shpryha
ТехМайданчик => Ровери => Тема розпочата: mijki від 19.08.2014, 14:30:47
-
:)
Привіт будую веломобіль . Потрібні файні маленькі дзеркала на обидва боки бажано з діодами повторвачами поворотників . Ніхто такого в продажу десь не бачив ?
Отже про задум . Будується трайк , тобто лежачий велосипед з корпусом обтікачем електричним ассистуванням місцем для пассажира та прицепом багажником двоколісним для евентувального перевезення вантажів до 80 кг. ( там людина навіть влізе при бажанні :) )
Поки що процес роботи знаходиться на стадії виготовлення матриці .
Що наштовхнуло на цю ідею спитаєте ? А багато причин черед яких те як став свідком наїзду пікапа на велосипедиста , те як важко навіть на маунтайнбайку мені долати наші гори * трусавець та околиці * те що класичним велосипедом важко перевозити пассажира чи вантаж , те що класичним не поїздиш взимку , не поїздиш в вітряну погоду чи в дощ . Те що аеродинаміка дуже погана , те що максимальне прессзусилля в класичому варіанті на педаль становить не більше ніж вага велосипедиста ( 80 кгю в моєму ваипадку ) і тд.
Це не означає що я недолюблюю велосипеди в классичному варіанті , працівав в Голландії і мені там подобалися їхні умови для велосипедистів та незагазован міста та спосіб спортивного відошення до теми пересування ... але там рівнина ... а у нас Карпати ... там температура круглий рік не опускається нижче -1 градусу а у нас до - 30 доходить . ітд.
Для унаочнення ось кілька відео того як мій ровер приблизно виглядатиме - https://www.youtube.com/watch?v=17X7lJkYT7o (https://www.youtube.com/watch?v=17X7lJkYT7o) https://www.youtube.com/watch?v=AayXhDR7Ohw (https://www.youtube.com/watch?v=AayXhDR7Ohw)
- та роботи море , такі речі швидко не робляться а до того часу можемо обговорити дане питання .
шануймося
-
Купи дзеркала для скутера, є такі з поворотами діодними.
-
Думав над цим але вони досить великого розміру , погано для аеродинаміки ... Та швидш всього так і прийдеться зробити .
-
ну думаю, що якби в Рона Макгеріті був такий веломобіль як на відео - то він врятував би йому життя. :'(
http://gazeta.ua/articles/avto/_u-rosiyi-pid-kolesami-gazeli-zaginuv-vidomij-velosipedistmandrivnik/571763 (http://gazeta.ua/articles/avto/_u-rosiyi-pid-kolesami-gazeli-zaginuv-vidomij-velosipedistmandrivnik/571763)
-
RIP... :(
На рахунок безпеки на дорозі . Саму товщину стінки корпуса роблю змішану склотканина , скловолокно та карбон . Але зі зрозумілої причини - вага аппарату має залишатись малою , не можу собі дозволити зробити товстелезну стінку кузова . Аппарат з електромотором та аккумуляторамми важитиме в районі 60- 80 кілограмм.
Вихід є , робитиму рамний кузов - тобто сама стінка не товста міліметрів зо 4 але зсередини дам павутину рамної конструкції і не з скломатеріалів а з дорожчого та міцніщого карбонволокна . Така конструкція повинна теоритично витримати удар і на швидкостях в районі 40 - 60 км. і не здеформуватися , а як і здеформуватися то не дуже ...
-
По відео ті автомобілі дуже низькі, склалось враження що велосипедиста на ровері в дорозі краще видно ніж той автомобіль. Від того амбівалентні почуття стосовно безпеки руху.
Ідея сподобалась. Бажаю вам успіху.
-
цікаво який бюджет такого проекту. І де це все фізично робиться? кузов і т.д.
-
задум хороший, цікава ідея;
а от де такі дороги взяти, щоб краще реалізувати аеродинамічні властивості ? *dontknow*
-
по порядку
ПОмітність на дорозі для інших учасників руху . Справді трайки та веломобілі відносно низькі , зумовлено це аеродинамічними вимогами , але вихід давно знайдено - це прапорець або кілька на атнені що височать на рівні погляду водіїв .
Дороги для реалізування аеродинамічних властивостей ...
Справа в тому що веломобілі ( фірмові та нормальні саморобні ) всі повністю аммортизовані - тобто амортизована передня та задня підвіска з ходом мінімум 5 см. а ліпше більше ...
Де реалізувати . Ну я наприклад переселив авто на деякий час на вулицю з гаражу ... :)
Фінансове питання ... Гмм тут складніще . Фірми пропонують готовий продукт по ціні від 5000 євро . Якщо є навички та розуміння справи то можна зекономити від 50 до 75 % але , потрібне бажання , наполегливість , час , та математика - в мене на солярку в місяць йде наприклад в межах 1000 гр. отже ... залишається порахувати 8)
-
Тока дякую :)
Фото матриці
-
Коллеги маю питання до того хто їздив в Польщу на ровері .
В них там так само як і в решту ЕУ мотор до 250 ватт рахується велосипедним а отже не треба реєструвати ТЗ ?
Як взагалі з ровером черех таможню ? Є якісь нюанси ? Треба може якусь зелену роверокарту чи щось подібне ?
дякую
пс-робота помалу йде , роблю іншу половину матриці та причіп . Заряджаю аккумулятори :)
-
:) це ще чорновий макет склопластик один бік та акрилгіпсшпаклівка інший , наступний крок шліфовка та робота автошпаклівкою , потім буде робитись матриця .
-
Переважно кокпіт роблять таким щоб сідати зверху вузьким та незручним ( напевне через виробниче упрощення процессу ) але ось ця фірма використала варіант де зручність на першому місці , але страждає монолітність та аварійнобезпечність кузова ... що скажете ? = http://www.velomobile-france.com/medias/images/orca-hafen600.jpg (http://www.velomobile-france.com/medias/images/orca-hafen600.jpg) схиляюся до цього варіанту для свого *велика ...
-
приєднуюсь до питання ,, де це робиться", Ви з Тернополя? Хотілось би подивитись вживу, поспілкуватись. Теж маю задум зробити зворотний трайк, але кардинально іншої конструкції, але питання кріплення коліс і рульове управління залишається актуальним.
Щодо дзеркал: на базарі бачив такі, з поворотниками, хороший ,,обзор" при малих габаритах
(http://cdn.shopify.com/s/files/1/0213/6170/products/Race_large.jpg?v=1386939812)
-
привіт я з Трускавця . Можеш зайти а можем і тут все обжувати , буде допомога форумчанам коли й собі задумаються .... Зараз якраз збираюся робити другу половину матриці (намастив модель розділочним воском ) . Дзеркала купив 3 на 6 найменші такі ж як на milan sl ставлять ( по 180 гр. )
-
сьогодні теж шматок роботи встиг зробити , актуальний стан -
-
ще трохи фоток -
-
Ще хочу поділитись з вами лінком на шикарний варіант веломобіля від наших британських друзів - http://youtu.be/PerWh19qzWc (http://youtu.be/PerWh19qzWc)
-
Коллеги велосипедисти вам взагалі то веломобілі цікаві чи видалити цей форум з закладок га ? :) Бо вигляда як монолог бл... :(
Сьогодні підвісив колеса щоб подивитися як він з кліренсом в живу виглядатиме ( спереду 15 та ззаду 23 см. ) що скажете вистачить для бездоріжжя ?
ps - thats without passangers of course ( 15 and 25 cm. )
-
а Там той веломобіль суто на педальках чи якийсь інший тип приводу (моторчик бензо, електро?)
-
ще трохи фоток -
я оце думав, що мені нагадує цей профіль - таке згадав - Бетменмобіль:)
-
peppermint передня зубача шоссейна . Плюcпереднє ліве з моторколесом а 1000 ватт моторчиком та контроллером що витягне з того моторчика й 1500 ватт а це біля 80 кмг. по прямій . :)
-
peppermint передня зубача шоссейна . Плюcпереднє ліве з моторколесом а 1000 ватт моторчиком та контроллером що витягне з того моторчика й 1500 ватт а це біля 80 кмг. по прямій . :)
Що за моторколесо, контроллер, батарея? 80км/год досить таки оптимістично, незважаючи на менший коефіцієнт аеродинаміки, і лобова поверхня не така мала.
-
Моторколесо це ( 1 кіловат) з контроллером на велику upright/товому - 70 км.год ( на практиці ) видає а так як аеродинаміка в мене ліпша та зубачки толкові то ще + 10 можна припустити що мало б бути . Але то практика покаже не зарікатимусь . Тепер помалу братимусь за колесні арки та рулоьову сиситему , а також сидіння , підлогу лакофарбувальне ітд. ітп . коротше ще купа роботи ... але приємної :)
нижче картинка зветься -* ідеальна аеродинамічна форма* не скажу що в мене точно так але близько до неї ... 8)
-
Та я ніц не маю проти. Просто я на 5 kW моторі (швидкістому) при вкачуванні 2.5kW ледве розігнав до 75 км/год, а тут на 1.5 kW - 80 км/год.
І дивно що такий низький коефіцієнт, 0.04, притому що в сучасних автомобілів він 0.3
-
Вікна затонуєш? 8)
-
Тема звісно цікава. Правда не одразу її побачив на форумі.
Адже не щодня можна стати свідком того, що хтось береться майструвати щось незвичайне.
Заодно приємно бачити, що не перевелися ентузіасти і люди із золотими руками, які люблять велосипед.
Можливо ще хтось щось десь майструє, але він не ділиться цим із нами. Тому поки є натхнення не закидайте опис свого проекту.
Напевно не кожен читач кинеться і собі таке майструвати, але прецедент уже буде, а чужий досвід ще нікому не завадив.
Успіхів у звершеннях!
-
arhont , я в коефіцієнтах не дуже розбираюся знаю лиш що зі всіх транспортних засобів найеффективніща аеродинаміка тільки в літаків та ракет , а веломобіль це така форма кузова по замовчуванню , що ЩЕ аеродинамічнішою буває хіба що авіація ...ось цей milan sl без електро підтримки суто на педалях розганяється до 88 кмг . http://youtu.be/4IHIdGVGKdI (http://youtu.be/4IHIdGVGKdI) Максимально спортсмен там видавав 500 ватт помоєму (є ваттометр збоку ) от що робить аеродинамікахороша ...
Vadila , бокові затоную а лобовуху хіба половину верхню щоб сонце в ранково вечірній період не сліпило , правда ще треба буде розібратися чи підходить звичайна автомобільна плівка на пвс пластик ( в мене мілліметровка ) чи може треба щось спеціальне .
xlibes дякую.
та от про те й мова ! може хтось наприклад ще лежачого одноколійного задумає зробити чи трайк якийсь чи карго , мені б було цікаво таку тему тут зустріти .
Ось те відео http://youtu.be/PerWh19qzWc (http://youtu.be/PerWh19qzWc) . Шикарне рішення , дуже зручний варіант бо можна розмовляти під час руху та дивитися один на одну , плюс огляд дороги прекрасний ДЛЯ ОБИДВОХ . Нажаль я раніще не знав що так можливо ... точніще знав але чомусь думав що ширина тоді вийде десь в межах 1.5 метра а це не гут зовсім ( до того ж в європі напр. веломобілям дозволено рух без реєстрації з шириною до 95 см. ) а ці англійці вклалися в 1 метр ! При чому ноухау просте та геніальне - зміщення сидінь вперед і назад відносно один одного всього лиш на трішки , от і все ! А знав би то можливо зробив би той варіант а не осьцей з одним крутачем педаль ) В мене ширина 85 см. довжина 3.20 , кліренс залишу як є - такий відносно великий кліренс додатковий плюс для обтічності , аеродинаміки , ну і буду більш помітний у вуличному русі , висота вийшла лиш незначно меншою за більшість легковиків малолітражок . :)
-
Я от що подумав , відстань між передом та задом та лівим і правим колесами в мене зовсім мала в порівнянні з легковиком ... а отже середній кліренс в 15 см. можна досить відчутно зменшити без негативних наслідків для проходимості ... ну не вскакуватиму ж я в 15 сантиметрові ями в мене колія всього 65 см. ! якось тай обїду ! навпаки чим нижче я опущу центр тяжіння им більшою стане стійкість трьохколіски по бездоріжжю ...
-
Підвіска якась планується?
-
Підвіски вже стоять , спереду типу як у квадроциклів і ззаду амортизована з маунтайнбайку - але задню буду ще укріпляти упорчиками боковими на сайлентблоках бо має троха хід ( хитання ) боковий , хоч не критично але швидкості будуть серйозні отже буду укріпляти .
Веломобілів не буває без підвісок по замовчуванню , просто різні фірми їх роблять по різному . в мене щось типу як на фото але массивніща набагато ( бо двомістний як не як ) .
-
pedal pover rules ! Нема ніц кращого , я пробуватиму і з мотором і без нього , просто в мене тут гора є серйозна досить, то на неї з пасажиром точно не викручу, без мотора, а якщо сам та з розгоном то питання спірне ...
Насолоджуйтесь роликом ( з 1.30 хвилини ) веломобіль на трасі без електропідтримки ! :)
http://youtu.be/v051nLRqDnU (http://youtu.be/v051nLRqDnU)
-
нові фото передня підвіска та приблизне майбутнє розсташування сидіннь
-
Нічого не видаляти...
Багато хто слідкує і спостерігає... :)
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
-
:) jawohl !
То що я будую то простенька річ насправді , а ось такий байк що був би дійсно *трішечки складніщим проектом* - :laugh: Let's Ride the Parabounce.m4v (http://www.youtube.com/watch?v=A49TsaMsCS8#ws)
-
http://youtu.be/nzE2WTEkHeg (http://youtu.be/nzE2WTEkHeg) ::)
-
Був сьогодні в МРЕО питав на рахунок реєстрації електровелосипеда . Можна до 4 кіловат електромотор використовувати без реєстрації, але не можна мати повороти та стопи бо тоді це вже не буде велосипедом . Отаке от . Добре що вікна бокові глибокі зпроектував і є можливість випхати руку показати поворот вручну . А ще поначіпаю ззаді мигалок червоних велосипедних як повертатиму вліво то ліві включатиму ( мигання ) а як в право то праві - і не поворотники і водіям позаду зрозуміло буде що повертаю .
ps ось файний дизайн надибав , дівчатам думаю такий велик сильно б сподобався ... футуристичненький такий :)
-
От почитав цю тему, подивився відео і загорівся бажанням теж мати веломобіль.)
Думаю в Тернополі/Зах. Україні серед велолюбителів теж такі зацікавлені знайдуться, то треба об'єднуватись, допомагати один одному в побудові веломобілів, впевнений гроші витрачені на таке того вартують.
Це ж найменш енергозатратний транспорт, навіть менше звичайного велосипеда мені здається...
-
правильно здається друже ! :)
-
таку кермову планую - де стрілки там сайлентблоки будуть
-
Перший пробний виїзд робив , невдалий >:D електромотор мені посадочні місця вилки порвав , хоча я їх завчасно був карбоном укріпив . Вже знаю чому так сталося - потрібно було підсилювачі вилки зі сталюки - 5 мм. покласти ... Вже замовив , на днях буду повторно тестувати ходову , кліренс комфорт та швидкість .
-
Зняв би на відео хтось ваше дітище - цікаво ж :)
-
Не переживай подивишся по телевізору :)
Я вже писав тут що займався колись аерографією ? От думаю над тематикою для свогоо велика чи stempunk чи фільмколлаж , як вважаєте що більше пасуватиме ? Чи може просто сексі гйорліс намулювати в ретростилі як амери на літаках колись га ? :)
-
Остання фотка (ретрокар) - шикарно.
з стилізацією під літаки 2-світової - тож прикольно. але щось би таке більш українське, чи що.
моя думка.
-
респект ! :o :) Хлопцю 19 ! Там хіба що лиш педальногоо приводу не вистачає один мінус ... http://youtu.be/a9d3wAjdknA (http://youtu.be/a9d3wAjdknA)
-
https://www.facebook.com/video.php?v=865151653503179 (https://www.facebook.com/video.php?v=865151653503179) італійські фанати веломобілів
-
Остаточний варіант покажи)
-
ЦРУ і НАСА остаточний варіант засекретили. :)
-
Шось мені каже шо той прожект не скоро стане остаточним...
Але то моє імхо... Пхався не буду, бо свій прожект завалив своїм лінтяйством, а зара ше деморалізую автора :) Воно мені тра?