shpryha
ТехМайданчик => Ровери => Допомога у виборі велосипеда => Тема розпочата: Valerion від 02.06.2013, 20:22:47
-
Вирішив купити свій перший ровер, ріст - 195 см. На ровері планую кататись по місту та по області, по дорогам, без фанатизму, поки що увагу привернули лише Trek 3500 Disk (http://www.trekbikes.com.ua/bikes/2013/trek/mtb-hardtails/3500-disc.html) i Kellys Viper 50 (http://www.kellys.com.ua/catalog/bikes.html?yr=2013&n2=VIPER+50), але останього ціна трохи бентежить.
Як вважаєти, варто брати Трек, чи можливо є щось більш цікаве, але дешевше чотирьох тисяч?
-
Я взяв саме такий Келліс в Ровер-байку за 4050 грн, їжджу 1.5 міс і не шкодую. Він і по комплектації в дечому ліпший- задня касета на 8 швидкостей і задній перемикач Alivio (Tourney взагалі, як пишуть, розрахований на ровери для дітей чи для їзди по асфальту максимум, при більших навантаженнях може зламатися). Так що, я би взяв Келліс.
-
Вірно Келіс - в нього обвіска краща, інакше коштував би як Трек. Рівень Шімано Турней вважається як початковий туристичний, дитячими вважаються всі що мають один напис SIS :)
Як купуватимеш - проси , ні випрошуй щоб продали трохи дешевше, як не маєш досвіду то купуй літру хорошого соку і до Стєчкіна, на - практичне навчання :) :D :laugh:
-
в листопаді 2010 купив український Corrado десь за дві тисячи
с ходу поміняв вилку з амортом на жостку і колеса с дисковими гальмами на ві-брейки, таким чином полегшивши на 2 кг з +
вилка була з локаутом, а ротори по 180 мм ))
наїздив не менше 7000 км
раз міняв ланцюг і задню касету
не мив жодного разу
їздить, все працює
май на увазі - стєчкін навчить тільки поганому
-
Нічого тому Торней не бракує, катаю 3000 км в рік і ніякого дискомфорту не відчуваю. Трек, як для першого веліка не поганий варіант. Єдине, що гальма диски+механіка=геморой.
-
А чому диски механіка геморой?
-
практика показує що краще гідравліка вбо V-break'u,,, але це питання спорне...
-
А чому диски механіка геморой?
Бо в ровері вартіст'ю ~ 3500грн. вони найнижчого рівня, іншими словами - дуже неякістні, а доплатити за них доведеться ~ 400грн.
-
Ну і що шо найнижчого рівня, он у мене - найнижчого рівня якісь старі Шімановські, але вчасне регулювання колодок і о-па-ча, я досі ними задоволений, ну екстрім звичайно - не катаю, хіба шосейний - в потоці машин на гарних ямах :D
-
А якщо порівнювати той же Трек з ось цим Келлісом (http://6url.ru/asxS), що краще? А то я зовсім в них не розбераюсь(
-
що це за забобони про дискові механічні гальма?)
вбрейки стирають обода наприклад, від гідравліки профіту не настільки багато, щоб особливо переплачувати за них
на 3700 треку який взяв 1 травня 2012 вже накатав 6500+ км і з гальмами було лише 2 проблеми,
ротори притираються перших 200-250км,
після міжсезоння прийшлось налаштовувати натяг тросіка
бери келліса поки не розібрали, їх як гарячі пиріжки розбирають
-
Цей відрізняється від Kellys Viper 50 лише тим, що має гальма V-brake, все решта- ідентично.
-
Якщо маєш 4600- бери Kellys Viper 60- там вже дискова гідравліка+ вилка з Lock-out.
-
Цей відрізняється від Kellys Viper 50 лише тим, що має гальма V-brake, все решта- ідентично.
взагалі-то всі вели що продаються в тернополі зроблені на одному і тому ж китайскому заводі і принципово різняться хіба шо надписом на рамі
ну ще ціною - наприклад я маю ровер за дві тисячи, а інший має за вісім - відповідно він від мене красивший, розумніший, сексуальніший і обдарованіший в 4 рази :'( :'( :'( :'(
а насправді тут все дуже непросто :o :o :o
-
Вчора купили з другом ARDIS ZSIO PRO за 2 300грн, якби там не писало ардіс, а трек, то він би коштував 4000 точно.
є два мінуса, задня перекидка турней, і втулка під накрутку. зато передній Альтус і решта все класне як на таку ціну. шатуни шімано якісь, піді мною не прогинаються при вкручуванні, тормоза дискова механіка Артек, дуже схожа на ББ 5 )). вилка Сантур ХЦТ, моноблоки на 21 шв + класний зовнішній вигляд !!! ардіс прогресує.
як зфоткаю то покажу фотку, бо не гуглиться він )))), є тільки якась попередня модель.
-
Вирішив купити свій перший ровер, ріст - 195 см. На ровері планую кататись по місту та по області, по дорогам, без фанатизму, поки що увагу привернули лише Trek 3500 Disk (http://www.trekbikes.com.ua/bikes/2013/trek/mtb-hardtails/3500-disc.html) i Kellys Viper 50 (http://www.kellys.com.ua/catalog/bikes.html?yr=2013&n2=VIPER+50), але останього ціна трохи бентежить.
Як вважаєти, варто брати Трек, чи можливо є щось більш цікаве, але дешевше чотирьох тисяч?
то ще залежить від тебе, поїздиш трошки, поймеш чого хочеш. я тоже спочатку планував без фанатизму їздити, але подався в даунхіл ))), перший ровер був Автор на вібрейках, такшо отаке.
-
Цей відрізняється від Kellys Viper 50 лише тим, що має гальма V-brake, все решта- ідентично.
У келіса вайпер 40 практично кожен компонент кращий ніж у трека 3500 DISC.
Візьмемо наприклад задній перемикач. У трека 3500 - Tourney, у келіса - Alivio що є в три рази краще.
Але якщо зовсім трохи докласти, то можна взяти ось такий http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=101248&sid=b2ee579dcf09e2985238053a049f8eba (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=101248&sid=b2ee579dcf09e2985238053a049f8eba)
Кращий за келіс в декілька разів.
а насправді тут все дуже непросто :o :o :o
Це правильно.
Якщо взяти сам бренд, трек крутіша фірма, відповідно їхні ровери з таким самим обладнанням як у келіса коштують дорожче.
-
Але якщо зовсім трохи докласти, то можна взяти ось такий http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=101248&sid=b2ee579dcf09e2985238053a049f8eba (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=101248&sid=b2ee579dcf09e2985238053a049f8eba)
Кращий за келіс в декілька разів.
[/quote]
цей взагалі літак проти трека того!!! але то таке, ціна тоже має значення для кожної людини, хтось може мати гроші і купити гімно бо більше не дасть за ровер, а хтось останнє віддасть на дорогі запчастини )
-
фото Ардіса
(https://lh6.googleusercontent.com/-90XGKUk6Dmo/UauyZASQDmI/AAAAAAAAEnQ/RjBU0RcIorY/w958-h719-no/getImage.jpg)
-
народ, вибачайте єслі что
імхо як людина не має ровера, нехай собі купить того ардіса і возиться
якщо буде дійсно їздити, він сам собі прекрасно розбереться що йому треба
а як не буде їздити, то для нього і півтори штуки за ардіс - викинуті гроші
як на рамі є вуха під дискарь - туди ж можна вчепити практично все
ну реально подивитися - не треба гідравлічних гальм на дачу їздити, бо там до кінця життя не вирастиш стільки бараболі, скільки ті гальма коштують
-
Стечкін, взагалі-то я порівнював 2 моделі Келіса і зовсім не мав на увазі, що дорогий вел обов'язково набагато ліпший ніж дешевший, і тим більше- що власник дорогого кращий за власника дешевого. Я сам купив Келіс і поки що він мене влаштовує, тому й раджу людині робити так, як зробив би сам, але не рекламую якийсь бренд.
-
:) :) :)
-
Для чоловіка 1.95 краще підходить найнер - це такий MTB, тільки колеса 29 дюймів і рама в більшості випадків пропонується великого розміру. Товаришу допомагав вибирати 2 тиждні томі в РБ. Всім поки задоволений (звичайно з налагодженням передач прийшлося погратися, хлопці в РБ самі того не зроблять бо треба покатати трохи), брали SPECIALIZED без дискових гальм за 4500грн.
У найнера є плюси і один великий мінус - ціна, +500грн
-
так і є, хлопака з таким ростом буде дивитись на вєлі з 26" колесами ,як Вовк з мультика на дитячому вєліку.
То краще, вже дозичити тих 500гр і купити те, що пасує такому велетню.
-
Для чоловіка 1.95 краще підходить найнер - це такий MTB, тільки колеса 29 дюймів і рама в більшості випадків пропонується великого розміру. Товаришу допомагав вибирати 2 тиждні томі в РБ. Всім поки задоволений (звичайно з налагодженням передач прийшлося погратися, хлопці в РБ самі того не зроблять бо треба покатати трохи), брали SPECIALIZED без дискових гальм за 4500грн.
У найнера є плюси і один великий мінус - ціна, +500грн
імхо це найбільш корисний допис
-
та колеса це таке, чи велосипедисти надто слідкують за тим наскільки комічно вони виглядають зі сторони? питання лише в наявності 22"+ рами, щоб було зручно сидіти
-
та колеса це таке, чи велосипедисти надто слідкують за тим наскільки комічно вони виглядають зі сторони? питання лише в наявності 22"+ рами, щоб було зручно сидіти
+1
-
та колеса це таке, чи велосипедисти надто слідкують за тим наскільки комічно вони виглядають зі сторони? питання лише в наявності 22"+ рами, щоб було зручно сидіти
до чого тут комічно виглядати?
хіба нема звязку між розміром колес і ростом велосипедиста?
підлітковий/дитячий ровер має менші колеса, ровери з колесами 24" створені для людей невеликого росту
-
Але якщо зовсім трохи докласти, то можна взяти ось такий http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=101248&sid=b2ee579dcf09e2985238053a049f8eba (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=82&t=101248&sid=b2ee579dcf09e2985238053a049f8eba)
Кращий за келіс в декілька разів.
Однозначно це козирний велик за нормальні гроші...
-
фото Ардіса
(https://lh6.googleusercontent.com/-90XGKUk6Dmo/UauyZASQDmI/AAAAAAAAEnQ/RjBU0RcIorY/w958-h719-no/getImage.jpg)
виглядає еФФектно...
мій товариш минулого літа також купив собі ардіса...їхав з гори від Берегині по вул. Карпенка і у нього тріс руль, один кусок руля лишився в руці, чуть не вбився, а так ровер гарний... :laugh:
-
ну ти ж його не бачив, правда? :), то не той звиклий нам ардіс, всі компоненти там Zoom. так дешеве, але не то гімно шо завжди на ардісах.
я не кажу шо він класний, але людина хоче дешевше, просто запропонував як варіанд дешево покататися на ровері.
А товариші на ашанах в основному відрізняються особливою сміливістю, то такі собі камікадзе :D
а перше ніж сміятися з чужого ровера, пропоную зразу викладати фото свого, щоб всі тоже зацінили ;)
-
в Віталіка Вінтажа минулого тижня вломався німецький стальний руль - то що, це має означати що не можна купувати німецькі ровери?
-
а я і не сміюсь з чужих роверів, а тільки закликаю до обдуманих покупок, а на рахунок вломаного руля, то в мене нема слів - впав, поламався, вкалічився...гигнув...
-
ну ти ж його не бачив, правда? :), то не той звиклий нам ардіс, всі компоненти там Zoom. так дешеве, але не то гімно шо завжди на ардісах.
я не кажу шо він класний, але людина хоче дешевше, просто запропонував як варіанд дешево покататися на ровері.
А товариші на ашанах в основному відрізняються особливою сміливістю, то такі собі камікадзе :D
а перше ніж сміятися з чужого ровера, пропоную зразу викладати фото свого, щоб всі тоже зацінили ;)
для покотеньок це нормальний варіант, але особисто мені не дуже безпечний...дивитись вище...
-
нє, ну вапрос канєшна інтєрєсний )))
якщо на рамі пише АРДІС - значить руль вломався цілком закономірно, а якщо пише TREK - руль вломався випадково...
мабуть через те, шо ровер TREK має недокументовану властивість перелітати над калдайобінами по повітрю :o :o :o
можна спитатися - а шо було на рулі написано?
-
Доречі я шото провтикав, чи тут не пропонували мого любимого класу - гібридів.
Як на мене під зазначені вимоги: "На ровері планую кататись по місту та по області, по дорогам, без фанатизму", краще нічого вже не підійде.
За 3200 в с+ таке на ацері є... говно канешно, але для старта сойдьоть. Гумка 622*35, ростовки хз шо є в наявності зара, но ХЛ там 22" була.
-
нє, ну вапрос канєшна інтєрєсний )))
якщо на рамі пише АРДІС - значить руль вломався цілком закономірно, а якщо пише TREK - руль вломався випадково...
мабуть через те, шо ровер TREK має недокументовану властивість перелітати над калдайобінами по повітрю :o :o :o
можна спитатися - а шо було на рулі написано?
Пля... Шукайте рулі з написом Easton EA-70 чи Answer Protaper і буде вам щастя, хрен вломите незалежно від колдойобин...
-
в тому новому магазині на крушельницькій роверів за 3000 - 5000 грн ціла купа, я аж офігів як багато :D
-
Доречі я шото провтикав, чи тут не пропонували мого любимого класу - гібридів.
Як на мене під зазначені вимоги: "На ровері планую кататись по місту та по області, по дорогам, без фанатизму", краще нічого вже не підійде.
За 3200 в с+ таке на ацері є... говно канешно, але для старта сойдьоть. Гумка 622*35, ростовки хз шо є в наявності зара, но ХЛ там 22" була.
доречі :) Тед має 187 см і тому радив би прислухатися до його мнєнія )))
таки він краще знає за мене, який ровер потрібен високій людині
-
доречі :) Тед має 187 см
ти мене не уніжай... в мене я маю 191 см. 8)
таки він краще знає за мене, який ровер потрібен високій людині
шо ви заладили, кому - який... Питання - для чого...
ашвальт=гібрид,
ашвальт+нема бабла=сітібайк/крокодил,
гімно=найнер,
гімно+нема бабла=МТБ,
просто нема бабла=той ардіс шо више,
багато гімна + багато бабла = падвєс,
ні бабла ні мозгів = БМХ
по цій формулі в мене виходе: ашвальт*2 + гімно + багато гімна + багато бабла + нема бабала... теперможна скоротити, але мені влом...
-
нє, ну вапрос канєшна інтєрєсний )))
якщо на рамі пише АРДІС - значить руль вломався цілком закономірно, а якщо пише TREK - руль вломався випадково...
мабуть через те, шо ровер TREK має недокументовану властивість перелітати над калдайобінами по повітрю :o :o :o
можна спитатися - а шо було на рулі написано?
цілком закономірно вломався, адже за 200$-250$ іншого й не чекаєш...
хз шо там було написано...стоковий руль..
-
ти мене не уніжай... в мене я маю 191 см. 8)
шо ви заладили, кому - який... Питання - для чого...
ашвальт=гібрид,
ашвальт+нема бабла=сітібайк/крокодил,
гімно=найнер,
гімно+нема бабла=МТБ,
просто нема бабла=той ардіс шо више,
багато гімна + багато бабла = падвєс,
ні бабла ні мозгів = БМХ
по цій формулі в мене виходе: ашвальт*2 + гімно + багато гімна + багато бабла + нема бабала... теперможна скоротити, але мені влом...
ашвальт*2 + дуже багато гімна = найнер падвєс (але де бабло..?)
-
ти мене не уніжай... в мене я маю 191 см. 8)
Тед, 100 гр коньяку можуть компенсувати заподіяний моральний збиток?
-
в тому новому магазині на крушельницькій роверів за 3000 - 5000 грн ціла купа, я аж офігів як багато :D
дійсно багато! якщо ще хтось там не був - то варто глянути! вже щось схоже на веломагазин!
-
Перед тим як продовжувати дискусію, пропоную дочекатися відповіді від автора. Бо це нагадує мені, як було минулого року - хтось задав питання - "Який купити?" і поїхав на море. А ми тим часом довго писали і сперечалися, результат - zero.
-
так ми ж пишемо лише для себе самих )))
-
зато пофлудили в своє задоволення ::)
-
Перед тим як продовжувати дискусію, пропоную дочекатися відповіді від автора. Бо це нагадує мені, як було минулого року - хтось задав питання - "Який купити?" і поїхав на море. А ми тим часом довго писали і сперечалися, результат - zero.
Напевно, так і не купив велика...
-
ця тема створена скоріш за все продавцями велосипедів... бо ще ніразу автор теми не давався чути в реалі...
-
ця тема створена скоріш за все продавцями велосипедів... бо ще ніразу автор теми не давався чути в реалі...
він просто застиг біля монітора і отримує задоволення від прочитаного... :D
-
Tourney взагалі, як пишуть, розрахований на ровери для дітей чи для їзди по асфальту максимум, при більших навантаженнях може зламатися
ага - торнеї то такі жестоко-дубові штуки, шо фіг їх вломиш. Я після трьох сезонів їх зняв і змінив на алівії - просто через те шо вони мя вже задрали :). Розбовталися трохи, і через надмірну массу стальних деталей, при їзді по горбах, добряче так гупали - хз об що - по перах певно, не знаю.
А взагалі - файно ви тут за дві сутки тексту нагенерили :) шкода шо автор теми завершальне слово не виголосив :D
-
ага - торнеї то такі жестоко-дубові штуки, шо фіг їх вломиш. Я після трьох сезонів їх зняв і змінив на алівії - просто через те шо вони мя вже задрали :). Розбовталися трохи, і через надмірну массу стальних деталей, при їзді по горбах, добряче так гупали - хз об що - по перах певно, не знаю.
Пора забути такі слова як Tourneo, Altus, Acera, ну і Alivio в топку....
-
Пора забути такі слова як Tourneo, Altus,
ага
Acera, ну і Alivio в топку....
Чого, на два роки хватає.
-
ага
Чого, на два роки хватає.
Alivio мені прослужило 1 сезон...
-
ну то вже у кожного індивідуально - як в анекдоті про москаля і два сталевих шаріка - все можна згубити або зламати. :)
-
Altus, Acera, ну і Alivio
Альтус чудова серія обладнання для простих велосипедів. Перекидка в діапазоні 6-7, однозначно краща за анологи від сраму.
Алівіо 2012 я вже катаю другий сезон (включаючи зиму) і вже майже вбив:), для покатеньок і туризму не бачу сенсу ставити шось краще взагалі.
Турней хлам, асера непотрібна.
-
Чого це Турней хлам а Ацера непотрібна ??
Турней початковий рівень нищого класу а Ацера вищий рівень початкового класу.
Що тут багато говорити. При виборі велосипеда вибираемо спочатку раму розмір колір та призначення велосипеда. а навіс дивимось по таблиці. Потім дивимось по колесах щоб втулки були хороші .
Декому мало Діоре, а дехто від Турнею скаженіє, то як кому
(http://s018.radikal.ru/i508/1405/3d/c09f3a1e7caf.jpg)
всі нові велосипеди сьогодні за 5000 -7000 тис з початковим навісом.
Всі беу з середнячком 3000-4500
Ашани і дешевібеу з турней
вищий клас більша надійність відповідно і більша вартість .
Навіс не проблема можна замінити тільки треба слідкувати з сумісністю додатковий суміжніх запчастин .
Багато залежить від настройки велосипеда та його компонентів. Самий дешевий Турней може працювати краще Діоре якщо він правильно та грамотно настроєний . про довговічність окреме питання. Небуде правильно настроене то і довговічності небуде
-
Tourney, Altus і навіть Alivio - це вже пережитки минулого і морально застарілі системи...
Не бачу в них нічого позитивного...
Не може жигуль їхати краще мерседеса хоч як його грамотно не регулюй, бо це жигуль. Гавнішко є гавнішко, і ліпити з нього кулю завжди найдуться охочі...
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
-
1.Просто кататись.
2.Довгі дистанції по асфальті.
3.Вас не зачіпають фрази та натяки на те шо то всьо тре міняти.
Тоді апгрейд вам не потрібен.
1.Не просто кататись (більш ніж 50% ваших маршрутів грунти, по місту постійні бардюри)
2.К.к. гонки (дешева трансмісія живе власним життям)
3.Вас самих вже достав ваш альтус.
SRAM X7
-
;)
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
-
Мужики, нєфіг понтуватись ;)
От реально :)
гонщиків крос-кантрі з усіх власників велосипедів - одиниці.
Більшість катається довкола озера і парками, і поїздка в Прошову - це для них вже досягнення. Хоча ще років 20 тому на протих Українах люди їздили по 30 км в один бік просто по справах :)
Але я вже писав - кому що. Кому кататись і отримувтаи задоволення, а кому давитись слинкою і збирати по 6-7 штук на велик, на який вельмишановне панство дасть "одобрямс" :)))
-
в мя велосипед - збірна совєцкаго союза: рама - команч ніагара, вилка - якась дефолтна, запчастини бралися альбо б.у, або - базар. Винос у мя фірмА - Кельбаджари зоветься :) - ні у кого такого нема більше... Колеса тілько були нульцеві, зібрані в ровер-байку, ну і всякі свистілки-перділки - типу гріпсів, ручок і тормозних колодок :) Спочатку трансмісія була торней - але на другий сезон життя мого дюралевого коня я купив алівіо (торней - таки те ще залізяччя) - брав цілий гірсет в китайців, який успішно і проінсталив - під кінець другого мого велосезону. Два повних сезони вже з ними поїздив. Пра я вел швидше як дорожник юзаю (асфальт/польовки) - тому трансмісія ще зо два сезони точно проживе. Але планую планову заміну коліс - пятий рік вже їм йде (з гальмами ві-брейками, до речі), то вже й касету, як мінімум, міняти треба буде.
Але я ровер досить щадяще користаю - на роботу - з роботи + десь-колись по обїздній катнути, чи до ближніх сіл ( 20-30 км на день в середньому). Іноді можу поїздку кілометрів на 50-60 замутити - але то рідко - десь раз на місяць. Літає апарат не зле - швальбовські лендкрузери напомпані до 3,5 - 4 атмосфер, моя особиста масса і втулки - шімановські паралакси забезпечують доволі непоганий накат, хоча задню втулку я вже майже угробив - минулої весни вирішив заглянути до неї - як вона поживає, і чуток конуса перетягнув. Довелося їх замінити.
Вилку б ще ригідну спробував би - замість моєї дефолтової недовилки. накат, гадаю, став би трішки ліпший - через відсутність пружин, лишньої масси ну і власне - нижчу посадку велосипедиста.
Головне аби жалізяка приносила задоволення, все решта не має значення.
-
Винос у мя фірмА - Кельбаджари зоветься
В стечкіна ше такй є
-
Ех... холєра. а я думав шо я особливий 8)