shpryha
ТехМайданчик => Спорядження => Тема розпочата: Avanar від 12.03.2012, 11:11:31
-
Хто вважає що на ровері дзеркало не потрібне, далі може не читати. Всім хто звик їздити за кермом автомобіля знайоме відчуття дискомфорту, коли сідаєш на ровер і постійно треба крутити головою назад, замість того щоб зиркнути в дзеркало, аби побачити фуру яка тебе наздоганяє і швидко визначити, на якій відстані від краю дороги вона їде і чим це тобі загрожує. Вело дзеркала які продаються
http://www.velostyle.com.ua/44026.html (http://www.velostyle.com.ua/44026.html)
http://www.velostyle.com.ua/93759.html (http://www.velostyle.com.ua/93759.html)
мають недолік: вони постійно ломаються від випадкових чіплянь і ударів кермом об будь-що, а кожен раз викидати 130 грн. шкода.
В "Епіцентрі" в відділі автоаксесуарів за 10 грн. було придбано ось таке пластмасове, панорамне дзеркало 30*50 мм:
(http://img10.imageshack.us/img10/9066/71017123.jpg)
Далі 2 варіанта, як зробити дешево і сердито:
В.1 Взяв хомут 20*32, болт 5*40 з плоскою головкою, 3 гайки М5, кусочок камери (щоб фарбу не подерти), свердляться отвори як на фотці:
(http://img171.imageshack.us/img171/7284/65546269.jpg)
Цей варіант підходить на рожки і на руль-баран
(http://img546.imageshack.us/img546/6230/67953307.jpg)
Недоліки: Важко настроювати зону огляду. Жорстке кріплення, можна відломати дзеркало. На коротких рожках буде заважати хвату.
В.2 Беремо пластмасовий дюбель на 14, шпильку 8*150 (з одної сторони різьба під гайку, з другої в дюбель), 2 гайки М8, шайбу М8. Згинаємо шпильку під 90*, свердлимо отвори і збираємо як на фотці:
(http://img96.imageshack.us/img96/2596/29297880.jpg)
Вставляємо в торець руля так:
(http://img215.imageshack.us/img215/8918/62807227.jpg)
або так:
(http://img685.imageshack.us/img685/5306/51387069.jpg)
Можливо для зручності прийдеться збільшити довжину шпильки, або брати дюбель на 16 ну це вже кому як підійде.
-
Чомусь замість фоток гіперссилки?
-
нормально фотки видно. Цікавий спосіб. Другий варіант краще виглядає і другий варіант має можливість зону огляду регулювати краще, я так розумію?
-
то зеркало само не дуже- їздив з такими, краще набагато по огляду - круглі.
-
Задумка хороша мені сподобалось
-
краще набагато по огляду - круглі.
Їх кріпити важче.
-
в епіцентрі таких дзеркал не обнаружено =\ певно всі велосепедисти дружно скупили
а ті шо є або дорогі (порівняно з 10 грн) або не годяться для велосипеда
-
Є такі зеркала у СІЛЬПО в Подолянах або можна шукати на автобазарі в Березовиці або на дружбі... вони бувають також і круглі...взагаліто вони йдуть як автомобільні для клеяння як допоміжні до великих зеркал і є заодно панорамними так що відстань до обєкту там важко визначити так як працюють на віддалення та захвату більшого кола огляду
-
(http://img685.imageshack.us/img685/5306/51387069.jpg)
Можливо для зручності прийдеться збільшити довжину шпильки, або брати дюбель на 16 ну це вже кому як підійде.
[/quote]
цей варіант самий найкращий
-
кльова задумка, особливо другий варіант.Один мінус-виступає за габарити керма , тобто при падінні чи проїзді в вузьких місцях є вірогідність зламати конструкцію. Але то дурне,можна все швидко відновити,якщо й справді низька собівартість. А то як згадаю ті мурашки по спині від пролетівшої в 0,5 метра від мене фури-то автору сего девайса варто вклонитись за винахід з підручних засобів.
-
Спасибі за технологію - спробуєм-с...
-
Як на мене накращим є нашоломне дзеркало, кут огляду - вся дорога з обочинами і важко зламати, бо гнучке кріплення, сам з таким їзджу десь 4 роки. Без дзеркала по місту дуже важко їхати, хіба 40-55 км/год летіти за якимось бусом :D.