shpryha
Загальний => Оголошення => Тема розпочата: Vintage від 30.01.2011, 18:29:25
-
Шановні володарі двохколісних коней, запрошую Вас у цій темі визначитись, кого би ви хотіли бачити у ролі представни_ка/ків велоорганізації ШПРИХА (Назву Велоспільноти, яка би підходила якнайкраще для такого випадку можна вибрати методом пропозицій/голосування). Моє бачення Dreamlend, Bhagavan, Erazel, Vik. На основі наданих Вами кандидатур на майбутнє буде окремо виділена тема-голосування, яка остаточно затвердить людей що офіційно представлятимуть нас з Вами! Прошу долучайтесь, відписуйте, вважаю одного тижня буде достатньо отже числа так 5-го, 6-го наступного місяця буде складено список кандидатур, хто взагалі не бажає представляти верхівку ШПРИХ-и/велоорганізації прохання одразу відписувати!
-
еразель
-
+1 за єразеля.)))
-
Звісно дякую за довіру, але є кілька АЛЕ особистого плану:
- я не комунікабельний
- я не вмію вибивати "своє"
- я взагалі не сильно відповідальний.
і ще пару яких я зразу не згадаю
Це все серйозно :), і це дійсно так, я не прибідняюсь, просто добре знаю свої слабкі риси характеру.
ТОму я свою кандидатуру знімаю. Я придатний для одиночних чітких завдань, але не для постійної роботи.
З.І. Доречі про керівництво. А що саме це включатиме, для чого і т.д. Тобто які обовязки будуть покладені на ту людину.
-
Шановні володарі двохколісних коней, запрошую Вас у цій темі визначитись, кого би ви хотіли бачити у ролі представни_ка/ків велоорганізації ШПРИХА. Моє бачення Dreamlend, Bhagavan, Erazel, Vik. На основі наданих Вами кандидатур на майбутнє буде окремо виділена тема-голосування, яка остаточно затвердить людей що офіційно представлятимуть нас з Вами! Прошу долучайтесь, відписуйте, вважаю одного тижня буде достатньо отже числа так 5-го, 6-го наступного місяця буде складено список кандидатур, хто взагалі не бажає представляти верхівку ШПРИХ-и прохання одразу відписувати!
моє бачення: Вінтаж, Тед, Янек, Корек.
запропоновані Вінтажем кандидатури не втнули нічого корисного, окрім витирання моїх постів.
катання по околицях міста не рахується - Корек їздить найбільше - його не згадали.
а Еразел взагалі людина несерьозна і тирчить мені 5 літрів закарпатського натурпродукта :(
-
Так, один свідомо відмовився отже за Erazel-a не голосуємо, і все ж таки хотілось би бачити когось з екстремалів у кандидатах. Йо старожили підключайтесь Sonce Bhagavan Zombie Xlibes Mlad та інші. Прохання не флудити а по темі викладати свої бачення кандидатур!
-
А все таки. Для чого той керівник? які будуть його функції і обовязки? Може то просто мається наувазі представник в органах влади? Бо який може бути керівник у ХАОТИЧНОГО обєднання.
P.S. Вибирати пропоную все ж не за критерієм скільки і як катає, а за особистими якостями лідера: відповідальність, рішучість, вміння роботи з людьми і т.д. І тут ще вилазить одна проблема. Зазвичай у людей які мають такі якості і без того є чим занятися(основна робота, сімя, робота в інших організаціях), а ті у кого буде вільний час і натхнення зазвичай ще не надто досвідчені в таких справах.
-
я передумав :)
підтримую кандидатуру Еразеля!
-
я передумав :)
підтримую кандидатуру Еразеля!
Та ні, я серйозно тут пишу, а ти влаштовуєш "вистави" :)
-
Пояснюю, не буде одного керівника, це буде 4...6 чоловік, яких ми виберемо, які будуть законно представляти нас перед державними інстанціями, якби дехто сьогодні на пів третьої прийшов в умовлене місце, то зараз не піджимав би хвостик. Менше з тим верхівка правління Шприхи буде складатись з 4...6-ти осіб, і не буде на плечах одного лежати все. За реєстрацію не переживайте, головне щоб адреса була (сподіваємось на Теда, або можливо ще хтось може щось запропонувати).
Кандидатура Erazel I-st відновлено, якщо Він хіба-що сам знову не викреслить себе!
-
Та ні, я серйозно тут пишу, а ти влаштовуєш "вистави" :)
я теж серьозно тому що ти відповідальна людина
а жартую тільки відносно того, що попущу тобі тих 5 литрів :)
-
Вінтаж, вот поки ви обговорювали я катався. І думаю то не в останній раз. Тому якось і страшнувато брати на себе відповідальність. Занадто я вітряний і непосидючий, боюся підвести людей.
В общім треба рішити чи нам взагалі треба керівництво. Та й що від нього хотіти. А от представниками до "чинновників" делагувати пару людей які вміють налагоджувати звязки. Янека наприклад. Адже він ітак "вхожий" в міськраду.
-
голосуйте за мене!!! :) :) :) :laugh:
-
От якраз із ним сьогодні то всьо було вирішено, шо потрібне зареєструвати нашу велоспільноту, і на чолі її поставити людей які могли б написати та підписати і подати заяву чи проект по трасах, по велозмаганнях та інших тем що стосуються велосипедного життя нашого міста, поглянь на сусідні міста, пора вже не брати приклад з інших, а самим той приклад подавати.
P.S.:я також сьогодні не пішки був і не на тролейбусі чи маршрутці *tramplin_m*
Не флудити! - було таке прохання бо таке враження що дитсадок навколо >:D
-
1. Bhagavan - відповідальний, організований;
2. Сім самураїв - з життєвим досвідом;
3. Zombie - виважений;
4. Xlibes - давно тутка;
-
взагалі мова була не про велоорганізацію ШПРИХА, а про асоціацію велосипедистів Тернопілля (умовно АВТ).
людина, що вступила в АВТ, буде мати певні права, наприклад:
1. юридичний захист
2. знижки в магазинах
3. можливість представляти Тернопіль на різноманітних заходах (велопробіг, змагання, зльот (як це слово правильно?), міжнародний велотур і тп)
і відповідно бере на себе певні обовязки:
1. іздити в шлемі, в темний час з ліхтарями/світловідбовичами
2. іздити тверезим :(
3. взагалі притримуватися правил руху (хоч би на червоне світло не їхати)
при порушенні взятих обовязків людина виключається з АВТ і шукає собі винних, чому її не розуміють...
-
1. Еразель
2. Сім самураїв
3. Bhagavan
4. Yanek
-
1. Bhagavan - відповідальний, організований;
2. Сім самураїв - з життєвим досвідом;
3. Zombie - виважений;
4. Xlibes - давно тутка;
Біда в тому що всі заняті сильно. А Хлібець взагалі за кілька тисяч кілометрів :(
Дописано : 30.01.2011, 23:07:52
людина, що вступила в АВТ, буде мати певні права, наприклад:
1. юридичний захист
2. знижки в магазинах
3. можливість представляти Тернопіль на різноманітних заходах (велопробіг, змагання, зльот (як це слово правильно?), міжнародний велотур і тп)
і відповідно бере на себе певні обовязки:
1. іздити в шлемі, в темний час з ліхтарями/світловідбовичами
2. іздити тверезим :(
3. взагалі притримуватися правил руху (хоч би на червоне світло не їхати)
при порушенні взятих обовязків людина виключається з АВТ і шукає собі винних, чому її не розуміють...
А от це ДУЖЕ ХОРОША І ПРОДУМАНА ІДЕЯ. І не стільки як контроль за "якістю велосипедистів", а як "наглядна пропаганда відповідального стилю їзди по місту". Інші будуть дивитися на таких "відповідальних" велосипедистів і самі почнуть потрішки їздити по правилах.
-
От якраз із ним сьогодні то всьо було вирішено, шо потрібне зареєструвати нашу велоспільноту, і на чолі її поставити людей які могли б написати та підписати і подати заяву чи проект по трасах, по велозмаганнях та інших тем що стосуються велосипедного життя нашого міста, поглянь на сусідні міста, пора вже не брати приклад з інших, а самим той приклад подавати.
P.S.:я також сьогодні не пішки був і не на тролейбусі чи маршрутці *tramplin_m*
Не флудити! - було таке прохання бо таке враження що дитсадок навколо >:D
[режим зануда on]
я перепрошую, але по словах Стєчкіна я зрозумів, шо мова йшла про асоціацію велосипедистів м.Тернополя і околиць, а не про велорганізацію "Шприха". попрошу все-таки відредагувати свій перший пост.
особисто я підтримую створення асоціації велосипедистів, але я проти узаконення і переведеня Шприхи в офіційне ГО. мухи окремо, котлети окремо.
я знаю пару затятих роверистів, котрі багато катають, але до шприхи вони не мають жодного стосунку і як я зрозумів - то і не планують мати.
якщо і буде поставлене питання про реєстрацію ГО "Шприха" - то я б хотів це в першу чергу побачити у вигляді відкритого поіменного голосування. а потім вже будем вибирати голову і представника.
я не проти співпрацювати з асоціацією велосипедистів як окремий роверист і як шприхаль. але волів би бачити Шприху такою, як вона і задумувалась - клуб без будь-яких зобов"язань і офіціозу. схема "зібрались-поїхали".
[режим зануда of]
Дописано : 31.01.2011, 01:07:34
взагалі мова була не про велоорганізацію ШПРИХА, а про асоціацію велосипедистів Тернопілля (умовно АВТ).
отож. але в цей темі топік-стартер зайшов з другого боку. ви намагаєтесь зараз вибрати людину, котра буде здувати пилюку з шкіри медведя, що ще не виріс.
якщо є потреба в такій асоціації-організації - то для початку було б непогано десь створити якесь обговорення її, визначення цілей і доцільностей. щоб люди мали якесь уявлення. створити хоч орієнтовне голосування по бажанні стати частиною цієї асоціації. є таке? я не знаю ні про шо йде мова, ні про те, чим буде займатись та організація.
п.с. наскільки я бачу - то потреба в такій організації є в тих людей, котрі часто їздять по місту ровером. на роботу чи де-ін-де. тому є потреба розрулювати питання з парковками, доріжками і толерантністю водіїїв.
скільки таких людей на Шприсі? небагато. велика частина - екстремали, котрі їзядть за містом. інша - туристи , котрі їздять ше далі. ні ті, ні ті особливої потреби не мають в офіціозі. навпаки, я в Шприху і прийшов, бо хотів втікти від міста, офісу і машин. бо то є Шприха.
але. я готовий співпрацювати і посильно допомагати будь-яким велооб"єднанням в Тернополі, бо це благородна справа. єдине, що хочеться мати якусь менш-більш чітку інформацію про те, що планується і її мету.
а не як в темі про пластикові карточки велосипедистів. давайте зробим, бо воно гарно)
-
Мій спосіб сприйнятті дійсності, а тепер і певна віддаленість від вас, робили і роблять все так, що я про все дізнаюся останній.
Тож, хотілося б почути якісь деталі і якомога більше. Бо цікаво хто і коли нарешті виніс остаточне рішення про реєстрацію "Шприхи" як велоорганізації.
Таке питання вже не раз успішно піднімалося і хоронилося у товщі флуду нашого форуму. Так ставалося все і не лише через те, що геть чисто не було конструктиву.
Просто Шприха задумувалася інакшою. І сумно не лише від того, що це не всі розуміють, а й від того, що знову і знову, за нашими плечима відбуваються не до кінця ясні спроби зареєструватися.
Якщо ж мова іде про Асоціацію велосипедистів, то прошу дуже. Взагалі ніц не маю проти.
-
Попробую внести ясність.
А то віталік просто хотів певно сказати дуже багато дуже малою кількістю слів:)
Суть наступна
В результаті теперішніх балачок з міськрадою і обговорення оцих тем
http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,4758.0.html
http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,4749.0.html
В тих хто то обговорювали і з міськрадою балакали (Ромко, Еразель, Вінтаж, Янек + Стєчкін) виникла цілком аргументована ідея утворити якусь хоч більш менш офіційну структуру. По аналогу до інших міст ту структуру вирішили назвати АВТ (асоціація велосипедистів Тернополя) - саме її Віталік і мав на увазі в топіку. (То було б нагляк якщо б зібралися ми - які до Шприхи збоку-припьоку, і за спиною всіх патріархів вирішили її легалізувати:)
Користь такої асоціації в можливості офіційозно контактувати з різними структурами. Стєчкін наводив приклад: збили якогось ровериста і водія відмазують - Асоціація пише листи в міліцію, прокуратуру, робить пресухи.
Визначаємо що треба, припустимо, велопарковку біля супермаркету - до діректора супермаркету йде вже не якись там велоактивіст - а керівник контори з солідною назвою - АВТ. То саме з міськрадою, а то дивись і з зарубіжними велоклубами.
Ну грубо кажучи - представницько-лобістський орган велосипедистів міста.
Оскільки більшість велоактивістів тусується на швприсі, більше того - самі нормальні активісти ту шприху і заснували, то логічно б щоб і грунт для Асоціації був шприхальський. Через то та тема тут і почалася.
Отож, як на мене як варто продовжувати цю тему.
Всіх бажаючих залучаємо до створення АВТ - визначаємо день коли можна зібратися, і там вибираємо пару людей, які той орган будуть представляти - типу голова і співголови..чи то заступники.
От і всьо, а далі органи починають діяти
-
Дякую за проясненя.
Ну, на таку справу дійсно потрібні небайдужі, комунікабельні люди із організаторськими здібностями і вільним часом.
Важко таких знайти. Але є з кого вибирати :)
-
Я недумаю,що робота представника буде дуже клопітною і займатиме багато часу.Так,на початку прийдеться трохи попотіти.Але тільки подумати,яку користь принесе навіть та сама вело парковка.Тай діти-наше майбутнє за сприятливих умов потягнуться до велосипедів.
Моя думка:потрібно зробити голосування,вибрати ГОЛОВУ та зареєструвати ШПРИХУ
-
спілкувався зі стечкіним... давайте дивитись правді в очі... спочатку треба опитати хто зголоситься займатись тою неблагодарною і неоплачуваною справою... а потім з них обирати.
як на мене то могли би бути янек, ромко і стечкин (як людина яка реально проводить на колесах купу часу)
на мою думку реально керувати мають 2 особи: голова і зам.... рештою мають займатись "комітети" і їх голови, тобто я точно не знаю, що тра тріалюгам, хай самі розберуться і самі пропонують, а от уже з готовими пропозиціями керовництво і піде до міськради чи ше кудась, де то питання можна рішити..
тобто піраміда бос(зам) - голова профільного комітету - члени комітету - решта зацікавлених позволить максимально ефективно і з мінімумом демократії(демагогії) рішати максимум питань...
тоді ця структура ніяк не зачепить ні шприху, ні її відвідуваність, ні її жителів, а буде строго займатись орг. питаннями.
Але я не вірю що знайдеться хтось достатньо дурний щоби погодитись і при цьому достатньо мудрий щоби його погодили, аже єдине що можна на тому заробити крім гемороя, то досвід броження по владним коридорам і знайомства там з потрібними людьми, що потрібно далеко не всім...
ПееС хтось пробував читати статути інших СВ і аналізувати їх діяльність? я пробував читати чим займається Велокраїна... похоже просто відмиває евробабло, а толку від них ноль (принаймні нам).
-
Ну справа поки-що чисто волонтерського характеру за ради нашого з вами кращого майбутнього у сфері що столується вело-... Ще раз хочу нагадати, що декілька людей, які будуть обрані нами ж можуть нами ж і переобратись. Не є метою одразу ж навантажити/запрягти тих людей якоюсь страшною марудною роботою, Yanek взагалі-то більш-менш чітко на відміну від мене описав для чого вони нам. Їх потрібно декілька для того, щоб у разі якщо, хтось один чи двоє припустімо не матиме змоги прийти на якусь офіційну з владою зустріч чи іншу якусь офіційну справу щоб представити вело-організацію м. Тернополя, то щоб інші 2-є...3-є змогли все-таки прийти на ту зустріч чи іншу потрібну для нас усіх спільну справу! Вважаю що вони повинні бути наділені однаковими правами між собою (але то чисто моя думка). Хотілись би бачити насправді різних представників серед тих людей, а саме представників екстремального стилю катання, шоссера, крос-кантрійника, туриста і було б непогано тріаліста чи когось з БМХ-ерів, головне щоб людина була тактовною, та послідовною у своїх діях та вчинках.
-
вінтаж, не будь дитиною. я без емоцій просто пояснив чому Шприха не асоціація велосипедистів.
-
Як на мене, то хороша ідея і потрібно її реалізовувати, ось тільки хто згоден бути цим так званим вело-альтруїстом?
-
Здається, у вас (тих хто хоче обрати кандидатури керівників, надати їм ключі від раю і покласти політичну відповідальність) якісь зміщені акценти. Мені видається, шо і мови ніякої про якусь демократію і плебісцит бути не може... насамперед тому, шо ми всі памятаємо (не всі з присутніх, але всі з присутніх тоді, в той момент) як утворювалась шприха і якби ми тоді допустилися до якихось виборів, то не було б ніякої шприхи а був би якийсь мікроблог на назвисько razom.te.ua яких безліч в інеті і які як і метелики-одноденки живуть недовго... і чи живуть?
Можна формально обрати людей але наділити їх атовторитетом і бажанням робити роботу - ні. Результатом такого призначення не стане нічого доброго, а лише або тіло без голови, або голова без тіла. Як казав 7С - Шприха не підходить на роль асоціації, оскільки носить характер самоорганізаційного клубу по інтересах. Тим не менше, не маємо нічого проти створення її членами деякої Асоціації і можемо представити хостінг для сайту (або розділ на своєму сайті, який ніби як навіть трошки Є :) ) і форумну площадку для обговорення її інтересів.
Позитиви цієї дискусії безсумнівний, оскільки він вперше дозволив розділити такі поняття як офіційна асоціація і вільний клуб :). Думаю, нам потрібні обидві ці речі - організація, яка може виступити і захистити, і клуб - який підкупає своє щирістю, необовязковістю, дружністю і рівноправністтю.
-
Все правильно, ніхто не хоче "захомутати" ШПРИХУ і казати давайте блін реєструйтесь! Тож чекаю ще обговорень, ваших поглядів на кандидатури, або може хтось сам може сказати ТАК, я би не проти офіційно представляти вело-громаду міста.
-
Отже дякую всім хто прийняв участь у обговоренні даної теми. Отже було згадано наступних людей Dreamlend, Bhagavan, Erazel, Vik, Vintage, Teodor4ik, Yanek, CoRack, Сім самураїв, Zombie, Xlibes. Якщо хтось із перечислених тут не бажає приймати у сьому всьому участь, то будь-ласка відписуйте тут, якщо серед Вас є такі, що вважають що список кандидатур на представників Асоціації Велосипедистів Тернополя є коротким, то ласкаво прошу доповніть його!
-
Отже дякую всім хто прийняв участь у обговоренні даної теми. Отже було згадано наступних людей Dreamlend, Bhagavan, Erazel, Vik, Vintage, Teodor4ik, Yanek, CoRack, Сім самураїв, Zombie, Xlibes. Якщо хтось із перечислених тут не бажає приймати у сьому всьому участь, то будь-ласка відписуйте тут, якщо серед Вас є такі, що вважають що список кандидатур на представників Асоціації Велосипедистів Тернополя є коротким, то ласкаво прошу доповніть його!
пас.. і взагалі мені структура з відсутньою вертикаллю не подобається... хоча помогти чим можу готовий завжди... патріархів думаю можеш тоже списати... а вот стечкіна ти зря пропустив... він хоть і мудель, зато настирний.кстате себе тож впиши...
-
він хоть і мудель, зато настирний.
від таких добрих слів я відчув себе морозивом, що тане на сонці :) :) :)
-
... патріархів думаю можеш тоже списати...
От нехай і самі за себе скажуть, да я знав що спільнота є не зовсім організованою, але ж не до такої степені! Не для себе ж одного я тут головою об асфальт товчу, будьте якісь трохи розважливіші, активніші, та загалом від мене мало що залежить. Так отже Teodor4ik себе виключив зі списку.
2 Ted адресою допоможеш якщо все пройде норм?
-
адресою допоможеш якщо все пройде норм?
і не тільки... але в голови ніні... нема в мене здорового альтруїзму...
пеес... а хоть хтось пробував аналізувати діяльність спільноти? що, як, нашо робити?
-
і не тільки... але в голови ніні... нема в мене здорового альтруїзму...
пеес... а хоть хтось пробував аналізувати діяльність спільноти? що, як, нашо робити?
В принципі Yanek розписував позитивні моменти цього всього, але все в процесі, от тому розумієш і треба щоб на чолі АВТ було декілька людей, що допустимо у разі потреби підійти до когось у міськраді чи порішити інше питання Ти будеш не один а буде вас як мінімум двоє, так швидше легше та досконаліше щось зробити у плані необхідності. А на рахунок статусу, юридичної сторони того питання то є люди які готові допомогти! Але менше з тим як писав той же Yanek було б добре зібратись більшим гуртом, та просто ті питання та нюанси "пообсмоктувати" як кісточки. На разі голосування ще не відкриваю/створюю, можливо ще хтось щось захоче добавити чи підкорегувати, долучайтесь, і якщо все піде по правильному руслу, сподіваюсь життя велосипедистів у нашому місті, за певний час покращиться до нового рівня!
P.S.: Було згадано за Стєчкіна, він тепер - також у грі!
-
дозволю собі нагадати загальновідому приказку: "кораблю с двумя капитанами быть на рифах"
хто нє в"єхал: керівник є завжди один - один президент / король / консул / головний лікар і тд.
є ще заступник - на випадок якщо керівник не може виконувати ОБОВ"ЯЗКИ - шоб було кому ТИМЧАСОВО виконувати обовязки керівника
-
впринципі з того що я поняв з теми то хочу щоб саме вінтаж зайняв головне місце нашої велоспільноти(якщо він не проти), адже саме він (як мені видно) найбільше піклується за всіма цими питаннями, отож я за вінтажа :)
-
vintage +1
-
Я в принципі не відмовляюсь від того, що моє ім'я (нік) буде у списку голосування. Просто розумієте, я шкодую що не записав на диктофон планову бесіду з Yanek-ом та іншими учасниками, по суті все те що я отут хочу описати та розширити усі ті поняття є всього лиш на всього сухими словами. Було б реально класно зібратись більшою компанією та поговорити і обміркувати наші прагнення. Хоча багато з вас думають о мені кльово їжджу собі на ровері і мені нічого не потрібно! .Так але погодьтесь було б приємно, якби на одному з поворотів у нашому місці Ви побачили дорожній знак який би вказував що саме на цьому повороті перевага надається велосипедисту, або наприклад післязавтра коло вашого найближчого супермаркета чи просто магазину з'явилась - велопарковка, або в разі якоїсь не дай Боже оказії на дорозі Ви би не знаючи як діяти могли б завжди зателефонувати за номером телефону прописаним у вашому мобільному, щоб отримати кваліфіковану пораду що робити та як поступити у ситуації в яку Ви потрапили. Коротше, то всьо мене потроху виснажує, і Yanek нічого не пише десь пропав, коротше наразі я йду спатоньки, завтра у Тернополі мене не буде, приїду аж у Понеділок, будьте чемними :angel:
-
vintage +1
Згідний
-
Я тільки боюся щоб часом люди, імя яких тут пишуть в дописах, не дізналися про свою участь в велоасоціації вже по факту їх обрання в керівний орган.
Моя пропозиція по створенні велоасоціації наступна: вибираємо день і час коли всі охочі матимуть годину вільного часу. Збираємось десь і вибираємо трійку керовніків - Голову і двох замів (можна називати двох замів - співголовами, щоб гарно звучало). Вибираємо в два етапи - перший - висунення кандидатів. Другий - голосування за кандидатів.
Чому пропоную винести фінальну стадію утворення організації з форуму в живий вимір - бо хто прийде вживу, на того можна покласти якийсь кусок обовязків з більшою вірогідністю. Хоча, ІМХО - боятися тут нема чого - тому що то буде більше показово-презентаційний, аніж виконавчий орган.
-
Тільки за, мабуть краще за все обрати Неділю, або пообідній час у Суботу! Пропозиції???
-
Хоча, ІМХО - боятися тут нема чого - тому що то буде більше показово-презентаційний, аніж виконавчий орган.
тобто ти не боїшся?
8)
а я з вами мисленно... *dontknow*
-
По моєму, ідея не дуже добра. Ви хочете перетворити це на якусь міні-партію. Це призведе до розпаду, по крайній мірі в тому вигляді, в якому воно є зараз, це перестане існувати.
-
По моєму, ідея не дуже добра. Ви хочете перетворити це на якусь міні-партію. Це призведе до розпаду, по крайній мірі в тому вигляді, в якому воно є зараз, це перестане існувати.
Якщо реэструвати Шприху - то однозначно, це розпад. Але якшо так як казав Янек - окремий орган (презентаційно-виконавчий) - то наздоров'я: тоді максимум що розпадеться - це новостворений орган.
-
я передумав :)
підтримую кандидатуру Еразеля!
+1
-
Вставлю свої п'ять копійок:)
1. Ще раз нагадую, що посягати на світлі здобутки Шприхи і її засновників шляхом реєстрації мго ніхто не збирався. Надіюсь, всі розуміють чому, тому славні шприхалі так і мають залишитися вільними та незалежними.
2. З осені потроху ініціював створення Асоціації велосипедистів Тернополі (АВТ). Діло велось дууже помалу, зініціювало нашу активність управління стратегічного розвитку, коли запропонувало спільно розробити концепцію розвитку велоруху у місті. Питання стало так: ви і так катаєтесь, але придумайте ідеї, щоб на ровер частіше або на постійно сіли люди, які з різних причин зараз мало це роблять або взагалі уникають його.
3. Звідси основна мета АВТ: об'єднання ідей, пропозицій, діяльності роверового люду міста для сталого розвитку проекту під кодовою назвою "Тернопіль - місто роверове":). Ціль: посадити місто на колеса; навчитись колегіально вирішувати насушні велопитання (між велосипедистами, між велос і владою).
4. По людях. Не потрібно нікого тягнути за вуха, на даний момент цінується ініціативність. Можу нагадати людей, кого ми знаємо, хто відгукнувся і був на зустрічах: Vintage, Erazel I-st, Стечкин, Yanek, Romko, Зєля. Не думайте, що когось кудись лобіюю, просто це люди, які відгукнулись на запрошення і знайшли час у вихідні та робочі дні, щоб зустрітись.
5. Вибори і хто б мав бути. Чесно, ініційоване Vintage голосування, враховуючи що не говоримо про саму Шприху, виглядає нераціональним. Нагадую, про особисту активність - кожен в цьому випадку має говорити про себе: про час, можливості, натхнення, тощо. Хоча кінець кінцем так можна нікого не знайти. В ідеалі керівник асоціації має змінюватись раз на 1, 1.5, чи 2 роки: напрацюється, викладеться, одружиться,... тощо,.. Але матиме шанс отримати цінний досвід та зробити місто кращим нашою спільною діяльністю.
6. Наразі. Налаштовується діалог із владою і жевріє надія, що щось зробиться. Тому не варто втрачати можливість і хоч маленькими кроками рухатись вперед. Я про те, що треба вибрати першого керівника та мінімально зареєструвати АВТ. Для цього потрібно повідомити ширше коло зацікавлених людей, громадськість і провести установчі збори. Все робиться просто, потрібно лише узгодити/визначити дату і час. Хто ЗА - прошу дати згоду зробити таким чином.
7. Пропозиція до шприхалів: від Шприхи кандидатом в керівники АВТ делегувати Янека. Чому: - вже щось вміє, - його знають, - він знає куди йти. Людина креативна, організована, проводить багато часу на ровері, організовує заходи, за потреби готовий творити роверові справи (маю надію, що не сильно збрехав))). Чомусь я це бачу як найраціональніший крок зараз. Якщо бачите щось краще - кажіть.
Готовий максимально допомогти у створенні та діяльності.
8. Наступним кроком має бути деяке пропланування діяльності. А тут, хто чим зможе, тим і допоможе ;)
9. Вибачайте, що так багато написав, але вже скільки є :)
-
Ромкові п'ять копійок - то ціла гривня. Погоджуюся з кожним пунктом, особливо з пунктами 5 (де йдеться про неможливість безініціативного висунення кандидатури голови АВТ) і 7 (де пропонується Янек на цю посаду)
-
Ціль: посадити місто на колеса;
ДУЖЕ сумнівна ціль. Порівняйте з Амстердамом http://kukuksumushu.livejournal.com/53921.html
Можете повірити, що наші люди пересядуть на велосипеди, і будуть возити свої животи на них?
Та ніколи в житті.
Створення асоціації велосипедистів, звичайно річ корисна. Але все таки для доволі обмеженого кола ентузіастів, типу нас з вами.
-
ДУЖЕ сумнівна ціль. Порівняйте з Амстердамом http://kukuksumushu.livejournal.com/53921.html
Можете повірити, що наші люди пересядуть на велосипеди, і будуть возити свої животи на них?
Та ніколи в житті.
Створення асоціації велосипедистів, звичайно річ корисна. Але все таки для доволі обмеженого кола ентузіастів, типу нас з вами.
головне прагнути до цієї цілі і робити все для популяризації велокультури
доречі, колись їздив на такому самому велі як на останній фотці ))) http://kukuksumushu.livejournal.com/53921.html
-
Можете повірити, що наші люди пересядуть на велосипеди, і будуть возити свої животи на них?
Та ніколи в житті.
і да і ні... якшо ніц не зміниться то соляра бде вартувати ше раз так і тоді точно всі бдуть на роверах... я наприклад уже переконав батька, шо ровер то є добре і шукаю йому якись сітібайк занедорого... а в Амстердамі є серйозні приводи їзді на ровері... купа пішоходок куда на авто не заїдеш, плоска географія... да і шо не кажи вони перейшли критичну массу коли субкультура стає культурою... якшо ти дивився розрахунки дівчики з криму, то ми ледь не самі організовані велосипедисти України, такшо маєм всі шанси першими перетнути цю межу... доречі в карпатах і по селам ровер тоцілком легітимний транспорт...
-
соляра бде вартувати ше раз так
Вже не раз ціна росла в 2 рази, і що? зменшився потік машин? ні.
Якесь дивовижне явище, певно таки загальна купівельна спроможність тернополян зокрема напряму залежить від оплати праці в італії, португалії і т.д.