shpryha
ТехМайданчик => Наші залізні коні :) => Тема розпочата: worm від 16.07.2010, 22:59:50
-
(http://s2.share.te.ua/b150249/PIC_0013.JPG)
-
странний він якито... дивна геометрія.
шо за манетки?
тормоза замінити не надто дорого, а деколи 1м життя спасає...
-
а чим там тормоза погані?
-
странний він якито... дивна геометрія.
шо за манетки?
тормоза замінити не надто дорого, а деколи 1м життя спасає...
Гальма рідні... Всьгонавсього бракувало одного болтика...
Манетки Shimano
-
Манетки Shimano
- в тебе яка машина?
- червона
-
Всі з чогось починають.
Не обламуйте власнику кайфу.
:)
-
Ці гальма післякліщова - довібрейковська конструкція. Зуслля краще ніж в кліщів і брудом не забиваються.
В мене гальма такі самі стоять - досить гарно тримають.
-
- в тебе яка машина?
- червона
Я гребу яка модель .... а не спец по тому ... тільки початківець.
Це б було так само як я б тебе запитав наприклад щось про ортомодовий перетворювач(вертоліт) :D
-
странний він якито... дивна геометрія.
шо за манетки?
тормоза замінити не надто дорого, а деколи 1м життя спасає...
Гальма аналогічної конструкції стоять на цій моделі за 1100$ http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=8316
Працюють нормально, перевірено.
-
Ці гальма післякліщова - довібрейковська конструкція. Зуслля краще ніж в кліщів і брудом не забиваються.
В мене гальма такі самі стоять - досить гарно тримають.
А ще є дискові гідравлічні гальма і вони набагато кращі, то що йому тепер ставити дискові тільки через те що вони ефективніше працюють?
-
а чим там тормоза погані?
в МТБ такі давно не використовуються. А ще є дискові гідравлічні гальма і вони набагато кращі, то що йому тепер ставити дискові тільки через те що вони ефективніше працюють?
можна, тільки не на цей ровер
Головне катати :), а буде бажання то буде і шось краще.
-
А ще є дискові гідравлічні гальма і вони набагато кращі, то що йому тепер ставити дискові тільки через те що вони ефективніше працюють?
Ні, але є термін "необхідний мінімум". Я вважаю що непогані вібряки є таким мінімумом. У друга такі тормоза, у мене колись були вібряки. Зі слів друга йому тих нехватало, а мої вібряки тормозили відчутно краще(типу фізика з розділу напрямків сил чи щось таке). так що поставити нормальні вібряки не так вже й дорого, а в ТЕРОРІЇ мають бути ефективніші.
-
Дійшли руки до гальм. Можливо ще б стояли але поламав ручку передніх гальм. Придбав у РБ ручки та V- brake виробника Аrtek. Якість не дуже але свою роботу виконують. Хотів брати Shimano але були не в повному комплекті без цієї трубочки Noodle
(http://yuditenzo.files.wordpress.com/2010/02/v-brake2.jpg)
Як її назвати українською незнаю *dontknow*
-
ну вітаю з апгрейдом, процес тільки почався :laugh:
-
ну вітаю з апгрейдом, процес тільки почався :laugh:
я би з артеками не вітав... саме через поломку артеків я вилетів без тормозів на головну... ппц повезло шо не влетів під машину
-
я би з артеками не вітав... саме через поломку артеків я вилетів без тормозів на головну... ппц повезло шо не влетів під машину
До сьогодні не дивився які у мене гальма. Виявляється ARTEK. Нормально працюють, якщо масло на колодки не попадає :)
-
До апгрейду додається нова камера ... якщо це можна назвати апгрейдом. Вчора ввечері зловив 19 мм шурупа, в сумі 5 проколів. Так що тепер маю запаску :)
-
До сьогодні не дивився які у мене гальма. Виявляється ARTEK. Нормально працюють, якщо масло на колодки не попадає :)
при різкому і жосткому тормозі з них вилітають упорні штирьки, тупо запресовані в пласмасу... причому зовсім не тоді коли ти того чекаєш
-
Особисто для тебе, "хробачок", позичу шолом (як налізе на довбеньку)
приїжджай - поміряєш! Будеш мав на серйозні покотеньки.
-
при різкому і жосткому тормозі з них вилітають упорні штирьки, тупо запресовані в пласмасу... причому зовсім не тоді коли ти того чекаєш
Пусті розмови, поодинокий випадок не говорить про те що ці гальма погані. Мерси, БМВ також деколи ламаються. Можу додати лише, що я свої гальма декілько разів перевірив дуже жорстоко. Це було тоді коли гнав 37 km/h з гори проти вітру і мені зірвало капелюха з голови. Тоді я "дав по тормозах" обох і успішно зупинився. Було декілько інших випадків у місті, але перелічувати не буду. Ці випадки говорять лише про те, що у тебе гальма були або старі або браковані.
-
От і я про це :)
-
Це було тоді коли гнав 37 km/h
:laugh: :laugh: :laugh:
А я вот йшов з велосипедом, тут бачу ямка, нажав на тормоза і велосипед в ту ж секунду зупинився як вкопаний. У МЕНЕ КРУТІ ТОРМОЗА :D
Дописано : 24.07.2010, 20:30:07
Тоді я "дав по тормозах" обох і успішно зупинився. Було декілько інших випадків у місті, але перелічувати не буду. Ці випадки говорять лише про те, що у тебе гальма були або старі або браковані.
Друже, ти ще ніколи не помирав, але ж це не значить що ти безсмертний, правда? Для всього буває перший раз, ДЛЯ ВСЬОГО.
-
Для всього буває перший раз, ДЛЯ ВСЬОГО.
а перший часто може стати останнім...
Пусті розмови, поодинокий випадок не говорить про те що ці гальма погані. Мерси, БМВ також деколи ламаються. Можу додати лише, що я свої гальма декілько разів перевірив дуже жорстоко. Це було тоді коли гнав 37 km/h з гори проти вітру і мені зірвало капелюха з голови. Тоді я "дав по тормозах" обох і успішно зупинився. Було декілько інших випадків у місті, але перелічувати не буду. Ці випадки говорять лише про те, що у тебе гальма були або старі або браковані.
НЕ ПИШИ ДУРНИЦЬ!!! артек це гавно!!! і не нада писати про то шо мерс можна поломати... скорше навпаки ... ТОБІ повезло і взяв запора який ШЕ не поломався... а про зупинку з 37 це круто!!! а ти з 70 тормозити не пробував? Та хрень шо летить в артеках ломається не від жосткості тормозіння, а від виробітки... А про поодинокі випадки... Дійсно... Які дураки платять по парі кілогривень за блатну гідравліку... є ж артек!!! вот це я лоханувся... деори поставив АРТЕК ЖЕ РУЛИТЬ!!!! всьо завтра йду купляти артеки... До речі ти не знаєш чого їх ставлять тільки лєві виробники на бюджетні моделі? я знаю... бо дешеве гавно
-
Уже налякали .... я з роботи їжджу із пристойної гори, якщо вилетять гальма то спинять аж дерева або глибоченький рів (кутківці, вул. приміська в сторону монако). Так що поділіться яку модель Shimano брати по відношенні ціна якість.
У РБ є якась моделька за 115 грн.
Наперед вдячний :)
-
а,так,ті тормоза в Р.б мені подобаються,в мене передні вибряки фірми промакс,тормозять добре,я задоволений,а задні вибряки якісь (не фірмові)але тормозять нічим не гірше за фірмові,просто колодки треба дорожчі купляти
-
У РБ є якась моделька за 115 грн.
то 422 алівіо... дуже пристойні... раджу поставити на перед, а ззаді пофігу шо ставити, аби хоть якось працювало.
-
але шось дорого я в неті дешевше знайшов http://www.velostyle.com.ua/index.php?cat=659&sort=&sid=9f4d027706151d6f308b19cbbdb3c0a2&filter_id=12
ніби в р.б такіж самі
-
але шось дорого я в неті дешевше знайшов http://www.velostyle.com.ua/index.php?cat=659&sort=&sid=9f4d027706151d6f308b19cbbdb3c0a2&filter_id=12
ніби в р.б такіж самі
я не мав на увазі шо брати треба там... я про модельку... :P
-
а перший часто може стати останнім...
НЕ ПИШИ ДУРНИЦЬ!!! артек це гавно!!! і не нада писати про то шо мерс можна поломати... скорше навпаки ... ТОБІ повезло і взяв запора який ШЕ не поломався... а про зупинку з 37 це круто!!! а ти з 70 тормозити не пробував? Та хрень шо летить в артеках ломається не від жосткості тормозіння, а від виробітки... А про поодинокі випадки... Дійсно... Які дураки платять по парі кілогривень за блатну гідравліку... є ж артек!!! вот це я лоханувся... деори поставив АРТЕК ЖЕ РУЛИТЬ!!!! всьо завтра йду купляти артеки... До речі ти не знаєш чого їх ставлять тільки лєві виробники на бюджетні моделі? я знаю... бо дешеве гавно
1. По перше, добирай слова.
2. По друге, тут мова йде про звичайні тормоза (V brake), а не гідравлічні.
3. По третє, ніхто не говорить що ARTEK кращі за DEORE. Мова лише про те, що для не екстремального стилю ARTEK підходять нормально.
4. Четверте, на швидкості 70 різко гальмувати просто неможна.
5. П'яте, якщо слідувати твоїй логіці, тоді будь-хто з тормозами кращими за DEORE, наприклад серія Shimano XTR, може сказати тобі "DEORE - це дешеве г..."
-
1. По перше, добирай слова.
2. По друге, тут мова йде про звичайні тормоза (V brake), а не гідравлічні.
3. По третє, ніхто не говорить що ARTEK кращі за DEORE. Мова лише про те, що для не екстремального стилю ARTEK підходять нормально.
4. Четверте, на швидкості 70 різко гальмувати просто неможна.
5. П'яте, якщо слідувати твоїй логіці, тоді будь-хто з тормозами кращими за DEORE, наприклад серія Shimano XTR, може сказати тобі "DEORE - це дешеве г..."
1. Уважно перечитай свій попередній пост і подумай чому я вживаю те що вживаю...
2. Мова йде про способ зупинки ровера, а не про тип тормозів... можна і тапком клавно тормозити...
3. Якшо ти мав на увазі 2 круга по парку в рік, то погоджусь
4. Ти так собі рішив? може є багато змінних від яких це залежить крім швидкості? в пості мова йшла про то шо зупинка вела з 37км/год це не ознака крутизни тормозів... постав колодки ХТ і любе ге зупинить ровер... але вот скільки раз...
5. не повіриш катаю на алівіо/деор на КК і промакс/ХВЗ на міському... ХТ мав комплект паралелок... важкі і надто різкі... а моя логіка каже шо алівіо/тектро/сд5 то мінімальний рівень для того щоби почувати себе спокійно для КК покотеньок, де можна влетіти так шо не радий будеш... зрештою... якщо життя надоїло не слухай того шо я кажу... це ж маячня...
-
При швидкості 70 км/год треба тормозити, але вміло.
-
Народ, хватить воювати. Дорожчі торомоза вони не тормозять сильніше, вони просто НАДІЙНІШІ і зручніші(у вібряків. Серед діскарів вже зовсім по іншому). От і все.
-
Народ, хватить воювати. Дорожчі торомоза вони не тормозять сильніше, вони просто НАДІЙНІШІ і зручніші(у вібряків. Серед діскарів вже зовсім по іншому). От і все.
вот тут ти не до кінця прав...
1. ненадійність
2. хреново строяться (а тут і потужність)
3. гірші колодки в штаті (тоже потужність)
4. баги в конструкції (деколи самі ричаги пружинять, тоже гасять)
5. паралельні хт і хтя потужніші конструктивно, там плече більше... але це також за рамками сабжа як і дискарі... для парку то закруто
-
вот тут ти не до кінця прав...
1. ненадійність
2. хреново строяться (а тут і потужність)
3. гірші колодки в штаті (тоже потужність)
4. баги в конструкції (деколи самі ричаги пружинять, тоже гасять)
5. паралельні хт і хтя потужніші конструктивно, там плече більше... але це також за рамками сабжа як і дискарі... для парку то закруто
чото не впер, це ти про дискову гідравліку?
-
чото не впер, це ти про дискову гідравліку?
неа, про бюджетні вібряки
-
чото не впер, це ти про дискову гідравліку?
Вован, а ну не тупи :D
-
Вован, а ну не тупи :D
Ойййй, як загострив :D
-
Роверик переїхав у гараж до sanlexik