shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: YxTu від 14.03.2015, 14:13:34
-
(http://i10.pixs.ru/storage/5/9/0/IMG255jpg_4714047_16465590.jpg) (http://pixs.ru/showimage/IMG255jpg_4714047_16465590.jpg)
(http://i10.pixs.ru/storage/5/9/3/IMG254jpg_6505748_16465593.jpg) (http://pixs.ru/showimage/IMG254jpg_6505748_16465593.jpg)
Зображення говорить само за себе (
після менш ніж року використання у вилки пошкоджене хромоване покриття однієї ноги.
думаю після покатушок зимою 2 - 3 рази, якесь болото потрапило у вилку і призвело до ржавіння...
Як вважаєте ремонту покриття піддається ? Люфта вилка не має але якщо залишити в такому стані то скоро появиться.
-
Цікаво як так сталося. Я думав хром неубіваємий. Забий і катай. Нічо там вже не зробиш.
-
Та я вже з іншою вилкою катаю, цю планував продати але коли добре придивився до ніг помітив сколи, розібрав і ось тобі сюрприз.
Просто може попшикати якоюсь авто фарбою щоб не розповсюджувалось... ?
-
Щоб максимально сповільнити ту хворобу - просто від цього моменту тримати вилку у чистоті.
-
додатковий розтин компетентних осіб продемонстрував :
башінги майже сухі, ефективної заводської смазки сліди - ВІДСУТНІ !
Висновок:
Купуючи нулячий ровер через інтернет із цією вилкою в перший же день необхідно її розібрати і як слід змастити.
-
Неправильний висновок. Нєхрін катати зимою без щоденного ТО. :( Тут просто набагато більше попадає бруду і води. Бо сальніки дубіють від холоду і починають пропускати те все всередину. Тій вилці вже нічого не зробиш. Ну хіба що шліфани постою ГОИ, щоб не було задирів і царапин і добре її змазуй тепер. Повезе то не буде розшироюватися потертість.
-
Неправильний висновок. Нєхрін катати зимою без щоденного ТО. :( Тут просто набагато більше попадає бруду і води. Бо сальніки дубіють від холоду і починають пропускати те все всередину.
та причому тут ТО ? вилка в середині суха-сухісінька і ....чистенька!!! видно ж , що проїхала мало.
а якщо хромом всуху ганяти по башингам, то що з ним буде???, то-то, от він бідолаха і підтерся.
це вже не вперше я зустрічаю, і в Рок-Шоксах теж забувають залити масла в штани та й густої змазки малувато...
на велофорумах вже давно обсосали цю ситуацію і вирішили, що буде оправдано після покупки нового вєла
проводити повну сервісну змазку для вилки!!!
-
Не гоніть. То пружинна вилка. Яка різниця, стерте покриття чи ні. Вона ітак нічого не відпрацьовує. В мене була маніту пружинна то там опше ноги подерті були.
-
Одразу видно що ти юрист і політех не закінчував. Покриття ніг роблять всякими матеріалами специфічними щоб тертя, в тому числі тертя спокою було меншим. Тоді вилка "страгується" легше і мягше ходить, бо менше тертя ноги об башинги і сальніки. От сам подумай чому у твого ревелейшн ноги анодовані :) . Тому й стерте покриття несе дві загрози :
-збільшення зазору між ногою і сальніком, що призводить до збільшення попадання бруду в штани. на мікрорівні, але за пару місяців добряче болота насосе, де воно змішається з маслом в штанах і буде затуплювати хід вилки.
-як писав вище , більше тертя об башинги і як наслідок знову ж тупіша робота вилки.
Але це все стосується всяких вилок середнього і високого класу. Початкові РСТ/Сантури ітак туповато працюють через матеріал башингів/сальніків(ніхто сильно не заморочується антифрікційними властивостями). Проте це не причина забивати на потертості. Чисто косметично дивиться неахті.
-
Неправильний висновок. Нєхрін катати зимою без щоденного ТО.
Щоденнне ТО зимою.
Із цього місця подетальніше будь-ласка ?!
хочеться знати на майбутнє, ато в мене зараз РЕКОН не хочеться щей цю вилку запороти...
-
А що тут розписувати, просто слідкувати за її чистотою в чистити пильники та сальніки . Я просто тебе трішки лякав :). Не факт що вода таки попаде всередину штанів. Але якщо вже попала то тільки знімати штани та позбуватися тої всієї води на сальніках та змазувальних кільцях. Бо на морозі замерзне і погадить покриття ніг чи пильники. В общім - хочеш спокійно спати то нєфіг зимою кататися на реконі. Май якусь дешеву вилку і гуму для зими. Бо гума теж не любить перепадів температур і тріскається. Це стосується як гуми коліс так і гуми в тормозах гідравлічних. Воно не обовязкого станеться, але шанс є відчутний.
-
в мене така ж сама вилка, вже рік катаю і хоть би що, недавно знімав штани, бо ноги вже були сухі, змастив солідолом і дальше катаю, можливо солідол поганий варіант, але під рукою нічого не було))
Підкажіть, будь ласка, яке масло для ніг найкраще? або таке питання чи можна рідкого масла наляти тупо в штани?
-
Ну в Рокшокси лиється масло 15W в штани для змазки. Проте там башинги розраховані на таке і мають канави для протікання масла.
-
Таке знайшов:
"Любой кальциевой консистентной смазкой, например солидолом (литол, шрус - литиевые смазки, не хорошо действуют на магниевые штаны, у меня была сантур хср смазанная до меня литолом, после мокрых покатушек и задержаи с переборкой штаны пошли коррозией, в одном месте насквозь, такая же вилка на солидоле жила у меня до этого 3 года)
Или 15W вилочным маслом по 10 кубиков в штанину, предварительно как уже сказали загерметезировать нижние болты, или прокладками, или лентой фум по резьбе, временами вел переворачивать на пару минут чтобы масло смазало башинги и сальники. В серьезных вилках под сальниками есть поролоновые колечки пропитанные маслом которые все время смазывают ноги, у сабжевой вилки их нет поэтому процедура переворачивания пекомендуется."
А ще в неї при низьких температурах дуже погана робота не можу зрозуміти чи це солідол так густіє, чи в ній ще в самих ногах є масло і воно густіє
-
Солідол густіє. Причому часто до дуба. Еластомер твердне. Тому й робота тугіша. Масло теж стає густішим. Але це вже відчутно якщо до того вилка мала швидку і пружну роботу, а тепер через густе масло в штанах починає повільніше працювати. На Сантурі такого не відчуєш :)
-
А що тут розписувати, просто слідкувати за її чистотою в чистити пильники та сальніки .
десь читав що масло в якісних вилках міняється кожних 25 - 50 годин їзди то правда ?
-
Так в мануалі пише.
-
Ну в штанах міняти варто часто, особливо якщо сальніки хрінові. Там дійсно не мішає раз на місяць провіряти масло, як мінімум щоб насуху не працювало та щоб бруду в пильніка/сальніках уникнути. Тому краще запастися літриною 10-15W масла амортизаціного і раз в місяць-другий його міняти в штанах та чистити пильники. В штанину лиється по 15-20мл масла. Тобто на одну переборку треба біля 40мл. Так що літри має хватити на 25 переборок :)
А в демпфері масло мало засирається. У мене після року катання зазвичай масло чисте. Я міняю масло в демпефрі перед кожним сезоном. Але це скоріше перестраховка чим реальна необхідність. Бо демпфер це закрита система і стороннім речовинам там взятися нізвідки. Єдиним джереом забруднення може бути виробітка металічна від тертя. Але зазвичай за перший час роботи воно все витирається до необхідного рівня і потім вже мало проявляється.
-
Дякую, за розгорнуті відповіді :)
-
Для чого ці штуки і що буде якщо скласти вилку без них?
(http://img.hurtom.com/i/2015/03/WP_20150326_13_10_47_Raw.md.jpg) (http://img.hurtom.com/image/aE5)
-
Які ЦІ? ти б обмалював чи що? Пластик? А біс зна. Може щоб ноги не бились об низ штанів при повному спрацьовуванні
-
так, пластик, просто думаю може його зняти і буде більший хід
-
А воно тобі треба? Під що конструкція розрахована так і залишай. ті пару см тебе не врятують.
-
ок, нехай буде так як є