ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда

Потрібен упор для нижнього підшипника вилки

<< < (4/6) > >>

Стечкин:

--- Цитата: org100h від 11.12.2014, 11:37:42 ---Низкий таз радует глаз

--- End quote ---


типа для інтернетчиків - тазом в раше називають авто ВАЗ.
а в них зара мода на занижені пріори
і вапщє - http://forum.te.ua/showpost.php?p=2482511&postcount=8418

Avanar:

--- Цитата: Erazel I-st від 11.12.2014, 08:22:29 ---1.  Народ, а ви суто по асфальту їздите чи що?
2. Ви ж будете педалями землю рити і камінці ловити. Рама ж не розрахована під такий кліренс.

--- End quote ---
1. Так, я в основному їзжу по асфальту, а ті декілька км польових доріг чи щебню мені погоди не роблять. Поясню чому, я десь в липні спробував на під'йомі заблокував вилку, перевірити чи дійсно так легше їхати, великої різниці не почув. А потім в листопаді коли її знімав, помітив що вона заблокована  :D. Я 4 місяці проїздив на заблокованій вилці не відчуваючи дискомфорту. Тоді питання а нафіга вона мені при моєму стилі катання.
Крім того, та що стояла важить - 2,82 кг., жорстка - 1,13 кг. різниця в 1,7 кг спереду я думаю буде відчутна.
Коли поїду раз в рік в Карпати по перевалам, тоді може для тої поїздки поставлю цю еластомерну пародію. Висновок- хороші гріпси рулять!
2. Не буде ровер нічого рити, а те що ловив раніше, те і буде. Кліренс "до того" - 27,5 см., "після того" - 25 см., для мене цих 2,5 см не те що не критично, а просто смішно, я через повалені дерева не їзжу. Єдине що при цьому трохи зміниться кут нахилу вилки до асфальту, і від цього можливо керованість. Зроблю - побачу, не такі великі гроші.

Erazel I-st:
Ну біс зна. Може я просто занадто багато екстрималив  :). Але коли входив в поворот з нахилом то частенько педалью задівав землю. Рама була під 100-120 ходу вилки, а я поставив був 100 з витянутою однією пружиною, тобто вилка завжди була напівпрожата.

Avanar:

--- Цитата: Erazel I-st від 15.12.2014, 17:51:39 ---Але коли входив в поворот з нахилом то частенько педалью задівав землю.

--- End quote ---
Саме тому тобі це непідходить, а я чесно кажучи навіть не пам'ятаю, коли я останній раз входив в поворот з таким нахилом, щоб для мене цих 2-3 см були настільки критичні. Крім того , пам'ятаю, коли я був ще маленький, мені батько казав, що коли повертаєш, то відповідну педаль треба тримати в горі  :D.

Andrizzio:

--- Цитата: Avanar від 15.12.2014, 22:11:50 ---Саме тому тобі це непідходить, а я чесно кажучи навіть не пам'ятаю, коли я останній раз входив в поворот з таким нахилом, щоб для мене цих 2-3 см були настільки критичні. Крім того , пам'ятаю, коли я був ще маленький, мені батько казав, що коли повертаєш, то відповідну педаль треба тримати в горі  :D.

--- End quote ---

Справжні райдери в поворотах ше накручують  :D 8)

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version