shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: kamyanets від 02.08.2013, 23:22:44
-
Поредьте дискове гальмо механічне чи гідравлічне.
На чейні ? (http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%B7%D0%B0/%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D0%BA-%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%B7%D0%B0-%D0%BC%D1%82%D0%B1)
По старе "поремонтував"
-
http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/avid-bb7-mechanical-disc-brake/rp-prod79346 (http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/avid-bb7-mechanical-disc-brake/rp-prod79346)
ціна я так поняв за пару
-
Ціна не за пару, за менші гроші є гідравліка
http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/hayes-stroker-ryde-disc-brake/rp-prod46038 (http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/hayes-stroker-ryde-disc-brake/rp-prod46038)
У мене такі стоять, нормально працюють, 2-а поршня, легко відкалібрувати. Я не знавець, може механіка має переваги. Ще треба уточнити, чи вони стануть на раму, бо є такі штуки як адаптери.
-
мені б ті Авід чудово підійшли, якби в комплекті була решта причандалів (ручки, тросик).
Щось мені гідравліка не супер сподобалась
-
bb7 кращі і надійніші за дешеву гідравліку. Це вже якось за правило :)
-
приходилось їздити на хаєсах , шимано, тектро,магура, авід. чогось душа більш стоїть до авідів, можливо через простоту, доступність , надійність і продуктивність. хоча це лиш моя точка зору.але еліксирів 3 тобі точно старчить і необовязково купляти щось "круте".
-
bb7 кращі і надійніші за дешеву гідравліку. Це вже якось за правило :)
А чим кращі, може я тоді поміняю на дорогу механіку?
-
А чим кращі, може я тоді поміняю на дорогу механіку?
простіші, легші, потужніші, надійніші, з тросиком менше проблем.
то якшо рівняти з дешевою гідрою типу тектро
-
А можна нубське запитання: що є поняття 'потужніші' - стосовно такого устаткування як гальмо?
-
простіші, легші, потужніші, надійніші, з тросиком менше проблем.
то якшо рівняти з дешевою гідрою типу тектро
Перечитав багато постів, є два основних висновки:
1. Гідравліка легко налаштовується і робити це треба дуже рідко. Механіка цим похвалитися не може. Потужність гідравліки більша. 2-х (і більше) поршнева система працює краще.
2. Механіку дешево і легко ремонтувати, тросик легко замінюється, чого не скажеш про гідравліку.
Від себе додам, що гідравліка яка призначена для: XC, Trail, AM, FR, є простою "як двері", тому надійна і легко налаштовується. Про дуже дорогу гідравліку нічого не знаю.
В якості прикладу, я наводив Hayes гідравліку (недорога модель), але вона не є аж дуже дешовою. Про вагу, нічого не скажу, бо різна комплектація у двох наведених моделях.
Гальма призначені для слабаків :D
-
А можна нубське запитання: що є поняття 'потужніші' - стосовно такого устаткування як гальмо?
ефективність гальмування, гальмівне зусилля
-
ще є таке слово як " модуляція ", яким характеризують роботу гальм.
ну і я мав змогу порівняти роботу 2-поршневих каліперів і 4-поршневих, чогось після цього неохота зовсім говорити про механіку..
(http://firepic.org/images/2013-08/03/vxcearu0t1k5.jpg) (http://firepic.org/).