Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - JeD

Сторінок: [1] 2
1
Забави роверові / Re: Вульки 2010
« : 04.05.2010, 11:22:02 »
А є якісь вікові обмеження??? :o
5.1 До участі у змаганнях допускаються учасники яким до моменту проведення перегонів виповнилося 16 р.
5.2 До участі у змаганнях допускаються учасники, які мають справний велосипед, придатний для пересування крос-кантрійною трасою, захисний шолом, зовнішній вигляд яких відповідає характеру спортивного заходу (відсутність навушників, шоломів фулфейсів, наявність спортивного одягу)

2
12500 грам

3
Ровери / Re: Найлегші велосипеди
« : 19.10.2009, 22:22:44 »
за тім не скажу точно, там ніби демпфер чуть інакший.  Але особисто зайві гроші за тім я би не давав.

4
Ровери / Re: Найлегші велосипеди
« : 19.10.2009, 12:57:33 »
в сл фладгейт регулюють шестигранником, а не крутилкою більше відмінностей від рейсу немає. 

5
Забави роверові / Re: Вульки XCO 2009
« : 05.10.2009, 11:36:30 »
ХС означає крос-кантрі
ХСО крос-кантрі в олімпійському форматі, тобто не менше 90 хв для еліти, але для тих хто не хоче їхати 90 є категорія аматори - там 60 хв.

6
  Ну тоді ХЗ. Що у Екслібеса що у мене  педалі чогось досить низько відносно землі(у мене шатуни Деоре МТБшні). Тому спорити можна довго, краще буде якось поставити поряд МТБшку і чийогось гібрида і подивитися вживу що вийде.
 Але кажу, коли я пересідав з свого ККшного Спрінта(навіть з вилкою опущеною до 85) на Славків Келліс то здавалось що педалями буду по землі шкребсти.
хм, може шатуни довші були а в тебе коротші, або 48 зірка чисто візуально створювала враження, шо легко перечепитися.  Вмене от стоять поруч 29 і 26, то каретка у 26 вища тіко за рахунок вилки в 115 мм, то саме відмічали на харківському форумі, там дуже багато інфи по 28-29.  Ну і можливо в тих гібридах, шо ти тестив рама проектувалася під аморт 60 мм ,а стояла жорстка, тоді ніс впаде, а з ним і каретка або рама була не класичної геометрії.

7
Ровери / Re: плачте шоссероводи...
« : 06.07.2009, 22:38:42 »
ми власне про це і говоримо, ти пишеш, що гібридна рама вища, бо провис каретки більший, в тому то й річ, що верхня труба рам одного розміру на 26 і на 28 буде на тій же висоті точніше не верхня труба ,а зріз підсидільної труби, бо у 26 мале колесо і провис 30 мм, а в гібрида велике колесо, але провис 60-70 мм.
А причепився не тому що формальність і не тому що Віталько, а тому що побутує думка, що в гібридів або каретка по грунту повзе, або що сидиш на них вище, обидві точки зору хибні.)) 

8
Ровери / Re: плачте шоссероводи...
« : 06.07.2009, 22:07:10 »
Та мені насрати на розмір коліс якщо висота каретки та сама або менша у гібрида
мда, складний випадок, тобі не здається шо розмір рами не може залежати від провису каретки, чи з математикою туго зовсім

9
Ровери / Re: плачте шоссероводи...
« : 06.07.2009, 21:50:49 »
Якщо ти про одинакові ростовки то НИЖЧІ. Бо висота від каретки до підсідилки та сама, але у гібрида каретка нижче.
а висоту колеса у своїх розрахунках ти куди подів.  Висота та сама, кліренс приблизно той самий.  Буквенні позначення розмірів у різних виробників різні, дюймові теж різні, бо міряють одні до краю підсидільної труби інші до центру перерізу з верхньою.

10
Ровери / Re: плачте шоссероводи...
« : 06.07.2009, 21:17:00 »
коротше з цікавості поліз на сайти виробників в розділ геометрія, називаю без моделей бо то довго писати і вибірка приблизна:
скоти:
байк 299
гібрид 286

спеші:
байк 299, 304

ГФ:
байк  295
гібрид 282

Кадейл
байк 298
гібрид 282

Меріда
байк 299
гібрид 276

Кона
Байк 317
гібрид 291

Як бачимо в більшості виробників байк (мова про кантрійник) вищий на 13-16 мм за гібрид, в межах одного бренду, АЛЕ!!! в гібридів короткохідні або жорсткі вилки, а в байків амортизаційні в основному 80-100мм, відповідно сег кантрійника опускає каретку в рівень з гібридною.  І тільки Кона та Меріда  явно вибиваються серед інших брендів, бо різниця доходить до 20 мм між провисом каретки.
якщо то все узагальнити, виходить, в межах одного виробника реальний провис приблизно однаковий, хоча установка нештатних компонентів (наприклад 130 мм вилки на байк, де була раніше 100 мм, чи навпаки установка жорсткої вилки) можуть міняти геометрію в різні сторони.  Також не виключено, що гібриди заточені під роуд онлі мають дійсно нижчу каретку, на відміну від реальних кросових гібридів і твентінайнерів.
Коротше шось таке))

11
Ровери / Re: плачте шоссероводи...
« : 06.07.2009, 20:27:13 »
16.5 у мене  :D

Дописано : 06.07.2009, 12:09:42
Ніхера подібного. Я часто на гібриді задіваю горби педалями. Хоча на МТБшці такого ніколи не було, ну про Рм я мовчу, там взагалі кліренс такий що я через повалені дерева спокійно проїзджаю  :D, але все ж у МТБ кліренс каретки вищий, і шатуни дещо коротші.
шатуни такі які ти поставиш, як правило 175 або 170.  По-друге,  ти рівняєш з кантрійною рамою з штатною вилкою чи як?  Я ще раз повторюю кліренс в кантрійника і гібрида однаковий плюс мінус пару мм.
А про кліренс в 40 см як тут хтось писав на кк байку то взагалі лол.

12
Ровери / Re: плачте шоссероводи...
« : 05.07.2009, 20:51:48 »
в гібридів каретки дуже низько висять
Варто тільки уточнити, що низько не відносно землі, а нижче осі коліс гібрида.  Кліренс загалом однаковий іна 26, і на 28, і на 29.

13
щось я не розумію, як установка більш широкої гуми на гібрид може призвести до зічіпання шатунами поверхні?
Даби не плодити далі флуд пишу ще раз, на мою думку заради універсальності треба вибирати ту з двох моделей де влізе ширша гума.  Практика показує, що власники гібридів таким також заморочуються, але не в кожен гібрид стають покришки ширші за 42 мм, плюс є достатній вибір нормальної 1,9-2,0 гуми під 622. 
Відповідно маємо апарат і для астфальту і твердих грунтів, а при потребі і для карпат чи кантрійних трас.  Достатньо лише гуму замінити...

14
в мене є свідки на чому я льотаю в лісі... саме 28 причом гума ашвальтова до безобразія, навіть на пилюці "пливе"... але так даже цікавіше... дріфти рулять...
і взагалі... ровера має бути як мінімум 2... для асфальта і для лісу... зара якраз думаю шобито лісове взяти...

З.І. іронія була в тому шо для кожного випадку є свій ровер... і гібрид то не найкраща штука для лісу... максимум поганий ашвальт і суха грунтовка..
ех, не дивися ти лінк, який я кидав))), а там саме гібрид і саме універсал, правда потім вдасник замінив його на 29ер
до речі рама гібрида початкового класу нічим не слабша за раму аналогічного "мєлкоколісного")), єдине, що у гібридів посадка більш вертикальна.

erazel
таки так, широка покришка на 622 ободі, робить бруківку майже астфальтом. 

15
ага... а якшо на шоссейник кинути хорошу вилку з ходом 12-15см і гарну зубату гуму, то він зможе бистро їздити по горам... і носити його легше ніж якийто фрірайд в 2 раза... особливої уваги хочу надати тому, що при меншій вазі ним можна буде влізти на крутішу горку.... а який зато потім накат на 28 дисках...

хоча тоді ше би здалось поставити якіто міцніші колеса, перекидки, манетки, вкоротити і укріпити раму,  вварити аморт ззаді... шатуни на поменші зірочки... руль спрямити бо з кривим з гори погано... сідло нормальне, цеппку троха грубшу... тормоза дискові гідравлічні...

це ж буде мрія любого шоссера!
ну і для чого тут пихтіти сарказмом?))
ти багато бачив шосейників куда зла гума влізе, туди як правило навіть сх гума не влізе
чи ти думаєш, що 28 колеса не придатні для кантрійних нагрузок?
можна для початку заглянути хоча б сюди:http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=36&t=1713
Можу багато лінків накидати, коли люди не могли втулити в гібрид найнерську гуму, а влазив туди хіба якийсь панарейсер файр кросс 45 мм, який коштує як гоночна гума.  в той час як є купа недорогої кенди чи мішлена, який можна ставити і їхати в карпати чи спокійно ганяти мокрим лісом.
Це стосовно того для чого на гібрид широка гума, ясно, як гібрид астфальт онлі там того не треба,але то не треба спочатку, до першого виїзду в ліс.

Сторінок: [1] 2