ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда
Складаю колеса. Спицовка коліс
vitkov:
http://caravan.hobby.ru/materiel/wheelbuild-ru.html
це зі сторони зірок По цьому методу ія збрав колеса перед-зад ( 32 спиці чи 36 різниці немає )
Важливо. Починаємо збирати з правої сторони зі сторони зірок .Ключову спицю виставляємо зправа від золотніка. Якщо після золотніка йде ніпель на ліву сторону то один пропускаємо і ставимо на слідуючий
Потім коли будемо заповнювати лівий фланець то першу спицю будемо ставити у ніпель (пропущений ) між золотніком та початковою спицею.
Якщо після золотніка правий ніпель то першу на лівому фланці спицю ставимо перед нею
Це робиться для того шоб був простір для накачування колеса. (Якщо на втулці є надпис то він має читатися крізь отвір золотніка а з іншої сторони буде попадати прямо над стиком обода . ( на ходові властивості це невпливає,але є показником професійної зборки та майстерності механіка)
Спочатку по надписах на втулці та початкової спиці задаємо місце та напрямок втулки.
Закріпивши першу ключову спицю проходимо всю сторону пропускаючи між спицями три отвори на четверти вставляемо. потім зворотню сторону .
4 групи спиць перші два (хвостові спиці ) йдуть з обох сторін шляпками назовні паралельні, ( втулка розвернута вперед за напрямком руху велосипеда , збираемо колеса зі сторони зірок )
спиці виставляємо від початкової через кожні три отвори. Всі спиці з лівого фланця та правого мають бути у тих отворах які на диску відповідно зміщені у ліву та праву сторону .(ліві до лівих ,праві до правих)
дві інші групи шляпками з середини. Спиця заходить назовні шляпки внутрі . (напрямок за годинниковою стрілкою)
Вставивши одну сторону так само виставляемо з іншої .
http://caravan.hobby.ru/materiel/wheelbuild-ru.html[/url
Получимо результат
Відповідно таким методом збираємо переднє колесо
цитата до фото
"Ключевая"(key) спица. Это первая спица, которая устанавливается при сборке колеса. Ее положение определяет положение всех остальных спиц.
"Хвостовая"(trailing) спица. В заднем колесе "хвостовые" спицы - это те спицы, натяжение, которых увеличивается при нажатии на педали. Они называются "хвостовыми" потому, что они направлены в сторону противоположную вращению втулки. На иллюстрациях к этой статье "хвостовые" спицы показаны желтым и красным цветом.
"Лидирующая"(leading) спица. Это те спицы, которые направлены в сторону вращения. На иллюстрациях они показаны оттенками голубого цвета.
Хто самостійно збирав колеса ,прошу відписатись у темі та поділитись досвідом .
Стечкин:
--- Цитата: vitkov від 12.09.2014, 17:04:50 ---Напишіть чи мають право на життя два методи . Бо маю сумніви на рахунок того що гальма дискові і чи в процесі це не буде впливати на тормозіння відповідно життя спиць .дякую
--- End quote ---
ну я не знаю шо то за два методи *dontknow*
в загальному випадку для дискових гальм потрібні кращі шприхи, бо на них згідно об"єктивних законів механіки більше навантаження, ніж при використанні дискових гальм
це типа якщо єден райдер має диски, а інший ві-брейки і райдери важать однаково
ну а як я важу 60, а мый друг 140 мабуть в нас таки повинны бути рызны колеса...
vitkov:
Ніби знайшов відповідь. Цитата
С какой стороны фланца?
Задние колеса с переключением передач следует набивать так, чтобы "хвостовые" спицы проходили по внутренней стороне фланца. Для этого существует три причины:
В месте ближнего к ободу пересечения спицы изогнуты относительно друг друга. Под действием момента вращения, особенно на пониженных передачах, "хвостовые" спицы немного выпрямляются, а лидирующие спицы изгибаются еще больше. Когда колесо собрано так, что "хвостовые" спицы проходят по наружной стороне фланца, место пересечения спиц приближается к переключателю сильнее, и в некоторых случаях спицы могут задевать за переключатель только под нагрузкой.
В случае, если из-за плохой регулировки переключателя цепь соскочит с большой звездочки, то, вероятно, цепь будет защемлена сильнее между кассетой и спицами, если спицы наклонены так, что стремятся заклинить цепь под нагрузкой.*
Если цепь соскочит с большой звездочки, то она может повредить и ослабить спицы, с которыми цепь войдет в контакт. Так как "хвостовые" спицы натянуты под нагрузкой сильнее, чем "лидирующие", лучше защитить их, разместив их с внутренней стороны фланца.
Как спицевать колесо с левой стороны не имеет значения, но если Вы размещаете "хвостовые" спицы с внутренней стороны фланца, то набивать колесо становиться чуть-чуть легче.
Terrorist:
на першій фотці колеса зашприховані навиворіт
vitkov:
--- Цитата: Terrorist від 12.09.2014, 21:07:15 ---на першій фотці колеса зашприховані навиворіт
--- End quote ---
Якраз у цьому питання, чому я відкрив цю тему. Звернув увагу, шо таких коліс дуже багато, навіть пошукавши в інтернеті. Тому зібравши так
(так само, фото не моє як і колеса на ньому, але ідентично, буде можливість виставлю свої )
У мене виникли сумніви у правильності зборки .Так як Перший раз в житті зібрав колесо по інструкції з інтернету описаній вище ,переднє та заднє .
Навігація
Go to full version