Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Філько

Сторінок: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
77
мдя, важке життя в каліфорнійських губернаторів :)
Тре му шильдик з лого Шприхи вислати, чи що?   ::)

78
Вельми пізнавальна бесіда получилася :)

О.. А ше таке питання:
Який сенс ставити на один ровер дві геть різні шини. Часто досить натикався на зображення роверів з лисою шиною ззаді і шипами - зпереді (як і у автора, до речі), чи навпаки. Навіщо це?
Такої конфігурації не пробував, но в мя стійке враження, що такий підхід просто збирає недоліки окремих типів шин до купи: на асфальті, шипи альбо некеровані, альбо мяку швидкозношувану близьку_до_професійної гуму за стопіццот тугриків, на бездоріжжю - привідне колесо з мілким рисунком протектора - і як наслідок - з паршивим зчепленням, знову ж таки.

79
Майбутні / Re: Велоніч 27.08.21013 р.
« : 27.08.2013, 17:15:15 »
то вже флеш-моб якийсь получається :) Всі велосипедисти грозяться прийти під козу інкогніто - подивитися на велоспільноту  :D

80
но на сліках все одно файно :) на Тарнавського менше 45-ти на своїх дешевих рубенах, ще ні разу не їздив :) Пра - разок чуть не влетів був - екстренне гальмування на них "нікчьорту".
На Кендах - таких як на  переді у автора, ніколи більше 40-ка розігнати свій зореліт не получалося.(Мається на увазі - з гірки. Нарівно щоб так їхати - то таким незлим биком тре бути - з силою в ногах )))

Історичний максимум по швидкості на дорожніх півсліках, мого багатостраждального Команчі-Ніагари - 51 км/год - то було на обїздній з боку львівської траси - в бік перехрестя на чистилів. Там доріжка так нічого + невеличкий ухил + спереду невеличка  вантажівка з будою, в якості пілоттон-лідера. Правда - тримався його поки дорога рівна була, або вниз йшла, коли під горку поїхали, я зразу відстав. Все таки в грузовика - куча коньських сил, а в мя - тілько одна, і то - далеко не конська 8-)

Коли підійде черга в черговий раз міняти гуму - тре буде попорбувати оті ральфи - шо за звір.

81
а ральфи як? гудіти не будуть? дуже вже кубіки вроссипуху в нього - явно для лісових якихось гонок він.

82
якщо застопорити кулко - то понесе на будь-чому і з любою гумою :)

якщо входити в поворот на асфальті на вел. швидкості , та ще на грунтозацепах - то вочевидь площа контакту буде рівна площі ребер бокових грунтозацепів. Власне в хюрікенсах, здається так і є: по центру якийсь мракобіський муар непонятний, а по краях - грунтозацепи. Чи то я не про ті покришки думаю? впринципі хз - я не надто багато покрих пробував. Но по дорозі мені особисто приємніше на сліках котитися, а на природі - на тракторах ))

глянув на реклямку - нє, я точняк шось наплутав :)

83
злу гуму на асфальтових поворотах більше несе, ніж сліки. На "пересічьонці" - навпаки.

84
Майбутні / Re: Велоніч 27.08.21013 р.
« : 27.08.2013, 15:37:11 »
Треба поїхати і подивитися  8)

не доживем - 19 тищ років ще до дійства :)

85
Майбутні / Re: Велоніч 27.08.21013 р.
« : 27.08.2013, 14:36:49 »
угу..  і що саме підтримуватиме шановний голова?

86
по правді сказати - жодного разу більше такого ровера в тернополі не видів, окрім як у вас. Якщо він ще в тернополі - він кинеться у вічі.

87
В мя таке двічі було.
Перший раз - після 2 тижнів катання на ровері - зекономив на виносі, купив подешевший - з регульованим кутом підйому - дик скрипіти почало коли основа виноса (яка виявилася силуміновою) тупо трісла - дякувати бозі шо в дорозі той руль в мя в руках не зостався. (До речі то поширена доволі проблема у регульованих виносах - навіть "брендових" - винос з часом починає поскрипувати)
А вдруге - то і зара скрипить - рульова, після жорсткої зустрічі із чавунною трубою у високій траві. Швидкість фактично невелика була, но її вистачило, щоб при ударі колесом об трубу, винос, котрий я тримав як чорт жида за серце, трішки провернувся, а разом і з тим - трішки змістилися чашки підшипників і пластикові накладки - на рульовій. От тепер оті пластикові декоративні фігні часом жутко поскрипують при поворотах - ніяк руки не дійдуть поправити...

88
Weinemann zac2000 -  3тис.

на офсайті веймана про гальмування особливо наголошується:
Цитувати
THE DANGER
the sidewalls of a rim are constantly exposed to aggressive braking. this can lead to wear. Resulting in an eventual collapse of the rim itself.
THE CAUTION
As soon as a concentric groove (SAFETY LINE) appears on the sidewalls,the rim has to be replaced immediately.
(http://www.weinmanntek.com/Tech/Tech02.htm)

А ви, певно, їздили "до побєдного"

Імхо, із двох поверхонь які труться, хтось обовязково повинен першим стиратися - краще мати хороші обода і дешеві м"які колодки - най буду тричі за сезон колодки міняти, ніж раз в рік обода.

89
їзжу на китайських камерах-нонеймах за 20 гривень. Вожу латки/клей + одну нульцеву камеру - на всяк пожарний.

Люба покришка пробивається - вічних не буває. Згоден со Штирьом - чим густіше армування покришки - тим вона стійкіша. Тим паче - у швальбів є хитрий додатковий антипробивний шар в покришці...

А.. і ще - швальби досить недавно (в 2012 році) обновили техпроцес - тепер жодна з їх камер не має нейлонового каркасу рідшого за 50 EPI.  Якщо ровер б/у, і покришки чуть древніші - то певно у вас - всього лиш 30.

А кенди, такі як у вас спереді - рулять - три роки їх юзав - і так і не доюзав :) - но трактори жуткі. В таких хіба по злому болоті їздити, на твердому покритті вони звучать - наче на тролейбусі їдеш )))

Красіво ровер виглядає

90
викинути. Краще втратити лишню сотню долярів - ніж кататися , постійно боючись шо на черговій ямі руль в руках лишиться.

Сторінок: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11