shpryha
ТехМайданчик => Наші залізні коні :) => Тема розпочата: Anri1214 від 20.08.2009, 11:52:18
-
то Анрі на пенсії... :D
Ну до пенсії мені ще далеко... :D
А вчора доречі я став власником шоссера, а точніше першого в свому роді Kellys Axis гібридо-шоссера. Стоять на ньому зараз шосерні манетки, руль, тормозні ручки, обмотка і тд... І винос такий що на ньому як на дивані лежиш (дякуючи Capone). Ну і "отдєльне" велике спасибі mladu, який дуже сильно допоміг у всьому... Так що тепер це вже далеко не рідний Kellys Axis хоча дивиться як на мене він просто Суперськи (тьфу тьфу щоб не наврочити... :D) Вчора злегка пробували обкатувати і різниця не передати. За рахунок такої посадки і каденса на комбінації передач 48Х19 вчора без броблем моментально розганяється до 35 і тримається не в напряг швидкість... Правда що робити з рештою зубцями ще не знаю 48Х17, 48Х15, 48Х13, 48Х11 :laugh:. Правда з часом буде думатись за шатуни 53 і 39 спереді... :)
Одним словом задоволення непердати... Так що коли кататись їдем???
-
Вчора злегка пробували обкатувати і різниця не передати. За рахунок такої посадки і каденса на комбінації передач 48Х19 вчора без броблем моментально розганяється до 35 і тримається не в напряг швидкість... Правда що робити з рештою зубцями ще не знаю 48Х17, 48Х15, 48Х13, 48Х11 . Правда з часом буде думатись за шатуни 53 і 39 спереді...
дивно... я стабільно кручу 48/16 - 48/14 при 30км/год...
імхо:
рекомендую подивитись не на зуби спереду а на довжину шатунів.. тобто як на мене тобі варто поставити зірку спереду на 44 зуба, тоді рішаєш проблему однієї зірки (48/19=2,53 44/17=2,59 шо по суті одне і те ж) і подумати про довші шатуни(збивають каденс але росте потужність за рахунок довшого плеча і повнішого користання мязів) навіть заміна 165 на 175 дає 6% до потужності а 185 вже 12% (тобто твій коеф 2,55*1,12=2,86 і 44/2,86=15,4=15) тобто вот те ше 1 зірка.
далі варто продумати про гуму... твоя їзда вже дозволяє купити шото вроде максіс овердрайв(200грн пара)http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=457 (http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=457) і не втрачати накат при поворотах(нахилах)... або для камікадзе детонаторhttp://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=427 (http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=427) даже дешевше вийде
можу пошукати за розумні гроші нормальну касету на зад шото типу 11-12-14-16-18.... але тоді вже тра і передній переклюк людський, бо почнеш часто перемикати спереду(на днях приїдуть альтус і деор), але то вже бде видно по ходу...
тормоза!!! варто подумати про деори, вони ходють легко і точно регулюються тобто можна виставити на 2-3 мм від ободу(залежно від його геометрії :D) шоб не люфтило зря... бо просто швидко розігнатись, то не штука :angel:
-
Гальма можна авіди СД-5 або 7 (там різниця невелика) купити - всі хто на них катався були задоволені :)
-
далі варто продумати про гуму...
завтра перевзуваю... в Kenda 700X25C
от така от http://4.bp.blogspot.com/_nYWdQLy0ykk/SbLWuE_bVdI/AAAAAAAAACs/aC8L1RoowPs/s400/Kenda+KWest.jpg
а це доречі те що зараз стоїть http://www.heureka.cz/direct/iR/importprodukt-orig/382/382d987f5e11d6a6fd188b1f9ecd60d3--mmf150x150.jpg
Варто не варто...??? Може хтось щось підскаже???
P.S. Правда порою здається що я увльокся >:(
-
Слік як слік. Малюнок якийсь неахті як на мене. Нема яскраво вираженого відводу болота і води
-
Слік як слік. Малюнок якийсь неахті як на мене. Нема яскраво вираженого відводу болота і води
ну а в порівнянні що скажеш?
-
ну а в порівнянні що скажеш?
в порівнянні з чим?
-
в порівнянні з чим?
в порівнянні між двома шинами (там ссилки на ту що хочу брати і на ту щоє зараз?)
-
Я позавчора поставив на свого крокодила ось такі, 622*32 - 80 грн. пара і дав їм 5 атм. Є "яскраво виражений відвод води".
[вкладення вилучене Адміністратором]
-
А вчора доречі я став власником шоссера, а точніше першого в свому роді Kellys Axis гібридо-шоссера.
поставиш шини то виклади фотки :)
-
Нашо закріпляти тему? І викладіть вже фотки того рвоера бо мене цікавість вбиває
-
Ровер виглядає дійсно класно)) Тепер жалію шо не фотографував весь процес заміни рідних компонентів на шосерні. Це було цікаве видовище.
Хоча тоді нам було не до фотографій, хотіли якнайшвидше зібрати "наполовину" нового ровера
-
Нашо закріпляти тему? І викладіть вже фотки того рвоера бо мене цікавість вбиває
Тему не закріпляв - вона відокремилась від короткометражок і унаслідувала від неї закріплення.
-
Бляха, виставте до вечора хтось фотку бо я вмру :)
-
Бляха, виставте до вечора хтось фотку бо я вмру :)
Сьогодні зранку ще й до того всього перевзув його...
Там рідне лишилось тільки рама, обода, шатуни, касета... а да ще сідло... :D
В обід постараюсь сфоткати і до вечора виставити....
-
Увага!!! Акція!!!
Недорого продам фото ровера Анрі1214 :D
-
Ось вам... Гібридо-шоссер... :D
http://picasaweb.google.com/victor.mlad/Anri#
-
Сьогодні зранку ще й до того всього перевзув його...
Там рідне лишилось тільки рама, обода, шатуни, касета... а да ще сідло... :D
... вилка, втулки, шприхи, ексцентрики, педалі, рульова, якор, підсідєльний штирь, зажим, катафоти, тримач на фляшку... :D :D :D :laugh: :laugh: :laugh:
екстремали в ужосі :o :o
-
... шприхи, ексцентрики, педалі, рульова, якор, підсідєльний штирь, зажим, катафоти, ....
тіха тіха.... де якір???
-
... вилка, втулки, шприхи, ексцентрики, педалі, рульова, якор, підсідєльний штирь, зажим, катафоти, тримач на фляшку... :D :D :D :laugh: :laugh: :laugh:
екстремали в ужосі :o :o
еее... стоп.... тримач на фляшку не рідниииийй.... :D
А впринципі даааа.... Тут більше рідного ніж не рідного..... Значить це все ще мій Kellys....
Да й з вигляду не дуже зміни помітні.... :D
-
Гиги, кросафчег :) Тепер я поїду спокійним :)
-
Гиги, кросафчег :) Тепер я поїду спокійним :)
Спокійним куди ти поїдеш :)???
-
О @#$, починається :). Хто ше не знає шо віталько сьоні на літак їде?
Вже дістав - та їдь вже!
-
О бля, починається :). Хто ше не знає шо віталько сьоні на літак їде?
я. куда?
-
http://forum.shpryha.te.ua/index.php?topic=661.0 нам сюди :). Я вчитись далеко
-
Ну що ж... Віталькові щасливої дороги...
А щодо велосипеда... То найближчим часом спробую зробити і собі і йому тест-драйв... Є одна дистанція... Яку я проїзждав з середньою 40 км/год... Тепер спробую її побити...
-
Доречі забув сказати що в суботу поміняв задню касету... З Трека зняв і поставив на Келліса (відповідно куди поділась касета з Келліса я думаю всі догадалися :D)
Одним словом тепер значно зручніше стало, тому що на Треку стояли зірочки 11-12-14-16-18-21-26-32 в порівнянні з рідними 11-13-15-17-20-23-25-34. Основна причина заміни була в тому, що дуже важко переключитися з 13 на 11, надто великий крок, да й на рреку касета зз її зірочками більш зручніша для швидкої їзди... От правда що цікаво, що трековська касета розбирається до кожної зірочки (я й сам був в шоці...) Отож розібрав, гарно вичистив, зібрав, поставив, бігає... :)
-
Привіт Всім Шприхалям... От вирішив за Зиму трошки обновити свого Kellysa... Всеодно частіше катаю сам, а таким чином це получається більше так звана "раздєлка"... От і вирішив цього року спробувати покататись справжню Раздєлку... Придбав деякі атрибути і от що з цього вийшло...
[вкладення вилучене Адміністратором]
-
файна ракета
-
пошукати тобі шатуни 52-39? переклюки до них маю... 105 і ексаж 300 :) а ше карбонові вилки занедорого толкають, заодно понизиш центр маси і опір повітрю бо заляжеш нижче... а твою сантуру куплю занедорого :) як і можливо шатуни...
-
ну всьо - шкєлєтону труба :D
-
пошукати тобі шатуни 52-39? переклюки до них маю... 105 і ексаж 300 :) а ше карбонові вилки занедорого толкають, заодно понизиш центр маси і опір повітрю бо заляжеш нижче... а твою сантуру куплю занедорого :) як і можливо шатуни...
за шатунами в принципі можеш глянути і сказати що і по чому... А вилки думаю ні... Це все таки не для наших доріг... А на трасі мене локаут рятує...
-
ну всьо - шкєлєтону труба :D
от блін...) нічо...а ми не один проти одного...ми разом ::) :D весело короч буде з весни :D
-
Молодці шоссероводи, якщо коли-небуть стан наших українських (тернопільських) доріг - покращає :D то і я приєднаюсь до ваших лав. А так, лишається на "танках" з амортизаторами катати!!!
-
Ну в першу чергу в гонці з роздільним стартом в мене справді буде величезний плюс і перевага за рахунок лежака...
А щодо перегонів то скажу що на мою думку з ним не так то й легко буде штурмувати якісь підйоми чи видавати ривки на рівнині, тим більше не забувайте що я за рахунок цього всього важчим став...)))
-
... тим більше не забувайте що я за рахунок цього всього важчим став...)))
Во-во і я так подумав одразу як на фото погянув. Але одразу визріла така думка, якщо кататимеш доволі великі та довготривалі відстані, то - річ практична. Якщо ж безперервний шлях не буде доволі довгим, то навіщо ці понти (тобто для дальніх дистанцій виріб конче потрібен). А на коротших дистанціях не вспіють руки так змучитись на стандартному рулі, як ,Ти вже до місця призначення доберешся. Якшо штука зйомна то кульно, як знаєш шо в далечінь зібрався (в сусіднє місто Львів чи Хмелиськ) то вчепив лежак і їдеш міняючи позиції, а як у лісок по грибочки чи на став на риболовлю у межах області, то й так можна вкрутити! Але то мої мислі не займайте їх. А профі видніше!
-
... як знаєш шо в далечінь зібрався (в сусіднє місто Львів чи Хмелиськ) то вчепив лежак і їдеш міняючи позиції, а як у лісок по грибочки чи на став на риболовлю у межах області, то й так можна вкрутити! ...
як на мене то воні не для того :P
-
Во-во і я так подумав одразу як на фото погянув. Але одразу визріла така думка, якщо кататимеш доволі великі та довготривалі відстані, то - річ практична. Якщо ж безперервний шлях не буде доволі довгим, то навіщо ці понти (тобто для дальніх дистанцій виріб конче потрібен). А на коротших дистанціях не вспіють руки так змучитись на стандартному рулі, як ,Ти вже до місця призначення доберешся. Якшо штука зйомна то кульно, як знаєш шо в далечінь зібрався (в сусіднє місто Львів чи Хмелиськ) то вчепив лежак і їдеш міняючи позиції, а як у лісок по грибочки чи на став на риболовлю у межах області, то й так можна вкрутити! Але то мої мислі не займайте їх. А профі видніше!
Штука для мене дуже практична так як минулого року відкатав 4000 км і з них 3000 сам... Шприхалі знають що катаю в основному сам, тому що ніхто крім Скелетона більше катати не хоче...))) Да й катаю в основному дистанції довгі і на шоссе... Так що особисто для мене - штука дуже практична... На рахунок зйомності, то так воно і є, штука вполнє зйомна... Да й щодо лісу і грибочків, то в мене мтб ще й є...)))
-
Я би покатав, та мій "тєжкий шоссер" http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,338.45.html "звірука" не розвине потрібну швидкість і або Ти будеш нервуватись навіщо з таким "гальмом" зв'язався, або будеш терпіти а я буду безуспішно плентатись десь в хвості за лінією горизонту. Хоча їжджу в основному виключно автострадою, оскільки моя совість не дає мені ламати велосипед по бордюрах.
-
От прочитав усе вище написане і захтілося із цього приводу вставити кілька своїх копійок:
1) Вітаю "ЦифроАнрі" із обновками;
2) Дороги в Тернопільській області не найгірші на Західній Україні;
3) Я раз їздив із "шосероводами", було важко але я тримався - так що й ви пробуйте
(був на гібриді, хлопці видавали 35-40 на шосе, а я міг комфортно їхати 25-30, доводилося чуть докручувати);
4) Привезу колись свого шосера на Україну - точно з вами поганяю, а так коли буду - на гібриді з вами подоганяю.
:)
-
От прочитав усе вище написане і захтілося із цього приводу вставити кілька своїх копійок:
1) Вітаю "ЦифроАнрі" із обновками;
2) Дороги в Тернопільській області не найгірші на Західній Україні;
3) Я раз їздив із "шосероводами", було важко але я тримався - так що й ви пробуйте
(був на гібриді, хлопці видавали 35-40 на шосе, а я міг комфортно їхати 25-30, доводилося чуть докручувати);
4) Привезу колись свого шосера на Україну - точно з вами поганяю, а так коли буду - на гібриді з вами подоганяю.
:)
1) Велике велосипедне спасибі говорю тобі...)))
2) Звучить оптимістично, але всеодно хочеться кращого...)))
3) Тоді поїздка удалась на Славу...!!! Справді гарно покаталися, ніхто в обіді не залишився думаю бо їхали як по шоссе так і по бездоржжю... Ну і природа, обід на природі, хороші кадри на фото і спогади...)))
4) З великим задоволенням покатаємось...)))
-
Ну що ж... Нарешті мій Ровер обрів той вигляд до якого він так довго йшов... Власникам Келлісів (Келісоводам) це має обовязково сподобатись (Особливо Віталькові :))... Майже рік часу він йшов до того до чого дійшов зараз...
І так... Еволюція Kellys Axis:
[вкладення вилучене Адміністратором]
-
Оу, цікавий велик получився. Вітаю! Розпиши компоненти пліз :)
-
Оу, цікавий велик получився. Вітаю! Розпиши компоненти пліз :)
Отож Kellys Axis:
Рама: Алюмінієва... (Про колір писати не буду)
Розмір: 52
Вилка: Карбон
Рульова колонка: якась VP напівінтегрована
Манєтки + Тормозні ручки: Shimano Sora (дуалконтроли 2Х8)
Передній переключатель: Shimano C050
Задній переключатель: Shimano Alivio
Система: Shimano Sora (50x34T) разом з кареткою
Касета: SRAM (11-12-13-14-15-16-18-21T)
Цепура: KMC Z 7
Тормоз передній: Shimano Sora (краб)
Тормоз задній: Artek (v-brake)
Втулки: alloy / Shimano RM30
Обода: Kellys Draft
Покришки: Maxxis Dotonator 700x23c (сині)
Руль: Kalloy, дуже легкий алюміній
Винос: Zoom, дуже легкий алюміній, 90мм.
Сідло: KBIX Pro Comp
Підсиділка: Kalloy
Лежак: BBB
Педалі: VP контакти
Залишилось тільки зважити но має бути не більше 10 кг... +- пару грам
[вкладення вилучене Адміністратором]
-
Краса-то яка :'( Аж сльозу пустив...
-
Краса-то яка :'( Аж сльозу пустив...
ой дякую дякую...
-
Продав свого Kellys'a Axis'a.
Хороший був велосипед, багато рекордів на ньому встановилось, багато доріг проїхалось, та й головне що швидкісний був, але мрія мати чистого карбонового шоссера завжди таїлась в голові...
І от нарешті як то кажуть "Сбылась мечта идиота"
[вкладення вилучене Адміністратором]
-
скільки передач?
-
скільки передач?
2Х8
Система 50Х34
Касета 11-12-13-14-15-16-18-21
-
касета 8ка взагалі не кошерно
спереді так і має бути дві зірки? 50-34 * різкий перехід
-
50-34 * різкий перехід
для шосерів це нормально. хоча є і системи з 3 зірками - але переважно сама меньша зірка лишня, так як взагалі не використовується.
-
касета 8ка взагалі не кошерно
спереді так і має бути дві зірки? 50-34 * різкий перехід
Система 50х34 це одна з найкращих систем для варіанту пряма - підйоми і віднедавна нею почали користуватися майже усі професійні велогонщики, ну і я стараюсь не відставати
-
А то точно карбон? Бо ніби зварочні шви видно. Хоча може то мені ввижається. А ну зроби пару хай-рес фоток рульового стакана чи стику задніх пер з підсидільною трубою.
-
касета 8ка взагалі не кошерно
ти розклад по зыркам бачив? там 8 хватаэз головоом, хотя, як для не-шосера макс. зырка на 21, то жостко... в мене на підвісі 9 шосерна до 26 і спереді 26-38 (планую 24-38)... такшо тенденції збережені.
-
ти розклад по зыркам бачив? там 8 хватаэз головоом, хотя, як для не-шосера макс. зырка на 21, то жостко... в мене на підвісі 9 шосерна до 26 і спереді 26-38 (планую 24-38)... такшо тенденції збережені.
шо я там мав побачити? намалюй мені графік шоб я з того шось побачив
автор пише шо йде в ногу зі світовими тендеціями в шосе, касета 8ка це тоже нова тенденція?
-
шо я там мав побачити? намалюй мені графік шоб я з того шось побачив
автор пише шо йде в ногу зі світовими тендеціями в шосе, касета 8ка це тоже нова тенденція?
кактотак
4,55/1,62 =2,81 ->2,81/13=0,22
4/0,65=6,18 ->6,18/14=0,44
3,5/1=3,5 -> 3,5/12=0,29
-
шо я там мав побачити? намалюй мені графік шоб я з того шось побачив
автор пише шо йде в ногу зі світовими тендеціями в шосе, касета 8ка це тоже нова тенденція?
Короче хлопці, з чого ви проблему роздуваєте: :)
Spirit, ти коли небудь на шоссе катав, взагалі хоч поняття зелене маєш що таке шоссейні гонки і вчому вони заключаються:
Кожен шоссейний велогонщик знає що будь яка гонка складається з рівнинних етапів і горних, а найсильніші велогонщики у історію світового велоспорту якраз такими стали за рахунок перемоги в горах, хоча й по прямій не легко приходиться, коли пелотон на рівнинному етапі несеться на фініш зі швидкістю 60-70 км/год і то не з горки а по прямій як шкельце дорозі...
що ж до зірочок то ось тобі схема на конкретно мою Carrera
Road 11 12 13 14 15 16 18 21
50 9,60 8,80 8,13 7,55 7,04 6,60 5,87 5,03
34 6,53 5,99 5,53 5,13 4,79 4,49 3,99 3,42
Думаю тут все зрозуміло і якщо поглянеш на цифри то зрозумієш в чому тенденція
P.S. цифри означають скільки я проїду метрів за один оберт педалі
А тепер наведу тобі приклад зірочок на звичайнісінькій MTB от і порівняй
MTB 11 13 15 17 20 23 25 34
42 8,01 6,78 5,88 5,19 4,41 3,83 3,53 2,59
34 6,49 5,49 4,76 4,20 3,57 3,10 2,85 2,10
24 4,58 3,88 3,36 2,96 2,52 2,19 2,02 1,48
І ще одне, щоб їздити на шоссейному велосипеді, підкреслюю їздити а не кататись, потрібно мати неабияке здоров'я і силу і саме вона вирішує багато а не скільки зірочок в тебе на касеті чи на системі, кожен вибирає велосипед під себе і під свої можливості, а не навпаки
-
Короче хлопці, з чого ви проблему роздуваєте: :)
Spirit, ти коли небудь на шоссе катав, взагалі хоч поняття зелене маєш що таке шоссейні гонки і вчому вони заключаються:
Кожен шоссейний велогонщик знає що будь яка гонка складається з рівнинних етапів і горних, а найсильніші велогонщики у історію світового велоспорту якраз такими стали за рахунок перемоги в горах, хоча й по прямій не легко приходиться, коли пелотон на рівнинному етапі несеться на фініш зі швидкістю 60-70 км/год і то не з горки а по прямій як шкельце дорозі...
ага! ну тепер ясно
про шосейні і мтб касети сам добре знаю бо катав на бгатьох мтб, зара на шосейній 11-21
Дописано : 05.02.2011, 17:16:59
Тед якусь біліберду написав
-
Тед якусь біліберду написав
да я написав то саме але розписувати було влом.
-
Загалом що тут ще можна сказати? ВІТАЮ!!!
Приємно знати, що ми не втратили такого гонщика із зміною сімейного стану.
Бажаю знаходити час на мотання кілометірв і встановлення нових рекордів.
-
Загалом що тут ще можна сказати? ВІТАЮ!!!
Приємно знати, що ми не втратили такого гонщика із зміною сімейного стану.
Бажаю знаходити час на мотання кілометірв і встановлення нових рекордів.
вот блін.. чому зміна сімейного стану завжди впливає на велостан??? чому рибалку чи охоту вони розуміють, а ровер ні??? (мені тут пасікрету здали шо ми його таки втратили :D)
-
Вітаю з обновкою!
P. S.
вот блін.. чому зміна сімейного стану завжди впливає на велостан??? чому рибалку чи охоту вони розуміють, а ровер ні???
"Девушки бывают разные" :D - так що можна вибирати з потрібним баченням велосвіту :).
-
(мені тут пасікрету здали шо ми його таки втратили :D)
а це ще що за така новина...)))???
звідки така інформація...???
Дописано : 08.02.2011, 11:31:34
Загалом що тут ще можна сказати? ВІТАЮ!!!
Приємно знати, що ми не втратили такого гонщика із зміною сімейного стану.
Бажаю знаходити час на мотання кілометірв і встановлення нових рекордів.
Вітаю з обновкою!
Дякую хлопці...!!!
-
Сьогодні зробив останній штрих для своєї "Каррери", поставив на неї колеса Fulcrum Racing 7
Колеса на промах професійні шоссерні
Спереді 20 спиць (по 10 зліва і справа) а ззаді 24 спиці (8 злівого боку і 16 з правого боку) вага коліс 1850 грам
Тепер вага "Каррери" 9,4 кг з лежаком і 8,6 без лежака
Залишається тепер лише готуватися до гонки в Дніпропетровську...!!!
-
Вітаю з обновками!!!Бажаю щоб не було *overhead*
вага коліс 1850 грам
це повністю колеса з зірками і шинами?
-
імхо задній перемикач не шоссерний ? - середня лапка
педалі на знімку погано видно - не МТБ-шні ?
-
вага коліс 1850 грам
в мене одна покришка з камерою десь так важить :russian:
-
Вітаю з обновками!!!Бажаю щоб не було *overhead*це повністю колеса з зірками і шинами?
Дякую... На рахунок побажання це для шоссера дуже доречно...
Що ж до ваги то вага вказана без покришок, камер і зірочок разом це ще десь грам 700-800
Дописано : 06.03.2011, 00:11:07
імхо задній перемикач не шоссерний ? - середня лапка
педалі на знімку погано видно - не МТБ-шні ?
Педалі стоять КОНТАКТНІ, але справді мтб-шні, хоча я й не збираюсь міняти на шосерні, так як інколи хочеться просто поїздити на велосипеді на звичайній педалі даючи змогу нозі відпочити
Що ж до заднього перемикача, то шосерні - це не ті що з короткою лапкою, а усі й інші і коротка і довга, і гонщики часто міняють їх в залежності від типу їзди, рельєфу і тд... (це окрема тема довго розказувати)
Дописано : 06.03.2011, 00:11:48
в мене одна покришка з камерою десь так важить :russian:
Ого... Це що за така покришка з камерою... Від КамАЗа...)))
-
ІМХО але щось важкуваті колеса як для шосейника. Колеса також карбонові?(((( Хороші колеса для ДХ важуть біля 2.0-2.2 кг., ну а топові Mavic Deemax Ultimate 1965 грам
-
Що ж до заднього перемикача, то шосерні - це не ті що з короткою лапкою, а усі й інші і коротка і довга, і гонщики часто міняють їх в залежності від типу їзди, рельєфу і тд... (це окрема тема довго розказувати)
може я чогось не знаю, а імхо на гоночних шосейниках, коли я на таких іздив найбільша задня зірка мала 22 зуби і відповідно ставилися тільки перемикачи з коротою лапкою - вони легші.
довші лапки використовуються для задніх зірок більшого розміру в туристичних, городских і гірських роверів - чи я неправий?
-
може я чогось не знаю, а імхо на гоночних шосейниках, коли я на таких іздив найбільша задня зірка мала 22 зуби і відповідно ставилися тільки перемикачи з коротою лапкою - вони легші.
довші лапки використовуються для задніх зірок більшого розміру в туристичних, городских і гірських роверів - чи я неправий?
В шосейному велоспорті набір зірочок як передніх так і задніх вибирається відповідно до етапу, на простішій мові в залежності від місцевості...
Що ж до найбільших задніх шосейних зірочок то є зірочки на 27 зубців, в окремих випадках навіть ставлять і 28 а наймені передні 30, коли вони використовуються..?, а тоді, коли гонщики піднімаються в гори на висоту до двох кілометрів над рівнем моря, протяжністю 11-15 км з середнім інградієнтом 11% і максимальним 24%...
От хотів би я подивитись як вони б там крутили співвідношення 39Х22... :D
що ж до середніх лапок, то вони ставляться тоді коли місцевість дуже перепадиста, тобто коли передачі будуть гуляти дуже серйозно, тобто така як внас, коли на одному участу можна крутити 53Х13 а через метрів 500 вже треба ставити 39Х25
Дописано : 06.03.2011, 09:20:49
ІМХО але щось важкуваті колеса як для шосейника. Колеса також карбонові?(((( Хороші колеса для ДХ важуть біля 2.0-2.2 кг., ну а топові Mavic Deemax Ultimate 1965 грам
ні колеса не карбонові, середні карбонові колеса коштують 10 000 грн, хороші 17 000-20 000 гривень
та й взагалі шоссейні компоненти найдорожчі, якщо збирати шоссейний велосипед по отдєльності то він вийде як досить хороша машина...))) а ще якщо раздєлочний, то там взагалі космос, для прикладу хоча б скажу що тільки один задній маховик коштує 19 000 гривень...)))
P.S. Доречі найдорожчий велосипед в світі теж шоссейний і його ціна на сьогоднішній день складає 60 000 ЄВРО
За словами розробників він може розвивати швидкість по рівнині 72 км/год а на спусках до 120 км/год і важить менше 7 кілограм. Розробляли його проектанти формули 1 і конструктори з літакобудування
-
Доречі найдорожчий велосипед в світі теж шоссейний і його ціна на сьогоднішній день складає 60 000 ЄВРО
За словами розробників він може розвивати швидкість по рівнині 72 км/год а на спусках до 120 км/год і важить менше 7 кілограм. Розробляли його проектанти формули 1 і конструктори з літакобудування
Розробляли його маркетологи :D
-
Що ж до найбільших задніх шосейних зірочок то є зірочки на 27 зубців, в окремих випадках навіть ставлять і 28 а наймені передні 30, коли вони використовуються..?, а тоді, коли гонщики піднімаються в гори на висоту до двох кілометрів над рівнем моря, протяжністю 11-15 км з середнім інградієнтом 11% і максимальним 24%...
От хотів би я подивитись як вони б там крутили співвідношення 39Х22... :D
що ж до середніх лапок, то вони ставляться тоді коли місцевість дуже перепадиста, тобто коли передачі будуть гуляти дуже серйозно, тобто така як внас, коли на одному участу можна крутити 53Х13 а через метрів 500 вже треба ставити 39Х25
я тут глянув по прайсах ынтернет-магазиныв - стандартна шосерна касета має найбільшу зірку 21 зуб.
в Україні найвиший шосейний перевал імхо не має навіть 950 м над рівнем моря :)
коли мені було вдвічи менше років ніж тепер я мав серійний "Старт-шоссе" і без проблем виїзжав від озера на підйом в сторону Бережан на співвідношенні 53х15 :) передні зірки були 40-53, задні 13-14-15-16-17 :)
ну правда тоді комуняки по страшній силі гнобили нещасний народ - типа працювати заставляли - і дороги були значно кращими.
жіноча команда ТФЕІ по велоспорту - на той час краща студенська команда в Україні - тренувалася в Ялті - хто там був, бачили їхні круті тягуни - і іздили 40х22 - інших зірок не було.
-
коли мені було вдвічи менше років ніж тепер я мав серійний "Старт-шоссе" і без проблем виїзжав від озера на підйом в сторону Бережан на співвідношенні 53х15 :)
А, фігня то все. Я коли був зовсім малий то виграв гонку у кількох мільйонів учасників.
-
А, фігня то все. Я коли був зовсім малий то виграв гонку у кількох мільйонів учасників.
я знаю :)
-
я тут глянув по прайсах ынтернет-магазиныв - стандартна шосерна касета має найбільшу зірку 21 зуб.
в Україні найвиший шосейний перевал імхо не має навіть 950 м над рівнем моря :)
коли мені було вдвічи менше років ніж тепер я мав серійний "Старт-шоссе" і без проблем виїзжав від озера на підйом в сторону Бережан на співвідношенні 53х15 :) передні зірки були 40-53, задні 13-14-15-16-17 :)
ну правда тоді комуняки по страшній силі гнобили нещасний народ - типа працювати заставляли - і дороги були значно кращими.
жіноча команда ТФЕІ по велоспорту - на той час краща студенська команда в Україні - тренувалася в Ялті - хто там був, бачили їхні круті тягуни - і іздили 40х22 - інших зірок не було.
якщо ставити питання виїхати то можна виїхати а точніше виламати і на співвідношенні 53Х11, головне щоб дурі хватило, а для справжнього шоссейника гори треба пролітати якнайшвидше і тим більше атакувати.
Коли ти їдеш етап мінімум 100 кілометрів, а профессіонали завжди під 200, твоя задача берегти сили на фініш і акумулювати їх на протязі етапу, шкода що ви не дивитесь шоссейних гонок і тим більше ЗЕЛЕНІШОГО ПОНЯТТЯ не маєте в них, скажу по правді я не говорю і не спорю про МТБ-шні, кантрійні, БМХ і інші велосипеди так як не розуміюсь в тому ані грама, але от в чому в чому а в шоссейних гонках знаюсь краще за будь-кого з вас і слідкую за ними весь рік від початку календаря UCI, хоча сумніваюсь що ТОБІ це про щось говорить.
І от кожен гонщик вибирає собі велосипед і тим більше трансмісію під себе, якщо це гонщик важкий то як правило він ставить собі зірки поменше і ламає передачі, але як правило такий гонщик способний лише на спрінт по рівнині, якщо ж це горняк, супер горняк, то він завжди їздить на легкій передачі беручи її каденсом і танцюючи на педалях, що ж до горок в Україні, тоо я бачу що ти справді не в курсі на рахунок наших підйомів, глянь на карту Криму і зразу побачиш які там підйоми, далеко не беру, глянь на Ай-Петрі...
Що ж до підйому в сторону бережан то це не горка а маленький пагорб яких в нас на кожному кроці купа
А і да от тобі шоссерна касета більша ніж на 21 (кассета Shimano Ultegra (98), CS-6500 12-27 9-зв.)
це для прикладу... а ще є таке поняття як розбірні зірочки, яких складаєш собі як хочеш
-
а ти хіба їздив по Криму?
а по Карпатах?
я їздив :)
в Карпатах мабуть всі шосейні перевали проїхав.
але я не гонщик - велогонки не дивлюсь - до велоспорту і взагалі до спорту відношення не маю і ніколи не мав :(
взагалі-то срач почався з середньої лапки заднього перемикача - мусиш визнати шо перемикач в тебе нерулєзний :)
якщо знаєш пана Гладкого - глянь який в нього ровер - можу надати його координати в приват :)
-
а ти хіба їздив по Криму?
а по Карпатах?
я їздив :)
в Карпатах мабуть всі шосейні перевали проїхав.
але я не гонщик - велогонки не дивлюсь - до велоспорту і взагалі до спорту відношення не маю і ніколи не мав :(
взагалі-то срач почався з середньої лапки заднього перемикача - мусиш визнати шо перемикач в тебе нерулєзний :)
якщо знаєш пана Гладкого - глянь який в нього ровер - можу надати його координати в приват :)
по Криму їздив...
І взгалаі кожного року починаючи від квітня і до кінця серпня накатую 2000 км.
що ж до заднього перемикача на мій вік хватить, з часом якщо захочеться поміняти то не переживай поміняю... да й повір дивлячись на мій велосипед задній перемикач там як капля в морі...
що ж до пана Гладкого то повір його віллер не набагато кращий
-
Взагалі, професійні (серійні) задні касети мають досить широкий діапазон. Для прикладу:
Shimano Dura Ace (10) - від 11-21T до 11-28Т.
Shimano Ultegra (10) - від 11-23T до 11-28Т.
Compagnolo Super Record (11) - 11-23T, 11-25T, 12-25T, 12-27T, 12-29T.
Compagnolo Record (11) - 11-23T, 11-25T, 12-25T, 12-27T.
Тому вибір є під конкретні умови і конкретного спортсмена. Хоча для лідерів команд набір зірок є унікальним.
А коротка/середня лапка, наскільки я розуміє впливає на те, яка система підтримується (на 2 чи на 3 зірочки).
-
А коротка/середня лапка, наскільки я розуміє впливає на те, яка система підтримується (на 2 чи на 3 зірочки).
та гоночний шосер я бачив тільки з 2 зірками спереді, а 3 зірки то кросер або турінг або ще шось.
просто питання в тому, шо довша лапка по-любе краще працює, але більше важить і утворює додатковий опір повітрю, тому вона не фен-шуй на даному ровері - зазвичай її ставлять на шосерах нижчої цінової категорії типа шосейних команчей по 2 тис грн, які стоять зара в РБ.
Дописано : 06.03.2011, 16:27:41
по Криму їздив...
І взгалаі кожного року починаючи від квітня і до кінця серпня накатую 2000 км.
що ж до заднього перемикача на мій вік хватить, з часом якщо захочеться поміняти то не переживай поміняю... да й повір дивлячись на мій велосипед задній перемикач там як капля в морі...
що ж до пана Гладкого то повір його віллер не набагато кращий
ну я за рік точно більше 3000 накатую - мабуть маю більше вільного часу за рахунок того, що не дивлюся спортивні програми :)
добре шо Гладкий того не читав - ти б йому віку реально вкоротив ))))
-
Народ, харош сратись. Короткої лапки буде хвати і на великуваті зірки(мені середньої майже хватає на 44-11 і 24-34. Майже бо на 24-11 то цепка не натянута), тому її шосери і ставлять безбоязнено. Але якщо нема то нема. Думаю, зважаючи на стан наших доріг і вічні вітри в нашій місцевості то опір повітря середньолапкової перекидки не буде головним стримуючим фактором в Андрія.
-
І буває ж таке, мій велосипед так сказати "Погладшав" і став важчий приблизно на кг. :D
Хто б міг подумати що таке буває...))) *dontknow*
А все через своє заднє колесо... :P
P.S. Вже доречі катався на ньому, просто не міг встояти перед спокусою...
Враження досить неординарні. Одне скажу точно: в динаміці суттєво втратив, тобто розгону і ривка як такого вже нема...
А от Інерція... Це круто... Але відмічу те, що там де я раніше в кращій своїй викатаній формі на участку в піку ледве тримав швидкість 48 км.год, то тепер без 2 місяців будь-якої їзди на велосипеді з посередніми зусиллями 53 км.год
Отож кого зацікавив, то фото буде пізніше...
-
то таки поставив маховик? ::)
-
Ага, НАМАХАВ усіх.
-
Ну от і вона моя "КАРРЕРА"...
З нетерпінням чекаю наступного сезону щоб її обкатувати... Доречі не тільки вулицями Тернополя і тернопільської області, але й на змаганнях у інших містах плануєм побувати... Отож чекаєм, тренуємся і набираємося нових ідей та емоцій...
-
зомбоколесо :D
-
:o :o :o :o :o :o
як?? де??? коли ти встиг?))) ше таке є?))
-
зомбоколесо :D
шо є то є... :D
-
:o :o :o :o :o :o
як?? де??? коли ти встиг?))) ше таке є?))
як казав Космос: Така тільке в мене і в Майкла Джексона... :D
тобто поки що такого більше нема, а як там далі буде хз...)))
-
як казав Космос: Така тільке в мене і в Майкла Джексона... :D
тобто поки що такого більше нема, а як там далі буде хз...)))
походу вже тільки в тебе таке колесо :) Джексону воно вже не пригодиться... :D
в такому разі мені тре обзаводитись карбонами шоб за тобою встигати :)
-
Скелетон, та шо ти паришся то, ми тобі таке саме зробимо.В спиці вплетемо стальні полоси і "заплетемо" тобі колесо :D.
-
привіт. скільки таке "чудо в пірях" коштує? :) - зібране тобою, а не в магазині? що там по витратах получиилось? а то приглядаюсь до шосера на наст рік нормального, на карбоновій рамі звичайно, і хорошим обвісом.
-
дешевше купити зібраний
-
дешевше купити зібраний
даний допис абсолютно не є коректним, прошу його витерти і не флудити просто так. шо за народ.
-
тобі написали реальний факт
-
даний допис абсолютно не є коректним, прошу його витерти і не флудити просто так. шо за народ.
купити такий можна за 4-5 кгрн крадений куплений десь в італії
збирати: рама від 3000, вилка від 700, манетки від 800 і т.д.... простіше купити при оказії складений і поміняти то шо не подобається. То шо саме некоректного я написав? можна поподробніше?
-
привіт. скільки таке "чудо в пірях" коштує? :) - зібране тобою, а не в магазині? що там по витратах получиилось? а то приглядаюсь до шосера на наст рік нормального, на карбоновій рамі звичайно, і хорошим обвісом.
не зрозуміло - ти хочеш гоночний шосер чи вел для шосейого туризма?
це різні велосипеди
-
доречі а як таке заднє колесо зробити ?? ::)
-
не зрозуміло - ти хочеш гоночний шосер чи вел для шосейого туризма?
це різні велосипеди
гоночний, може з Анрі от покатаюсь )
-
купити такий можна за 4-5 кгрн крадений куплений десь в італії
збирати: рама від 3000, вилка від 700, манетки від 800 і т.д.... простіше купити при оказії складений і поміняти то шо не подобається. То шо саме некоректного я написав? можна поподробніше?
взагалі то я запитував особисто автора теми/власника велосипеда, конкретно про ціну (у скільки він обійшовся), а не теодорчика, що за один, для чого відповідати на чужі пости/питання не зрозуміло. а ще далі ти мені почав описувати скільки приблизно, крадений не крадений, ще й по запчастинах(вилка , манетки), що простіше купити що складніше, мене це абсолютно не цікавить.
-
...що за один, для чого відповідати на чужі пости/питання не зрозуміло.
поясню для тих хто в танку... то називається форум... і тут можна робити все що не заборонено... якшо ти вважаєш що твій допис може бути комусь корисним (не обовязково попередньому дописувачу) то чому би його не розмістити? а якщо ти не бажаєш обговорення твого повідомлення, розмісти його в ПМ-ах і буде тобі щастя...
якщо до мене ще лишились якісь питання, пропоную продовжити в ПМ таяк ми відхилились від теми...
-
поясню для тих хто в танку... то називається форум... і тут можна робити все що не заборонено... якшо ти вважаєш що твій допис може бути комусь корисним (не обовязково попередньому дописувачу) то чому би його не розмістити? а якщо ти не бажаєш обговорення твого повідомлення, розмісти його в ПМ-ах і буде тобі щастя...
якщо до мене ще лишились якісь питання, пропоную продовжити в ПМ таяк ми відхилились від теми...
слухай танкіст я ж не тебе питав, май трохи поваги до людей. я цікавлюсь реально таким подібним велом.
-
я дивлюся тут стикнулися амбіції двух крутих менів, які вперто вважають свого опонента дурним, через те що останній не визнає себе таким :)))))
Тед, тирчиш мені сідничний м'яз вотки за чергове нагадування - тільки дурак вважає себе найрозумнішим...
-
Тед, а шо таке ПМ?
все своє несвідоме свідоме життя, будучі переконаним хліборобом-арійцем-неофашистом, вважав шо то є пистолет Макарова *dontknow*
-
Тед, а шо таке ПМ?
Приватні меседжі певно ::)