Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Sonce

Сторінок: 1 ... 21 22 [23] 24 25
331
дійсно коли до стоянки або потяга недалеко то тоді я згідний з тобою..

332
і ще одне коли в когось поломка і залишається двоє, а група їде далі..от коли ті двоє устранять поломку вони будуть максимально крутити педалі щоб догнати групу...і коли вони її доженуть це трохи позначиться на їх силах...а це призведе що далі швидкість групи буде набагато менша..

333
90% їду, якщо хтось великом поділиться o^-o.... 10% залишаю на фарс мажорні обставини..

дійсно а що саме з твоїм ровером, мож за тиждень можливо щось зробити...можемо порадити хто може відремонтувати...

334
Є така пропозиція давайте спочатку  уточнимо хто їде??? Бо щось багато кажуть що неможуть...я буду вносити тих хто їде..
Так що підписуємось:
1. Sonce
2. Zombie
3. Dreamland
4. Bhagavan
5. Сім самураїв
6.

335
Люди напишіть, що треба із собою брати в мандри!!!! :)
Якщо можна, то детальний список. ;)

читай тут про спорядження: http://shpryha.te.ua/component/option,com_smf/Itemid,69/topic,60.0

336
= Спорядження для велопоходу =

Спорядження
-- велосипед (болотники, багажник, катафоти)
-- велорюкзак
-- велочохол
-- фара, блимак
-- окуляри
-- спальник
-- килимок
-- ложка, миска, горня
-- ніж
-- туалетний набір
-- особиста аптечка
-- фотоапарат
-- посвідчення особи, гроші

Одяг
-- велошолом
-- велошорти
-- штани
-- футболка (веломайка)
-- кофта
-- рукавички
-- дощовик (вітровка)
-- взуття
-- труси, шкарпетки

Не варто брати більше речей, адже це зайва вага, яка сповільнює рух.
Брати варто не те, що потрібно, а те, без чого не можна обійтись.   


Детальніше про спорядження

Загалом велоодяг має бути:
- зручним та комфортним при їзді
- в обтяжку (для зменьшення опору зустрічному повітрю)
- синтетичним (швидко сохне)
- яскравим, з помітних кольорів, зі світловідбиваючими елементами (щоб помічали водії на дорозі) 
Пам'ятаючи про ці вимоги можна підібрати одяг для мандрівки зі свого звичайного гардеробу. 

 
Велошолом
Хороший шолом виконує відразу кілька функцій:
      1. Активна безпека велосипедиста на дорозі.
Найважливіша роль шолома в тому, що водії автомобілів ставляться до байкера в шоломі і яскравому велоодязі на порядок уважніше, ніж до велосипедиста в тренувальному костюмі і кепці. Нехтувати цим фактором - означає нехтувати здоров'ям і життям.

     2. Пасивна безпека.
Тобто безпосередній захист голови при падіннях. Деякі молоді байкери усвідомлюють необхідність такого захисту тільки після струсу мозку і травм голови. Від падінь не застрахований ніхто, як би акуратно і обережно він не їздив.

     3. Захист голови від перегріву і сонця.
Хороший шолом має безліч вентиляційних отворів і каналів, що забезпечує хорошу вентиляцію голови навіть в жаркий сонячний день. Що стосується захисту від сонячного випромінювання, то порівняти велосипедний шоломом можна лише з "африканським" пробковим капелюхом. У холодну пору року під шолом одягають спеціальну тонку балаклаву, що не продувається, з комбінації сучасних високотехнологічних матеріалів. Високоякісні велосипедні шоломи коштують від 70 до 130$. Прості популярні моделі- від 30$.   

Якщо ви ще сумніваєтесь, можете переглянути дописи на форумі.

При купівлі варто звернути увагу на: 
- відповідність стандартам безпеки (наклейка з позначкою EN1078 чи CPSC чи Snell B95 (B90))
- відповідність формі голови
- достатню кількість вентеляційнх отворів
- зручність системи фіксування на голові та регулювання розміру
- яскравий колір, наявність світловідбиваючих елементів
Наявність шолома обов'язкова. 

Велошорти (велотруси)
Забезпечують більшу збереженість сідниць від синців та потертостей, оскільки накладка між ногами має певну товщину, не має грубих швів, всмоктує вологу та зазвичай має певну дезінфекуючу дію. Як правило, використовуються без нижньої білизни.   
Альтернатива: звичайні шорти
   
Штани
Потрібні для їзди в негоду чи при температурі нижче +15 градусів. Можуть бути різної "теплоти" залежно від погоди. Бажано, щоб були достатньо щільні і не продувались під час їзди, та були достатньо вільними, щоб в них було зручно ввечері на біваку. Як правило, велоштани мають дещо підвищену талію (щоб не відкривалась спина), достатньо довгі штанки (щоб не відкривались гомілки) та покрій, який не заважає педалюванню.   
Альтернатива: спортивні (тренувальні) штани
   
Веломайка
Часто мають гумки на комірці та рукавах (щоб не задувало), дещо подовжену задню частину, кишеньки на спині. Коли прохолодно, використовують веломайки з довгим рукавом. 
Альтернатива: звичайна футболка яскравого кольору
   
Кофта (термокуртка)
Потрібна для їзди в негоду, при температурі нижче +15 градусів, а також ввечері на біваку. Може бути з флісу, полартеку чи віндстопера. 
Альтернатива: легкий светр чи теплий гольф
   
Рукавички
В поході варто мати повні рукавички ("з пальцями"), особливо, якщо передбачається температура нижче +15 градусів вдень, а також, якщо похід проходить в гірській місцевості. Основна їх функція - захист рук від охолодження та обвітрювання, отже матеріал має бути достатньо щільним. Рукавички також зберігають руки при падінні.   
Альтернатива: інші легкі рукавички "з пальцями"
   
Дощовик (вітровка)
Захищає від дощу та вітру, бажано з капюшоном та подовженою задньою частиною (для захисту спини). Може бути виготовлений з гортексу, лайкри, поліаміду та інших.   
Альтернатива: поліетиленовий дощовик
   
Взуття
Для нескладних походів підходять просто міцні комфортні кросівки. Бажано, щоб вони мали жорстку підошву з рифленням, яке добре зчіплюється з педаллю. 

Велосипед
Для походу найкраще підходить кросовий або MTB. Велосипед має бути обладнано велобагажником, бажано крилами та катафотами.
   
Велорюкзак
Бажано монооб'ємний, місткістю близько 70 л.   
   
Велочохол
Для перевезення велосипеда в потязі.
Альтернатива: кусок поліетилену або переконливість у спілкуванні з провідником

Фара
Фара може бути діодною (світить довше, але слабше) або галогеновою (світить краще, але менше часу).
Альтернатива: діодний налобний ліхтарик

Блимак
Блимак - червоний блимаючий ліхтарик ззаду, щоб водій авто вчасно помітив велосипедиста ввечері, в тумані чи в дощ.   
   
Окуляри
В поході захищають очі від пилу та комашок, також іноді  від сонця. Тому мають бути достатньо світлі для комфортної їзди в хмарну походу чи в сутінках. 

Спальник
Розрахований на мінімальну температуру (екстрім) - 5 - 0 градусів. Вага спальника має бути в межах 1 - 1.5 кг. 
   
Килимок
Бажано щоб складався, а не скручувався в довгий рулон. Тому варто використовувати якнайтонші моделі.
Альтернатива: будівельна плівка (поліізол) з фольгою з однієї сторони (товщина 0.5 см) 
   
Ложка, миска, горня
Бажано металеві, неважкі. Зручно, коли горня поміщається в миску, а миска має кришку.   
Альтернатива: звичайний посуд

   
Ніж
Простий, маленький складний. 
   
Туалетний набір
Зубна щітка, паста, мило, маленький рушничок, туалетний папір

Особиста аптечка
Ліки від індивідуальних хвороб (якщо такі є), гігієнічна помада. 
   
Фотоапарат

Посвідчення особи та гроші


Взято: http://www.tourclub.com.ua/info/kor_info/sporyaha_velo.htm

337
це колеса від твого старого ровера??? :D

338
прикольно... ;D

339
Файно...от тож хочу в Язлівець...

340
я б поїхав давно хочу цей маршут проїхати, але на три дні не зможу...на два б поїхав..

Перший день виїзд о 8-00 від пристані біля готелю "Тернопіль". 70 км до Бучача. 14-00 Бучач, сухий обід, огляд фортеці. 17-00 виїзд з Бучача, 19-00 - Русилівські водоспади. Облаштовуємось, намети, вечеря.

Другий день виїзд 9-00. Русилів - Золотий Потік - Язлівець -Беремяни(вихід на червону гору, дуже класні краєвиди на дністровський каньойн, і тут впадає стрипа в Дністер) - Шутроминці - Нирків. 60 км. На ночівлю облаштовуємось неподалік Джуринських водоспадів.
Виїзд зі станції Ворвулинці можна вночі, але хто має три дні вихідних може котитися до борщова :)



341
В деяких походах шолом обовязковий...незнаю я зараз по Тернополі в шоломі катаю...життя важливіше...

342
Група якщо їде має бути не роздільна, поламалось щось зупиняються всі і поки незремонтують ніхто не їде...хтось якщо виривається в перед має контролювати видимість задніх не видно зупиняється і чекає!!!
Вириватись можна коли до кінцевого пункту залишається не багато...
і в загалі в мандрівці має бути передній і замикаючий вони двоє контролюють групу...якщо навіть розтянулися...

343
а ще одне проїхали в загальному 80км, 30-35км з них був асфальт...

344
Ось звіт про подорож:
За день до подорожі коли всі відмовились з Тернополя їхати, коли дивлячись погоду в інтернеті я вагався чи їхати чи ні... Але все одно надумав, купивши болотники і почепивши їх на роверика я вирушаю в дорогу.Вечором пів 9,  8 числа я сідаю на електричку до Львова і вирушаю. Десь біля опівночі прибуваю у Львів, де мене зустрічає друг в якого я ночував в гуртожитку. Трохи поспавши знову вирушаю в дорогу, поблукавши ранковим Львом по мокрій бруківці знаходжу жд вокзал. По дорозі ще фотографую старовинний костел:

Доїхавши на жд вокзал:

я побачив велосипедистів біля 20-25 чоловік, спочатку подумав що це все з нами, але виявилось не так наших було тіки 8 чоловік,

Сівши в електричку Львів-Мукачево ми їдемо до Станції Сколе.
В Стрию підсідаю ще двоє велоучаснегів.


Заїждаємо в Сколе до старовинної церквушки:



Виїхавши за місто:


Претнувши річку Стрий:

Ми наближаємось все ближче до Карпат, далі підйом тіки вгору...
Вїхавши в Заповідник Сколівські Бескиди ми наближаємось до першої зупинки водоспад Кам’янка:







Подивившись на водоспад ми вирушаємо далі, проїхавши хвилин 10--15 наступна зупинка, лишивши ровери ми піднімаємось до Журавлиного(Мертвого) озера:




Помилувашись красотою озера вертаємось за роверами і знову вдорогу, піднімаємось на хребет, милуючись красою Карпат (потічки, полонини):





От такі дороги були:


Деколи переносили ровери в руках через численнв потічки:

Останній підйом на хребет виявився цікавим, купа болота і глини:

але подолавши цей участок дороги хто ровером, хто ногами ми виходимо на хребет, якраз тут межа львівської з франківською областями,
Панорама з хребта:

От такі були наші роверики після підйому:


Трохи відпочивши, почистивши роверики від глини та болота:

перекусивши вирушаємо далі, тепер вниз скидуємся з хребта в долину:



Покрутивши педалі майже по рівній місцевості наближеємось до скель Довбуша.
Перед вїздом в заповідник робимо зупинку:


тепер знову вверх до скель, майже перед самими скелями робимо зупинку на обід, в такій альтанці ми обідали:

На обід ми вчасно зупинились, під час обіду пройшла 15 хвилинна злива.
Колиба:

:))))

Пообідавши ми нарешті потрапляємо до мети нашої поїздки Скелі Довбуша:
На скелі проглядається голова лева:

А це просто краєвиди скель :










Учаснеги велопоходу:


панорама Карпат зі скель Довбуша:

Подивившись на скелі вирушаємо далі спускаємось зі скель в долину, що найбільше запямяталось з походу це ті спуски по лісовим тропинкам, камінням:)))))
Спустившись вниз фотографуємо гарні краєвиди:


Спускаючись вниз до села ми мали переїхати через річку через міст, а коли наблизились побачили що його не має,

перейшовши в брід вїждаємо в село, в селі біля річечки миємо велосипеди,

побачивши що йде велика хмара(блискало, гриміло) врахувавши що є час в запасі вирішуємо перечекати
 дощ під мостом де розпалюємо ватру і жаримо ковбаски...


Перечекавши дощ їдемо далі черз годину виїждаємо на трасу і по асфальту їдемо 25км до Стрия

В Стрию приїждаємо на вокзал де беремо квитки на потяг, я пакую свій ровер для перевезення в швидкому потязі

Львівяни сідають скоріше на електричку до Львова, я і gipsa залишаємо на вокзалі, gipsa пізніше сідає на електричку до Дрогобича я через пів години сідаю в швидкий потяг Ужгород-Київ і їду до Тернополя.
В Тернополь прибуваю в 01,30 ночі.
Для мене це був перший похід в гори, дуже сподобались гірські, деколи даунхільні спуски, переїзди через потічки на швидкості і навіть те болото і глина через яке ми їхали...:)))
дякую львіським хлопакам з http://www.beskyd.lviv.ua за організацію походу!
От сиджу друкую звіт а так хочеться знову в гори.До наступних зустрічей.
Фото: Sonce, Globetrotter, Skinnyman. ©

345
Майбутні / Re: Поїздка 9 травня...
« : 10.05.2007, 09:46:34 »
я приїхав...фотки і звіт буде пізніше...одним словом скажу було дуже круто..... :) :) :)

Сторінок: 1 ... 21 22 [23] 24 25