shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Dreamland від 22.06.2007, 09:46:20
-
Питання заміни ланцюга появилося давно - ще на початку цьогорічного велосезону. Але тягнулося воно двого і коли на одометрі кілометраж перевалив за 4000 км. На різних сайтах рекомендують міняти ланцюг при проході ним 3000 км. на інших 4000 км. Я вирішив поміняти ланцюг. Для цього діла придбав КМС для систем з 8 зірочками в нашому РБ. Що цікаво до новго ланцюга мені додали 1 сегмент для з"єднання так що я змігруками зчепляти і розчепляти його - досить зручно і не потрібно вижимки. Встановивши новенький ланцюг розпочав тестовий заїзд. І ... жах. Жахіття страшне - ланцюг страшенно проскакував на усіх високих передачах... Якщо придивитися до зчеплення ланцюга і зубців зірочок то видно що нижні зубці нормально тримають а ближче до верхніх ланцюг віддаляється від зубців. Деформація зубців така велика що новий ланцюг вже немає змісту ставити - краще вже їздити на старому допоки вся ця система буде працювати - а працює вона відмінно. В моєму випадку прийдеться міняти разом з ланцюгом і блок задніх зірочок і можливо передні зірки із шатунами.
Для порівняння я зробив світлини двох ланцюгів.... Старий майже на 1 сегмент довший від нового...
(http://img530.imageshack.us/img530/2285/lan1uk2.jpg) (http://img530.imageshack.us/img530/9755/lan2pc6.jpg)
-
Да, ото вже техніка пішла я вам скажу. В мене ровер орієнтовно 2001 року народження, і тільки но піді мною зробив був 2000, як я поміняв ланцюг. він був просто неймовірно розтягнутий. але проскакувала і то раптом пару днів лише одна передача. З часу заміни ланцюга знову є чергових 3000, тре і собі терміново міняти ланцюг
-
Взагаліто мона купляти 2 ланцюга. Їздищ одним 2000 потім міняєш на 2 і їздиш 2000 і так поки не буде капець обом.
-
Не 2000 а 500. Розумні люди радять мати 2-3 ланцюга і шо 500 км їх міняти. Так касета зношується рівномірно.
-
так мати 3 ланцюга і по кругу через кожні 500 км міняти... але якто кажуть наші східні брати - "поздно пить боржоми - когда почки отлетели".
коли буду міняти повінстю систему то буду їздити в 3 ланцюга - але це ще не скоро буде - бо система працює відмінно
-
Маю такий проблєм:
Замінив ланцюг, і при інтенсивному педалюванні він "скаче" на касеті, /чи десь біля задньої перекидки/
П.С. Ланцюг поставив тієї ж моделі, що і був попередній...
Хтось підкаже, чим зарадити такому горю? Чи за 50 км втреться?...
-
якшо дуже сильно проскакує або немає тенденції до притирання ланца до зірок - то міняти тре блок зірочок - ібо запізно ти поміняв ланца - і зірки настільки деформовані, що запізно міняти вже. практикуй катання в 3 ланца.
-
Маю такий проблєм:
Замінив ланцюг, і при інтенсивному педалюванні він "скаче" на касеті, /чи десь біля задньої перекидки/
П.С. Ланцюг поставив тієї ж моделі, що і був попередній...
Хтось підкаже, чим зарадити такому горю? Чи за 50 км втреться?...
На неділю повішай старий, якшо на старому довго їздили то пістець, можливо і шатуни тре буде міняти
-
Купив сьогодні нову касету... Shimano Megarange :)
Сьогодні поставлю, завтра - потестую :)
-
Все-таки справа була в касеті...
Поставив Shimano MegaRange (14-24,34) - і всі симптоми "проскакування" пропали :)
-
Все-таки справа була в касеті...
Поставив Shimano MegaRange (14-24,36) - і всі симптоми "проскакування" пропали :)
Пощастило шо не шатуни
-
я роблю по іншій схемі, маю 3 ланцюга, міняється ланцюг після 800 км, і так кожен ланцюг має пройти 3 кола, тобто в загальному зірки 800*3*3=7200, після того тоатльна заміна.
Новий ланцюг в мене притерається десь 50-70 км.
-
я роблю по іншій схемі, маю 3 ланцюга, міняється ланцюг після 800 км, і так кожен ланцюг має пройти 3 кола, тобто в загальному зірки 800*3*3=7200, після того тоатльна заміна.
Новий ланцюг в мене притерається десь 50-70 км.
Я провтикав, бо в нашому дибільному ровербайку не було на 9 звізд ланцюга, казли. :)
-
Як це небуло звізд, Вєталь не звізди.
-
Як це небуло звізд, Вєталь не звізди.
Ти [!попередження користувачу Vetal!] би зайшов тоді коли я заходив то побачив би ш онавіть КСм не було
-
Вєталь, щоб щось найти треба періодично заходити, а не один раз. Треба РБ на ізмор барти от і все.
-
Вітаю народ, хто використовує систему 2-ох/3-ох ланцюгів, не забувайте їх міняти. Тема актуальна!
Ось вам наглядний приклад, як старий (розтягнутий) ланцюг за пів сезону "вбив" новісінький шестерик:
(https://lh4.googleusercontent.com/_a_vbKB6Qwh8/TbLK5q3zzrI/AAAAAAAAEOg/izDeYZ22ADI/s400/DSC00285.JPG) (https://lh6.googleusercontent.com/_a_vbKB6Qwh8/TbLK59a8ZmI/AAAAAAAAEOk/PRLt16GCXnw/s400/DSC00286.JPG)
(https://lh4.googleusercontent.com/_a_vbKB6Qwh8/TbLK7bWQ5zI/AAAAAAAAEOw/7PhpD4vqCVc/s800/DSC00288.JPG)
Зверніть увагу, як розклепало нажимною силою, невідповідних типорозмірів ланцюга, верхівки конусів в силовому напрямку.
Додаткові фотографії тут (https://picasaweb.google.com/Vintage595/Zviozdochka?authkey=Gv1sRgCLbz8qKH44T4qQE&feat=directlink)
-
:o :o :o :o :o я в шоці!! як таке можливо??? :o :o
-
Сам був шокований побаченим *dontknow* краще перечитай попередню сторінку, та прийми поради ветеранів до уваги!!!
-
хех я вже від я вже від 7 років катаю на одному і тому самому ланцюгу і переставив з старого на новий вєл ланцюг і нічо!! зірочки ніразу не міняв так як в мене вони не були стерті і нічого не проскакувало!! а катав я енергійно!!=)) :) :)
-
постав новий ланцюг на стару систему і все зрозумієш.
а от старий ланцюг на нову систему ставити не рекомендую.
-
можливо ланцюг був без вигнутих сегментів, типу не випуклі сегменти а плоскі, для касет Shimano потрібні сумісні з ними ланцюги.
(http://s2.share.te.ua/296389/IMG_0047.JPG) (http://s2.share.te.ua/b296389/IMG_0047.JPG)
Такий вид ланцюга не підходить
(http://s2.share.te.ua/296390/IMG_0049.JPG) (http://s2.share.te.ua/b296390/IMG_0049.JPG)
-
маю 2 ланцюга вже на одному 320 проїхав і на іншому 60 нічого не проскакує
-
можливо ланцюг був без вигнутих сегментів, типу не випуклі сегменти а плоскі, для касет Shimano потрібні сумісні з ними ланцюги.
(http://s2.share.te.ua/296389/IMG_0047.JPG) (http://s2.share.te.ua/b296389/IMG_0047.JPG)
Такий вид ланцюга не підходить
(http://s2.share.te.ua/296390/IMG_0049.JPG) (http://s2.share.te.ua/b296390/IMG_0049.JPG)
аргументуй...
-
Йоли-пали, заміряв штангенциркулем свій ланцюг, то шось страшне. Проїхав на своєму роверкові лише 800 км, а ланцюг (Шимано HG53 (деор)), розтягнутий вже на 1,9 мм на 24 ланки (розтягнувся більш ніж на 0,6%). Якщо вірити інтернету (доречі, якому рекомендуєте вірити, цьому http://agbike.spb.ru/technics/chain.html#mesure (http://agbike.spb.ru/technics/chain.html#mesure), чи цьому http://tai1wind.livejournal.com/4333.html (http://tai1wind.livejournal.com/4333.html)?), то ланцюг вже давно пора міняти, а якщо на ньому ше 500 км проїхати, то і касету треба буде міняти. Шо ж то за комплектуха така тепер пішла, шо їде лиш 1500 км?
Для ясності, параметри їзди:
Деор, гібрид 28", їздок 85 кг, каденс 80, переключаю передачі лише без наванатаження, при маленькій передній три найменьші задні не використовую, при середній передній по дві крайні задні не використовую, етц. Змащую кожні 150 км планово, або при появі шуму, якщо з’явиться раніше. По гівнах не їжджу.
Доречі, хто-небуть має позичити вижимку?
-
Йоли-пали, заміряв штангенциркулем свій ланцюг, то шось страшне. Проїхав на своєму роверкові лише 800 км, а ланцюг (Шимано HG53 (деор)), розтягнутий вже на 1,9 мм на 24 ланки (розтягнувся більш ніж на 0,6%). Якщо вірити інтернету (доречі, якому рекомендуєте вірити, цьому http://agbike.spb.ru/technics/chain.html#mesure (http://agbike.spb.ru/technics/chain.html#mesure), чи цьому http://tai1wind.livejournal.com/4333.html (http://tai1wind.livejournal.com/4333.html)?), то ланцюг вже давно пора міняти, а якщо на ньому ше 500 км проїхати, то і касету треба буде міняти. Шо ж то за комплектуха така тепер пішла, шо їде лиш 1500 км?
Для ясності, параметри їзди:
Деор, гібрид 28", їздок 85 кг, каденс 80, переключаю передачі лише без наванатаження, при маленькій передній три найменьші задні не використовую, при середній передній по дві крайні задні не використовую, етц. Змащую кожні 150 км планово, або при появі шуму, якщо з’явиться раніше. По гівнах не їжджу.
Доречі, хто-небуть має позичити вижимку?
1. учи правило 3х ланцюгів... 1.9 мм число далееееко не критичне, але варте уваги в плані установки наступного ланца... міряти можна і простіше, просто порівнюючи новий ланцюг з тим шо є, дуже наглядно... останнім часом звернув увагу на вироби КМС, бо шота шимано якето пластилінове стало.
вижимку маю, але рекомендую закупитись замками, причому ставити одразу на нову цепку (у КМС ідуть в комплекті), тоді їх можна спокійно знімати і мити час відчасу, щоб менше зношувались... одна змазка тут ніразу не допоможе...
-
Поміняв ланцюг після 900 км. Тепер в мене срам з замочком.
Що я можу сказати, треба було міняти раніше. На трьох зірках видно зношеність на зразок як у Вінтажа, але не так сильно виражена.
Після встановлення ланцюга, на одній зірці, з тих зношених (якщо не помиляюсь, 24, можливо 21), ланцюг погано себе поводить. В мене таке враження що він зіскакує на меньшу зірочку, потім повертається назад. Відрегулював перекидку, стоїть рівно навпроти тієї зірки, так що зіскакувати не повинен; можливо ланц просто проскакує, але там же зубчики, як він може проскакувати, я не уявляю.
Ось такі діла, ну і, звичайно ж, це була моя любима зірка і мені тепер без неї хреново їздити, і на ній хреново.
Не знаю як то люди по 7к їздять і нічого не міняють, чи то деор тепер такий пластиліновий пішов.
-
На рахунок що твоя улюблена зірочка дозволяє проскакування ланцюга на ній, то - притреться, поки що мусиш потерпіти. Радій що лише на одній проскакує, ще не все втрачено!
-
притреться, поки що мусиш потерпіти.
малось на увазі шо підрозтягне ланцюг під себе довівши до того ж стану в якому був старий і почне нормально працювати.
-
малось на увазі шо підрозтягне ланцюг під себе довівши до того ж стану в якому був старий і почне нормально працювати.
Ну щось в тому роді, може не 100% до такої самої степені. Старайся їздити більшне на сусідніх із нею зірочках.
-
Всім привіт похожа ситуація і в мене але діло в тому шо на велосипеді проїхав лише 500км(приблизно) і куплений він був в січні а зношування таке як проїхав цілих 5тис. нерозумію чого зірки так повикривлялись практично всі тільки одні менше другі більше саме більше це 6,7,8 дуже неприємне відчуття в ногах при нагрузці вже надоїло так їздити думаю поміняти на нову касету але яка гарантія що і ті не зірки не будуть викривлятись можливо зразу з ланцом міняти? а можливо проблема в ланці можливо я його розтягнув а він свою справу зробив....
(http://i062.radikal.ru/1106/56/2e8a3ed6f3b5.jpg)
(http://s011.radikal.ru/i315/1106/1f/91022afaa9e8.jpg)
(http://s60.radikal.ru/i168/1106/d4/2e2e315a4c3c.jpg)
-
Оце "викривлення" зірок - спеціальна технологія яка дозволяє легше (швидше) перемикати передачі. Якщо цього не помітив при купівлі свого "коня" на початку, то зайди в "Спорт+" або "РоВер Байк" і поглянь на касету любого більш-менш фірмового ровера та прозрій (не ображайся). Якщо ланцюг вчасно змащувати, то не буде "дуже неприємного відчуття в ногах" при навантаженні! І якшо ланц не проскакує, то - нехай твоє серце бється спокійно.
Інша справа поглянути на касету паралельно осі (ексцентрика) втулки, тоді помітніше чи зношена вона, і наскільки?
-
Оце "викривлення" зірок - спеціальна технологія яка дозволяє легше (швидше) перемикати передачі. Якщо цього не помітив при купівлі свого "коня" на початку, то зайди в "Спорт+" або "РоВер Байк" і поглянь на касету любого більш-менш фірмового ровера та прозрій (не ображайся). Якщо ланцюг вчасно змащувати, то не буде "дуже неприємного відчуття в ногах" при навантаженні! І якшо ланц не проскакує, то - нехай твоє серце бється спокійно.
Інша справа поглянути на касету паралельно осі (ексцентрика) втулки, тоді помітніше чи зношена вона, і наскільки?
я з тобою згіден шо вони спіціально викривленні але в мене вони трохи в різні сторони викривленні :D то виходить шо з цим і їздити...
-
я з тобою згіден шо вони спіціально викривленні але в мене вони трохи в різні сторони викривленні :D то виходить шо з цим і їздити...
ти шо молотком по касеті товк? якшо ні, то не погнеш так ніколи... я тоже вперше коли на касету глянув, то думав шо їй каПець і як я її так тільки порозгинав і постирав дивно і на всі боки... ЦЕ НЕСУТТЄВО... як писав вінтаж значно суттєвіше профіль зуба... решту тупо забудь...
-
Потрібна порада на рахунок зміни ланцюга. Проїздив весь минулий сезон - літо+осінь + пів місяця цього року на одному ланцюгу, приблизно прикинув шо наїздив біля 1500км. Про метод 3-х ланцюгів був не вкурсі, тому прочитавши цю тему, бачу що пізновато спохватився. Міняти ланцюг? Варто поставити новий і також відкатати в районі 1500км щоб зносився приблизно як попередній, ну а потім вже 3-й і тд. ???Чи будуть проблеми з проскакуванням і таке інше?
п.с. Якщо купляти новий, то де і який саме ланюг? передній переключатель альтус, задній асера 8зірок. Дякую!
-
вже не притреться, буде проскакувати новий ланцюг, добивай вже те що є.
-
Мені теж вже потрібно замінювати, але і касету,і ланцюг. Накатав близько 3000 км.
-
Потрібна порада на рахунок зміни ланцюга. Проїздив весь минулий сезон - літо+осінь + пів місяця цього року на одному ланцюгу, приблизно прикинув шо наїздив біля 1500км. Про метод 3-х ланцюгів був не вкурсі, тому прочитавши цю тему, бачу що пізновато спохватився. Міняти ланцюг?
Ну дивись на саму касету задню, наскільки там зношені зірки. Бо одне діло відкатати на грязному ланцюгу(де купа абразиву) і на одній зірці і зовсім інше на чистому ланцюгу і на різних зірках.
-
вже не притреться, буде проскакувати новий ланцюг, добивай вже те що є.
на основі чого таке далекоглядне твердження?
на мою думку - варто купити новий ланцюг. такий же який стоїть.
поставити і побачиш - не буде проскакувати - знач катаєш на ньому, а старий тримаєш про запас. в 3 ланца може вже не вийде катати, але в 2 думаю цілком реально.
якщо ж таки касета вбита і ланц почне проскакувати - то купуй ще й касету і міняй її теж. система (ведучі зірки) навря теж зношені, а якщо будеш добивати як тобі радять - то відправиш на заміну ще й систему. А так поїздиш на новому ланці і касеті (цього разу хоч би в 2 НОВІ ланца почерзі) і потім будеш добивати цей і попередній комплекти далі до кінця.
а найкраще було б купити індикатор зносу ланца і поміряти. Або зняти ланц і поміряти методиками, які є в неті. Якщо розтяг до 1% - сміло міняй на новий і катай. А цей поставиш, коли підрозтянеться другий.
-
п.с. Якщо купляти новий, то де і який саме ланюг? передній переключатель альтус, задній асера 8зірок. Дякую!
переклюки не мають значення.
має значення система і касета.
якщо там щось дешеве початкового рівня - то цілком могло зноситись. Якщо якість хороша - то касета мала б бути жива. 1500 км - то фігня пробігу.
І кстаті Еразель правильно зауважив теж.
-
на основі чого таке далекоглядне твердження?
на мою думку - варто купити новий ланцюг. такий же який стоїть.
поставити і побачиш - не буде проскакувати - знач катаєш на ньому, а старий тримаєш про запас. в 3 ланца може вже не вийде катати, але в 2 думаю цілком реально.
якщо ж таки касета вбита і ланц почне проскакувати - то купуй ще й касету і міняй її теж. система (ведучі зірки) навря теж зношені, а якщо будеш добивати як тобі радять - то відправиш на заміну ще й систему. А так поїздиш на новому ланці і касеті (цього разу хоч би в 2 НОВІ ланца почерзі) і потім будеш добивати цей і попередній комплекти далі до кінця.
а найкраще було б купити індикатор зносу ланца і поміряти. Або зняти ланц і поміряти методиками, які є в неті. Якщо розтяг до 1% - сміло міняй на новий і катай. А цей поставиш, коли підрозтянеться другий.
Дякую за вичерпну відповідь!!! Буду ставити новий ланцюг, відпишуся що з того вийде.
-
оптимально було б таки обзавестись таким ындикатором (http://actionbike.com.ua/index.php?route=product/product&path=60_85&product_id=1636):
(http://actionbike.com.ua/image/cache/data/accessories/kluchi/aa68d6fd1705b71901c196e5a0aa158e-228x228.jpg)
або навчитись міряти розтяг ланцюга.
Касета виїдається ланцюгом через те, що він розтягується і перестає лягати точно між зубцями, відповідно тяга розподіляється не на всі зубці. Відповідно останні починають виїдатись і змінють форму так, що новий ланцюг вже теж не зможе лягти рівномірно і буде проскакувати.
Того так важливо контролювати розтяг.
Почитай - і сам розберешся в усьому. Там нічого складного.
В ідеалі, якщо новий ланцюг піде нормально - я б катав на ньому слідкуючи за розтягом, поки він не витянеться десь до рівня старого. після того поставив би знову старий і міняв почергово.
Якось так.
-
Виміряв штангенциркулем відстань, як пишуть в неті. Результат 120,3 (зношення в межах норми).
Для справки - 119,7-120,6 - ланц в нормі, 120,6-120,9 - потрібна заміна, більш як 120,9 - заміна разом з касетою.
Постало питання покупки нового ланцюга. Такий самий як був - shimano CN-HG50 (http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=11015222 CN-HG50) майже в 2 рази дорощий за CN-HG40 (http://bikeshop.com.ua/product_info.php?products_id=11015221 CN-HG40). Чи відчутно це буде по зношенні, можливо краще взяти 2 ланца SHIMANO CN-HG40 ? Хтось знає яка між ними різниця?
-
не мав нагоди порівняти те і те, але коли переводив вел дружини на Алівіо рішив було зекономити і ланцюг лишити старий. Там правда був не шімановський а щось попроше. Ланцюги на 6-7-8 передач одинакові по розмірах, а зносу майже не було по індикатору, то смисл купувтаи було?
Коротше ланцюг загнувся за місяця 2-3 в міру інтенсивної їзди (кілометрів 500 пройшов). Сам в шоці був.
Так що різниця може бути відчутна.
А по чому зараз 50-ка? Мені теж треба якраз другий прикупити.
А соррі, вже подивився по посиланню. М-да... ну і ціни.... Краще з рук брати на форумах - хоч трохи може дешевше буде. Зара подивлюсь по чому продають на харківтуристі.
Ну от цей Ярик наприклад перевірений продавець (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=2699&t=230278), багато хто з тутешніх в нього беруть. В нього такого правда нема ланца, але можна взяти Срам 870-й - 13,6 євро, вроді таки дешевше чуть.
Тут є конкретно 50-й (http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=2699&t=203296) - 12 євро.
Думаю можем обєднатись на доставці, все рівно буду купувати. З понеділка. Не памятаю точно, який зараз стоїть, мушу глянути.
А які в тебе шатуни і касета стоять до речі? Бо ланцюг непоганий як для 8-ступінчатих, один з кращих. Якщо касета теж 50-ї серії - то та трансмісія мала б ще ходити і ходити. Може і в 3 ланцюга катати ще зможеш.
-
Виміряв штангенциркулем відстань, як пишуть в неті. Результат 120,3 (зношення в межах норми).
Це між одинаковими точками міряється? чи між двома протилежними краями бонок(тих круглих штук на пінах ланцюга)?
-
по ідеї між центрами. ланцюг при цьому має бути натянутим. по памяті пишу, тому 100% не гарантую. Сам користуюсь індикатором.
А не, не прав:
[youtube]MWUxSZXvh_Q[/youtube]
-
Думаю можем обєднатись на доставці, все рівно буду купувати. З понеділка. Не памятаю точно, який зараз стоїть, мушу глянути.
А які в тебе шатуни і касета стоять до речі? Бо ланцюг непоганий як для 8-ступінчатих, один з кращих. Якщо касета теж 50-ї серії - то та трансмісія мала б ще ходити і ходити. Може і в 3 ланцюга катати ще зможеш.
Можем замовити разом, мені чим швидше тим краще (зараз вел без ланцюга, чекає на новий)
Касета Shimano HG31 11-32 , по зовнішньому вигляду зношення не помітно, шатуни Shimano M171, 42/34/24
На рахунок вимірювань, ще одне відео:
[youtube]Mb9j_tEvpuk[/youtube]
-
Ну ти дивись там. Якщо спішно - то замовляй, а захоч - то можна в понеділок-вівторок замовти два. там в принципі доставка не настільки вже й відчувається на ціні. :)
-
Забіг в Ровербайк, ціни нормальні, тому вирішив купити там. CN-HG50 - 360грн, CN-HG40 - 290. Взяв 50-й. Скоро випробую.
-
дякую за інфу :)
кстаті про розтяг ланцюга - побічний ефект роботи ростянутого ланцюга - специфічний звук, дрібне постукування чи хрумтіння, коли ланки не лягають добре на зуби зірки. Це правда вже добрячий розтяг має бути, в мому випадку індикатор на "1.0" вільно лягав вже, при том що касета і система були практично нові. При цьому він не проскакував (!) Це я за той якраз дешевий ланцюг пишу (КМС Z вроді). Власне і увагу звернув якраз через той звук, бо так це був початок літа, ще мало що накатано було від початку сезону. На щастя ланцюг був настільки ніяким, що зуби зірок не постраждали :)
Читав в неті такий вислів "ланцюг заспівав" - відімо якраз про цей ефект мова.
-
Появилася проблемка, не защолкується замок, який раніше без проблем використовувався на старому ланцюгу.
[spoiler]Такий(https://pic.co.ua/images/2015/03/13/2c784a8c07f30c5110fc078b8a5e3eed.jpg)[/spoiler]
Новий ланц ширший за попередній на долі міліметра :(
-
бери новий замок, або запресуй вижимкою без замка.
-
І знов виникли питання :(
Після покупки нового ланцюга відкатав сотню км і сьогодні вперше він почав проскакувати. Не можу зрозуміти, чому це проявилося аж через пів місяця користування? Писали ж що спочатку може проскакувати, потім притреться, чому в мене навпаки? Що порадите в такому випадку робити, ставити старий і вбивати разом з касетою?
-
І знов виникли питання :(
Після покупки нового ланцюга відкатав сотню км і сьогодні вперше він почав проскакувати. Не можу зрозуміти, чому це проявилося аж через пів місяця користування? Писали ж що спочатку може проскакувати, потім притреться, чому в мене навпаки? Що порадите в такому випадку робити, ставити старий і вбивати разом з касетою?
може ланцюг задовгий або закороткий ? кількість ланок одинакова ?
-
Ну якщо ти добре заміряв тоді - то проскакувати причин жодних, бо твій старий ланцюг від нового мало що відрізнявся.
Для початку постарайся розібратись, проскакує спереду чи ззаду, щоб визначитись як далі діяти.
касета і система в тебе початкового рівня.
Касета Shimano HG31 11-32 , по зовнішньому вигляду зношення не помітно, шатуни Shimano M171, 42/34/24
якщо фінанси позволяють - визначай на чому стрибає (скоріш за все на касеті) і міняй. Якщо не позволяють - став назад старий і добивай, а новий можу в тебе відкупити.
з моєї точки зору - я би визначив, чи це касета проскакує (а скоріш за все вона) і міняв би її на щось рівня алівіо. Але це зараз потяне яких 400 грн (Shimano CS-HG50 8sp.(11-30). Ціна 400грн (http://shpryha.te.ua/index.php/topic,9404.0.html)). Система взагалі 800-900 грн. З іншого боку це все рівно робити прийдеться пізніше. Хіба би ти захотів перейти на інший рівень, типу там Деора чи ХТ, на 9-10 передач, то тоді так - нема сенсу зараз купувати нові комплектуючі на 8 передач.
Але при нинішніх цінах не сильно є сенс мабуть і в тому переході.
-
може ланцюг задовгий або закороткий ? кількість ланок одинакова ?
ну кстаті да - кількість ланок в першу чергу підігнати треба було б. Бо буває що ставлять як з коробки, всі 114 ланок.
він взагалі в тебе при яких умовах проскакує: під більшою нагрузкою чи на швидкості? на яких зірках? На зношеній трансмісії проблеми як правило виникають на "улюблених" передачах, зазвичай середня зірка спереду і середні ззаду, крайні як правило остаються живі.
-
І знов виникли питання :(
Після покупки нового ланцюга відкатав сотню км і сьогодні вперше він почав проскакувати. Не можу зрозуміти, чому це проявилося аж через пів місяця користування? Писали ж що спочатку може проскакувати, потім притреться, чому в мене навпаки? Що порадите в такому випадку робити, ставити старий і вбивати разом з касетою?
Може у тебе перемикач задній збився трохи. Стоїть не рівно навпроти зірок. от і скаче. Перевір його, якщо треба то крутилкою біля манетки більш чітко вистав положення коліщатка відносно зірок касети.
-
кількість ланок така ж як в попереднього (після покупки вкоротив), тобто з довжиною все добре. Зараз знойшов одне місце, в якому ланц дуже туго провертається на одному з роліків (зєднання ланок), цє блокує нормальному згинанню ланцюга, думаю в цьому й причина.................
-
Ну то попробуй погни його руками в тому місці в різні сторони(не вверх вниз, а вперед назад). зазвичай помагає розклинити
-
Зараз знойшов одне місце, в якому ланц дуже туго провертається на одному з роліків (зєднання ланок), цє блокує нормальному згинанню ланцюга
На новому ланцюзі??? шо за прикол?
Може у тебе перемикач задній збився трохи. Стоїть не рівно навпроти зірок. от і скаче.
ну це трохи різні речі, коли ланцюг стрибає по зірках, через погану роботу переклюка, і коли він проскакує через знос.
через знос ланцюг проскакує під нагрузкою (я коли визначав на яких зірках проскакує - зажимав гальмо і тис на педалі з відчутним зусиллям), і це добре так відчувається, коли він проскочив з характерним звуком. коли не добре настроєний переклюк - це явно інакше по відчуттям.
-
На новому ланцюзі???
Проскочило десь по зірках з зусиллям. зірка проїхалась по зєднаню і трішки його пошкодила, почало клинити ланку в тому місці.
Light, я б пошвидше розібрася з тим клином. Бо може заклинити в перекидці і ти зусиллям виламаєш перекидку а то й пєтуха з рами.
-
Всім дякую за відповіді, тепер все в нормі. Вирішилося за допомогою вижимки - роз'єднання-з'єднання.
Весь прикол був в дуже тугому ходу на одній із ланок.
-
Ще дещо про ланцюги:
Купуючи ланц на 8 швидкостей знайте, що їх часто роблять універсальними (на упаковці вказується 8/7/6 швидкостей), в тому числі і в shimano так (розмір її в якості універсальної відповідає 7шв.)
Розміра ширини ланок - 7шв.= 7,3мм, 8шв.- 7,1мм.
В моєму випадку не підійшов замок, що розрахований на 8шв, із за того, що ширина ланок була більшою.
[youtube]tSgLPSFvNao[/youtube]
-
Пізнавальне відео, :o неміг навіть подумати що в ланцюгах такі нюанси. Цікаво за який період замінювати на велосипеді ланцюг.
-
З першого погляду здається, що в велосипеді все просто, але насправді то не так)
-
Цікаво за який період замінювати на велосипеді ланцюг.
йшла ніби вище мова про те. да і в неті інфи по тому питанню повно.