Тема: рипить ротор  (Прочитано 5052 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 11.10.2014, 21:38:53 »
поміняв себі вилку з 26" на 28"
причина - рама на 26", але з рігідною вилкою 26" ровер мало не рив носом землю,  реально провисала каретка - бо ж геометрія рами розрахована на амортвилку з висунитим амортом, а висота жосткої вилки така, як в амортизуючої вилки з утопленим амортом
карочє, як вилка 28", а колесо 26", мусив собі ставити передній дисковий гальм
зичайно, шо поставив самий дешевий базарний артек, але там в комплекті є перехідник на 180 мм спереду, тому купив ще ротор на 180, теж артек і його і поставив
рипить той ротор неймовірно - найближча аналогія - корова, шо потерпає від метеорізму
коли я ним гальмував, народ на відстані 50 метрів тікав де був годен
їхав з гори, а внизу робітники дорогу робили. я гальманув - роботяга з переляку заскочив у вириту ним яму, бо мабуть вирішив шо на нього мчить камаз в якого гальма відновили
ну і поміняв я той новий артек на старий тектро, шо купив в Алеххх-а
нині накатав 10 км - взагалі не чути

увага, питання!
чому рипів ротор?
« Останнє редагування: 12.10.2014, 00:42:15 від Стечкин »
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline mix_g

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 552
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 11.10.2014, 21:57:00 »
Може новий ротор був чимісь заляпаний?
В мене така ж ситуація, новий ротор гуде як паровоз, а старий ні [emoji15]

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 11.10.2014, 22:08:33 »
та він був чистий і запакований
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 12.10.2014, 00:41:11 »
може там якісь пальоні колодки.
якщо треба безшумне гальмування, ставлять органіку. Якшо треба потужне, то металізовані колодки, які можуть рипіти, але коли грязні.

Ти ж проходив етап з покришками, коли вже перейшов на Фреди бо стало ясно що одна нормальна краще чим 10 базарних.
Чого Артеки?

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 12.10.2014, 00:51:15 »
по покришках то дещо спірне питання - той фред на кевларовому корді і важить 380 грам
котить дуже, але я замучився його пробивати і міняти камери, тому поставив дешеву базарну покришку - її не бере скло на наших дорогах


артек купив, бо на дискарях не настільки розуміюся,  щоб с ходу брати дорогі гальма
ну і колодки до артека можна за 30 рн купити
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 12.10.2014, 02:29:17 »
Ну народ катає приблизно на одних і тих же моделях. Плюси і мінуси всім відомі. Кожен другий може сказати, які тормоза варто взяти.

авід еліксір - стоїть на обидвох моїх велосипедах.
+ нормалньо тормозить (коли притреться)
+ плавний хід ручки
+ легко дозувати зусилля

- зборка не дуже цільна (ручки шатаються, люфтять) - особливість моделей, деякі мають інший шарнір
- віддаль до ротора мінімальна - треба щоб був рівний диск, бо будуть тормозити коли не треба. Якщо зняти колесо і назад поставити - вже може притерати, настрйка - морока, короче.
- якшо міняти колодки, може не получитись відвести поршні, тоді треба чуть прокачати.

але я б не парився ціною колодок, їх раз в рік чи два міняти... То не вібрейки, коли 1 дощ і лисі колодки.


Катався на формулах RX - тормозять класно, ручки не люфтять, проблем з чірканням до диска нема. Трохи дорожчі.
Катався на шімано рівня алівіо - тормозять нормально тільки літом, хід ручки не сподобався, спочатку легко, потім коли колодки досягають диска, вже далі не йдуть. Не дуже приємно так тормозити, не відчуваєш модуляцію.
Пробував разок тектро якісь простенькі - ніфіга не тормозили. Я на вібрейках зупинявся скорше.
Катався на деор ХТ, літом тормозять ок. Зимою хз.
« Останнє редагування: 12.10.2014, 02:33:13 від Frenky »

Offline mix_g

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 552
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 12.10.2014, 08:07:37 »
а я катаюсь на avid bb7 - нормальні такі стопкрани  *hurray*

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 23.10.2014, 20:24:55 »
тому шо гальма дешеві. вот і риплять. купи норм гальма і відчуєш різницю

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #8 : 23.10.2014, 20:31:10 »
тому шо гальма дешеві. вот і риплять. купи норм гальма і відчуєш різницю
Шо хопи, шо аліки, шо шімана рипить, всі риплять. все залежить від чистоти колодок, роторів, затяжки, навіть люфту у втулці.
Озеро суспеншн http://board.te.ua