Дуже дякую всім за відповіді, особливо Стєчкіну, але я таки про втулки не впарив. Їх є стільки видів і виробників, і то шо все (не буду бидлом) без різниці? Статей гарних, де пояснюється для дибілів я теж не надибав. Те, що колеса на 26 краще тримають нагрузку я розумію.
Фізику не шарю, але для такого в політесі вчитись не треба.
Не хочу міняти 28. Та й на дискові гальма теж переходити не буду. Не бачу потреби. А зборні колеса в основному гоночні з малою вагою, під 26 і під диск - я дивився - таке нецікаво.
"більшість йобарів-теоретиків сходиться на тому, що насипні підшибникі краще обертаються, а проми надійніше і довговічніше" - фраза подобається, можна вірити?
Грузовий туризм то умовно - важу в районі 80 кг, вага гуляє по сезону до 10 кг. На багажник в похід біля 15 кг. Тривалысть - та яка там тривалысть - дны три. Але я хочу запас - авось я на півмысяця поїду. Бувало що грузив 35 кг по місту. Втулка в прекоасному стані - їй нічого не бракує. Ободу теж.