:50:43
-
Цю тему хочу підняти на допомогу тим, хто хоче їздити на байку, але в силу недосвідченості (незнання) або брак грошей збирається придбати собі моторошну, ні з чим не порівнянну конструкцію під назвою ашанбайк.
(http://s020.radikal.ru/i717/1305/e0/22f108876c86.jpg)
Отже, безпосередньо опис сього непорозуміння:
Ашанбайк (ашанобайк, лентабайк, дроческоп, сноубайках) - загальний клас велосипедів, що відрізняються вкрай низькою якістю, але при цьому понтового зовнішнім виглядом. Так як для бидла зовнішні дані превалюють над змістом, то ашанбайкі користуються стійким попитом.
У цьому цьому важливу роль відіграє і порівняно низька ціна (нормальний велосипед, особливо якщо він гірський, ніяк не може коштувати дешевше 10-15 до за нижні моделі). Загальні відомості Ашанбайк можна розпізнати за такими ознаками:
* Чавунна сталева (з хреново сталі) рама, пластилінові обіду, пластмасові гальма.
Ardis Zevs обзор горного велосипеда (http://www.youtube.com/watch?v=hjKBvvBorVc#)
* Різьбова рульова. * Вирвиглаз розмальовка (желчеобразние і психоделічні кольору), яка облазить при першій можливості, відкриваючи здивованої публіці іржу і окалину на швах.
* Назва кшталт - «англійська літера» + «багато цифр» що має означати його цілковиту охренительно або назва на зразок «ліквідатор» «сталкер» «Стінгер» або інші поняття виражають монументальність Аццкого брутальність або понтового конструкції.
* Низька ціна (як правило, в районі 150-200 американських грошей).
* Дискові гальма, які обов'язково не спрацюють перед виїздом на жваву дорогу. Їх неможливо налаштувати, вони заважають їхати і не гальмують коли це потрібно.
* Задній амортизатор, який є важливою деталлю концепції. Його завданням у ашанбайке є створення комфорту пересування по нерівній поверхні ілюзії володіння крутим гоночним байком і виклику більшого слиновиділення у цільової аудиторії, і труднощі пересування по будь-якій дорозі. Алсо, викликає невиправдане ускладнення конструкції і збільшення маси агрегату. На особливо видатних конструкціях буває відразу два задніх амортизатора.
* Працююча красива пружинно-еластомірна вилка з пластиковими гофрами. У народі, ластик. Часто двухкоронная, тому що виглядає крутіше. * Наявність яскраво виражених, кривих зварювальних швів на сталевих рамах, або навіть точкового зварювання.
* Часто - наявність підніжки. * Рогу на кермі строго обов'язково як крута опція. Якщо вони є, то обов'язково повинні бути спрямовані в небо.
* Болотник (заднє крило), задерши на висоті півметра від колеса (як воно допоможе від дощу або бруду - незрозуміло, але виглядає круто)
* Більше 9000 катафот
* Назва агрегату і всі написи виконані не фарбою, а наклейками (зміна моделі = зміна наклейки ж)
* Як правило, ролик заднього перемикача червоного кольору (це, швидше за все, Турне Великий. А буває гірше, багато гірше).Історія Термін «ашанбайк» був вперше вжитий після появи в Default City мережі гіпермаркетів Auchan, в яких продавалися всілякі дешеві лисапед, особливою популярністю користувалися хитрої конструкції з пружиною посередині. Трохи пізніше їм і дали ім'я «Ашанбайк» У Петербурзі такі велосипеди частіше називаються «Лентобайкамі», так як спочатку продавалися в гіпермаркетах «Стрічка». У Екатеренбургe і його навколишніх селищах також зустрічається найменування «Монеткобайк», на честь торгової мережі «Монетка», яка так само відзначилася поширенням вбивчих агрегатів.
Особливості Ашанбайка Основною особливістю Ашанбайка є те, що він розвалюється протягом року (тижня, 30-100 км після покупки або велосипедист побивається через несподівану поломки під час їзди). Низька якість виготовлення сукупно з експлуатацією згідно помилковому іміджу гарантують постійні проблеми з велосипедом і розширенню знань ненормативної лексики матчастини.
Пружина посередині сприяє розгойдування під час педалювання і витрати сил на пружні коливання цієї конструкції а також викликає морську хворобу. Насправді, багато конструкцій рам (а точніше, передніх трикутників) ашанобайков безборонно "змальовані" з старих моделей нормальних виробників. А от конструкція підвіски скрізь одна і та ж - одноважеля, одношарнірная.
Кареточний вузол як правило розташований на підвісці, а не на передньому трикутнику. Така конструкція безпомилково видає ашанбайк.
Задній амортизатор зазвичай складається з однієї лише пружини, тому велосипед жахливо розгойдується при педалюванні завжди. (Це чудове опис взято з лукоморье.ру)
Люди! Будьте розсудливі! Не витрачайте свої гроші на шкоду своєму ж здоров'ю!(http://)
Обзор горного велосипеда Azimut Dakar, Omega (http://www.youtube.com/watch?v=OwTFo08fw4Y#)
-
Відео .Вибір хорошого велосипеда
Как выбрать велосипед (http://www.youtube.com/watch?v=xkyCOEF_TBQ#)
Якщо в магазині ви задасте продавцеві питання про те, якого класу навісне обладнання коштує на даній моделі, то у відповідь ви почуєте опис системи перемикання.
Але якщо бути точними, то це більш широке поняття, в яке входять всі складові "групи компонентів" виробляються провідними компаніями т.е все встановлене на велосипеді крім амортизаторів, рами і аксесуарів. На сьогоднішній день сучасні велосипеди, як правило комплектуються компонентами трьох провідних виробників:
Shimano, Campagnolo, SRAM.
Shimano (японський виробник, представляє весь спектр компонентів, як для шосейних так і для гірських велосипедів, має заводи по всьому світу)
Серія MTB.
XTR - обладнання професійного класу, яке зазвичай застосовується у велосипедах призначених для змагань. У даній групі помітна тенденція до істотного зниження ваги компонентів за рахунок широкого використання алюмінієвих і титанових сплавів. У гонитві за мінімальною вагою у деяких компонентів групи страждає довговічність. (27 передач).
Deore XT - група устаткування, що не далеко пішла від XTR за своїми характеристиками, але серйозно відрізняється ціною. Також як і XTR група ХТ призначена для участі у змаганнях. Підходить для щоденного використання (27 передач).
Deore LX - якісне обладнання також, як і попередні класи в алюмінієвому виконанні,. Все ж для пересічного любителя ціна кусається. Підходить для щоденного використання (27 передач).
Deore - устаткування хорошого середнього класу відмінно. Обладнання групи відрізняється істотно більшою вагою в порівнянні зі старшими групами. Часто комбінується з іншими класами. Підходить для щоденного використання (27 передач).
Alivio - група устаткування, дуже часто використовувана в туризмі, як вельми недорога, але досить якісна. Починаючи з цього класу основна частина компонентів робиться із застосуванням пластику. Підходить для людей активно використовують велосипед виключно в літній час року (24 передачі).
Acera - група компонентів не далеко пішла від класу Alivio, але має менш зручні манетки перемикання. Обладнання відмінно підійде для людей, які в літній час по вихідних люблять прокотитися з вітерцем. Крім монеток класу Rapid Fire - важелі, має revoshift гріпшіфти - перемикання поворотом ручки, як ручкою газу, призначене для комфортного катання. (24 передачі)
Altus - Обладнання має прийнятний рівень, придатний для помірних поїздок, швидше міських, ніж позашляхових. Також як і Acera може комплектуватися манеткамі типу revoshift. (21-24 передачі)
Турнір - початковий рівень обладнання. Єдина група з манеткой у вигляді одинарного важеля, або у вигляді обертової ручки типу revoshift. Якість його досить невисоко, підходить для спокійних прогулянок у парку. (18-21 передачі)
-
Не ведіться на таке. Двопідвіс 1300 грн
(http://radikal.ua/data/upload/69fda/04012/92158283e5.jpg)
-
Не ведіться на таке. Двопідвіс 1300 грн
(http://radikal.ua/data/upload/69fda/04012/92158283e5.jpg)
нормальний велик для села.... :D
-
Не ведіться на таке
Горный велосипед - двухподвес Azimut Rock FR-D (http://www.youtube.com/watch?v=LO7HEQBdlTE#ws)
вигляд гарний але і не їде добре і не служить як має бути
втулки ніякі та переключателі фірми КСЮНДАХ просто зривають ДАХ
тіпічний представник АШАНУ
Обзор горного велосипеда Ardis Formula, Infinite, 777 (http://www.youtube.com/watch?v=48kHZDEZyXk#)
Горний велосіпед який небезпечно брати в гори для життя.
-
Вибираємо велосипед ХОРОЩИЙ..Якщо вирішили придбати велосипед то купуйте або відомої фірми або взагалі відмовтеся від покупки
Виробники Ашанів стараються збити споживача з теми підсовуючи деякі агрегати фірми Шиамно проте якщо вони щось ставлять і практично самого спростого та найнижчого
рівня даної фірми то реклама буде такою ніби велосипед взагалі від Шимано .
Как выбрать первый прогулочный MTB (How to choose first MTB) (http://www.youtube.com/watch?v=ppOrkFCqzLY#ws)
-
Хороший велосипед
Велосипед AUTHOR Dexter (http://www.youtube.com/watch?v=NPFq2c0xsqU#ws)
-
та вже заспокойся з тими ашанами (((
напиши краще шось про негритянок...
-
Аксесуари для велосипеда які потрібно купити разом з велосипедом
Выбор самый важных аксессуаров для велосипеда (http://www.youtube.com/watch?v=PQMaHaa-PEU#ws)