1. Народ, а ви суто по асфальту їздите чи що?
2. Ви ж будете педалями землю рити і камінці ловити. Рама ж не розрахована під такий кліренс.
1. Так, я в основному їзжу по асфальту, а ті декілька км польових доріг чи щебню мені погоди не роблять. Поясню чому, я десь в липні спробував на під'йомі заблокував вилку, перевірити чи дійсно так легше їхати, великої різниці не почув. А потім в листопаді коли її знімав, помітив що вона заблокована
. Я 4 місяці проїздив на заблокованій вилці не відчуваючи дискомфорту. Тоді питання а нафіга вона мені при моєму стилі катання.
Крім того, та що стояла важить - 2,82 кг., жорстка - 1,13 кг. різниця в 1,7 кг спереду я думаю буде відчутна.
Коли поїду раз в рік в Карпати по перевалам, тоді може для тої поїздки поставлю цю еластомерну пародію. Висновок- хороші гріпси рулять!
2. Не буде ровер нічого рити, а те що ловив раніше, те і буде. Кліренс "до того" - 27,5 см., "після того" - 25 см., для мене цих 2,5 см не те що не критично, а просто смішно, я через повалені дерева не їзжу. Єдине що при цьому трохи зміниться кут нахилу вилки до асфальту, і від цього можливо керованість. Зроблю - побачу, не такі великі гроші.