shpryha
Загальний => Забави роверові => Роверове місто Тернопіль => Тема розпочата: Yanek від 06.09.2011, 19:10:55
-
В міській раді представили концепцію велорозвитку Тернополя. Нас не кликали - тому ми не були.
Ну то що про велоінфраструктуру говорять - в будь якому випадку вважаю плюсом.
Навіть підготували оту концепцію. Як на просту людину - то це переводняк паперу, але для бюрократичної системи, думаю, то необхідний елемент для старту. Хто має бажання і трохи вільного часу може ознайомитися.
ТАм 89 сторінок, так що наберіться терпіння. Хто прочитає і матиме конструктивну думку - радо послухаю, і передам розробникам того концепту.
http://www.rada.te.ua/novosti/9146.html (http://www.rada.te.ua/novosti/9146.html) - отут мона коротко почитати, і скачати повністю.
-
блін, та то ж ціла дипломна робота! скороченої версії (типу рецензії чи висновків) немає? :)
-
Поміняв лінк в топіку. Кому цікаво - скачуйте, читайте!
-
10 п. ст.40
Пропозиції асоціації велосипедистів міста Тернополя,
щодо створення велосипедних маршрутів у місті Тернополі
странні пропозиції... якшо не секрет чиї? і головне нашо...
загалом це курсова на тему "велосипед в місті"... тобто занадто концептуальна навіть для концепції... тут реально не добавити не відняти... все ідеально, гладко і пушисто.
-
Трохи підніму стару тему.
Варто визначити для початку кілька пріоритетних маршрутів, а також, пріоритетні місця для велодоріжок.
Перечислю пріоритетні велодоріжки (список є моїм суб'єктивним баченням):
1) Дамба.
2) Вул. Збаразька.
3) Парки Шевченка, Топільче, Нац.Відродження.
4) Маршрут до Дальнього пляжу.
Як на мене, це першочергові ділянки, з якими погодяться більшість шприхалів.
-
А не здається тобі шо на пішохідних доріжках не тре розмітки для ровера?
-
По пішохідним доріжкам та тротуарам заборонено їздити на велосипедах (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах та у супроводі дорослих). тому повинні бути відділені (бажано не тільки розміткою) велодоріжки.
-
А не здається тобі шо на пішохідних доріжках не тре розмітки для ровера?
Та якраз треба. Щоб якщо зібєш якусь зазівавшуся діваху то ти міг вказати на те що вона йшла по ТВОЇЙ доріжці, тобто по правилах ти не винуватий.
-
Здається мені шо то все закінчиться полоскою в парках...
Чи я не правий?
Наразі маємо гірку статистику врегулювання внутрішньообластних проблем. Та візьміть до прикладу дороги...
І проекти з звіти про виконані роботи і задовільний стан доріг... І ж не скажеш шо місьрада нічого не робить бо шось таки робиться... Але якось то все для вигляду робиться... Галочку поставили і забули...
А хочеться щоб як у людей... :'(
Наразі залишається надія шо хоча б шось зробиться полюдськи...
-
Та якраз треба. Щоб якщо зібєш якусь зазівавшуся діваху то ти міг вказати на те що вона йшла по ТВОЇЙ доріжці, тобто по правилах ти не винуватий.
Це в німеччині коли пішехід переходив дорогу в не призначеному для цього місця і на нього скоєно наїзд автомобілістом,водій автівки подасть ще зиск на відшкодування ремонту авто і моральну травму,а в нашій країні на оборот,хто скоїв наїзд-той і винуватий,правде це стосуться не всіх громадянинів нашої держави,пільами користують можновладці і їхні діти яким можна їхати будь де і куда...
якшо зібєш діваху на велодоріжці хіба шо втикнеш їй носиком об смугу(чи шо-там )і скажеш то для мене тут відгорожено,а коли скоїш наїзд на дитину і батьки подадуть до суду буде винуватий той хто скоїв наїзд(мав бачити куда їде...)і нічого з цим не поробиш-така держава
в індії вобше знаків нема і нічо,і аварій меньше-кожен дбає про свою безпеку САМ
-
якшо зібєш діваху на велодоріжці хіба шо втикнеш їй носиком об смугу(чи шо-там )і скажеш то для мене тут відгорожено,а коли скоїш наїзд на дитину і батьки подадуть до суду буде винуватий той хто скоїв наїзд(мав бачити куда їде...)і нічого з цим не поробиш-така держава
доречі питання цікаве і правилами ніхрена не врегульоване...
суть в тому що водія за збитого будь-де пішохода натягнуть по поводу шо: "Автомобіль є засобом підвищеної небезпеки", тобто ти неправ сразу як сів за руль. А вот про велосипед того не написано і норма ця його не стосується. але ніде і не написано що пішоходу не можна йти по велодоріжці, тільки перевага велосипедиста і вроде як тоді він прав але не дуже тобто він мав втікти, але не втік... і ше, велодоріжка є "Дорогою загального користування" в розумінні правил дорожнього руху? так-от в парку начебто і ні, і значить ПДР їх взагалі не стосуються і відповідно відносини там ПДР не регулюються... тобто ГК, УК, і АК вам в руки, а з них вийде шо раз ти наїхав, знач ти неправ.
-
Навіть відгороджена бордюром велодоріжка не вирішить проблеми, а може, навіть створить нові. Для прикладу, заліз хтось на відгороджену територію, а велосипедисту тікати то нікуди. Та й зістрічно попутній розїзд може бути утруднений.
-
не давно був в угорщині ..то в них доволі просто це зроблено:
вздовж тротуару відділено пів метра для велосипедистів..причому відділео жирною жовтою розміткою...
так само на пішоходних переходах...збоку біля широкої зебри йде пів метрова для велосипедистів..)
-
в нас взагалі розмітки нема
а ви хочете шоб вона була для велодоріжок...
живемо в сраці... і просвіту не видно :'(
-
живемо в сраці... і просвіту не видно :'(
а ти повернись... побачиш... :D
поки сам не порухаєшся, ніхто тебе не потєгне звітам..
-
купити завтра відро снєжки і йти малювати розмітку? :D
-
купити завтра відро снєжки і йти малювати розмітку? :D
можно просто зайти в сусідню тему і спитати якої допомоги треба на велодень... нахуа? шоб то все живіше і потрібніше виглядало в очах властьімущих і обіцяло додатковий електорат... далі пояснювати?
чим тобі не план дій? можу ше парочку накидати... а по поводу снєжки, вона не канає, але сожу пробити розміточну, світлоповертаючу... тіко вот поки нема шо малювати, але повір... якшо ти купиш фарби і підпишешся під тим шо підеш красити, я тобі пробью дозвола на то шо вже є в планах... ті ж присновідомі доріжки в парках.
-
не давно був в угорщині ..то в них доволі просто це зроблено:
вздовж тротуару відділено пів метра для велосипедистів..причому відділео жирною жовтою розміткою...
так само на пішоходних переходах...збоку біля широкої зебри йде пів метрова для велосипедистів..)
До речі, при відсутності велосипедного трафіку пішоходи в Будапешті все одно не ходять по велодоріжках. Поважають цей поділ чи шо? Мені це одразу в очі кинулось і навіть раз бачив, як якесь вже доросле дітьо отримало підзатильника за вихід на "жовту" смугу від своїх компаньйонів по шпацеру.
-
раз бачив, як якесь вже доросле дітьо отримало підзатильника за вихід на "жовту" смугу від своїх компаньйонів по шпацеру.
У нас підзатильником не обійдеться - кулемет як мінімум.
-
У нас підзатильником не обійдеться - кулемет як мінімум.
Ну тоді треба бути безпристрасними і так само відстрілювати "лісапедистів" які лізуть на середину дороги і гоняють на великих швидкостях по тротуару :)
-
Ну тоді треба бути безпристрасними і так само відстрілювати "лісапедистів" які лізуть на середину дороги і гоняють на великих швидкостях по тротуару :)
100%, оскільки такі лісапедисти створюють проблеми нормальним велосипедистам. А якщо без жартів, то просто має бути елементарна взаємоповага і виконання правил. А самі правила мають враховувати інтереси усіх. Але поки що то утопія, а ми робимо усе, щоб це стало реальністю.
-
Деякі ідеї до концепції ВелоТернополя... Бо щось вона ніяк не рухається ;-(
Був такий проект з картами і схемами але мабуть занадто масштабний щоб реалізуватися.
У Львові цей проект писався в той самий час і результат вражає (http://zik.ua/ua/news/2014/10/03/lviv_nablyzhaietsya_do_togo_shchob_staty_velosypednoyu_stolytseyu__radnyk_mera_529027, (http://zik.ua/ua/news/2014/10/03/lviv_nablyzhaietsya_do_togo_shchob_staty_velosypednoyu_stolytseyu__radnyk_mera_529027,) http://ipic.su/img/img7/fs/ProektvelomerezhiuLvovi%28zmin120511%29ost1.1376889859.png (http://ipic.su/img/img7/fs/ProektvelomerezhiuLvovi%28zmin120511%29ost1.1376889859.png))
На сайті місьради Тернополя (http://www.rada.te.ua/pytannia-vidpovidi/?question=%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%BD (http://www.rada.te.ua/pytannia-vidpovidi/?question=%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%BD)) в основному шаблонні відмазки про першочерговість велодоріжок у парках (так ніби роверистам там найскладніше їздити).
Але в останьому запиті додалася нова фраза „…створення велоінфраструктури … на вулицях, які заплановані під реконструкцію“
Отож :). У 2014 році у планах реконструювати вулиці Збаразька, Шептицького, Оболоня, Карпенка та Текстильна а також пішохідні зони у парках Топільче й Шевченка. Перевіряємо наявність велодоріжок і вело-розмітки на тих вулицях, що вже здані. Про відсутність ТРЕБА звітувати на сайті міської ради.
При капітальних ремонтах вулиць вкладення у велоінфрастутуру (велорозмітка, велодоріжка, понижені зїзди-виїзди, знаки чи хоча б щось з цього) мають бути мізерні, отож треба стукати.
P.S. Цікаве дослідження було у СанкПетербурзі (https://docs.google.com/file/d/0B34WftJSfyX3VW10MjhVZFFpVnM/edit (https://docs.google.com/file/d/0B34WftJSfyX3VW10MjhVZFFpVnM/edit)). Сподобалась ідея малозатратних точкових впливів та формальна легалізація велосипедистів (розмітка, знаки, зручності).
Цікаво почитати про велоінфраструктуру Копенгагену (http://maxkatz.livejournal.com/57083.html (http://maxkatz.livejournal.com/57083.html))