shpryha
ТехМайданчик => Обслуговування та ремонт велосипеда => Тема розпочата: Dreamland від 18.01.2011, 18:10:50
-
(http://img97.imageshack.us/img97/2439/47571952.jpg)
Перехідник для кріплення машинки на вилку з кріпленням стандарту IS. Перехідник для діаметру ротора 180 мм. Нє? :)
-
походу він самий , а може і не він !!
-
Нє, не він. Бо в перехідника мають бути пази під вуха на рамі та на каліпері. Це зроблено для того щоб каліпер не зміщався відносно ротора при встановлені переходніка. Тобто каліпер має не заглиблюватися в напрямку середини втулки.
Хлопці, вас не смущає що відстані то між дирами різні :D? Та й діаметри дир різні. Теоретики :laugh:
-
Та й вас, двох "техніків" не смущає що відстані то між дирами різні :D? Та й діаметри дир різні. Теоретики :laugh:
"Смущающийся на смущающомуся їде і смущающим поганяє".
Ніколи не мав діла з IS тому і запитую чи вірні мої догадки чи ні.
-
Та й діаметри дир різні. Теоретики :laugh:
ше один.. прикинь вони там і мають бути різні :russian:
-
ше один.. прикинь вони там і мають бути різні :russian:
:D Ото видаш таке. А тебе не насторожує той факт що каліпер має встановлюватися і без адаптера? Та хоча кому я це пояснюю 8).
А по суті то чи не є це адаптером під ТРЕКи нижеіх серій(хоча чому тоді нема пазу) або під базарний стандарт вух в ІС(хто його знає ті "базарні" стандарти)
-
там є паз з іншого боку !!
-
(http://www.bikemaster.ru/images/chosen-mt-203.jpg) - ось так виглядає адаптер ІС на ІС. Як бачимо в ньому є пази щоб при його використанні не відбувалось зміщення каліпера.
-
тоді в мене не такий!!
-
пишу як майстер. Це анашський переходнік для базарного тормозу, якщо його не має то тормоз на раму не стає. точніше це не переходнік а частина тормозу.
-
ну от,майстер сказав,знач так і є!!!!!
Дописано : 20.01.2011, 19:46:39
а чо отвори різні??
бо в одному походу нарізана різь (той шо менший),а великий,то отвір без різі,а розмір його настільки більший,шоб забезпечити великий діапазон регулювання!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
-
так і має бути, то в шімановському отвори круглі в мене два верхні отвори овальної форми, бо ротора є 200 а є 205мм і тре шоб колодка повністю ротор захватувала
-
пишу як майстер. Це анашський переходнік для базарного тормозу, якщо його не має то тормоз на раму не стає. точніше це не переходнік а частина тормозу.
не буду повторюватись :D
малі отвори-для кріплення на раму,великі-для ,,плаваючого" каліпера,тобто каліпер кріпиться не намертво до перехідника,а за допомогою двох штирів (на яких є пружини) які вставляються в той перехідник,і при тормозінні ротор не деформується,а зміщається сам каліпер (завдяки оцим двом штирькам)
постараюсь знайти фотку того каліпера
(http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=200565926201)
-
постараюсь знайти фотку того каліпера
сфоткати свій густав :D :D
-
сфоткати свій густав :D :D
Та ні, тут треба фотку якогось нормального каліпера.
-
Та ні, тут треба фотку якогось нормального каліпера.
а в мене ненормальний?)))) перед густавом любий тормоз ховається грімека в т.ч.
-
По збоченості конструкції його лиш WinZip обходить.
-
По збоченості конструкції його лиш WinZip обходить.
сірожа найди фотки тормоза нормального кросового мотоцикла і ти поймеш шо там така сама конструкція)) до твого відома більшість авто і мото тормозів мають іменно таку конструкцію коли колодки підводяться тіки з одної сторони і каліпер плаває, шо значно спрощує конструкцію і відповідно кількість проблем..
вот якшо ти міняєш втулку і на ній фланець ротора зміщений хоть 1мм тобі вже тре наново центрувати машинку.. а мені даж чіпати нічо нетре))
-
По збоченості конструкції його лиш WinZip обходить.
ахахаха :D :D
-
По збоченості конструкції його лиш WinZip обходить.
піцот балів! :D :laugh: