shpryha
Загальний => Справжні велосипедисти => Тема розпочата: xlibes від 06.08.2010, 19:52:10
-
Відкрито публічний прокат велосипедів у Лондоні/ Barclays Cycle Hire
30 липня 2010 року у Лондоні нарешті ввели у експлуатацію велосипедні майданчики для публічного користування.
До цього часу зареєструвалося 12000 людей, які будуть випробовувати нововведення.
А через 4 тижні схема прокату велосипедів запрацює на основі звичайної оплати
за відповідний термін використання транспортного засобу.
Хоча уже зараз усі бажаючі, а не лише зареєстровані учасники, можуть скористатися послугою.
Єдина відмінність на даний момент полягає у тому, що лише зареєстровані зможуть придбати найбільш
вигідний спосіб доступу до прокату – на цілий рік.
Такі майданчики на початку будуть встановлені у центральній частині міста і у кількох парках.
Як уже стало звично, мер міста Лондона Борис Джонсон сам відкривав нову схему прокату і закликав
до активної участі усіх лондонців ("I call on Londoners to sign up and become pioneer members." - Boris Johnson).
Місцеві швидко відгукуються на зелені ініціативи мера і беруть активну участь у використанні нової схеми прокату.
А тепер про ціну питання.
Оплата поділяється на 3 види:
1) за доступ до користування
£1 – 24 години
£5 – 7 днів
£45 - цілорічно
2) за користування
безкоштовно - до 30 хв.
£1 – до 1 год.
£4 – до 1,5 год.
£6 – до 2 год.
£10 – 2,5 год.
£15 – до 4 год.
£35 – до 6 год.
£50 – до 24 год.
3) інші
членський ключ доступу - £3 за кожен
за невчасне повернення (понад 24 год.) - £150
за пошкодження – до £300
за неповернення – £300
(детальніше отут http://www.tfl.gov.uk/roadusers/cycling/14811.aspx)
Не обійшлося без сюрпризів. У перші дні користування прокатом зареєстровані учасники
були помилково тарифіковані системою. Причиною цього, частково, було неправильне
встановлення велосипедів у доки після закінчення мандрівки. Правда усім оплату повернули.
Самі велосипеди мають спрощену будову і антивандальний вигляд.
А їх техогляд обіцяють здійснювати періодично, щоб у доках вони
все були справні і готові до поїздки.
Проте користувачам перед початком прокату рекомендують перевірити
справність велосипеда і відрегулювати висоту сідла.
Кілька фото:
(http://shpryha.te.ua/images/news/08062010/01.jpg)
(http://shpryha.te.ua/images/news/08062010/02.jpg)
(http://shpryha.te.ua/images/news/08062010/03.jpg)
(http://shpryha.te.ua/images/news/08062010/04.jpg)
(http://shpryha.te.ua/images/news/08062010/05.jpg)
Очевидно, банк Barclays виступив спонсором того всього діла
(http://shpryha.te.ua/images/news/08062010/06.jpg)
А тут трохи видно вартість послуг і мене
(http://shpryha.te.ua/images/news/08062010/07.jpg)
Попередні 6 фото із одного пункту прокату, а на цей я наткнувся вже в іншому місці
(http://shpryha.te.ua/images/news/08062010/08.jpg)
Велосипед із прокату у дії
Відео:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MemuUw1pP_M&feature=player_embedded[/youtube]
За матеріалами:
http://www.tfl.gov.uk/roadusers/cycling/14808.aspx
http://www.metro.co.uk/news/836583-9-000-sign-up-for-london-bike-hire
Фото автора
-
шось ті вєліки не викликають бажання на них кататись,
Хіба шо для бабусь та дідусів
-
Ну я теж надаю перевагу своєму власному велосипеду.
Але і на тих можна комфортно переїхатися по місту і потім не думати де його подіти.
-
шось ті вєліки не викликають бажання на них кататись,
Хіба шо для бабусь та дідусів
але не всі мають власний велосипед,якщо треба потрапити з одного кінця міста в інший, то це самий оптимальний варіант, ніхто тоді на прокат модні велики давати не буде..))
-
Це супер! Боря рулить, я вже казав :)
-
Але ж вони круті. І велосипеди гарнюні такі... цікаво яке працюватиме сервіс і ТО.
-
Знайшов випадково ще одне відео, як встановлювали велопункти:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dFdNf4bkl-A&feature=related[/youtube]
-
скоро можна буде побачити на Україні дешеві роверики з написом "Barclays" :D :D :D
-
офігєнські сіті-байки.
ну що ж, вкотре - там кльво, тут - циганва.
-
офігєнські сіті-байки.
ну що ж, вкотре - там кльво, тут - циганва.
£50 – до 24 год.
реально можна такого купити за ті гроші
а взагалі бред... там виходить шо його тра ставити там де брав... інакше вони заманаються перескладати їх назад.
навіть якшо не назад, то всерівно все обмежується певною к-тю парковок і понту з того нуль, з тим же успіхом на метро заїхати можна, причом дешевше буде.
-
Хіба тре ставити там де взяв?
-
Хіба тре ставити там де взяв?
Причиною цього, частково, було неправильне
встановлення велосипедів у доки після закінчення мандрівки.
-
При гарній логістиці байки завжди будуть розподілятися рівномірно між док-станціями. Але це за умови потужного трафіку. Бо якшо ровери будуть брати на горі шоб зїхати вниз - то нема дурних потім платити гроші шоб дотругати того байка на гору ).
-
При гарній логістиці байки завжди будуть розподілятися рівномірно між док-станціями. Але це за умови потужного трафіку. Бо якшо ровери будуть брати на горі шоб зїхати вниз - то нема дурних потім платити гроші шоб дотругати того байка на гору ).
саме тому мені і здається що повертати тра до того ж доку... ше й пів години фрі.
-
Але ж доки є не тільки в одному місці. Мені здається шо мона в одному взяти, а в іншому лишити
-
все рівно зручно, якшо він є біля твого дому, поїхав по справах і вернувся :)
-
здирництво.за 3 доби- 150 у.о.краще купити
-
здирництво.за 3 доби- 150 у.о.краще купити
гарно видно психологію вітчизняних велосипедистів)) ним не обов"язково кататись 3 доби підряд) ці велосипеди - шикарна альтернатива громадському транспорту. там до 30 хв. безкоштовно, до години - фунт. тобто ти сіла на "Дружбі" доїхала за 25 хвилин в Центр, поставила в док і маєш безкоштовне добирання на роботу.
п.с. на таксі теж можна за три дні наїздити на нову машину)) але ж ніхто не їздить три дні підряд на таксі з включеним лічильником
Дописано : 07.08.2010, 22:15:47
При гарній логістиці байки завжди будуть розподілятися рівномірно між док-станціями. Але це за умови потужного трафіку. Бо якшо ровери будуть брати на горі шоб зїхати вниз - то нема дурних потім платити гроші шоб дотругати того байка на гору ).
я думаю там по-любому є техпрацівники, котрі возять ровери догори)
-
Сьодні по новинах на інтері розказували про цей прокат :)
-
Сьодні по новинах на інтері розказували про цей прокат :)
Ха я також бачив !!!
-
Доречі тема дуже цікава. але як то кажуть не для нас, бо в нас би їх покрали за перший день
-
Ні, в той самий док не тре ставити.
Головне добре його встановити, щоб система вкурила, що байк вставлений. Бо буде лічильник клацати далі.
Але якщо більше нема місць, то тре шукати доки із вільними місцями, щоб повернути байк. :)
-
Цікав в якому стані вело прокати ...... xlibes мож зорганізуєш фото розвітку
-
Але якщо більше нема місць, то тре шукати доки із вільними місцями, щоб повернути байк. :)
або витягти і кинути інший, а свій поставити...
-
або витягти і кинути інший, а свій поставити...
Так не катить: щоб взяти ровер треба пройти аутентифікацію, ти ж за доступ ще платиш гроші
1) за доступ до користування
£1 – 24 години
£5 – 7 днів
£45 - цілорічно
Реальніший варіант - кожні 30 хвилин міняти ровер на проміжних док-станціях =) Але може бути й таке, що безплатні 30 хвилин дають раз в день...
-
Користувалася таким прокатом у Барселоні - надзвичайно зручна річ! Зручність в тому, що коли їдеш на роботу/навчання/зустріч тобі не треба думати про те де припаркувати власний велосипед, а головне чи дочекається він тебе чи щось з нього зкрутять.
А ще інтенсивність авторуху і чемність водіїв дуже сприяє для катання на сітібайках. Правда, і на них можна ганяти "під 30 км.ч.", що деякі місцеві і показували (чи то сил багато, чи то дуже квапляться:))))
Хоча, як на мене, подібні велопрокати навряд чи приживуться в Україні, при наймні в найближчі років 15: бо водійській етикет і якість доріг абсолютно різні.
Марійка, інструктор клубу Велотур
-
http://www.uabike.com/article/news/rent-a-bike-in-france-is-defeated.html (http://www.uabike.com/article/news/rent-a-bike-in-france-is-defeated.html)
(http://www.uabike.com/assets/images/article/news/rent-a-bike-in-france-is-defeated/3cj.jpg)
-
Ай, хто б сумнівався. Але ми все ж говоримо про ЦИВІЛІЗОВАНІ країни. А франція вже давно не така, там арабів більше ніж людей вже.
-
Ай, хто б сумнівався. Але ми все ж говоримо про ЦИВІЛІЗОВАНІ країни. А франція вже давно не така, там арабів більше ніж людей вже.
100%, жабоїди самі в шоці від того всього...