shpryha
ТехМайданчик => Ровери => Допомога у виборі велосипеда => Тема розпочата: YxTu від 01.05.2014, 10:16:26
-
Сьогодні ціни на велики нові різко відрізняються від минулорічних. Криза, янукович і т.п.
Тому прохання просвітити новачка в плані підбору велика(із передньою підвіскою(пружино-масляною бажано))
Бюджет 6000грн(+/-1000)
Ріст 175см - Рама зрозуміло 18.
Вага 80
Стиль їзди - туристичні поїздки до 100 км. а також по бездоріжю...
Вітаються пропозиції як нових так і б/у(аргументовані)
Зупинив свій вибір в Тернополі на моделя TREK 3700, 3900 disk але наскільки я розумію там вилки не є пружино-масляними.
-
просвічую)))) прохання тут писати про вело більше а не щось інше))) (про кризу і все інше не пиши)))
твій вибір треків (як на мене може бути) - треки себе добре рекомендують) на них їздять чемпіони))) наші чемпіони)
вилка - масляна чи яка там - це вже вибади))) за нею потрібний догляд, можна взяти звичайну і не паритись)))
а куди це ти на 100 км їздиш ???? де був ??? підключайся до поїздок))))
щодо бездоріжжя і туристичних поїздок - найнер зараз забезпечує комфорт)))
новий краще, але як я поняв хороші б/у може тобі підігнати Дихлофос - запитай Юру на форумі
всі вєліки що я бачив від нього Впєчатляют) і ціни нормальні)))
за такий бюджет можна вибрати Кльовий ровер на років 10 як мінімум...
-
Ріст 175см - Рама зрозуміло 18.
Ну це по табличці. У мене зріст десь такий самий, ну може чуть більший, їзджу на рамі 21.5 прекрасно себе почуваю. То ж скажу впевнено - ростовка 19 буде тобі якраз.
А враховуючи це -
туристичні поїздки до 100 км.
то навіть краще трохи більшу.
От менше за 18 не бажано. Хоча я на ровері жінки цілу зиму від'їдив і звик.
Вітаються пропозиції як нових так і б/у(аргументовані)
Головне не спіши, б.к. на ті гроші буде на дві-три голови вище ніж новий.
І обов'язково перед купівлею поділіться своїм вибором, ну щоб ми одобрили, або насварили. :)
-
а куди це ти на 100 км їздиш ???? де був ??? підключайся до поїздок))))
новий краще, але як я поняв хороші б/у може тобі підігнати Дихлофос - запитай Юру на форумі
всі вєліки що я бачив від нього Впєчатляют) і ціни нормальні)))
за такий бюджет можна вибрати Кльовий ровер на років 10 як мінімум...
100 км це моя ціль цього сезону, я ще досвіду на такі відстані не маю, але планую літом великом на Джуринський водоспад. До нього в одну сторону 80 км.
Дихлофос, Юру - можеш дати його контакти мені в ПП.
На 10 років це ти про б/у чи про новий ?
-
Головне не спіши, б.к. на ті гроші буде на дві-три голови вище ніж новий.
І обов'язково перед купівлею поділіться своїм вибором, ну щоб ми одобрили, або насварили. :)
Ось найшов варіанти на око :
http://ternopol.ter.slando.ua/obyavlenie/velosiped-gornyy-giant-revel-ID9iD5z.html?requestFromAd=1 (http://ternopol.ter.slando.ua/obyavlenie/velosiped-gornyy-giant-revel-ID9iD5z.html?requestFromAd=1)
http://ternopol.ter.slando.ua/obyavlenie/velosiped-giant-ID8ObcF.html#60263b7f0d (http://ternopol.ter.slando.ua/obyavlenie/velosiped-giant-ID8ObcF.html#60263b7f0d)
http://ternopol.ter.slando.ua/obyavlenie/velosiped-stevens-4s-z-evropi-ID8COBz.html#1f701a288a (http://ternopol.ter.slando.ua/obyavlenie/velosiped-stevens-4s-z-evropi-ID8COBz.html#1f701a288a)
-
я маю гібрід рігід з ободними гальмами - тре таке?
-
я маю гібрід рігід з ободними гальмами - тре таке?
комплектація, фото і т.д. в ПП
-
не буду нічого писати - як треба то приходь і дивися
-
У Львові є спеціалізовані магазини по великах МТБ ?
Тут в Тернополі вибір нікудишній.
Я от приглянув із нових моделей собі ще ось цей варіант:
http://2014.merida-bikes.com/en_int/bikes/2014/Matts+20-MD-269.html (http://2014.merida-bikes.com/en_int/bikes/2014/Matts+20-MD-269.html)
Як вам ?
-
У Львові є спеціалізовані магазини по великах МТБ ?
Тут в Тернополі вибір нікудишній.
Я от приглянув із нових моделей собі ще ось цей варіант:
http://2014.merida-bikes.com/en_int/bikes/2014/Matts+20-MD-269.html (http://2014.merida-bikes.com/en_int/bikes/2014/Matts+20-MD-269.html)
Як вам ?
а цей, що приглянувся, чим відрізняється від тих що не приглянулись?(ну крім кольору)
як на мене, і в ньому є купа напрямків для апгрейду , та й вага майже 14 кг... *dontknow*
-
Ось найшов варіанти на око :
Жодного з тих, і по таких цінах я б не взяв.
У Львові є спеціалізовані магазини по великах МТБ ?
Тут в Тернополі вибір нікудишній.
Я от приглянув із нових моделей собі ще ось цей варіант:
http://2014.merida-bikes.com/en_int/bikes/2014/Matts+20-MD-269.html (http://2014.merida-bikes.com/en_int/bikes/2014/Matts+20-MD-269.html)
Він 5900? Неее.
Ось ще варіанти, я вже врахував ростовку:
Новий - http://www.velostyle.com.ua/133574.html (http://www.velostyle.com.ua/133574.html) вийде тобі 6900.
Б.к. - http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=184664 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=184664)
-
ТРЕК 4700 - мені гідравліка на вилці і тормозах не дуже подобається.
покишо зупинився на варіантах ТРЕК(а) 3700 або 3900 - але є проблема в магазинах нема моєї ростовки на ці велики.
3700 є але він сірого кольору яки не подобається.
-
ТРЕК 4700 - мені гідравліка на вилці і тормозах не дуже подобається.
Якщо тебе цікавить пружинно-масляна вилка, то вона і є грубо кажучи гідравлічною.
З тормозами все зрозуміло, хочеш механічні.
покишо зупинився на варіантах ТРЕК(а) 3700 або 3900
Схиляєшся більше до нового. Картина стає більш чіткою
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=184733&hilit=Trek (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=184733&hilit=Trek)
-
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=184664 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=184664)
http://kiev.ko.slando.ua/obyavlenie/vot-eto-velosiped-deshevle-ne-naydete-ves-po-krugu-deore-xt-gidravl-ID7siNR.html#0ea5a43b76 (http://kiev.ko.slando.ua/obyavlenie/vot-eto-velosiped-deshevle-ne-naydete-ves-po-krugu-deore-xt-gidravl-ID7siNR.html#0ea5a43b76)
-
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=184664 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=184664)
краматорск )))
бери вже !!!
-
Є Трек 3700 (2013р)
Рама 18
Колір - синій/чорний
Комплектація сток
Пробіг - 300-400 км
Стан - як новий
Один власник, документи, знаходиться в Тернополі
Ціна - 3800 грн
-
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=184664 (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=184664)
краматорск )))
бери вже !!!
Цього ровера я вже показував. Він на гідравліці. Автор каже що: мені гідравліка на вилці і тормозах не дуже подобається.
-
Купівля б/у це те саме що і купівля в кредити - відрізняється лише від банківського кредиту в тому, що не знаєш коли саме прийдеться виплачувати і в якому розмірі.
ммммм.....
не дуже згідний.
якщо вибирати прискіпливо - то більшості граблів можна уникнути.
якщо вилка, втулки і каретка працюють нормально - то скоріш за все вони протримаються ще пару сезонів. в основному на заміну в першу чергу проситьмя трансмісія (касета, ланцюг, "рубашки", звиняй Стєчкін - не знаю як українською назвати :) Розповіси - запамятаю). Це на такі вже аж дорогі комплектуючі.
-
Помоніторив сландо. за суму 5-7К нічого нормального продають. мабуть варто чекати, поки вискоче щось
-
Ось на аукро варіант http://aukro.ua/velosiped-kellys-disk-deore-alyuminij-izgermanii-t0-i4200857412.html (http://aukro.ua/velosiped-kellys-disk-deore-alyuminij-izgermanii-t0-i4200857412.html)
Все як тобі тре, ну може колір рами трохи не то.
А взагалі-то автора теми щось не видно. Певно вже десь розсікає повітря.
-
Ось на аукро варіант http://aukro.ua/velosiped-kellys-disk-deore-alyuminij-izgermanii-t0-i4200857412.html (http://aukro.ua/velosiped-kellys-disk-deore-alyuminij-izgermanii-t0-i4200857412.html)
Все як тобі тре, ну може колір рами трохи не то.
А взагалі-то автора теми щось не видно. Певно вже десь розсікає повітря.
Колір гарний
Ти знаєш а він мені подобається, от якби ж була можливість його помацати... ))
хм.. якби то його оформити..
Якщо на ньому шатуни і касета зношені то це дуже велика ПЕЧАЛЬ)
Мінусом є те що це велик 2008 року - 6 років в користуванні.
http://www.kellys.com.ua/catalog/bikes.html?yr=2008&n2=QUARTZ+DSC (http://www.kellys.com.ua/catalog/bikes.html?yr=2008&n2=QUARTZ+DSC)
Припустимо що він справді з Німеччини і в нього був 1 власник. думаю 6 років його власник чистив мастив міняв ланцюг. При умові що це все справді так тоді виробітка шатунів і касети максимальна а їхня заміна це на 80% правда.
+ невідомо в якому стані вилка.
Дуже багато не відомих складових, ще ж якби він був тут в Тернополі то вже б побіг його дивитись..
а так ну не знаю я автору написав дасть свій моб. номер, подзвоню побалакаю а там буде видно)
-
Зверни увагу, напис на правому шатуні не стертий зовсім. Також можна роздивитись що верхівки нижнього ролика перекидки а також касети мають форму яка зовсім не характерна для зношеної трансмісії.
Мені в ньому не подобається те що тросіки йдуть зверху труби, дівок не повозиш.
-
http://khust.zak.slando.ua/obyavlenie/felt-qx-85-ID9l2dP.html#fed75b0280 (http://khust.zak.slando.ua/obyavlenie/felt-qx-85-ID9l2dP.html#fed75b0280)
http://kiev.ko.slando.ua/obyavlenie/prodam-velosiped-s-dokumentami-s-anglii-ves-po-krugu-na-deore-xt-ID7wkvl.html#fed75b0280 (http://kiev.ko.slando.ua/obyavlenie/prodam-velosiped-s-dokumentami-s-anglii-ves-po-krugu-na-deore-xt-ID7wkvl.html#fed75b0280) а це вообше секс!
http://lvov.lv.slando.ua/obyavlenie/velosiped-trek-6-ser-rama-17-ID75BDh.html#75237edff1 (http://lvov.lv.slando.ua/obyavlenie/velosiped-trek-6-ser-rama-17-ID75BDh.html#75237edff1) але рама мала
http://khust.zak.slando.ua/obyavlenie/focus-fire-edge-dvuhpodves-mavic-deorelx-xt-manitou-ID9kU4w.html#75237edff1 (http://khust.zak.slando.ua/obyavlenie/focus-fire-edge-dvuhpodves-mavic-deorelx-xt-manitou-ID9kU4w.html#75237edff1)
але ти повинен зрозуміти, або за такі гроші б\у, де можуть бути якісь нюанси, но взагальному це буде ровер, або піти купити за 6000 новий байк для поїздок по асфальту і парку максимум.
-
http://chernovtsy.chv.slando.ua/obyavlenie/ktm-26-ID8T85X.html#75237edff1 (http://chernovtsy.chv.slando.ua/obyavlenie/ktm-26-ID8T85X.html#75237edff1) мабуть найкраще за такі гроші. вилка ок, гальма ок, обвіс ок. за 6 років не думаю що вбили сильно
-
Паровоз, а задекларуй свої витрати грошей і часу на відновлення бк ровера
а то народ свято вірить шо нємєряно бабла зекономить...
-
резина - 450
ланцюг - 250
касета - 400
вроді як все
решту це все моє бажання подіти кудись чеснозароблені гроші
-
Ет. Не дає мені спокою питання вибору ровера.
Впринципі... маючи 6000 я б взяв нового бергамонта
http://www.velotranzit.com/opys-velosypeda/?id=421 (http://www.velotranzit.com/opys-velosypeda/?id=421)
обвіс дуже навіть ок. нове алівіо взуває старий деор без проблем. гідравліка хаєс ще не скоро закіпить. вилка відкатає пару років. плюс в нього чиста карма
-
Мій, колись новенький TREK3900 відкатав мене в жорсткому режимі 12000км. до першої поломки.
Знаючи приблизно хто скільки намотує за рік, можна прикинути скільки новий ровер прослужить.
-
Ет. Не дає мені спокою питання вибору ровера.
Впринципі... маючи 6000 я б взяв нового бергамонта
http://www.velotranzit.com/opys-velosypeda/?id=421 (http://www.velotranzit.com/opys-velosypeda/?id=421)
Ціна на сайті РБ не відповідає магазинній
Цей Трек http://www.velotranzit.com/opys-velosypeda/?id=293 (http://www.velotranzit.com/opys-velosypeda/?id=293) зараз коштує там 5050грн
-
http://chernovtsy.chv.slando.ua/obyavlenie/ktm-26-ID8T85X.html#75237edff1 (http://chernovtsy.chv.slando.ua/obyavlenie/ktm-26-ID8T85X.html#75237edff1) мабуть найкраще за такі гроші. вилка ок, гальма ок, обвіс ок. за 6 років не думаю що вбили сильно
Гарний апарат.
Цікаво електрички на Чернівці є ?
-
прямих нема, хіба може є який варіант з пересадками.
є пасажирський поїзд, що в принципі навіть і краще: http://railway.lviv.ua/fileadmin/trafaret/2014/d2/tro0117.txt (http://railway.lviv.ua/fileadmin/trafaret/2014/d2/tro0117.txt)
в 6 з чернівців виїдеш, пів 1 буш в тернополі.
туди їхав би автобусом - не бачу сенсу цілий день сидіти в чернівцях і заради цього в 2 ночі виїжати з тернополя.
ПС: для перевезення велосипеда в плацкарті він має бути упакований. Чохол в тебе навря є, але мій колєга, який багато подорожує, чохлом не користується ніколи - каже набагато зручніше купити рулон харчової плівки, перед посадкою обмотати ним велик, а по прибуттю в пункт призначення - плівку зрізав, в смітнгик викинув, сім і поїхав. Купити плівку мол можна будь-де в більш-менш просунутому магазині.
Можеш взяти до уваги.
-
Помоніторив сландо. за суму 5-7К нічого нормального продають. мабуть варто чекати, поки вискоче щось
чесно кажучи - смішно :)
виявляється таке невинне хоббі, як катання на велосипеді, це тепер далеко не кожному доступна розкіш :)))
А можна питання - куди ви їздити на цих апаратах зі ЛХ-ами і ХТР-ами і вилками з ходами від 120 мм і вище?
От Стєчкін правильно пише - на своєму апараті за штуку гривень він намотує в сезон не одну тисячу км. Я от читаю тут пости людей, які на простенькій "Десні" ганяють по асфальту 20 км/год, що мені на моєму Треку 4900 не так просто тримати таку швидкість довший час :)
Я наприклад на ньому терпіти не можу їздити асфальтом - він відносно важкий, в нього широка і зла резина яка добряче тупить на асфальті. Мені як треба своїм ходом переганяти його між тернополем і теребовлею - мене аж коробить. В таких випадках мрію про шосер :)
Але я з самого початку знав, що парками і тернополем кататись мені не цікаво, і я товчу його лісами/ярами - оце його стихія. І там розкриваються всі його можливості, коли ти вже їдеш не з точки зору "наїздити хх км довкола озера" а "о! ану чи я тут проїхати зможу", і повзеш на самих нижчих передачах по розбитій лісовозами дорогах. :)
Ладно, шото я загнався. Питання моє було в іншому - якщо ви просто хочете кататись парками-скверами і раз чи 2 на рік поїхати в Прошову на ковбаски - нахріна вам велики за 6-7 штук? :)
Нахріна вам взагалі кантрійні і гірські велосипеди, якщо ви з асфальту будете зїжати 2-3 рази в рік? :)
Це як купити наворочений джипару, з витратами 30 літрів на 100 км і охріненно дорогими запчастинами і на ньому їздити асфальтом :)
ну але діло звичайно ваше.
-
Буквально на цих вихідних продав свій велик за 900 грн який за таку ж суму і купив.
Я на ньому в цьому сезоні відїздив можливо не більше 100 км, в основному навколо озера, і мені сподобалось долати те бездоріжжя яке є на цьому маршруті. Професійно займатись крос-кантрійними гонками точно не буду але по бездоріжжю задодовлення доставляє катати.
Маю дачу 15 км від Тернополя, як транспорт впринципі велик теж потрібний. Регульована вилка в цьому випадку чудовий компроміс.
На якомусь із сайтів вичитав наступне:
Ресурс
Шатуна - 12000 тис.км
Касети - 10000 тис.км
Ланцюга - 3000 тис.км
Чи є якась різниця(більше,менше) в цих показниках в залежності від класу обладнання ну приміром між Altus,Acera i Deore ?
-
Судячи з відгуків - є.
Я не берусь стверджувати про альтус/асеру але скажем для 9-ступінчатих трансмісій вибір касет і ланцюгів - досить великий, і ціни і відгуги про різні моделі можуть дуже відрізнятись.
Якщзо хочеш почитати про трансмісії нижчих класів - то шукай на харківському форумі. Там народ попростіше, і не гребує на таких їздити. У нас те що нижче діор ЛХ - не пацанське, і таке ніхто не бере. Або бере і сходу вбахує купу грошей щоб поміняти :)
Я дружині міняв трансмісію 3х6 початкового рівня на 3х8 рівня Алівіо. На початковій вона відїздила сезон і все працювало чітко, але я її часто тягав за собою лісами, де їй явно не вистачало діапазону касети + ревошифти, коли треба часто і швидко перемикатись - теж до одного місця - тому перейшли з цього року. Поки що не зможу дати відгук, бо все нове. Хочу на днях поміряти товщини зірок і ланца і порівняти зі своїм Діором - кажуть в останнього все тоньше бо більше передач, і відповідно швидше зношується.
На Алівіо переходили свідомо: на 1 ступінь меньше чим в Діора - це не критично, вона все рівно не хоче їздити зі мною на відносно складні поїзки, їздить тільки на чуть круче матраца. Але виграш по ціні в порівнянні з комплектуючими рівня Діора - доволі відчутний. Відповідно - а хулі платити більше? :)
ПС: сам велик практично Ашан. Ну вона сама його вибрала коли я був в відрядженні. Взяла за 1700 грн, рама стальна, хоча порівняно не важка, ну але не люмінь явно. Я би їй не дав взяти звичайно його, ну але так сі стало. Але зараз вона від нього тащиться. Та і не так страшно лишати десь під магазином, ніж якогось куба чи джіанта :)
В купі з вкладеннями його ціна зараз ну десь 3000 (в стєчкіна оскома вже пішла :) ). Кататись на ньому прикольно, мені навіть часом подобається більше ніж на власному.
А ви тут скаржетесь, що за 6 штук нема що вибрати :)
-
На якомусь із сайтів вичитав наступне:
Русерс
Шатуна - 12000 тис.км
Касети - 10000 тис.км
Ланцюга - 3000 тис.км
на якомусь сайті десь колись я читав, що самий правильний варіант - катати в 3 ланца і міняти їх по колу через кожні 500 км.
чуваки писали що їхні ланцюги в такому режимі витримують 3 кола - це тобто по 1500 на ланцюг, 4500 км все разом.
після цього як правило ланцюги і касета на заміну. Система зазвичай витримує ще один такий комплект.
За розтягом ланцюга бажано слідкувати, бо розтянутий ланц швидко вбиває і касету і систему.
з тих же інтернетів - допустимо експлуатувати поки розтяг до 0.75 %. після того заміна. якщо пройтикав і ланц розтягнувся вже до 1% - касета і система під заміну.
Але тут є свої люди, які чимало км в сезон намотують - то було б цікаво почути їхню думку.
-
http://chernovtsy.chv.slando.ua/obyavlenie/ktm-26-ID8T85X.html#75237edff1 (http://chernovtsy.chv.slando.ua/obyavlenie/ktm-26-ID8T85X.html#75237edff1) мабуть найкраще за такі гроші. вилка ок, гальма ок, обвіс ок. за 6 років не думаю що вбили сильно
Ровер гарний, найкраще співвідношення ціна-якість з усього тут запропонованого. Тільки рама 21.
-
Ровер гарний, найкраще співвідношення ціна-якість з усього тут запропонованого. Тільки рама 21.
Ну що ж тоді залишається тільки Келліс на Аукро.
Якщо автор до кінця тижня моб. свій не дасть піду куплю новий Трек 3700 в ВелоСіті. На сьогодні його ціна 5500 грн
Бо вже ноги чешуться)
-
Про обвіс
Жигуль це машина, ланос машина. І мерс машина. Але між ними є різниця
Так і в обвісі. Комфорт. Надійність. Я знаю, що все, що нижче деору це покататись на асфальті. Коли неспішно і весело. Все що вище, має якийсь натяк на витримування навантажень. І ресурс. Я вот в неділю їхав і прозрівав від того, як тихо їде ровер. І який в нього накат. Я прозріваю від того, як швидко і безпроблемно переключаються передачі. І ввиду того, що в мене нормальна касета, ланц і манетки, я не боюсь переключатись через три передачі. В неті дуже багато інфи стосовно різниці між турнеєм та деором.
-
Якщо автор до кінця тижня моб. свій не дасть піду куплю новий Трек 3700 в ВелоСіті. На сьогодні його ціна 5500 грн
Можете взнати якого року та модель?
-
Можете взнати якого року та модель?
2013 р.
Я вот в неділю їхав і прозрівав від того, як тихо їде ровер. І який в нього накат. Я прозріваю від того, як швидко і безпроблемно переключаються передачі. І ввиду того, що в мене нормальна касета, ланц і манетки, я не боюсь переключатись через три передачі.
Ну і на чому(велик,рік,обвіс) ж ви їхали, розкажіть якщо не секрет ?
Так я ж купив би і той деоре, так скільки ж можна одну й ту саму кашку їсти - ваші пропозиці це велики на деоре яким вже по 6 років, ще б якби 2-3 а то аж 6 (( ...
або рами завеликі...
або двохпідвісні...
-
2013 р.
Ось http://www.velostyle.com.ua/134792.html (http://www.velostyle.com.ua/134792.html) правда сірий, Зі знижкою 4865грн. + безкоштовна доставка
-
Жигуль це машина, ланос машина. І мерс машина.
... я не боюсь переключатись через три передачі...
І в жигулях і в мерсі не прийнято переключатися через 3 передачі. В роверах це теж не дуже добре є :-) Питання тільки в тому скільки часу витримає залізяка таку наругу над собою.
-
Жигуль це машина, ланос машина. І мерс машина. Але між ними є різниця
ну давай розглянемо з такої точки зору.
Для початку модний вел на топовому обвісі буде на кілограма 2 легший ніж вел попроще (про чіткість поговоримо далі). При сумарній масі з велосипедистом - різниця в 2-3%, а в ціні? Це приблизно як купити гібрид по ціні, яка перекриває 10 річну витрату палива малолітражки і тішитись економії грошей на бензині.
Ідем далі
Комфорт. Я вот в неділю їхав і прозрівав від того, як тихо їде ровер. І який в нього накат.
Комфорт поняття звичайно відносне, проте як на мене комфорт більше залежить від покришок (на широких їздити приємніше, попі принаймі), сідла, вилки.
Накат залежить від втулок і покр, проте від покр набагато більше: хороший апарат на діорі і тупій резині йти буде набагато гірше за навіть гарно відрегульований торней на гарній.
Я прозріваю від того, як швидко і безпроблемно переключаються передачі. І ввиду того, що в мене нормальна касета, ланц і манетки, я не боюсь переключатись через три передачі. В неті дуже багато інфи стосовно різниці між турнеєм та деором.
Якщо трансмісія в порядку, в гарному стані рубашки і троси - то і ті ж Асери і Алівіо чітко переходять з передачі на передачу. За торней мову не веду. Хоча навіть його для покатушок в тернопільських парках - за вуха вистачить. Торней зазвичай іде з ревошифтами. Ревошифт і тригер порівнювати - смішно. Але між власне тригерними манетками різниця вже досить не суттєва. Я їздив на асерівських тригерах в карпатах на прокатному Треку 3700 - принципової різниці з своїм Діором не помітив. В дружини замінив ревошифти на МікроШифт 3х8 (зацікавила їхня концепція перемикання вверх/вниз 1 пальцем а не двома як в шімани) - перемикають чітко, в тому числі і під нагрузкою.
Надійність. Я знаю, що все, що нижче деору це покататись на асфальті. Коли неспішно і весело. Все що вище, має якийсь натяк на витримування навантажень. І ресурс.
Ми коли тільки взяли свої 2 апарати - я її велик, який як я вже сказав - практично ашан, взяв потестити лісом. Сказати відверто - я потім коли читав різні страхи в неті про системи нижчих класів - мені страшно було від того як я його товк :) Але він успішно все витримав. Більшість тернополян свої апарати і близько так не гвалтують.
Щодо ресурсу - то не завжди вищий клас=більший ресурс. Топові касети і системи можуть мати частину зірок з алюмінію - навря це позитивно відбивається на їх ресурсі.
Я коли пишу, що нафіг нада ті топові обвіси = я не маю на увазі конкретно тебе, але не бачу просто сенсу всім лізти зі шкури на круті обвіси. Є гроші на щось дешевше і простіше - то купити і отримувати задоволення, а не ковтати слину на оголошення і далі ходити пішки :)
Це як з розряду - на жигулі гроші є, але хочу менрса, то машину купляти не буду поки грошей не назбираю.
З тою лише різницею що в випадку велосипеда з жигуля мерс таки зробити можна, якщо дуже вже кортить.
-
зкопіпастю з сусідньої теми
якщо цікавить то думав продати TREK - 3700 DISC (2012), в зв'язку з зміною країни проживання
на днях віддаю хлопцям в майстерню "попідтягувати і змастити все" і зможу приїхати показати
(http://i.imgur.com/CtJ8aC4.jpg)
-
А як вам ось таке :
Львів
http://stryy.lv.slando.ua/obyavlenie/velosiped-giant-terrago-3-z-nmechchini-na-deore-lx-gidravlika-disc-ID9czWt.html#19f96921a6;promoted (http://stryy.lv.slando.ua/obyavlenie/velosiped-giant-terrago-3-z-nmechchini-na-deore-lx-gidravlika-disc-ID9czWt.html#19f96921a6;promoted)
http://lvov.lv.slando.ua/obyavlenie/cannondale-caad-f5-ID998F1.html#19f96921a6 (http://lvov.lv.slando.ua/obyavlenie/cannondale-caad-f5-ID998F1.html#19f96921a6)
-
Сандаль класний. В джайнті вилка старезна.
-
2013 р.
Ну і на чому(велик,рік,обвіс) ж ви їхали, розкажіть якщо не секрет ?
Так я ж купив би і той деоре, так скільки ж можна одну й ту саму кашку їсти - ваші пропозиці це велики на деоре яким вже по 6 років, ще б якби 2-3 а то аж 6 (( ...
або рами завеликі...
або двохпідвісні...
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,8592.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,8592.0.html)
-
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,8592.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,8592.0.html)
Через пошту ? Чи з рук в Тернополі ?
-
Через пошту ? Чи з рук в Тернополі ?
Купував на сландо. Ровер їхав з Дніпропетровська. Власник трохи дивний був, по розмові, але виявився дуже порядним. Стан ровера відповідав опису. Я задоволений, якщо чесно, бо за ті гроші це була найкраща пропозиція. Вклав в нього, як вже писалось вище:
500 резина
250 ланцюг
400 касета
50 гріпси
50 дві камери, бо пробив старі
65 dot4 щоб гальма прокачати
50 педалі
Але планую ще вілсети замінити. Хочу щоб вони красиво виглядали. Це вже витрати "за бажанням", але я ровер роблю під себе.
Часто сиджу на сландо, лажу по веломагазинах. Ціни неоправдано дорогі на нові велосипеди. Якщо плануєте кататись на пивзавод і тільки - можна взяти якогось ровера за 3-4 тисячі і насолоджуватись. При цьому регулярно його підкручуючи.
Наведу приклад.
Чувак, з яким катаємось, взяв собі Wheeler за 4000грн вроді. Новий. 2 роки тому.
(http://st2.static.bikestats.pl/77/b2077-u4431_orig.JPG?1387525904)
Вже під заміну має йти задня касета, ланцюг, передня система в зборі, так як стерлись спереду зірки і шатуни вимахуються. Перемикачі в нього dual, тобто гальма і манетки спарені. Задний переклюк в нього деор (9шв) але все решту на 8. Знову ж таки, маркетинговий хід. Ставлять одну дорогу деталь, а все решта якесь бюджетне УГ.
читаємо:
[spoiler]Самое главное, не забывайте о таком понятии как «групсет», вся ваша трансмиссия, будет работать так, как работает младший компонент, и пусть у Вас будут манетки XT, система и кассета XT, но при этом переключатели будут стоять Deore, вся Ваша трансмиссия будет работать как Deore, с той разницей, что она будет легче.
Самыми важными компонентами системы являются несомненно манетки (шифтеры) и переключатели, именно от них зависит точность и качество переключения, многие производители часто пытаются сэкономить, и ставят например задний переключатель XT на манетки Deore, так вот, знайте, это маркетинговый ход, многие новички считают показателем хорошего велосипеда его задний переключатель, на это производители и рассчитывают, работать эта система будет не лучше, чем Deore «по кругу», разве что будет иметь чуть меньший вес.[/spoiler]
Відповідно якщо то все міняти, то вже на 9шв трансмісію. Тобто потрібно ще купувати нові манетки (600грн) і гальмівні ручки, 150+. Ітого, на виході виходить кругленька сума, хоча ровер "жести не видел". Тому дешевий ровер ніколи не буде хорошим.
-
Тому дешевий ровер ніколи не буде хорошим.
Ось цей дешевий ?
http://lvov.lv.slando.ua/obyavlenie/cannondale-caad-f5-ID998F1.html (http://lvov.lv.slando.ua/obyavlenie/cannondale-caad-f5-ID998F1.html)
-
Ось цей дешевий ?
:)
Рама – 47 см., Alu,
передний переключатель – Shimano Deore
задний переключатель – Shimano Deore LX
манетки - Shimano Deore
(нормально. не скзано який ланцюг і касета правда і який знос)
вилка - Rock Shox Dart-2 + Lock Out,
(вилка важка дешева відносно, але краще за ХСТ/ХСМ)
тормоза – дисковые гидравлические Shimano
(знову ж таки не сказано які)
количество скоростей - 27,
колёса – 26 ",
(то і так коню ясно)
втулки - Shimano HB-RM 65 VLAM
(прості на насипних підшипниках, і вроді як рівня Асери а не Діора)
обода – WTB Speed Disc
(тут вже сам пошукай чи не "пластилін", но вроді виглядають на нормальні, подвійні, пістоновані)
покрышки – CST Comp
(CST - це вроді досить дешевий китай, та і на фото видно що нічого видатного)
сказати відверто - уявлення не маю за що тут платити 6 штук. але то мабуть можна подякувати тим, хто пише пости подібно до Паравоза :)
ПС: від себе додам - ланцюги і касети бувають різні. Он паравоз за комплект дав 650 грн. Відповідно якщо виявиться що на ньому ланц розтянутий і касета зношена - то ти автоматом попадаєш ще гривень на 500. Тому раджу купити собі за 30 грн індикатор зносу і торгуватись.
Також можуть бути зношені тросики і рубашки передач, через що останні будуть працювати не чітко. Це вже дешевше, але пара тросиків 30 грн, півтора метра добротної рубашки - 45 грн, плюс за роботу дати, бо сам мабуть поки не вмієш ще - от тобі і ще сотня.
Вилку бажано перевірити, чи немає люфта. Якщо є - знать башинги накрились.
І чи масло на ногах не остається - якщо остається - то пильники теж під заміну. А це теж соточка-дві.
Ну коротше вибираючи б/к вел треба добре дивитись. Навтіь якщо все технічно справне - це ще не гарантія потреби капіталовкладень найблищим часом. І сам розумієш - далеко не кожен продавець тобі чесно скаже про це.
-
Відповідно якщо то все міняти, то вже на 9шв трансмісію.
нашо? в нього є реальна потреба в +1 передачі? ланцюг для 8-ступінчатих в СРАМА є аналогічного класу до того що ти взяв собі. Касета чи в СРАМА є 870 не знаю, но в Шимани є.
переклюк передній якщо в нього якийсь дешовий (гірше Алівіо)- то поміняти на б/к-шний діор - 100 грн потяне - фігня ціла. Алівіо я для дружини брав - різниці з діором практично не бачу. Вроді трошки менша рамка.
трансмісія люба зношується. На моєму стояв ланц Шимано HG-93, повністю нікельований. Один з найдорожчих під 9-ступінчаті - і все одно розтянутий був до ужаса. Він мусить міняти в себе, ти в себе вже поміняв, і я в себе міняю - то яка принципова різниця? :)
-
Ок. Покажи на твою думку дешевий новий нормальний ровер. щоб і по асфальту і по лісі поганяти. щоб не підкручувати і не боятись, що колесо відлетить
-
Впринципы все необхідне сказано.
Самим мудрим варіантом буде купівля нового
або
пропоную допомогти скласти велик самостійно подетально... як вам ідея, реальна ?
Чи получиться скупити подетально велик і скласти його кращим ніж стокові варіанти ?
-
вийде. тисяч за 10 гривень ::)
-
вийде. тисяч за 10 гривень ::)
:o
-
підтверджую, загалом вийде близько 10 тисяч, за ці гроші досить не поганий ровер можна зібрати :) В мене вже пішло на ровер 11 тисяч, але то вже просто в мене були деякі забаганки, хотілось то-сьо. Але можна було і обійтись і дешевше. В мене все нове крім вилки, рами, виноса, руля і підсидільної труби.
-
А як вам ось цей апарат ?
http://ternopol.ter.slando.ua/obyavlenie/velosiped-trek-amerikanskogo-v-va-ID7VsLr.html#5a01c7f2ec (http://ternopol.ter.slando.ua/obyavlenie/velosiped-trek-amerikanskogo-v-va-ID7VsLr.html#5a01c7f2ec)
-
Ок. Покажи на твою думку дешевий новий нормальний ровер. щоб і по асфальту і по лісі поганяти. щоб не підкручувати і не боятись, що колесо відлетить
ну на тутешній барахолці форумчанин Дихлофос періодично продає відносно прості але на мою думку достатньо надійні апарати в половину бюджету який тут обговорюється. Вважаю для більшості такого типу велика - з головою вистачить.
-
Щодо моєї ссилочки Тернопільського велика
ось нарив інфу:
http://forums.mtbr.com/general-discussion/your-first-mtb-love-mistake-868807.html (http://forums.mtbr.com/general-discussion/your-first-mtb-love-mistake-868807.html)
велик старенький 2006 р.в.
http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2006/archive/trek/4900/#/us/en/archive-model/details?url=us/en/bikes/2006/archive/trek/4900 (http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2006/archive/trek/4900/#/us/en/archive-model/details?url=us/en/bikes/2006/archive/trek/4900)
Що скажете ?
-
А як вам ось цей апарат ?
http://ternopol.ter.slando.ua/obyavlenie/velosiped-trek-amerikanskogo-v-va-ID7VsLr.html#5a01c7f2ec (http://ternopol.ter.slando.ua/obyavlenie/velosiped-trek-amerikanskogo-v-va-ID7VsLr.html#5a01c7f2ec)
То мій колєга продає, можу помогти вторгувати якшо цікавить.
Там в тому ровері всьо гарно крім гальм, ті хагіси рідкісне уг і заді нема одної колодки. Короче, тре міняти.
Вилка не масляна, простий дарт, но доволі плюшева. перекидки не ушатані.
-
Я їзжу на 4900-му, але ще старішому, 2002 року.
не пойму, що ти надієшся виграти, взявши більш новий апарат?
я, досить посередній велосипедист, наїздив минулого року більше 1000 км. Фанати наїжають в кілька раз більше.
ланцюг навіть по тих оптимістичних даних, які зверху наводив Паравоз - навтіь в велику який має 3-4 роки вже міг мінятись не 1 раз.
Умови експлуатації - теж можуть суттєво відрізнятись - одні можуть їздити по асфальту асфальтованих рівнинах, інші по болотам і горам. В любому випадку трансмісію (система, ланцюг, касета, втулки) треба оцінювати по стану зносу а не по старості.
Напишу за свій:
рама в 4900-го доволі потужна. Таку угробити - не знаю що з нею робити треба.
обвіс - Діор, передній переклюк міняв, бо був зламаний, не знаю чи так купив, чи сам угробив. схиляюсь до другого.
манетки працюють мяко але перемикають швидко.
касета, ланцюг і середня зірка - убиті, але як я вже писав - вони можуть бути убиті і на велі якому 4 роки.
вилка на ньому стоїть таке враженян що ще рідна, стокова, Рок Шокс Пілот (Джуді), була еластомерка, доробив її зараз до масляної (250 грн потратив) - вилка на диво ще не до кінця вбита, башинги тримають, люфтів нема - працює явно краще ніж Сантур на прокатному 3700 працював.
ПС: я за свій дав 1900 грн півтора року тому.
-
Вилка не масляна, простий дарт, но доволі плюшева.
можна доробити як і мою - купується демпфер і доставляється - маєм масляну з регульованим відскоком :). Я на свою ставив демпфер для дарта якраз.
-
треба оцінювати по стану зносу а не по старості.
Ось тут не все так просто, треба людину з досвідом а в мене його якраз 0.00 %
-
Ну можеш спробувтаи оцінити так:
- обзаводишся індикатором розтягу ланцюга, штука в велохазяйстві все рівно потрібна:
(http://i.ebayimg.com/00/s/NDkxWDgyNw==/$(KGrHqNHJB8FCEz4J8(PBQrR77NlJQ~~60_57.JPG)
- першим ділом оцінюєш розтяг ланцюга. якщо розтяг 0,75 або більше - ланцюг треба буде міняти і важко буде оцінити стан касети, це вже треба тоді придивляитсь до форми зубців. Якщо індикатор показує розтяг на 1% - то міняти імовірно прийдеться все: і касету і систему.
- якщо ланцюг в нормі, не розтянутий - тоді сісти на вел і покружляти, затиснувши частково заднє гальмо, шоб педалі довелось крутити з зусиллям, коротше щоб загрузити ланцюг і зірки. Якщо ланцюг не проскакує - значить зірки більш-менш нормальні. Особливу увагу приділити 2-й зірці спереду і середнім ззаду - вони завжди зношуються швидше від рештти. Заодно оцінити чіткість перемикання.
суть в тому, що ланцюг і зірки припрацьовуються один до одного. убита трансмісія може працювати цілком нормально (стан, що називається - "сів-поїхав", ніби все ок), але як тільки поміняєш один з компонентів на новий - відразу проявляться проблеми з іншими. Якщо касета і система зношені - вони можуть нормально працювати з рідним зношеним ланцюгом. Але поставиш новий - і почнуться проблеми. Якщо ланцюг новий або хоч не розтянутий і зірки нормально працюють з ним під нагрузкою - то скоріш за все їхній стан в нормі і вони ще походять.
-
обзаводишся індикатором розтягу ланцюга, штука в велохазяйстві все рівно потрібна:
(http://i.ebayimg.com/00/s/NDkxWDgyNw==/$(KGrHqNHJB8FCEz4J8(PBQrR77NlJQ~~60_57.JPG)
- першим ділом оцінюєш розтяг ланцюга. якщо розтяг 0,75 або більше - ланцюг треба буде міняти і важко буде оцінити стан касети, це вже треба тоді придивляитсь до форми зубців. Якщо індикатор показує розтяг на 1% - то міняти імовірно прийдеться все: і касету і систему.
- якщо ланцюг в нормі, не розтянутий - тоді сісти на вел і покружляти, затиснувши частково заднє гальмо, шоб педалі довелось крутити з зусиллям, коротше щоб загрузити ланцюг і зірки. Якщо ланцюг не проскакує - значить зірки більш-менш нормальні. Особливу увагу приділити 2-й зірці спереду і середнім ззаду - вони завжди зношуються швидше від рештти. Заодно оцінити чіткість перемикання.
суть в тому, що ланцюг і зірки припрацьовуються один до одного. убита трансмісія може працювати цілком нормально (стан, що називається - "сів-поїхав", ніби все ок), але як тільки поміняєш один з компонентів на новий - відразу проявляться проблеми з іншими. Якщо касета і система зношені - вони можуть нормально працювати з рідним зношеним ланцюгом. Але поставиш новий - і почнуться проблеми. Якщо ланцюг новий або хоч не розтянутий і зірки нормально працюють з ним під нагрузкою - то скоріш за все їхній стан в нормі і вони ще походять.
мірялка та - до дупи. Хватає дюймової лінійки (таки 2 повних звена - то є дюйм).
1% - це не пізнак *опи, а знак того шо якшо більше, то касету тра міняти тоже.
Ссуть: розбита цепка на нову касету не ляже на зуб рівно, а спробує вілізти на наступний. При удачі цепка буде проскакувати, при невдачі - просто весь упор буде на пару зубів, а не площу зірки. Ітого хана касеті.
Нова цепка на розбитій касеті - навпаки цепка вільно бовтається і висить на одному зубі. Пнятно шо її скоро розтєгне.
більше тут: http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2505.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2505.0.html)
Про покупку б/к ровера: http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2481.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2481.0.html)
Шо варто знати перел покупкою: http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2466.0.html (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2466.0.html)
-
Всім дуже дякую за поради !
Велик придбав у відповідній темі похвалюсь)
:)
-
Всім дуже дякую за поради !
Велик придбав у відповідній темі похвалюсь)
:)
та не треба хвалитися в темі - ти краще в реалі простався
-
О, Теодор детектед :D .
Натяг цепки то індивідуально. хтось їде на низькому каденсі і тисне сильніше, тут і зношення + розтяг, а хтось васокооборотний )) , то там розтягнення менше залежить від кілометражу. хоча збільшується пробіг ланцюга. так шо тут неясно для кожої окремої людини.
-
Покатався я на хардтейлі близько 800 км. тай подумав про двохпідвісний ровер.
Поки що приглянувся ось до цього варіанту:
http://mukachevo.zak.olx.ua/obyavlenie/cannondale-rz-one-twenty-ID9ULK1.html#6bfbcdf169 (http://mukachevo.zak.olx.ua/obyavlenie/cannondale-rz-one-twenty-ID9ULK1.html#6bfbcdf169)
Чекаю порад, пропозицій, консультацій про двопідвіс і зокрема про велик який є по ссилці, цікавить якомога детальніша інфа про властивості амортизатора заднього.... ::)
-
Мене тоже іноді відвідує думка про двопідвіс, жопа мягкості требує :-( Тільки треба брати до уваги те, що двопідвіс вимагає набагато більше догляду, обслуговування. Як говрить Стєчкін, чим простіше- тим легше обслуговувати, довговічніше. Та й ціни кусаються. Але якщо маєш бажання, бери, тіль обов'язково пожмакай ту раму, вилку.
Отправлено с моего PAP5503DUO через Tapatalk
-
обов'язково пожмакай ту раму, вилку.
Отправлено с моего PAP5503DUO через Tapatalk
ровер в Мукачево 308 км. :(
-
Наложним платежом через Інтайм, прийде подивишся, помацаєш. Я свого в Чернівцях купляв.
-
мірялка та - до дупи. Хватає дюймової лінійки (таки 2 повних звена - то є дюйм).
1% - це не пізнак *опи, а знак того шо якшо більше, то касету тра міняти тоже.
пост старенький, но... :)
лінійкою конечно тоже можна, тільки от тре нормально руку набити. Пряма ділянка ланцюга над пером - це десь 10 дюймів. Знос на 1% - це 1/10 дюйма. Не будеш же ланцюг знімати з чужого вела, щоб перевірити, наскільки він там розтянувся. А щоб заміряти таке зміщення лінійкою - треба ще гарний зір мати і щоб руки не тремтіли :) А індикатор вставив раз одним боком, раз іншим - і маєш "діагноз". Швидше і простіше, да і коштує він копійки...
А стосовно зношених касет і ланцюгів - то я особисто на такому попав. Ланцюг 93-й шимано, топовий фактично. Касета тож не з дешевих, а пройшло може півтори тисячі до перших проскакувань, і далі заміна данцюга+касети+середньої зірки на системі.
-
задам конкретніше питання.
амортизатор RockShox Monarch 3.3 спрацьовує
1. від ваги велосипедиста - коли він сідає на ровер по горизонталі зверху вниз ? (тут зрозуміло як підкачаєш так і спрацює)
2. чи він спрацьовує лише коли попадає заднє колесо на перешкоду по горизонталі знизу вверх ?
-
задам конкретніше питання.
амортизатор RockShox Monarch 3.3 спрацьовує
1. від ваги велосипедиста - коли він сідає на ровер по горизонталі зверху вниз ? (тут зрозуміло як підкачаєш так і спрацює)
2. чи він спрацьовує лише коли попадає заднє колесо на перешкоду по горизонталі знизу вверх ?
амортизатор спрацьовує в двох вказаних випадках, але тиском підлаштовується під вагу райдера(при спокійній посадці райдера шток має входити в корпус аморта не більше ніж на 30 %)