Щодо дорогих велосипедів скажу, що нормальні компоненти потребують мінімум обслуговування.
Згоден, але коли всетаки стаэться що потребуюють, то будь хто нормально то не зробить, в мене були гідри шимано хоне, через сезон якогось почала ручка провалюватись ніби така не дешева цяця а таке сталось і що я мав з тим робити ? Переклюк ушатати в карпатах не так вже і складно і там не важливо чи то торней чи сайнт, хоча важливо, торней руками вигнув і все, а з сайнтом тре бавитись дозамовляти якусь дребедень і тп якщо вже моцно його впаяв, в мене є певний інструмент і знання, ясно щось таке я сам роблю і буду робити, но реально при доставці морем верхногами з пайка витекло все масло майже, що я маю робити ?? олію ляти?? я нівіть не знаю яке туда масло треба, густини виробник і тп. Так є варінт сідати в нет і все то чехлити, але тоді стає питання, коли на пайка заробляти ? )) і це нормально, що кожний займався своїм ділом тим що йому подобається і виходить і в чому він спец, я можу наприклад вдома крани підтягнути чи ковер на стіну цвяхами прибити, але всю сантехніку я сам не поміняю і металопластикові вікна сам теж не втавлю, а якщо і вставлю то нахрен зимою замерзу