shpryha
Загальний => ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ => Тема розпочата: peppermint від 13.03.2016, 22:05:41
-
Чим відрізняються вібряки (V-Brake) для спортивних великів мтв від гірських чи скажімо щосейних ???
-
1.для шосерів такі гальма називаються"клєщі"
2.є ще ві- типу кантілівери, використовувались часто раніше, зараз на сайкл-кросових дисциплінах (якщо не дискові гальма)
3.ну і звичайні в-і можуть стояти на нескладних "гірських" чи дорожних, тут ще зустрічаються ві- паралельного ходу.
4. ще є ободна гідравліка від фірми магура-досить ефективна і надійна, використовується до цього часу.
-
Доповню Юркін пост візуалізацією(якщо сам не наплутав)
1.(http://health-fitnes.ru/cimg/2015/041200/4655780)
2.(http://www.pezcyclingnews.com/photos/races07/rbx07/rbx07tech-gilbertbrakes2.jpg)
3.(http://g.io.ua/img_aa/large/0032/95/00329560.jpg) . Суть в тому що колодки завжди паралельно тормозній поверхності, тому стираються не під кутом
4. (http://www.velopark.ru/files/2_668.jpeg) Грубо кажучи тут гідравлікою притискає колодки до ободу.
-
дякую, все точно і мальовниче :)
-
часто користуюсь москалячим ресурсом коли виникають такі запитання: http://www.velowiki.org/wiki/Тормоза#.D0.9E.D0.B1.D0.BE.D0.B4.D0.BD.D1.8B.D0.B5_.D1.82.D0.BE.D1.80.D0.BC.D0.BE.D0.B7.D0.B0 (http://www.velowiki.org/wiki/Тормоза#.D0.9E.D0.B1.D0.BE.D0.B4.D0.BD.D1.8B.D0.B5_.D1.82.D0.BE.D1.80.D0.BC.D0.BE.D0.B7.D0.B0)
-
Чим відрізняються вібряки (V-Brake) для спортивних великів мтв від гірських чи скажімо щосейних ???
йа таки встромлю свої 5 коп
спортивний велик мтв то і є гірський - моунтінбайк
є ще СТВ - сітібайк - принцивова відмінність у обвісі - крила, багажник, динамо - бо він призначений не для спортивно-екстремальних здобутків, а для пересування
а ще вібряки ставлять на гібріди - там колеса 28" і шини тоньші
імхо принципова конструктивна відмінність вібряків в кріпленні - вони на двох болтах, що дає можливість зробити кращий важіль (рос. рьічаг), а на гоночних шосейних гальм кріпиться одним болтом
тобто в шосейних вєлах головне зменшити вагу, тому використовують більш просту і легку конструкцію, а раптове різке гальмування для них менш актуальне, ніж для мтб, гібрідів і тп