shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: mix_g від 01.10.2014, 22:38:09
-
Привіт шановні шприхалі. Хочу порадитись з більш досвідченими шприхалями :)
Ситуація ось яка: спереді був ротор Avid HS1 160 mm і каліпер авід бб7, біда почалась з того як поміняв ротор на Avid G3 180mm, а саме не затискає намертво каліпер той ротор при їзді. Грішу на непритертість колодок, але все ж таки хочу почути пораду, так це чи ні.
-
Непритертість - так. Покатайся пару днів, все буде нормально. а чо ротор міняв?
-
воткой надо пробувати !!!
мені як раз Ізя тирчить пляшку...
на крайняк можна текілой - правда, Френкі?
-
Frenky 160 ротор трохи погнув, вирівняти так і не вдалось, а так як неочіковано мені на голову впали лишні пару сотень гривень - вирішив купити 180 :)
-
ага, текіла для всього канає - і тормоза прокачати можна...
що будеш робити зі старим ротором?
-
є у Епіцентрі у автовідділі спрей для очищення дисків гальмівних. Там шось три виробники. Почисть та промий ними ротори і все буде добре.
(http://eraparts.com.ua/code/img/product/0dbc97572d/product_item_normal_img_f409c15385.jpg)
HI-Gear BRAKES CLEANER (Очисник гальм і механізмів зчеплення) HG5385 538 g
Опис:
Ефективно видаляє сліди масла, технічних рідин, мастил та інші забруднення з гальмівних дисків, барабанів і колодок. Дозволяє проводити очищення без демонтажу. Усуває скрип, підвищує ефективність гальмування, знижує нагрівання деталей гальмівних механізмів. На вогненебезпечний. Може також використовуватися для очищення будь-яких штекерів і роз'ємів в електропроводці автомобіля. Незамінний для високоякісної очистки і знежирення практично всіх металевих поверхонь.
Головні особливості та переваги:
Очищувач гальм, механізмів зчеплення та електрообладнання.
Ефективно видаляє забруднення з гальмівних дисків, барабанів і колодок.
Підвищує ефективність гальмування.
Може використовуватися для очищення роз'ємів в електропроводці автомобіля.
Тара 538г
Быстрый очиститель LIQUI MOLY Schnell Reiniger (http://www.youtube.com/watch?v=SPhFgomUQ_s#ws)
-
Я не спец у колодках, але тільки побачив тему, як одразу так притерло по вухах те притЕрання. :)
Вибачте, не міг не присікнутися.
-
Я не спец у колодках, але тільки побачив тему, як одразу так притерло по вухах те притЕрання. :)
Вибачте, не міг не присікнутися.
Ну що тут поробиш, так сі сталось, що ще за шкільних часів, прийшлось підкупити вчителя з української мови, щоб отримати 12 балів :'( ага, текіла для всього канає - і тормоза прокачати можна...
що будеш робити зі старим ротором?
поки що не планую продавати, нехай лежить до кращих часів.
-
Та плюнь ти на ті колодки.
ну чи на крайняк полий їх водою. Пару спусків на мокрих колодках і вони притруться. Всякою хімією не лий. Щоб ше гірше не стало.
-
я колись взагалі знімав колодки, протирав спиртом, потім на вогонь >:D , а ротор тільки спиртиком протирав(тесть аж прозрів, що в нього спирт відібрав :D )
-
я колись взагалі знімав колодки, протирав спиртом, потім на вогонь >:D , а ротор тільки спиртиком протирав(тесть аж прозрів, що в нього спирт відібрав :D )
та дехто тобі за таке ""марнотрацтво" пробив-би колеса... :D :D :D
-
Якщо чесно то спіртом тестя дешевше протирати ніж фірмовою хімією. Тому смикалку вітаю ..Головне щоб тільки тесть не побив і залишились хороші відносини через таку оказію
А нарахунок того, що фірмовою хімією може стати гірше заперечую. Сам використовую різні для авто і скажу, що гроші віддані за профі хімію себе оправдовують і результат відчутний
Дуже хороша хімія це HI GEAR . LIQUI MOLY. Doctor WAX
-
Тер колодки спиртом. Протирав ацетоном. Палив на вогні. Не допомогло. Ротори мив фейрі. Тер нождачкою потім знов мив. Не допомогло
-
то треба почитати десь на форумах, бо чув таке, шо ротори різних виробників краще підходять до певного типу колодок.