shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Sonce від 18.04.2007, 12:32:35
-
як правильно мити ланцюг?
і яким маслом бажано змазувати його?
-
Я йог озмащую трансмісійним ТАД17, 9-12 грн за літр. Якшо маєш грошей трохи то можеш у рвоербайку купити балончик спеціалізованого масла. 40 грн. Є водовідштовхуючі, для болота і доща, а є сонцезахисні. Хоча у чому смисл останього незнаю.
-
Час від часу мити ланцюг цепомойкою з керосином, тоді мастити чим попало. Літом мона цепомойкою мити 2-4 рази за літо, коли дощ, багно, гавно і всьо інше то майде після кожної покотеньки
-
Я йог озмащую трансмісійним ТАД17, 9-12 грн за літр. Якшо маєш грошей трохи то можеш у рвоербайку купити балончик спеціалізованого масла. 40 грн. Є водовідштовхуючі, для болота і доща, а є сонцезахисні. Хоча у чому смисл останього незнаю.
лише мала кількість того масла попада на ланц бо ж воно розпилюється а потім довго мить сам ровер після того змащування, краще зубною щіткою(не якою чистиш зуби)
+літол і не паритись
-
А я ланцюг не мию і не змащую. Хіба ліплю на нього 1 кг салідолу і на цілий рік хватає.
-
А я ланцюг не мию і не змащую. Хіба ліплю на нього 1 кг салідолу і на цілий рік хватає.
Мені тоже одні добрі люди наліпили салідолу на ланц. :(
Вчора ледве домилася його, так драяла зубною щіткою, як солдати казарму. Сама як чорт була, а смерділо соляркою так, що люди шарахалися від мене. :)
-
сміюсь і плачу... ;D
тут бідний ланцюг і салідолом мучать і трансмісійним маслом..
та придбайте агрегат "Barbieri Tornado" який робить за вас цю роботу, і не тре ніякими зубними щітками чистити і тому подібне, руки будуть чисті і ніякого запаху взагалі небуде :D і головне ланцюг буде відшліфований і змащений... ;)
-
сміюсь і плачу... ;D
тут бідний ланцюг і салідолом мучать і трансмісійним маслом..
та придбайте агрегат "Barbieri Tornado" який робить за вас цю роботу, і не тре ніякими зубними щітками чистити і тому подібне, руки будуть чисті і ніякого запаху взагалі небуде :D і головне ланцюг буде відшліфований і змащений... ;)
Смалиш дядьку :). Буде і запах і руки але то всьо буде скорше і чистіше. А тих хто солідолом намазав ланцюг тре троха >:( ;)
-
все таки з зубною щіткою то рамантіка, сидиш і думаєш про вічне (хто про перевтілення в сансарі, хто про життя вічне), а з тими агрегатами нецікаво при чому певно дорого. все таки улька респект тобі класика завжди рулез.
-
Я тепер маю нового залізного коняку із новим ланцюгом. Так що тепер буду серйозніше ставитися до нього. Але ще би взнати як.
Варіант Ульки взято до уваги. :)
А про згадані агрегати я нічого не чував. Певно вони не для того призначені взагалі.
-
В твому ровеі нічо крім ланцюга мастити не треба.
-
В твому ровеі нічо мастити не треба.
Голову теж.
Так шо Славку не масти собы голову. Їздь спокійно.
-
Мастю моторним маслом, яким саме ненаю, якесь собі злив трошки. :)
Не дуже довольний бо частувато приходиться добавляти масла. Певно буду пробувате Еразелове.
Витираю старе(масло) старою білою футболкою котру дру на шмакти по трішки, колись на переді була зображена Бртіні Спірс. :D
-
Добре тобі. а в кого нема футболки з брітні спірс - ти про них поудмав? ШО їм робити? Еххх... егоїсти...
-
Як позбутися піщаного скрипу в ланцюгові після поїздки болотами під рясним дощем.
Думаю просте промивання водою ніц не дасть. :)
А спеціального пристосування в мене нема. (он в Ромка є, але в нього проблеми іншого характеру - солярки нема, вся пішла у комбайни).
Мене такий скрип дуже насторожує і пропадає бажання кататися, щоб нічого не вгробити і не стерти наніц.
-
Непоняв, хто тобі мішає взяти те пристосування в Ромка або Віталіка і купити трохи бензину.
-
Прошу пана: бензину брати чи солярки? Що краще?
-
Солярки, бензин агресивніший - може роз'їсти пластмасу.
ну і плюс солярка "жирніша" - можна ланцюг не мастити :)
-
Гас (керозіна) зебест мав би бути
-
Я мив бензином. Кажись віталікова бадья не розвалилась.
-
Всеодно гас рульніший. Ану всі купляти баньку гасу і Віталікову бадью :)
-
На разі маю Віталіковий антиланцюговий причандал і його ж миючу рідину. Ще правда ніц не мив, бо неділя була і часу бракувало. Але нині певно настане чорна година для ланцюжка. Ґґґґґґ.
-
Сьогодні зранку було кілька вільних хвилин до виїзду і я вирішив помити ланцюга. (Даремно я так вирішив).
Вивів велосипед на коридор. Спер до стінки. Розкоркував пляшку з соляркою. Відкрив миючу машинку. Залив рідини по риску. Вчепив причандал і почав крутити.
Спочатку, як побачив що ланцюг стає чистим, радості не було меж. Але потім почалося. Велосипед від енергічного крутіння почав повзти по стінці і падати. Ланцюг злетів і застряг між найбільшою зіркою і пластмасовим захистом від номотування штанів на шатуни. Поки я піднімав велосипед і намагався вийняти ланцюг я зачепив незакорковану пляшку і вилив частину солярки в коридорі. Підняв пляшку - ще трохи в ній зосталося. Закоркував міцно.
Далі направив ланцюга і скинув на 2 передачу - звідти не злетить. Ще трохи покрутив. Ніби помив. Зняв причандал і побачив чорну рідину.
Почав гадати де її діти. Злив в унітаз. І пішов на коридор. Чорну фігню я злив не всю і її рештками облив себе на коридорі. Потім протер ланцюг ганчіркою і вимастив руки на чорно.
Запакував мийку. Пляшку в целофановий кульок і подалі. Порозмазував чорні плями по бетонній підлозі. Мию похапцем руки. Виїжджаю.
Висновок:
1) не мийте ланцюг в останні хвилини перед виїздом;
2) знайдіть ще одну пару рук або надійно закріпіть велосипед;
3) крутіть повільно бо буде чорно;
4) обкладіться шматами і ганчір"ям щоб було чим обтертися і витерти за собою;
5) закорковуйте пляшку з соляркою і ставте її подалі від себе;
6) постарайтеся отримати задоволення від того діла :);
Можливо, то так могло статися тільки зі мною, чи перший раз він на те і перший раз.
Не знаю...
P.S. Забув ще сказати про чорнющі нігті, які не відмиваються.
-
xlibes
слух, коли захочеш врізати хліба на бутерброд - ти краще попроси когось, хай тобі хліб потримає, бо ще станеш першим галицьким самураїм з першим галицьким сеппуку.
п.с. до слова сеппуку не припукуватись, бо вже читав твої коментарі до Ерейзелової рами :)))
-
Я не ображаюся, бо на рахунок попросити врізати і намастити ти сказав слушно.
Я дуже люблю дуже гострі ножі і коли ними надто швидко орудувати, то запросто легко порізатися.
Я вже своїми розповідями про порізи не годен здивувати свого кумпля Петра, він добряче вже знає, що Славкові тільки і дай шо порізатися або попектися паяльником.
-
А дайте ще мені ту штукенцію, що ланцюг мити.. Після цього виложу звіт про використання :) Правда пообіцяти,що буде він з такими ж трафунками як у Славка, важко... :)
-
Слаффку, давай ти помиєш ланцюг ше раз, і напишеш художній звіт за всіма канонами Шприхи?
В стилі "Хобі" і "Толоки", га?
А я тобі розкажу як я мив ланцюххх, і як його мив мій сусід.... і вєталь розкаже як він мив ланцюг (чось вєталь казав шо самому помити ланцюг нереально - тре як мінімум трьох молдаван - шоб хтось тримав ровер, хтось крутив педалі, а хтось - тримав мийку з соляркою, четвертий (в компдект поставки не входить) юніт - стоїть на шухері якщо реманент крадений)
-
Слаффку, давай ти помиєш ланцюг ше раз, і напишеш художній звіт за всіма канонами Шприхи?
В стилі "Хобі" і "Толоки", га?
А я тобі розкажу як я мив ланцюххх, і як його мив мій сусід.... і вєталь розкаже як він мив ланцюг (чось вєталь казав шо самому помити ланцюг нереально - тре як мінімум трьох молдаван - шоб хтось тримав ровер, хтось крутив педалі, а хтось - тримав мийку з соляркою, четвертий (в компдект поставки не входить) юніт - стоїть на шухері якщо реманент крадений)
Я тіко про одного молдавана говорив який має тримати ровер, хоча так я я свого на балкон фтикаю то мона і одному помити. Всьо позичайте троха в Ромка, ато мені самому тре помити :)
-
Ромка, підтримую, хватить славкові описувати кожен свій пчих і кожен крок. Більше конкретики треба.
-
erazel, ти когось не того підтримуєш - я якраз і закликаю до "сюрреалізму конкретного" - шось дуже стсло славко описав миття ланцюга. "Нє вєрю" по Станіславському :)
-
На наступний раз постараюся краще. Помити і описати. Але зараз ще рано, бо не відійшов від вранішніх подій.
Обіцяю офігенну деталізацію у кілька гігапікселів, із деталізованим розбором польотів і розкладом кожної операції на рухи і марнорухи, виміряю в терблігах, обов"язково вкажу хронометраж і зроблю фотографію робочого часу.
Але то перспектива майбутнього часу. Може дочекаєтеся...
-
Народ, хто би мені помив ланцюга і заодно ровера всього, а то від останньої триденки стоїть брудний?
-
Серйозно ти помив ланцюг. Сусіди мабуть раді як незнати що :).
Скажіть мені ще таке питання(дурнувате) де мона придбати ту солярку за яку ціну і який мінімальний обєм придбання :)
-
Та у знайомих автомобылыстыв бензину злити і все.
-
Солярку можна придбати на будь-якій АЗС. Мінімальний об’єм 1 л.
Процедура проста: приходим на АЗС з пластиковою пляшкою і кажемо - треба соляри 1л.
Солярку в пластикову пляшку залити неможливо, тому на АЗС видають відро, а з відра соляру переливаєтмо в пляшку.
Я так колсь робив - тобто прийшов на АЗС і сказав - треба 1 л. Соляри. Далі - читай спочатку.
-
Солярку можна придбати на будь-якій АЗС. Мінімальний об’єм 1 л.
Процедура проста: приходим на АЗС з пластиковою пляшкою і кажемо - треба соляри 1л.
Солярку в пластикову пляшку залити неможливо, тому на АЗС видають відро, а з відра соляру переливаєтмо в пляшку.
Я так колсь робив - тобто прийшов на АЗС і сказав - треба 1 л. Соляри. Далі - читай спочатку.
Нє ну ти подумав шо ти написав? Виходить безкінченний ланцюжок брання солярки :)
-
Веталь не флуди. >:(.
Дякую за підказку. За відро не знав того впринципі і запитав, бо з каністрою впадло чухати :).
-
як правильно мити ланцюг?
і яким маслом бажано змазувати його?
Може тут щось цікавого знайдете: http://www.beskyd.lviv.ua/viewtopic.php?t=4
-
Можна також використовувати уайт-спіріт - трохи більш "шляхетна" штука ніж солярка. Продається в пляшках біля фарби.
-
Вчора вирішив перед поїздкою розібратися із ланцюгом.
Тепер в мене є "сраміцька" розмичка, то я його легко зняв.
Прополоскав у пластиковій пляшці від Джубілі-Делікейт із миючим засобом.
Розрізав пляшку, вийняв ланцюг і прополоскав.
Струсив трохи вологу і кинув у другу банку із соляркою.
Але взяв і залишив його на ніч.
Сьогодні зранку відкручую банку, виймаю ланцюг, а він, зараза,
покрився іржею в місцях, де солярка не діставала.
Плюс набув якогось дивного запаху - наче закис.
Я ще такого не видів і не нюхав.
Хтось стикався із подібним?
-
Залий амортизаторним маслом і не парся. У мене є 5В / так воно навіть через голку шпріца тече само. Миттю пройдеться по твоїй іржі. За годинку цепка стане як нова,
-
Мусиш мені трохи влити, бо я такого не маю, а купувати певно нема мені смислу.
-
давно ще прочитав тему на Бескидах на рахунок догляду за ланцюгом - метод Globetrottera мені найбільше до душі припав - ним і користуюся і радість та мир у гармонії зі своїм ланцюгом :).
набираю у пляшку води гарячої+жменя прального порошоку+ланц - трясу це все добряче декілька хвилин. потім пару раз полощу. якщо потрібно доправляю чисткою зубною щіткою із порошком. після полоскання - ланц повністю обприскую WD-40, який витискає всю воду і не дає ланцюгу заіржавіти. коли WD добре просочиться - витираю ланц насухо та ставлю ланц на ровер і змащую маслом.
п.с. користуюся SRAM Power Link для зєднання ланцюга - нема нічого кращого - ланц легко знімається і легко ставиться :)
-
Що ви думаєте про таку річ?
http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=2633
є сенс купляти???
-
Що ви думаєте про таку річ?
http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=2633
є сенс купляти???
Є, однозначно
-
ха, ура, я потім в тебе трамп позичу, хі-хі :) o^-o
-
:)
п.с. Продам Barbieri Chain Cleaner - ціна 25 грн.
-
Я така теж юзаю - прикольна штука.
-
О, ще краще! Купляю! А то я вже перевод хотів їхати робити.
-
а який в неї стан?
-
мої тел. 80976656370 білайн 80681898703 до 5 год можна десь зустрітись
-
стан на 5. юзалася відсили разів 10. можна зустрітися від 8-00 до 17-00. Але давай із вівторка - я завтра її на роботу притягну.
-
Хокей! у вівторок домовимось, коли і куда.
-
Що ви думаєте про таку річ?
http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=2633
є сенс купляти???
Та штука добра з кількох міркувань - не потрібно знімати ланцюг щоб помити і вона є досить економною (щоб "накрити" ланцюг соляркою треба, на мою думку, більше солярки., ніж для трьох проходів через мийку (як правило 3-4 проходів вистачає))
недоліки - вона якась дуже тендітна виявилась (правда ні вкого ще не поламалась за ~10-15 використань) і проводити процедуру потрібно на вулиці - бризкає і капає, якщо крутити педалі нетерпляче :).
-
Трамп - є Барбері - можна зустрітися протягом робочого дня десь в центрі - (стара піцерія, Гранд Маркет)
-
А от дивно, чому людина яка рекомендує цепомойку сама ж свою продає? Здається та річ не така вже й корисна, якщо власник хоче її позбутися.
-
Дрім купив собі розмичку і тепер йому непринциповий той принцип, який "не треба знімати ланцюг". Він може його в пральній машині мити.
-
Але ж по твоїх словах вона має краще відмивати чим при митті руками в ємкості з солярою.
-
Але ж по твоїх словах вона має краще відмивати чим при митті руками в ємкості з солярою.
я написав як я мию ланц - почитай уважно (ніякої солярки!!! і ніяких рук!!!) - при моїй стратегії мийка нідочого, але якщо в людини ланц без зйомника - то мийка то найкращий варіант мити.
-
Але ж по твоїх словах вона має краще відмивати чим при митті руками в ємкості з солярою.
Я такого не казав, я казав "не потрібно знімати ланцюг щоб помити і вона є досить економною". Із знятим ланцюгом можна витворяти такі чудеса вищого пілотажу, шо ніяка пластмаска на таке не здатна :)
-
Я просто задовбався зубними щутками мити, а ланцюг не знімається. 25 грн. не великі гроші, попробую. ;D
-
Dreamland давай завтра зустрінемось, я підійду в ті края. Напиши номер шоб я з тобою звязався!
-
Розмичка для ланцюга дійсно рулить.
Я з тим ланцюгом, вимитим вже, бігав по хаті і не міг натішитися,
навіть мамі показував 2 рази, а потім ще й сфотографував.
Складав його різними узорами.
Сушив на коридорі, сильно махаючи ним по колу :).
Одним словом випромінював багато дитячих емоцій :).
-
Dreamland давай завтра зустрінемось, я підійду в ті края. Напиши номер шоб я з тобою звязався!
написав в приват
-
Блін, ну ви і зануди. Я приколююсь а ви все серйозно сприймаєте.
-
Приколіст :D
а мене хоч і є машинка - та руці до ланцюга шось не доходять
-
Блін, ну ви і зануди. Я приколююсь а ви все серйозно сприймаєте.
ага - зануди :D - з тебе тіки попробуй постібайся як зразу грозишся інтеграцією глагола або інших обєктів циліндричних форм...
-
Ну так "всьо что нажито непосильным трудом ... " як казав Шпак в "Іван Васильович міняє професію". 1000 постів це вам не хухри мухри. Це цілий рік усердної праці. А тут раз і нема.
-
Але потім почалося. Велосипед від енергічного крутіння почав повзти по стінці і падати. Ланцюг злетів і застряг між найбільшою зіркою і пластмасовим захистом від номотування штанів на шатуни. Поки я піднімав велосипед і намагався вийняти ланцюг я зачепив незакорковану пляшку і вилив частину солярки в коридорі. .
з власного досвіду... не треба ще пари рук... велозамок потрібен не тілько для того шоб ровер не вкрали.. його дуже правильно використовувати як підвіс(як правило в коридорі до чого привязатись).. підвішуєш ровер шоб задне колесо(якшо тра то переднє)висіло і все... нічо нікуда не повзе і не падає...
-
доречі, придбав новий ланц, сьогодня буду міняти...
З.І. Маю ключ для витискання закльопки з ланцюга і перехідну втулку для монтажу-демонтажу касети... Кому потрібно - звертайтесь, віддам на деякий час за дякую )).
Дописано : 12.06.2009, 23:28:55
І шо я хочу вам сказати. шановні колеги...
Ланцюг поміняв, на холостому ходу шипить як рідний (очикуємий результат 10 з 10), завтра, якшо буде льотна погода, перевірю на ходу, під навантаженням...
Поки шо на ньому "рідна" заводська змазка... Маю тюбік сезонки (вологовідштовхуюча), при винекнині підозрілих шумів прийдеться мастити...
Причина заміни - виникнення "хрусту" на малоюзаних зірочках - перший признак розтягу ланцюга за рахунок зношення, при якому починаються спрацювання (зтесуються зуби робочіх зірочок), при подальшій експлуатації призводить до вимушеної заміни касети і ланцюга (можливо прийдеться міняти також і шатун)...
Вирішив не чекати...
Про результати повідомлю...
Дописано : 13.06.2009, 10:58:40
От вам і результат...
Тілько шо відвалив 115 грн. за касету... На старій спостерігається регулярне проскокування ланцюга на робочіх зірочках. На 1-й і 2-й - проковзувани нема, бо їх не використовував... от така сумна пісня...
-
Та у мене таке саме було. Взяв новий ланцюг. Почало проскакувати. Прийшлось брати і нову касету. Але тепер я поступаю більш розсудливо - катаю на всіх зірках. Щоб зношувались рівномірно і відповідно кожна окремо мен
ьше.
-
Користуюся схемою почергової заміни ланцюгів: маю їх 2 Sram'івські і 1 Shimano, який був зразу на ровері.
Коли переходив з 1-го (Shimano)ланцюга на 2-й(Sram) - все було просто, вкоротив на потрібну кількість ланок новий, з'єднав Power Link'ом Sram і поїхав, з 2-го на 3-й аналогічно. Але от прийшов час знову 1-го: купив я собі окремо Power Link і думав, що все пройде гладко, але де там - ланки ланцюга Shimano на міліметр, а може й грубші за Sram'івські. Спочатку було спилював напилком ланки, де з'єднується Power Link'ом, потім пробував з'єднувати, то з'єднувалося, то ні.
В результаті сусідні з Power Link'ом ланки довелося поміняти з Shimano'вських на Sram'івські.
І з'єдналося все гаразд.
Все крутиться, передачі перемикаються, ніби з першого погляду все ок. А як гадаєте якщо замінено 2 штирі, як воно впливає на надійність ланцюга - чи може він порватися?
Хтось з таким стикався?
-
Спочатку було спилював напилком ланки, де з'єднується Power Link'ом, потім пробував з'єднувати, то з'єднувалося, то ні.
В результаті сусідні з Power Link'ом ланки довелося поміняти з Shimano'вських на Sram'івські.
а я думав шо то я ізвращенец... :D :D 8) :P
-
а я думав шо то я ізвращенец... :D :D 8) :P
Після такого грання з тими ланками ланцюга починає розуміти їх написи на коробках Sram Compatible чи Shimano Compatible.
Але ж гади - там різниця в товщині навіть менше міліметра.
-
Після такого грання з тими ланками ланцюга починає розуміти їх написи на коробках Sram Compatible чи Shimano Compatible.
Але ж гади - там різниця в товщині навіть менше міліметра.
ну шимани ж є HG i IG вони якраз мають різну товщину, причом теоретично вони сумісні між собою в 1 сторону, а практично нічо доброго...
кста. маю пару нових ланок НG-93(ХТ) можу дати поекспериментуєш..
-
ну шимани ж є HG i IG вони якраз мають різну товщину, причом теоретично вони сумісні між собою в 1 сторону, а практично нічо доброго...
кста. маю пару нових ланок НG-93(ХТ) можу дати поекспериментуєш..
Я вже склепав. Мав ланки від 2х ланцюгів, так що все ок з матеріалом для експериментів.
Питання тільки в тому на скільки надійна така конструкція.
-
Надійність всієї контрукції буде визначатися надійністю найслабшої ланки...
:)
-
Вчитався в цю тему.
Пиляю своїм і на роботу кожний день і на дачу, і на рибалку в ближні села (болота весною).
Колись змащував. Перепробував різну байду.
Одним словом пльохо виходе. За сезон 2 ланца міняв.
Тоді забив! Купив новенький. Десь колись протерав сухою тряпкою, ПАРУ капель масла після тоґо (тіпа ТАД-17).
І на диво ланцюг чистенький (раньше був, як паста Гоййя чорний) і сезон відкалатав розтяжка незамітна!!!
Я прозрів як сильнозмащений ланц вбирає пісок.
[вкладення вилучене Адміністратором]
-
ти прозрієш ше більше коли він перетреться без мастила :)
-
були ж лінки... помити, протерти, промазати, протерти... всьо!!!
мастило має бути не ззовні а всередині!
я халтурю... я не мию і не мажу... просто проливаю маслом для швейних машинок 1-2 раза в місяць... зато його можна закапати строго в кожен лінк, не засравши решти...
пс вчора вибив 8! лінків з цепки... канає!
-
ти прозрієш ше більше коли він перетреться без мастила :)
клас :laugh:
-
нуну, я вже бачив одного штемпа який тримав 2 куска ланца в руках
-
Я на боці Теда та Ігора. Як Тед казав (себто писав) "були ж лінки... помити, протерти, промазати, протерти... всьо!!!
мастило має бути не ззовні а всередині!". Лінки ті я читав і перечитував, і після тих перечитувань не дивуюсь, а сам на себе злюсь, коли гадаю "об кого то руки витерти" після чергової заправки ланца що злетів на моїй машині, бо я - "село дике" (не сприймайте за образу хто не з міста) по старій пам'яті - наляпав на свій ланц літол, який ще тиждень після того мазання кусками з нього злітав, і тепер думаю як то всьо змити та змастити людським методом щоб знову повторюсь Тедовими золотими словами : "мастило має бути не ззовні а всередині!" Ось так! Ланц насправді має бути чистим а масло має бути всередині, тобто в системі. На чистий сухий ланцюг наноситься помірна кількість рідкого і тільки рідкого мастила (виключення складають густі мастильні матеріали, якщо Ви розтопите їх на слабкому вогні і проварюєте у них ланцюг), після чого рекомендовано прокрутити легенько педалі кілька разів, щоб ланц зробив 4-8 кругів по системі, дати постояти з 10 хв. щоб мастило в міру можливості зайшло у середину. А тоді лише стерти сухою ганчірочкою надлишки мастила з зовнішньої поверхні ланцюга. І тоді воно залишиться лише всередині, і ззовні не буде мастила, до якрого б налипав пісок та інший бруд!!! :) Але, тут Віталько на 100% правий, не забувайте періодично поповнювати кількість мастила в системі!!!
-
мастив автомобільним маслом - густе, відповідно забиває все брудом;
потім - машинним для швей, нормальна консистенція, але змивається швидко, хоча годиться.
Зупинився зараз на WD-40, заодно почистив ланцюг і утворив змащувальну плівку, на 2 тижні вистачає, змивається гірше.
наляпав на свій ланц літол, який ще тиждень після того мазання кусками з нього злітав, і тепер думаю як то всьо змити та змастити людським методом
Промити поможе той самий WD-40, наносиш на всі забрудненні літолом вузли, чекаєш 5-10хв(хай хімія працює аби менше механіки прикладати :)) стираєш ганчіркою і все блистить і змащене.
-
Спасибі за поради. Але така фішка, хотів сьогодні поміняти "плащ" на задньому колесі бо той дуже стерся, але доступитися до того всього по-людськи не зміг - десь торкнешся, руки в мазуті. І тута я згадав розмову з Тедом про автомийку і можливість там прочухати свого вела до чистоти за якісь там 5 грн. Короче уже зняте колесо нап'ялив назад на задню вилку, накачав, погнав до тих хлопак що на автомийці. Чесно скажу хлопці там - трудолюбиві, як я назад вів свого ровера, то не міг намилуватись задніми зірочками що "сяяли", бо раніше, за тим брудом, годі було щось роздивитись! І от тепер на днях розберу то всьо "вникну" розгляну, поправлю, змащу, зберу до купи тай буду льотав. А масло маю такі: 1. 15W-40 (колись однокласник трохи дав), і 2: Масло И-20 для швейних машинок у нас на ринку придбав. Вел буду "клепати" з Понеділка, мо хто щось по тих маслах мені підкаже (хто використовував якесь із них).
-
15-40 то моторне. Недумаю що варто його використовувати, воно не для того. Залий ще раз тим ТАд17 який маєш і просто витри потім шматою.
-
Так так, моторне масло не годиться, ан пачці ж написано в мотор - чого йог ов ланц пхати?
-
Спасибі за поради. Але така фішка, хотів сьогодні поміняти "плащ" на задньому колесі бо той дуже стерся, але доступитися до того всього по-людськи не зміг - десь торкнешся, руки в мазуті. І тута я згадав розмову з Тедом про автомийку і можливість там прочухати свого вела до чистоти за якісь там 5 грн. Короче уже зняте колесо нап'ялив назад на задню вилку, накачав, погнав до тих хлопак що на автомийці. Чесно скажу хлопці там - трудолюбиві, як я назад вів свого ровера, то не міг намилуватись задніми зірочками що "сяяли", бо раніше, за тим брудом, годі було щось роздивитись! І от тепер на днян розберу то всьо "вникну" розгляну, поправлю, змащу, зберу до купи тай буду льотав. А масло маю такі: 1. 15W-40 (колись однокласник трохи дав), і 2: Масло И-20 для швейних машинок у нас на ринку придбав. Вел буду "клепати" з Понеділка, мо хто щось по тих маслах мені підкаже (хто використовував якесь із них).
А ціна дійсно 5грн? І яка мийка? Чи то середньостатистична ціна? Миють "Karcherom"?
-
Привіт, ціна - договірна (=5), Karcher-а не бачив, і вода холодна, але працьовитість і досвід хлопців + шальоний напір водички - чинники які потім не дають шкодувати отих 5 грн.!!! Мийтеся на здоровля! (після промивки я вел. додому пішки тягнув і лише на спусках, чи по прямій без найменших підйомів дозволяв собі злегка крутнути педалі, і-то на 1-2 ій передачах адже мастила в системі фактично нема)!!!
-
Karcher-а не бачив, і вода холодна
"ты видишь суслика? а он есть!"
там воно через хитру систему до того кархера включено.
-
я тоже на авто мийці мию часом за 5 грн да каршер в них стоїть 10 атмосфер,дуже класний результат
-
Маю машинне синтетичне масло варто ним мастити ланцюг?
-
розчохліть мене нерозчохльнного, шукав на пошуці і так читав і не знайшов -
як краще зєднувати велосипедний ланц:
1) вижимкою і звичайними ланками, чи
2) спеціальним зєднанням (дві такі однакові симетричні піндульки)
Я все думав, що метод номер 1 - то найкращий, але Андрій в Спорт-Плюсі (здогаюуюсь, що він Падонок) прояснив мені темному, що тільки варіант 2, і тепер маю страшенну гризоту
-
Перевага №2 в тому що його можна розчіпати руками без спецінструменту. Помити там і т.д. Але якщо ланц не знімаєш часто то один хрін як зчіпати.
-
Варіант Номер 2 однозначно! Скажу таке, колись у мене були такі самі "гризоти" тобто якось в дорозі у мене поламався ланц, і я тимчасово з'єднав його рідним штіфтом (знав що ненадовго) і при першій нагоді - придбав на ринку саме те про що Тобі Андрюха розжовував. Довго чекати не довелось, той хто пам'ятає минулорічну короткометражку в Почапинці, згадає, як у мене на підйомі розірвалась ланка. От тоді я поставив роз'ємну, тепер є один великий плюс - можу міняти у тому місці довжину ланца, окрім того можу в любий момент його легко зняти помити та вчепити на місце!
-
а мені ту ланку руками неполучається розчепити.
-
Мені також, але самими елементарними пласкогубцями - запросто!
-
можу міняти у тому місці довжину ланца
це ще яким хріном? Віталік, ти ж обіцяв більше не курити :police:
-
це ще яким хріном? Віталік, ти ж обіцяв більше не курити :police:
а то такий спєціальний хрін проізрастаєт тільки в справжніх українських хліборобів і потребує відповідного догляду - тре час від часу підживляти його пивом, а ще краще гарєлкаю (воТкой).
і нічого тобі Вінтаж не обіцяв, хіба шо мамі обіцяв бути чемним і свою обіцянку виконує :)
-
це ще яким хріном? Віталік, ...
Той хрін зветься так - розчеплюєш ланц в місці роз'ємної ланки, знімаєш одну її частину і добавляєш або знімаєш ланки ланцюга (в залежності від того, чи збільшити чи зменшити його довжину треба). Бо я був би ідіотом маючи роз'ємну ланку, рубати ланцюг в якомусь іншому місці щоб добавити чи забррати ланки для зміни його довжини. Бо коли його де-попало рубанув то або тимчасово скріпляти рідним штіфтом (неміцне з'єднання рано чи пізно - вилізе боком) або ж знову таки вчіпляти там де розрубав ще одну роз'ємну ланку, після того як змінив собі його довжину! От в такому плані :D
-
дякую за поради - поставив ланц з замком. ніби їздить норма. он засреться - зніму, помию, і дальше попедалюю.
-
Здоровенькі були шприхалі :) В мене виник, ось такий варіант, чистки та змащування ланцюга. Хотілось би почутити поради професіоналів. Для початку нанести на цепь VD - 40, потім залишити на 15-20 хв, щоб пройшло в усі щілини, далі зубною щіткою почистити, і протерти сухою чистою ганчіркою. Після того всього змастити трансформаторним мастилом. воно наскільки мені відомо, саме чістіше за всі мастила, а також ріденьке. Залишити на ніч і зранку перед поїздкою, протерти залишки мастила ганчіркою. Як вам такий варіант? *dontknow*
-
Здоровенькі були шприхалі :) В мене виник, ось такий варіант, чистки та змащування ланцюга. Хотілось би почутити поради професіоналів. Для початку нанести на цепь VD - 40, потім залишити на 15-20 хв, щоб пройшло в усі щілини, далі зубною щіткою почистити, і протерти сухою чистою ганчіркою. Після того всього змастити трансформаторним мастилом. воно наскільки мені відомо, саме чістіше за всі мастила, а також ріденьке. Залишити на ніч і зранку перед поїздкою, протерти залишки мастила ганчіркою. Як вам такий варіант? *dontknow*
*No* надто складно...
-
*No* надто складно...
Мойка для цепи Barbieri Chain Cleaner тоді можливо такий дивайс, собі придбати ?
-
Власне я свій ланц майже ніколи не мию. Коли проїздити багацько кільометріів, він фактично самоочищається, головне не забувати кожні 100-150 км (або як зачне скреготіти) змащувати його. Але то для любителів шоссе, що робити Дх-шнікам, чи екстремалам - поняття не маю, вони постійно в лісах та по грунті в основному "пиляють" забруднення ланца - більше, нерідко на їх шляху просто болотисто-гавниста місцевість, що аж шкода того ровера, тай сам не дуже чистим з такого виходиш (також був у подібних ситуаціях) *dontknow*
-
Мойка для цепи Barbieri Chain Cleaner тоді можливо такий дивайс, собі придбати ?
Мийка дуже хороша штука. Купити вартує.
Можна зняти ланц і помити у пляшці з-під Живчика.
Змащувати однозначно треба спеціальним маслом, яке є водостійким.
-
Vintage уточни, що ти не миєш ланс в Славутичі тєжкому шосері, де шо мий, шо не мий, один хрін. А в свого новенького блискучого Гіанта певне миєш не рідше ніж себе. Це я так думаю, хоча можу й помилятись
Дописано : 30.03.2011, 20:43:21
Змащувати однозначно треба спеціальним маслом, яке є водостійким.
хоча значна частина роверистів мастить звичайним машинним маслом, або іншим гамном - графітове масло, для прикладу
-
Та і в крос-кантрійному також не мию, лише змащую, бо я в основному асфальт розділяю, в ліс їжджу коли там сухо. Змащую автомобільним 15W-40 хоча спробував би щось трошечки густіше!
-
Та і в крос-кантрійному також не мию, лише змащую, бо я в основному асфальт розділяю, в ліс їжджу коли там сухо. Змащую автомобільним 15W-40 хоча спробував би щось трошечки густіше!
Ну от в мене теж крос кантрі Pride XC - 300. Покищо новенький і все грає добре :) також катаюсь переважно по місту - асвальт одним словом. Хотілось просто на майбутне знати як краще чистити , та яким мастилом змащувати... :)
-
хоча значна частина роверистів мастить звичайним машинним маслом, або іншим гамном - графітове масло, для прикладу
Ну я в дитинстві свого Аіста взагалі не змащував. І нічого, ганяв як має бути. Зате зараз до свого шоссера маю купу баночок з хімією.
-
Ну от в мене теж крос кантрі Pride XC - 300. Покищо новенький і все грає добре :) також катаюсь переважно по місту - асвальт одним словом. Хотілось просто на майбутне знати як краще чистити , та яким мастилом змащувати... :)
перечитай тему з початку :police: тут все написано *rtfm*, якщо впадло шукати напиши я ссилочки на пости поскидаю *johndoe*
-
перечитай тему з початку :police: тут все написано *rtfm*, якщо впадло шукати напиши я ссилочки на пости поскидаю *johndoe*
Я вже перечитав цей пост повністю, почерпнув нову іфнормацію. Дякую за допомогу *tramplin_m*
-
хто продасть літру бензину,бо на заправках в пляшчину не налють,а з каністрою їхати на заправку нехочеться заради одної літри
-
Ну я в дитинстві свого Аіста взагалі не змащував. І нічого, ганяв як має бути.
я в свому Школьніку заднє колесо взагалі ніколи не накачував
-
хто продасть літру бензину,бо на заправках в пляшчину не налють,а з каністрою їхати на заправку нехочеться заради одної літри
Тут вже десь було вище вказано, підходиш на заправку, кажеш потрібна 1 л пального, вони там наливають у залізне відро, потім переливаєш спокійно і пластикову пляшку :)
-
...почерпнув нову фнормацію. Дякую за допомогу...
нема за шо... просто суть питання в тому, що кожен робить як хоче/може...
як на мене, то вважаю що мити цепку на ровері, то зло... замок на ціепку дешевше мойки..
просто повторю про теорію... рідке масло- зло бо витікає, густе масло зло, бо не лізе куда тра... тому або масло з розчинником - дорого, або варити - западло...
сам тупо заливаю масло до швейних машинок раз на тиждень, і проганяю на холостих, поки гімно не вилізе... знаю шо погано, але цепки не такі вже й дорогі... 1 цепка = 1.5 банок блатного масла
-
хто продасть літру бензину,бо на заправках в пляшчину не налють,а з каністрою їхати на заправку нехочеться заради одної літри
Солярку можна придбати на будь-якій АЗС. Мінімальний об’єм 1 л.
Процедура проста: приходим на АЗС з пластиковою пляшкою і кажемо - треба соляри 1л.
Солярку в пластикову пляшку залити неможливо, тому на АЗС видають відро, а з відра соляру переливаєтмо в пляшку.
Я так колсь робив - тобто прийшов на АЗС і сказав - треба 1 л. Соляри. Далі - читай спочатку.
-
бензин ніби краще за соляру.
Я думаю що не будуть панькатись за 1 л бензи чи соляри
-
Аріель ліпше всього 8)
-
бензину можна купити на базарі, називається калоша або бензин Б-70. це очищений бензин (він навіть слабо воняє). продається у будь-якій точці із лаками і фарбами.
-
бензин ніби краще за соляру.
вже певне не вспомню де саме (може й в цій темі) писали, що солярка краща для мийки ланцюга, бо вона менш агресивна, чи як там
-
Аріель ліпше всього 8)
Це справді так, + дешевше за бензу :P
-
От непогана стаття щодо чистки:
http://uabike.com/index.php?newsid=1178902311
-
От непогана стаття щодо чистки:
пункти 5-8 зайві, хіба що ти збираєшся виставити на продаж той ланцюг
-
http://sheldonbrown.com/chainclean.html (англ. але по картинкам понятно)
вот як треба чистити насправді...
-
то все актуально, якщо мати ровер не дешевше 1000 доларів і кататисяяя на ньому раз в тиждень не більше 20 км.
якщо кожен день іздити хоч по 50 км просто не лишиться часу всі ті маніпуляції виконувати.
в реалі достатньо коли ланцюг почне рипіти прокапати його звичайним машинним маслом і заспокоїтися.
-
http://sheldonbrown.com/chainclean.html (англ. але по картинкам понятно)
вот як треба чистити насправді...
а ти дотепник
в реалі достатньо коли ланцюг почне рипіти прокапати його звичайним машинним маслом і заспокоїтися.
але ж мити, хоть деколи потрібно - і ланц, і касету, і задню перекидку, та й зірки шатунів з часом від масла з ланца засираються, намотуються туди всякі шнуркопдібні предмети, що, звіжно ж, не додає якості роботи ровера
-
але ж мити, хоть деколи потрібно - і ланц, і касету, і задню перекидку, та й зірки шатунів з часом від масла з ланца засираються, намотуються туди всякі шнуркопдібні предмети, що, звіжно ж, не додає якості роботи ровера
та я навіть ровер ніколи не мию - погана прикмета, до дощу :)
-
та я навіть ровер ніколи не мию - погана прикмета, до дощу :)
може я тебе ще не дуже добре знаю, але шось мені підказує, що новий свій ти будеш мити значно частіше (тут певне доречніше просто сказати "мити") , ніж старий
-
а ти дотепник
то не я то Шелдон Браун... вічна йому память... :'(
-
може я тебе ще не дуже добре знаю, але шось мені підказує, що новий свій ти будеш мити значно частіше (тут певне доречніше просто сказати "мити") , ніж старий
ти повністю правий :)
старий ровер я мив позапозаминулого року, коли їхав на Найт Меднесс і Камянець не пускав до буса з брудним ровером.
а новий може навіть завтра помию - але поки що дане питання на етапі обдумування - чи варто над ним думати :)